Strādājoša klēpjdatora remonta izmaksas

Gandrīz katram no mums kaut reizi mūžā ir nācies samaksāt par savu muļķību, aizmāršību vai vienkārši nezināšanu, jo kāds protošāks, zinošāks vai “apķērīgāks” izmantoja situāciju, lai gūtu no tā labumu. Par vienu no šādām situācijām arī būs šis stāsts. Dreef ir uzrakstījis diezgan garu rakstiņu par savu rūgto pieredzi ar klēpjdatoru remontu.

Parādījām, ka dators neieslēdzas un kaut kas ar spriegumu varētu būt ne tā kā nākas (ceļojumā varēja būt kāds cits spriegums vai Hz). Viņa domāja, ka mēs “lohi” un teicās, ka iespējams kaut kur vadiņš nolocījies. Palocīja, paskatījās un izvilka testeri. Mums tas no malas jau likās ļoti profesionāli, ka sekretāre/pieņēmēja māk rīkoties ar testeri ;-). Konstatējām, ka spriegums pa vadu pienāk pareizais un vaina ir pašā klēpjdatorā. Tad viņa teica, ka darbs pagaidām neesot daudz un pēc vienas vai divām dienām meistars uzzvanīšot. Nogaidījām veselu nedēļu un sieva nolēma uzzvanīt pati. Viņai tika paskaidrots, ka bojāts ir barošanas bloks, ko būs jānomaina.

Sīkāk par to var izlasīt pie Dreef lapā.

65 thoughts on “Strādājoša klēpjdatora remonta izmaksas

  1. R21vo

    ieraugot to rakstu garā slejā bez redzama sadalījuma rindkopās slinkums sametās lasīt, tomēr izlasīju – bija tā vērts!
    nez vai tas "meistars" tai kantorī vēl atrodams… hehe

    Atbildēt
  2. hero

    protams ne tik brutaali, tachu ir risks ar shaadiem gadiijumiem saskarties jebkuraa servisaa un jebkuraa nozaree… Ja tu cilveeks nesaproti neko no kompjiem/televizoriem/ledusskapjiem/auto/etc un tev taa lieta nopliist saprotams tu pats neliidiisi iekshaa bez vajadziigiem skilliem … tachu aiznesot/vedot uz remontu tev blakus neejoshajaam detaljaam samainiis arii kaadu ejoshu vai kaadu kas veel var kalpot (nereti gadaas dzirdeet tieshi auto jomaa)… tev tikai piestaada reekjinu … pasaka ka taa detalja bij bojaata – reku jauna…

    Atbildēt
  3. Kaklz

    R21vo, es par to tik drošs nebūtu.
    Tieši šajā pašā servisā (ja tas ir tas pats BISS, kas pārdaugavā pie 4, 5 tramvaja maršruta nedaudz uz priekšu aiz Maritim viesnīcas) pirms apmēram pusotra gada bija līdzīgs gadījums.
    Aiznesu uz remontu savu laptopu, kuram bija niķis bezsakarā pārstartēties. Pie nodošanas viss bija kārtībā, visur uzlīmēja uzlīmītes, lai tik kāda detaļa nepazūd, teica, ka pēc pāris dienām atzvanīšot. Pagāja nedēļa, neizturēju un piezvanīju pats. Sekretāre tāpat neko jēdzīgu atbildēt nevarēja, teicās, ka meistars nav uz vietas, utt. Tad nu tik ilgi kā Dreef mani viņiem čakarēt neizdevās, jo kompis jau būtībā bija lietojams un tajā laikā ļoti vajadzīgs gan mācībām, gan darbam. Vienkārši pēc nedēļas aizgāju un paņēmu viņu atpakaļ neaiztiktu.
    Toreiz vienīgais, ko varēju iedomāties par savu kļūdu bija tas, ka teicu, ka esmu privātpersona. Iespējams, ka sakot, ka tas ir kādas daudz maz saprātīgas firmas dators un, ka tu pats esi ar IT saistīts cilvēks situācija būtu citāda.
    Beigu beigās secināju, ka laptopam pie vainas bija mirstošā baterija, kura nu jau vairs tur labi ja minūti 🙂

    Atbildēt
  4. daysleeper

    raksts bija visnotalj interesants un pamaacosh. Taa ar tiem meistariem ir, vienmer atrodas kada beigta detalja. Un kaa smejies tieshi vakar dabuuuju to vajadziigo.

