Slašdotā apspriež New York Times rakstu par kārtējo meklētāju, kas gatavojas pārspļaut Google. Clusty ir jauns uz klasteru tehnoloģijas bāzēts serviss, kas izmanto Yahoo Overture dzinēja rezultātus.
The service is meant to address the confusion that can be created when search engines return huge lists. Clustering is also intended to help users find related material they may overlook when they employ services that utilize page ranking methods. Such methods employ a variety of software algorithms to rank Web pages by their perceived relevance to a query.
Many search experts say that clustering offers a better way of looking at information than Google’s page ranking system.
Pagaidām meklētājs vēl atrodas testa versijā, lai gan man šķiet, ka tas nemainīs lietas būtību, jo tā spējas jau var ievērtēt tagad. Paskatīsimies, kas būs pēc pāris dienām, jo priekšgājēji pēc šādām publikācijām vairs nebija pieejami.
Rezultāti nekorekti attēlojas uz firefox.
Es savukārt ar savu mājas video gatavojos pārspļaut Alfrēdu Hičkoku. Mūsdienās lai pievērstu sabiedrības uzmanību ir moderni uzdot vēlamo par esošo. Absurds – varbūt tehnoloģiskajā ziņā arī tas clusty ir spēcīgāks par gūgli, taču ērtuma ziņā pilnīga nulle. Ieejot pirmajā lapā man pat neko negribējās ierakstīt meklētāja kverijā…
Hemm, bet tajā klasteru fiškā kaut kas garšīgs ir! Sīkāk nepalietojot – nepateiksi, bet reizi pa reizei tas ir tieši tas, ko gribētos!
Bookmarked na zametku.
Dizains gan tāds nepadevies. Nu, labi vismaz, ka nav spilgti zaļi burti…
Dizains sāpīgs. Bet ideja piedur un nupat jau pat patīk.
Man patīk! Pievērsiet uzmanību kreisajā pusē tiem ‘klasterīšiem’, ko tas piedāvā!
Dizains ir pofig – to var izmainīt ras un dva. Ja algoritms ir stulbs, tad, lai to izmainītu vajadzēs nezin cik gadus ;] Bet viņiem algoritms izskatās patīkams.
Trūkumi: atrada vecas, neeksistējošas lapas un viena lapa rezultātos mēdz parādīties vairākkārt.
Kaut kas tur tam Custy brīžiem ar latviešu burtiem nešancē. Vismaz uz FireFox.
vispār meklē samērā labi, ja nu viņi vēl salabos gļukus un padarīs ērtāku…kaut gan, visticamāk piebāzāis ar reklāmām un nekas tur nesanāks
vai arī, ja šitie kļūs pārāk populāri, gūgle paņems viņu ideju
Diemžēl neatradu tādu lietu kā saglabātās (cached) kopijas, kas lieti noderētu, jo indekss šķiet visai novecojis. Cerams, ka tas ir tikai beta versijas mīnuss.
ietestēju, ar gūgli vai pašu yahoo nemaz salīdzināt nevar. pagaidām šis var noderēt vienīgi kā alternatīvais variants gan ne google ne yahoo neko īsti nepiedāvā..
ja google paarņemtu šo te grupēšanas paņēmienu (par clustery vai kā tur, to saukt negribētos), būtu [autortiesību kari] patīkami. un itkā tas būtu tas pats, kas searč+catalog savienojums
Vecais drazu vācējs Googlis nestāv līdzi Clusty. Ceru, ka Googlis drīzumā kautko pamainīs.
Ja kādam gribas advancētu meklēšanu-var patestēt Copernic Agent.
http://www.copernic.com/
pie iepriexšējā: lai nemulsina IE- tas cundurs darbojas arī pilnīgi autonomi…
Tie klāsterīši kreisajā pusē nav nemaz tik slikti, mazliet pierast pie dizaina, un varbūt, ka pat iepatīkas labāk kā googles tante. Vienkārši pie googles tik ļoti pierasts, ka grūti izmantot citu..
neko normālu neatrod – tikai klāsterus un klīsterus
Izskatās, ka dati tiek ņemti no citiem meklētājiem. Bet vai tādu "meklētāju" jau nav pa pillo kibertelpā?
Nu OK, ieliku iekš quicksearcha, gan jau noderēs. Pirmais iespaids, diezgan plaša un sakārtota info, kā ir reāli, laiks rādīs.
m
PS. CLX, tavu porno saitu izkonkurējusi folklora.lv
http://www.google.com/search?q=porno+latvija& …
:))
Nav gan 😀
http://www.google.com/search?hl=lv&ie=UTF …
google 4ever ! =)
Šobrīd pamanīju vairāk mīnusus nekā plusus:
1) sponsorētie rezultāti visa saraksta galvgalī.
2) clusteri mainās atkarībā no mazsvarīgiem keywordiem
3) ar query pilnīgi nesaistīti clusteri un rezultāti
4) dizains..
Bet ideja jauka. Varbūt kādreiz arī strādās.
man patiik, jo tiesam groupings by cluster ir kaut kas eerts… google taada nav 🙁
tacu vinam ir viena kruta stelle – mekleet Blogos. tacu vai gadiena Google to nedara automatiksi?
Viens pluss — Wikipedia ieraksti parādās pirmie.
Ko var ņemties. Tas tak ir vecais http://vivisimo.com tikai ar citu dizainu. Tur tak apakšā pat viņu saite norādīta. Tiks tik pat tālu kā vivisimo.com un diez vai vairāk tur kaut kas būs…
Logotips un nosaukums atgādina tos, kas sastopami uz cepumu iepakojumiem 🙂
izskataas peec cepumu razhotaaja logo.
2 CLX: Nu jā. Es nezināju ka meklētājiem tik ļoti atšķiras rezultāti atkarībā no vārdu secības:
http://www.google.com/search?hl=lv&ie=UTF …
http://www.google.com/search?hl=lv&ie=UTF …
m
karuuzo: Nu, tā ir vesela zinātne. Lai gan no taviem meklējumiem līderis viens un tas pats, mainās tikai sākot ar otro rezultātu.
Kā es sev glaimoju. 🙂