Mīlētāko portālu zīmolu tops 2009

Vakar tika paziņots Mīlētāko zīmolu tops 2009. Normālā veidā šo informāciju nekur tā arī neatradu. Visur ir kaut kas pa drusciņai. Arī kopējo topa sarakstu kā tādu nekur neatradu. Iepriekšējā gada topu var atrast ddb lapā.

Šeit ir šī gada augošākie zīmoli. Grafiks ņemts no publiski pieejamās žurnāla Kapitāls 10/09 numura elektroniskās versijas (Saiti nelikšu, bet iedošu padomu attapīgajiem, kas grib tikt klāt. Saite ir atrodama ierakstā par Kapitāla elektronisko versiju).

Loģiski, ka es gribēju ieturēt tradīciju un koncentrēties uz interneta portālu topu, lai nopublicētu izmaiņas un salīdzinātu ar pagājušā gada Mīlētāko portālu zīmolu topu 2008. Šogad viņi ir nedaudz pamainījuši attēlošanas principu un ļoti sadrumstalojuši to. Bet es izmantoju sava bloga ierakstus kā grāmatzīmes un atradu vienu veidu kā tikt pie interesējošās informācijas.

No Kapitāla vēl divi grafiki par internetu. Pirmais ir par mīlētākajiem sociālajiem tīkliem.

Otrs ir par mīlētākajiem portāliem.

2008.gada mīlētāko portālu topā bija tabuliņa ar procentuālām izmaiņām. Šoreiz nāksies iztikt ar viņu interaktīvo zīmolu karti.

Tajā grafikā pietrūka apzīmējumi uz kartes, tad nu nācās mocīties un salikt ar rociņu visus apzīmējumus. Te ir tas, kas man sanāca.

Diemžēl šeit nevar redzēt kādas ir izmaiņas un par cik vietām, kurš portāls ir pieaudzis vai krities. Ceru, ka nākotnē topa veidotāji papildinās grafiku ar vienkāršu tabuliņu un % izmaiņām.

7 thoughts on “Mīlētāko portālu zīmolu tops 2009

  1. hmmu

    Nu nezinu, bet tie topi pa manam nav galīgi topā. Es katru rītu (darbadienu) pārskatu tvnet, delfi un avīžu portālus lai ziņas palasītu, starp citu arī Podā regulāri iegriežos.

    Interesanti ar ko Gjensidige ar BiFri un u.c. uzņēmumu lapas tika topā ….

    Atbildēt
  2. Atbalss: Depozītu likmju salīdzinājums Latvijas bankās | Pods.lv

  3. Delfins

    es izskrienu cauri virsraktiem, neko vairāk.. dr.lv nelietoju, twitter arī nē, uz BiFri arī nepārgāju…

    anyway visam tam apakšā – tie kas ir populārākie ikdienā/topā ir ar mazāku jēgu 😉 Ņem uz muļķi, kā saka…

    izņēmums ir youtube un google 🙂

    Atbildēt
  4. zalic

    Visādi fancy pētījumi par šo tēmu ir jauki, bet patiesība ir Gemius Audience rādītājā “Average visits per visitor”. Un tur arī redzams, kurš var pretendēt uz “magnētiska zīmola” tēlu, bet kurš – ne.

    Bilžuks ar šo statistiku par augusta mēnesi:
    http://i7.tiesraides.lv/800x600s/pictures/2009-09-30/52e2_visits_per_visitor.jpg

    Atbildēt
  5. vobla

    “Kas vispār ir “Gjensidige”? Pirmo reizi vispār par tādu dzirdu.”
    Tas ir mans mīļākais apdrošinātājs (bijusī parex apdrošināšana)

    Atbildēt
  6. Džonītis

    Manuprāt tabulā uzrādītais zīmolu novertējums ir ļoti pareizs. Man ir internets, kuru darbina ar Bi-Fri, bet telefons ir pieslēgts Bitei. Šī interneta cena šodien ir 15sant. par stundu. Tas nekur netiek publicēts, bet manam darbabiedram arī tas pats nets strādā par tādu pašu cenu. Publicēts tas netiek tādēļ, ka vēlāk atkal tas maksās 30 sant. par stundu. Bite vāc klientus. Arī tā nav augsta cena par portatīvu netu. Bet tas jau sen ir mans sapnis, ar datoru strādāt jebkur, gan autobusā, gan parkā uz soliņa, vai mežā uz celma. Un nav nekādu līgumu. Par telefonu grāk LMT es maksāju (par “piezvani man” tarifa plānu) vidēji 9 LVL mēnsī. Tagad par tādu pašu, tikai ilgāku tarifu es maksāju 3 LVL mēnesī. 30 min. vietā es saņemu 50 min. bet par minūti ja neiekļaujos tajās minūtēs es maksaju tikai 8 sant. agrako 22 sant. vitā, kad biju LMT klients. Arī visi mani darba biedri slavē Bites lētos tarifus.

    Atbildēt

Atbildēt uz komentāru vobla Atcelt atbildi

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *