Biju dzirdējis, ka Igaunijas lielākā mediju koncerna “Ekspress Grupp” īpašumā esošais mediju uzņēmumam Delfiem iet grūti, bet šodien izlasīju informāciju par zaudējumu apmēru.
Mediju uzņēmums “Delfi” pagājušajā gadā strādājis ar 36 miljonu kronu (1,6 miljonu latu) zaudējumiem, salīdzinot ar desmit miljonu kronu (449 000 latu) zaudējumiem pirms gada, vēsta “Äripäev Online”.
Savukārt “Delfi” apgrozījums pērn palielinājās līdz 59,5 miljoniem kronu (2,7 miljoniem latu), salīdzinot ar 27,3 miljoniem kronu (1,2 miljoniem latu) 2007.gadā.
Šito matemātiku gan nesapratu, jo kā gan visam uzņēmumam var būt tik mazs apgrozījums, ja Latvijā vien tas bija 2 miljoni.
Kā ziņots, Latvijas interneta medija AS “Delfi” peļņa pagājušajā gadā bijusi 500 988 lati, kas ir par 22,7% mazāk nekā 2007.gadā, kad uzņēmums strādāja ar 648 077 latu peļņu.
2008.gadā “Delfi” apgrozījums pieaudzis un sasniedzis 2 105 064 latus, bet 2007.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 2 011 720 lati. 2006.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 1 485 358 lati, bet peļņa – 635 023 lati.
Tā kā raksts ir nācis no igauņiem, tad kaut kas ir samisējies tulkojumā un visticamāk, ka tas ir igauņu Delfu apgrozījums. Ja nu kādu interesē, tad te ir Ekspress Grupp grupas 2008. gada pārskats (PDF).
Interesanta informācija no gada pārskata par jauno Delfu struktūru.
The restructuring of Delfi, which was started in December last year, will be completed in 2009.
According to the new structure, the Latvian, Lithuanian and Ukrainian subsidiaries that belonged
to Eesti Delfi until now, as well as Eesti Delfi that in turn belonged to Ekspress Group will
belong to holding company SIA Delfi Holding. In addition to subsidiaries of all the regions, the
new holding company will also hold all the trade marks and licences. SIA Delfi Holding is 100%
owned by Ekspress Group. The restructuring was caused by the need to bring the structure of
Delfi Group into compliance with its actual management structure. Development decisions of
Delfi will be made in the new holding company and its management will include the managers of all the regions, as well as the marketing manager and IT manager of Eesti Delfi. The holding company will be located in Riga, because its location is geographically most suitable, and Latvian and Lithuanian portals have the greatest growth portal in the near future.
Par jaunajiem uzņēmumiem Latvijā.
On 03 July 2008, Mango LV SIA, a subsidiary of AS Delfi (Latvia), was established in Latvia.
On 23 December 2008, SIA Delfi Holding, a subsidiary of AS Ekspress Grupp, was established
in Latvia.
Ieņēmumi no gada pārskata. Te gan rādās 9.4 miljoni, nevis 2.7.
EBITDA no gada pārskata.
Šajā gadā ieplānotās investīcijas.
In 2009, the largest investments include the investments to be made in Delfi Estonia in the amount of EEK 1.1 million (EUR 70 thousand), and in Delfi Latvia and Delfi Lithuania in the amount of EEK 1.9 million (EUR 120 thousand); from 2010, the investments will total at least EEK 1.6 million (EUR 100 thousand) in each country due to the launching of new products and improvement of existing products.
Attiecībā uz ienākumiem arī ir savi plāni.
The management estimates that the revenue growth of Delfi Estonia will be 15-21%, the revenue growth of Delfi Latvia will be 12-27% and the revenue growth of Delfi Lithuania will be 14-25% in the period 2010-2013.
The larger growth rates of Latvia and Lithuania relate to their greater growth potential in light of the size of their markets and the market share attained.
Due to the decline of the advertising market and following the principle of conservatism, the management expects the revenue of Delfi to grow by 5% in Estonia and to decline by 7% and 2% in Latvia and Lithuania, respectively, in 2009.
The forecast for 2009-2013 is based on the growth of the market share of online advertising which was 11% in 2008, growing by 3% as compared to 2007. The market share of online advertising will continue to grow in 2011-2013, and the advertising market as a whole is also expected to grow.
Kāpēc tika palaists Mango.
In July, Delfi launched in Latvia a new entertainment portal www.mango.lv to meet the increasing interest of Internet users towards the field of entertainment. At the end of 2008, www.mango.lv strengthened its leadership position as the leading portal in its field, gaining 33 000 unique visitors per month in the fourth quarter.
Šogad parādījās pirmais konkurents, jo tirgū jauns jauns dzeltenais portāls – Kas jauns. Redzēsim, kas būs rakstīts 2009.gada ziņojumā.
ja godīgi, nesaprotu, kā delfi var strādāt mīnusos ar tādu reklāmas kvantumu. kā arī 33k mēnesī unikālo ir ļoti maz priekš tādas kategorijas, kur strādā mango.lv
2 ivanZ: es ar nesaprotu. Varbūt tāpēc, ka dēļ tām reklāmām es vairs neapmeklēju Delfus 🙂 Nu lab, gan jau tādi jampampiņi kā es, kas nelien saitā tikai dēļ reklāmām (kaut 90% reklāmas ir nogrieztas) ir maz 🙂 Bet vispār apbrīnoju, kādas naudas tur apgrozās.
m
super,lai veicas ari talak !
Atbalss: Draugiem.lv 9 mēnešu apgrozījums audzis par 12% | Pods.lv
Atbalss: Kad Mango paies garām Kasjauns? | Pods.lv