Šodien saņēmu e-pastu no hostinga sniedzēja DigitalOcean par noteikumu izmaiņām. Izmaiņas attiecas uz bonusiem, ko viņi piešķir savas mārketinga kampaņas ietvaros.
Divos vārdos – samaksā $5, lai paspēlētos ar viņu pakalpojumiem un par to viņi iedod pa virsu vēl $10 tev un tam, kas ielika saiti ar savu kodu, lai piereģistrētos viņu sistēmā (pamēģini pats, ja netici).
Ideāls variants, ja gribi uzturēt savu blogu pie dzīvības ar savu lasītāju palīdzību. Līdz šim tā tas bija mūžīgi mūžos jeb līdz brīdim, kamēr pastāv tāds uzņēmums. Atgādināšu, ka DigitalOcean ir startups un, lai arī cik labus vārdus par to nerakstītu, kā jau jebkuram uzņēmumam, tam ir jāspēlē pēc tirgus nosacījumiem.
Starp citu, noteikumu izmaiņas ir lieliski lasāmas Github repositorijā. Dievs dod, lai mūsu likumu izmaiņas būtu pārskatāmas šādā veidā. Un pie katrām izmaiņām būtu redzams atbildīgais.
Bet atgriežoties pie izmaiņām, stāsts ir par to, ka tagad šī naudiņa izgaisīs pēc 12 mēnešiem, ja viņu pakalpojumi netiks aktīvi lietoti. Tas nav nedz labi, nedz slikti – tādi ir noteikumi. Jā, ja šie noteikumi ir bijuši zināmi pirms tu noslēdz līgumu, nevis pēc tam, kad esi labi pastrādājis, kaut ko nopelnījis un tagad tevi nostāda fakta priekšā.
Kā izrādās, tad tādu laimīgo ir gana daudz. Grafikā nav redzami reālie skaitļi uz skalas, bet ir zināms, ka tur ir domāti 30 miljoni.
Since launching in 2012, DigitalOcean has granted over $30M in credit to our customers and community.
Un šī summa ir sadalīta uz vairāk kā 280 tūkstošiem lietotāju.
On March 31st, we sent emails and control panel notifications to approximately 280,000 customers explaining that some or all of their account credit would be expiring on May 1st. This included all types of account credit over 12 months old.
Man patika šis komentārs, kas ļoti daudz ko izsaka.
Everything in it for you… by taking it away from us, that’s cool – it’s your choice. Honestly, at my current spend rate, I couldn’t spend the credits in time anyway.There are faster / cheaper / better solutions out there and I’d rather go with a company that isn’t threatening to arbitrarily change the value of my account. You gave away millions in credits, that’s on you, not on us.
The irony here is the small ‘credit’ I received should make me a supporter of digital ocean and its products. However, instead it will become the reason I won’t use the company anymore. I suppose that is a sign of a marketing failure – but I need a company that will stand by its commitments. I understand why you are doing this – you need these loose ends sorted out quickly when you are in the process of being sold, seeking buyers or about to enter in a partnership where you are the minority stakeholder. Regardless though, it ostracizes your users.
But I’m assuming your BA’s already know that… and they would have determined the value of losing a bunch of product champions is less that whatever restructuring you are seeking. So good luck with it.
Es netēlošu, ka esmu baigi pieredzējis mārketinga kampaņu rīkošanā vai arī pārzinu grāmatvedības nianses. Tāpat man nav ne mazākās nojausmas vai šis “triks” tika paveikts apzināti, vai nezināšanas dēļ. Tas nemainīs lietas būtību, attiecīgi arī nav būtiski par to spriedelēt.
Tekstu starp rindām es sapratu šādi. DigitalOcean gribēja būt paši gudrākie un mārketinga kampaņas ietvaros iztērēja $30M amurikāņu zaļo naudiņu. Grāmatvedības dokumentos šī nauda ir reģistrēta kā faktiski reāla nauda (ja ir taisnība tas, ko viņi stāsta un nav iemesla neticēt), kas ir parādsaistības. Vēl citiem vārdiem sakot – no vienas puses, šī nauda faktiski palielina uzņēmuma vērtību, bet no otras puses, šī vērtība ir mārketinga izdevumi jeb parādsaistības, kas jau 4 gadu velkas līdzi grāmatvedības atskaitēs. Ja kāds investors gribēs pirkt šo uzņēmumu, tad viņam ļoti nepatiks šāda veida “uzņēmuma vērtība”.
Man šis gadījums palīdzēja salikt punktus uz “i”. Neslēpšu, ka tirgū ir divi ļoti lieli un spēcīgi spēlētāji, kas konkurē savā starpā un piedāvā ļoti līdzīgus pakalpojumus. Runa ir par DigitalOcean un Linode. Kurš kuram ir konkurents, es nezinu, zinu tikai to, ka abi ir pielāgojuši savus pakalpojumus kā arī to cenas un tās ir salīdzināmas. Nezinātājam galvenais arguments par labu kādam no spēlētājiem ir mārketings. Un šajā gadījumā mārketings bija par labu DigitalOcean. Vienos vārtos.
Par laimi es pakalpojumus cenšos izvēlēties, veicot savu izpēti. Un, ja ir tāds gadījums kā šis, kad acīmredzamu priekšrocību nav, tad nekas neatliek kā ieklausīties “tautas balsī” un paļauties uz “savu iekšējo balsi”. Tautā to sauc par – čujs, ņuhs un poņa. Man šoreiz (varbūt) paveicās, jo es ieklausījos tajos viedokļos, kas nebija tik skaļi, bet gan vairāk klusi un skaidrojoši. Skaļāki, protams, ka bija tie viedokļi, kurus finansēja DigitalOcean. Pirms gada arī te bija diskusijas par hostinga tēmu. Uzskatāms piemērs.
Ja interesē tehniskās nianses un tas kāpēc es izvēlējos Linode pakalpojumus, tad tos vienā teikumā varētu noformulēt šādi. Ja tu gribi paspēlēties un ir nepieciešama izstrādes vai testa vide, tad ņem DigitalOcean, ja nepieciešams stabils un nopietns pakalpojums produkcijas videi, tad labāk izvēlēties Linode. Es tā arī izdarīju. Netici, tad apskaties un salīdzini pats.
Tagad, kad viņu mārketinga kampaņa, ja ne ar blīkšķi izgāzās, tad vismaz saļodzījās, gluži tāpat kā viņu reputācija, ir viela pārdomām. Manuprāt, viņi ir sasmērējušies tā, ka maz neliekas. Tas ir no mana skatu punkta. Es viņu motivāciju saprotu un tīri cilvēcīgi man ir žēl, ka puišiem tā sanāca, bet tas nemaina faktu, ka tā ir šmuce.
Lai gan patiesībā mani ļoti interesē, kas būs tālāk. Kā noreaģēs tirgus un kā viņiem šis joks atspēlēsies. Tas ir – vai klienti norīs šo krupi, investors viņus nopirks vai arī pēc kāda laika viņi ar blīkšķi izlidos. Viņu finanšu rādītājus neesmu redzējis, bet ož pēc tā, ka viņiem nav diez ko rožaina dzīve un meklē kādu, kas viņus finansētu vēl kādu laiku.
Ja nemaldos tad pirms kāda laika viņiem viens no top cilvēkiem aizmigrēja arī prom. Iespējams redzēja ka sū būs . Runājot par pašu servisu tad kad sāku izmantot ( ap 2013-2014 gadu) bija ok. Tad atkal bija problēmas ar to ka viss nenotika tik ātri kā sludināja.Rezultātā aizmigrēju uz AWS..
Par investoriem var pieminēt ka nesen viņi atkal Digitalocean iedeva 130 citronus . Sīkāk var palasīties te http://techcrunch.com/2016/04/14/digitalocean-gets-130-million-credit-line-because-servers-are-really-expensive/ redzēs kā ar to visu izies.
Paldies par saiti! Tagad skaidrs, ka bankām nepatika viņu parādsaistību portfelis. Ja reiz bankas atvēra tik lielu kredītlīniju, tad jau nauda viņiem ienāk laba.
Tas, ko redzu šajā rakstā, ir kaut kāda atriebības kāre un tīksmināšanās par savu čuju, ņuhu un poņu.
Vienkārši tika izdalīti kredīti, kuri netiek lietoti, bet kas palielina neskaidru saistību daļu. Iespējams, tie kredīti nekad netiks lietoti. Piemēram, daudziem neinteresē tās referral kampaņas, jo 10$ ir tik, cik kafijas vietā pabeigt iesākto darbu. Personīgi man tie kredīti neko neizsaka, bet saprotu, ka ir patērētāju daļa, kurai tā ir būtiska lēmuma par uzvedību sastāvdaļa.
Otrkārt, uzliktais termiņš ir “call to action” – kas ir ieguvums, jo cilvēki ar referral kodu saņemas un piereģistrējas, varbūt kļūst par maksājošiem klientiem, varbūt nekļūst.
Treškārt, mani tas nekādā veidā neiespaido un neinteresē. Kā lietoju DO, tā arī lietošu, tāpat kā arī nelietošu, ja interesēs kaut kas cits.
Un man liekas, ka tas Linode pats nesen smagi nokārās.
Vispār, raksts kaut kā atgādina tādu nabadzīgu, gaudulīgu tīksmināšanos par iespēju sagaidīt globālus satricinājumus, kas padarīs interesantāku viņa ikdienu. Tiek zīmētas teorijas par to, kā it kā labie, tomēr ne pārāk ļoti uzmanīgie puiši saņems pelnīto sodu, jo ir taču zināms, ka jābūt ļoti, ļoti, ļoti uzmanīgam, jo par katru neuzmanību seko sods, bargs liktenis, nolemtība… <- (daļa cilvēku tā ir audzināti)
Piedod, ka aizskāru sāpīgu tēmu un paldies par viedokli!
10$ varētu būt sīkums, bet man pēc dažām dienām dēļ šī pazudīs apmēram 110$, kurus biju pietaupījis vienam projektiņam uz gada beigām. Pie nākamā virtuālā hosta iegādes tagad noteikti apskatīšu un pamēģināšu citus līdzīgus pakalpojumu sniedzējus.
Es tā sapratu, ka, ja tu turpini kurināt naudu – kaut vai tikai $5/mēnesī, tad viņi izslēdz skaitītāju. Protams, ka līdz gada beigām tie vairs nebūs $110, bet kaut ko gan jau, ka var saglābt.
Nez, es par “haļavno” kredītu tik ļoti nepārdzīvotu. Sēžu uz DO nu jau pusotru gadu un downtime ir bijis tikai vienreiz, kad manu serveri migrēja uz jaunu infrastruktūru un arī tad es pats varēju manuāli noteikt laiku, kad to darīt. Starpcitu šobrīd jau parādās jauns spēlētājs zem online.net – https://www.scaleway.com/, griežu tur šobrīd 3 eiriku kasti un pagaidām izskatās cerīgi.
Izskatās labs variants blogam. Kur ir āķis?
Atcerējos – viņi bija tie, kas nepiedāvāja CentOS un cena bija €2.99 + PVN.
Scaleway nedrošs pasākums griežas bezraid masīvos. No lētā gala viennozīmīgi labākais ir OVH SSD VPS. Vidējā segmentā Leaseweb un Tilaa VPS.
aj da nu. te nav ko cepties. hosteru un līdzīgu piedāvājumu ir milzum daudz. Es tik zinu to, ka nekad nehostētu savu saitu iekš USA. tas tā… idioloģiski apsvērumi.
Pašreiz hostējam Nīderlandē par mazām naudām un viss griežas bez probl.
Neredzu jēgu iespringt par kaut kādiem tur sīkumiem.
Jāsecina, ka Firefox ir nenormāls sūds. Noticot Coolynxam, es ar to biju mocījies pāris gadus. Bet nu kad viņš man sāka gļukot ar komentāru rakstīšanu Feisbukā (nestrādā DEL taustiņš un Backspace, nezkapēc nodublē komentāru un dzēš vienā, ieklikšķinot otrā un dzēšot, vēlreiz nodublē), uzspiežot enter, komentārā parādās teksts ko esmu izdzēsis u.t.t.
Uzliku Chrome un biju pārsteigts cik tas ir ātrs uz UX31A ar i7. FF ir unikāli lēns, nezinu kur problēma, biju mēģinājis optimizēt pēc visādiem tuturjāļiem.
Izskatās, ka Hroms uztur ICC profilus tagad, plagini nepieciešamie arī ir. FF must die.
Trāpīju ne zem tā raksta ar savu sāpi. 🙂
super bonusiņš, tikai žēl, ka vairs netiek piešķirts