    Atbildēt
  5. Aldis

    Tas droši var notikt ne tikai ar laptopiem, tikpat labi ar printeriem, skeneriem utml. lietām. Mans ieteikums būtu, ja ir iespēja, labāk remontēt pie oficiālajiem pārstāvjiem, tie lielākoties nečakarē :>

    Atbildēt
  6. Spameris

    Man 1ns IBMs tur veeljoproaam staav (2trais meenesis). Tipa nevar sataisiit, jo jaagaida, ka kaads klients vinjiem atnesiishot liidziigu portatiivo, lai shie vareetu paskatiities kaa tam ir un tad vinji redz vareeshot izpiipeet kaa maneejo taisiit! Lielaaku sviestu es neesmu dzirdeejis. Un veel. Ja vinji prasa 60Ls, tad zini ka buus jaamaksaa 70.80Ls ( tipa +PVN). Man taa jau ieprieksh zvaniija un teica ka kautkaads lodeejums esot nopliisis. Lai salodeetu vajag 40Ls. Par cik nebija mans portatiivais, teicu lai tik lodee. Veelaak shie veel PVN pielika klaat.

    Atbildēt
  7. Despacho

    ELKORaa pret klientiem izturas taapat. Bija sen sen atpakaļ(gadus 2) tāda lieta. Kad slēdz ārā datoru, parādās Windows protection error. System halted(tā rindiņa nemūžam nepazudīs no manas atmiņas). Windows tika pārlikts, vēl viss kas čakarēts, bet rezultāts tas pats. ELKOR serviss ir tiešām netālu no manām mājām, tāpēc nolēmu aiznest pie viņiem. Par šitādu mazu(taču nepatīkamu) sūdu visos remontos vienādu naudu jāņem būtu. Aiznes, tie laboja trīs dienas, teica ka kaut ko labojuši, sataisījuši, tagad viss OK. Remonta cena 5 Ls. Aiznesu uz mājām, ieslēdzu, izslēdzu ārā, tas pats. Pēc kāda laika atklāju vainu pats, bija tipa kaut kāds gļuks, bija vienkārši jāapdeito windows.

    Atbildēt
  8. daysleeper

    es drizak teiktu – uz servisiem… jo dienas beigas te bus tik daudz sliktu atsauksmju ka turies tikai. nevares ne atsisties.

    Atbildēt
  9. Ivchikx

    He he… =) Labs! =)) Kaut gan es par to nebrīnos… Vienreiz manam PC bija barošanas bloks nodedzis /sen jau bija laiks šamam noplīst/… Es arī aizgāju uz vienu servisu ar savu kasti un teicu, ka lai nomaina… Bet no tiem meistariem nu nekā nevarēja saprast, šie mani dzirdējuši, nedzirdējuši, sapratuši, nesapratuši, vai vispār šamie ko filtrē vai nefiltrē… Tukšs stiklains skatiens, flegmatiska uzvedība… Kopš tā laika savu PC vairs meistariem neuzticu… Un viss iet Ok! 😉
    Ivchikx…=)

    Atbildēt
  10. sas

    panasonic serviss pagalmaa aiz panasonic veikala uz dzirnavu ielas, netaalu no lido dzirnavaam… aiznesu mazo vhs kameru shiem, bija nopliisusi, atdevu, teicu lai apskataas, tad zvana un saka, sie zvana arii un saka ka buus ls 80 jaamaksaa, es saku, scrw you, dajosh atpakalj nelabotu a vinji, fck you, dajosh 20 latus par apskatiishanos, tur rekets iestaajaas pa lielo… bet vispaar ja ir veelme izlaadeeties, ejiet uz neatkarioigo prozektu www.antireklama.lv. man paaraak nepatiik krievu gaisotne tur, bet vismaz vienkopus viss. katraa no mums ir neliels laameris, arii viskrutaakajaa it ekspertaa (ja ne darbaa tad gultaa 🙂

    Atbildēt
  11. Pink

    Tā ir ka parāk uzticās servisam, un zinot to ka laptop ir tumša bilde parastam lietotājam, jo tur viss ir citādāks, tad rezultāts ir redzams. Lai nu kā bet priekš HP tjapļapa, lai nomainītu jaunu dvd atskaņotāj man paprasīja 380 ls. Un tas vēl esot pa lēto, jo iepirkum cena esot jaunam dvd lasīklim 300 ls. :)))
    Godīgi sakot, laptopi ir dārgs prieks, un nedod dies ja kaut kas jamam nošķīst.

    Atbildēt
  12. Pink

    Padumjajos laikos starp citu televizor meistari viegli pelnīja savus rubelus aizejot pie klienta uz mājām un labojot televizoru, kamēr klients neredz saspieda ar flaķenēm elektrolitisko kondensatoru. Pēc 2 meneši, gaidiet meistaru ciemos. 🙂 Un noplīsis jums būtu bijis, ne kondensators bet barošans bloks un vēl nez kas.

    Atbildēt
  13. Saiko

    necieshu shitadus gadijumus un jo vairak necieshu shitadus cilvekus kas chakare tevi ausi un vel kad tu vinju esi atkodis paliek neapmierinati un sakt lekties ka redz vinjam esot taisniba un es neka nejedzot un vispar vinja kaktu kantoris esot pats labakais un labaku servisu man vairs neatrast meh…

    Atbildēt
  14. viuks

    Tā nav tikai Latvijā. Es Norvēģijā aiznesu savu laptopu ar nobirušu māteni un prasīju lai paskatās, vai kautko vēl nevar darīt un cik maxāti to māti nomainīt. Protams, ka man neviens tā arī neatzvanīja. Tad sieva zvanīja un šie teica, ga beikts tas pats nelaimīgais barošanas bloks (tas laikam tiek vainots nabags vienmēr) un iespējams arī cietnis. KAut arī es tam sekretāram skaidri pateicu, kas par vainu. Un man jau no sākuma bija aizdomas, ka viņi ir lohi (lielākais IBM serviss), ja vienīgais, ko viš man prasīja, bija kāda OS man ir…. Kāds sakars ar OS, kad nevar ieslēgt kompi tā arī nesapratu. Bet nu finālā es vinju savācu apakaļ un iebāzu mājā plauktā. Ja kādam vajag rezerves daļām mierīgi varu lēti notirgot – Thinkpad 600E. Tad vēl pāc mēneša atnāca rēķins par 800NOK (ap60 LS, cik pazīstami :)) par remontu. Acīs to laikam viņiem bija bail pateikt. Pazvanīju. Šie esot skrūvējušu un jaukuši un pētījuši, par to arī jāmaxā. Teicu, ka maxāt netaisos, jo es jau tiku norādījis, kas par vainu tikai prasīju vai var salabot un cik tas maxā. Pēc pusmēneša atkal rēķins klāt nu jau par 1000. Zvanu un dusmīgs reāli prasu, kasi. Sarunājām taču, ka par to nekaus nau jāmaxā. Šoreiz laikam bija kaukāds boss pie trubas jo pēc brīža atzvanīja un traki atvainojās par pārpratumu. Bet 100% esu pārliecināts, ka no parastaliem naudīgajiem norvēģiem viņi šitā arī dzīvo un uztur sevi.

    Atbildēt
  15. MZM

    Man paziņa ar Elkorā mēnesi (!) remontēja jaunu datoru. Pēc tam Floppy neiet. Es neatskrūvējot uzmetu aci un sapratu – floppy kabelītis otrādi pielikts. Es paziņam paskaidroju kas par lietu un jams aiziet uz servisu, pasaka kur problēma. Samie saka: "Pēc 3 dienām atnākiet…" a es jau ta to paredzēju un liku paziņam viņus tik ilgi terorizēt, kamēr jamie salabos. Remonts prasīja 5 min (atskrūvē, pārsprauž, aizskrūvē, noplombē). Tagad viss OK, bet zinot iepriekšējo pieredzi, ja nebūtu ļoti stingri uzstāts, tad paietu nedēļa…
    PS. Kādam nav HP Omnibook 500 ekrāns?

    Atbildēt
  16. Rover book

    Uz Ernesta Birnieka Upiisha ielas ir Oficaalais Roverbook paarstaavnieciibas remntkantooris… Tur es nesu savu portatiivo(bija pirkts Maskavaa un ieksh LV garantija nestraadaa -tikai ja buutu pirkts Latvijaa 🙁 )… A be tieejot tajaa kantoorii bija redzami daudzi gludeklji un kafijvaaraamaas ieriices un kaads rets televiizoors. Rezultataa mastjers noteica 1-2 ned laikaa ka probas ir ar "LAMPA PODSVETKI EKRANA" kaput. Naudu neprasija par to super testu a bet aiznesu pie privaataa, kas arii sataisiija(vaina bija "raspredilitjelj visoko4astotnij"…

    Atbildēt
  17. LittlePirat

    Man pieredze ar tiem remontiem nav tik liela, vienreiz cietnis nospraaga, bet uz taa svariiga info. Griezos MultiSisteemas (www.ms.lv) servisa centraa. Apkalposana uz goda. Cilveeks dienas laikaa pateica, kas cietnim nospraadzis. Diemzeel nodegusaas mikrenes nebija. Pagaaja nedeela, kameer dabuuju donordisku. Paarlodeeja mikreni, viss straadaa. Par pakalpojumu vispaar nenaacaas maksaat, jo donordisku atsraaju meisteram. Man veel pasam meisters 10Ls iedeva…

    Atbildēt
  18. Patriots

    Kas attiecas uz BISS tā ir tiesa, nolēmu pie viņiem iegādāties WiFi karti MiniPCI, kā jebkurš normāls kantoris piedāvā to ielikt datorā, lai klientam sagādātu kvalitātivu apkalpošanu, bet te nu bija tie man pieprasija 3Ls par to, ka atskruves vienu skruvi un ieliks slotā WiFi karti, nu nodomāju spečuki tak lai liek. Kad sanāca likšanas bridis atverot skruvi meistars konstatēja, ka ielikt standarta karti Tur nevar, jo izrādās kontakti nav pietiekami gari, ka kontaktu pagarināšana maksās 25Ls, divi vadiņi (iekšējā antena, nekā sarežģita) un tik dārgi nolēmu. ka labāk pats to izdarišu, Spečuks mani mēģināja pārliecināt, ka tas ir nopietns darbs un prasis vairakas stundas.
    Nopirku karti aizbraucu uz mājām, atvēru portativo un pamaniju, ka nekādus vadus pagarināt nevajag, jo tie izrādās bija sarullēti zem uzlimes, noplēsu uzlimi un normāli ieliku standarta WiFi karti, tā nu es tiku sveikā bez 25Ls maksāšanas. Mani ari laikam megināja uzskatit par lohiem.
    Biss servisā strādājošo cilvēku domas dalās, kad viņiem sāc jautāt par standartiem, kas attiecas uz WiFi, un izrādās, blakus sēdošie cilvēki pārdodot datorus uzskata, ka WiFi MiniPCI kartes interfeisi nav vienādi.

    Atbildēt
  19. rainz

    Ak dažiem esot problēmas ar Elkor servisu?
    Tad ir jautājums uz ko jūs cerat pērkot firmās, kur uzliek 2-5% uzcenojumu?
    Ar tādu firma labākajā gadījumā var izdzīvot vien, kur nu uzturēt normālu servisu. Protams, ja vienā vietā par identisku mantu prasa piem 400 ls, bet otrā jau 420ls gribas jau pirkt pirmajā..

    Atbildēt
  20. peecis()

    Pirms paris gadiem stradaju HP servisa laboju PC/NB/printerus un šadas lietas nezinu par kuru venteli iet runa bet jebkura gadijuma dargakais maksaja 15 ls un DVD iekartas maiņa ar visu darbu bija ~140 + PVN tas bij pirms gadiem diviem. Apmelejiet cilveku pareizos servisu pats neteikšu kurā strādaju lai nebūtu reklāma.

    Atbildēt
  21. rokijs

    2 rains:
    Muļķibas!!! Mazās firmas ir daudz ieinteresētākas labās attiecībās ar klientiem un tikai retos gadījumos kaut ko sačakarē vai mēģina apčakarēt. Viņi mēģina noturēt labas attiecības ar ikvienu klientu!
    Tu nu galīg, vecīt, necērt zivtiņu šajā jomā! 🙂

    Atbildēt
  22. Tāpat vien

    Kādreiz, kad biju naivs, uzskatīju, ka cilvēki ir mazi jauki zaļi radījumiņi, tagad uzskatu ka pamatā visi ir lielas brūnas smirdīgas kakas – jo dziļāk roc, jo sūdīgāk paliek ap dūšu.
    Jo dumjāks, jo vairāk tevi apkrāps vai tas ir datorserviss (remontē veselas lietas par maksu), internetveikals (tirgo kreisu mantu), autoserviss (piedāvā veikt tūkstošvērtu motora remontu kaut arī sūdzība ir par pavisam ko citu), utt.

