Clusty.com – jauns meklētājs

Slašdotā apspriež New York Times rakstu par kārtējo meklētāju, kas gatavojas pārspļaut Google. Clusty ir jauns uz klasteru tehnoloģijas bāzēts serviss, kas izmanto Yahoo Overture dzinēja rezultātus.

The service is meant to address the confusion that can be created when search engines return huge lists. Clustering is also intended to help users find related material they may overlook when they employ services that utilize page ranking methods. Such methods employ a variety of software algorithms to rank Web pages by their perceived relevance to a query.

Many search experts say that clustering offers a better way of looking at information than Google’s page ranking system.

Clusty

Pagaidām meklētājs vēl atrodas testa versijā, lai gan man šķiet, ka tas nemainīs lietas būtību, jo tā spējas jau var ievērtēt tagad. Paskatīsimies, kas būs pēc pāris dienām, jo priekšgājēji pēc šādām publikācijām vairs nebija pieejami.

29 thoughts on “Clusty.com – jauns meklētājs

  1. Aivis Ābele

    Es savukārt ar savu mājas video gatavojos pārspļaut Alfrēdu Hičkoku. Mūsdienās lai pievērstu sabiedrības uzmanību ir moderni uzdot vēlamo par esošo. Absurds – varbūt tehnoloģiskajā ziņā arī tas clusty ir spēcīgāks par gūgli, taču ērtuma ziņā pilnīga nulle. Ieejot pirmajā lapā man pat neko negribējās ierakstīt meklētāja kverijā…

    Atbildēt
  2. Vistu Zaglis

    Hemm, bet tajā klasteru fiškā kaut kas garšīgs ir! Sīkāk nepalietojot – nepateiksi, bet reizi pa reizei tas ir tieši tas, ko gribētos!
    Bookmarked na zametku.

    Atbildēt
  3. Jāzeps

    Man patīk! Pievērsiet uzmanību kreisajā pusē tiem ‘klasterīšiem’, ko tas piedāvā!
    Dizains ir pofig – to var izmainīt ras un dva. Ja algoritms ir stulbs, tad, lai to izmainītu vajadzēs nezin cik gadus ;] Bet viņiem algoritms izskatās patīkams.
    Trūkumi: atrada vecas, neeksistējošas lapas un viena lapa rezultātos mēdz parādīties vairākkārt.

    Atbildēt
  4. ml

    vispār meklē samērā labi, ja nu viņi vēl salabos gļukus un padarīs ērtāku…kaut gan, visticamāk piebāzāis ar reklāmām un nekas tur nesanāks
    vai arī, ja šitie kļūs pārāk populāri, gūgle paņems viņu ideju

    Atbildēt
  5. Udzzis

    Diemžēl neatradu tādu lietu kā saglabātās (cached) kopijas, kas lieti noderētu, jo indekss šķiet visai novecojis. Cerams, ka tas ir tikai beta versijas mīnuss.

    Atbildēt
  6. R21vo

    ietestēju, ar gūgli vai pašu yahoo nemaz salīdzināt nevar. pagaidām šis var noderēt vienīgi kā alternatīvais variants gan ne google ne yahoo neko īsti nepiedāvā..

    Atbildēt
  7. ciruliz

    ja google paarņemtu šo te grupēšanas paņēmienu (par clustery vai kā tur, to saukt negribētos), būtu [autortiesību kari] patīkami. un itkā tas būtu tas pats, kas searč+catalog savienojums

    Atbildēt
  8. krusteevs

    Tie klāsterīši kreisajā pusē nav nemaz tik slikti, mazliet pierast pie dizaina, un varbūt, ka pat iepatīkas labāk kā googles tante. Vienkārši pie googles tik ļoti pierasts, ka grūti izmantot citu..

    Atbildēt
  9. kao

    Šobrīd pamanīju vairāk mīnusus nekā plusus:
    1) sponsorētie rezultāti visa saraksta galvgalī.
    2) clusteri mainās atkarībā no mazsvarīgiem keywordiem
    3) ar query pilnīgi nesaistīti clusteri un rezultāti
    4) dizains..
    Bet ideja jauka. Varbūt kādreiz arī strādās.

    Atbildēt
  10. coolynx

    karuuzo: Nu, tā ir vesela zinātne. Lai gan no taviem meklējumiem līderis viens un tas pats, mainās tikai sākot ar otro rezultātu.
    Kā es sev glaimoju. 🙂

    Atbildēt

Atbildēt uz komentāru Benvenuto Atcelt atbildi

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *