Man jau patīk ņemšanās ar mediju rotaļlietu Twitter, kas tiek ķidāts vienā laidā. Vova iesūtīja saiti uz kādu ierakstu, kur tiek aprakstīts pētījums par Twitter aktivitātēm (PDF) Amerikā angļu valodā.
No šī pētījuma izriet, ka 40% no visiem ierakstiem ir bezjēdzīga muldēšana beztēmā. Precīzu tulkojumu nezinu, bet viņi to nosaukuši par pointless babble.
They then categorized them into 6 buckets:
News, Spam, Self-Promotion, Pointless Babble, Conversational and Pass-Along ValueAccording to their analysis, 40.55 percent of Tweets fell into the Pointless Babble bucket, 3.75 percent was Spam, and another 5.85 percent was Self Promotion — which means that almost exactly half (50.15 percent) of all Tweets are entirely without value to anyone.
But put another way, almost half of all Tweets are valuable to some extent. While that may not sound like a lot, it represents a higher proportion of valuable content than, say, television, or what Hollywood dishes out as entertainment.
Sīkāks skaidrojums.
News
Any sort of main stream news that you might find on your national news stations such as CNN, Fox or others. This did not include tech news or social media news that you might find on TechCrunch or Mashable.
Spam
These are the tweets such as “See how I got 3,000 followers in one
day” type of tweets.
Self‐Promotion
These are typical corporate tweets about products, services, or “Twi4er only” promos.
Pointless Babble
These are the “I am eating a sandwich now” tweets.
Conversational
These are tweets that go back and forth between folks, almost in an instant message fashion, as well as tweets that try to engage followers in conversation, such as questions or polls.
Pass‐Along Value
These are any tweets with an “RT” in it.
Now, if there were any tweets that could fit into more than one category (which was rare), if it started with “@”, we deemed it as conversational, even if it was a news item or self‐promotion.
Pētījuma veicēju bloga ieraksts par šo pašu tēmu.
Vai tad Tripper.com nebija paredzeets tukshai muldeeshanai?
Nē, jo tas bija `fiksais` paziņojumu dēlis. tagad to pārverta par čatu, kas pats par sevi ir 99% tukša muldēšana.
Jebkura vietne, kurā atļauts postēt vairāk kā 1 personai, pārvēršas par čatu. Delfu/Tvnet/Apollo komentāri tai skaitā 😉 Gan jau ar laiku muldētājiem vnk apniks muldēt. Tajos pašos Draugos vairums “veco lietotāju” jau ir vai nu atbiruši vai parādās tur tikai tad, kad vajag.
Hm, maz. Es gaidīju vairāk kautko uz vismaz 70%.
Hmm, es arī gaidīju stipri vien vairāk par tikai 50%…
Nu ja, daudz gan sakarīga var ielikt 140 zīmēs. Es arī biju gaidījis šo skaitli 80-90 procentu robežās.
95%
Šī tēma laikam ir aktuāla dikti. es kā reiz trāpīju uz šitādu apskatu (kirilicā) http://mediarevolution.ru/audience/behavior/2083.html
ideja līdzīga. более половины из этих людей никогда сами не писали в свои микроблоги, не имеют читателей и никого не читают.
Tie, kuri jēdz izmantot Twitteri, to izmanto (protams ir procentiņš atbiruma, bet lai jau). Tie, kuri nejēdz, raksta rakstus, cik visi ir stulbi un viss ir stulbs un bezjēdzīgs 🙂
Ja jau Twitter ir tik bezjēdzīgs, kāpēc ne-Twiterotājiem arvien spēcīgākas emocijas parādās? 🙂
”(..) kāpēc ne-Twiterotājiem arvien spēcīgākas emocijas parādās? – kāpēc atrodas kādi baltie ”zvirbuļi”, kas nevēlas ”čivināt”, kad viss čivina viss ”zvirbuļu” bars – tādi baltie ”zvirbuļi” jau pagātne ir bijuši – iesaku ieskatīties viņu ”čivināšanas” rezultātos :
Pīteas Brēgela Vecākā (BRUEGEL, Pieter the Elder ) gleznu ainās, īpaši iesaku – ”Aklie seko aklajiem”(Blind Leading the Blind)
http://www.wga.hu/frames-e.html?/bio/b/bruegel/pieter_e/biograph.html
– visi tak’ tomēr esam ”vienā laivā/pavadā”…..