    Atbildēt
  23. Dreef

    Es džekus brīdināju, ka notikums taps zināms plašākai auditorijai, jo tā "aplikts" es sen nebiju. Man visu laiku likās, ka neesmu pilnīgs lameris, kas neko nesajēdz no tehnikas ;-). Pats izjaucu/salieku mašīnai ātrumkārbu un PC detaļas jau sen pats mainu, kā arī konstatēju dažādas vainas. Šoreiz tas bija laptops un mani sabiedēja sieva no šī verķa atskrūvēšanas, jo tas bija viņas dators. Viņa teica, ka darbā kaut kāds admins/tehniķis visu jaucot ārā un liekot kopā, bet laptopu 2 reizes esot mēģinājis izjaukt un nevienu reizi neesot salicis. Tā viņš laptopiem vairs klāt neķeroties un es padomāju, ka tur kaut kāda papildus aizsardzība – lai ar to tiek galā speciālisti. Eh, mūsu Latvijas "speciālisti". Bez maz sēdi klāt un skaiies uz pirkstiem kā strādā. Pēc šī gadījuma sajutos pavisam sūdīgi. Tagad "izkratīju sirdi" un palika daudz vieglāk ;-).

    Atbildēt
  24. Netinsh

    Problēma ir tā, ka notebook remonta speciālisti (pie tam tādi, kas spēj ne tikai HDD vai RAM nomainīt, bet arī diagnosticēt "peldošas" problēmas) parasti ir specializējušies uz kādu noteiktu brandu un sēž šī branda servisa centros. BISS atšķiras ar to, ka viņi ir universālāki, tā kā ir specializējušies tieši uz notebook tirdzniecību/servisu un ilgu laiku bija vienīgie barebone notebook skrūvētāji Latvijā. Acīmredzot tomēr vīriem ir "sakāpis galvā" vai arī normālākie tehniķi aizmukuši, ja jau pieļauj šādu blamāžu. Par cenām kā tādām grūti komentēt – domāju ka HP servisa centrā būtu noplēsuši vēl vairāk, taču tas, ka tiek izdomātas neesošas problēmas, gan ir pasmags akmentiņš jamo dārziņā. Vispār bezgarantijas notebook remonts ir lieta, ar ko lielākā daļa datorkantoru negrib nodarboties – čakars baigais.

    Atbildēt
  25. Johnie

    BISS jau nu ir ista vieta kur nest remontet savus portativos:) Gi-gi! Musu meistari ir atverusi paris Topnote masinas – tadu montazas "kvalitati" vini vel nebija redzejusi:) Diez ka tas masinas strada, pie tam tas ir vel dargakas par HP, ASUS, Toshiba masinam. Protams, HP ir pilnigs s…, bet dargakas par ASUS, Toshiba?:)
    Logiski, ka citas firmas pastav specializacija – ta tas ir visa pasaule. Mes piemeram nodarbojamies ar vienu brandu un perfekti to zinam!

    Atbildēt
  26. Spameris

    Meistari un strādnieki visi ir vienādi. Ja neskatīsies uz pirkstiem, tad vai nu haltūrēs vai arī mēģinās apkrāpt. Protams ar ļoti retiem izņēmumiem.

    Atbildēt
  27. Kunz

    He, he! Man ar te pagājušo trešdien bija jautrs atgadījums ar portatīvo :). Čoms ELKORā uz Brīvības 201 nopirka Fujitsu Siemens portatīvo – viss civilizēti, smuki. Atbrauc mājās – nevar ieslēgt (tas ir viņa pirmais dators)! Zvana man – kā to izdarīt. Saku – tā un šitā, nu, strādā? Nē! – ??? – Kāpēc? Nu, tipa, CD-Roms ierūcas, iegriežas, bet ekrāns mells. Saku, lai ved pie manis – es būt baigais specs! (baigi godkāre paķēra :)) Atveda – pusstundu nočakarējos – abloms! Es ir lamooo! Bet displejs tik un tā melns … Vedām fiksi uz servisu, bet tas, protams 8 vakarā vairs nestrādā 🙂 Nu, ko, iegājām veikalā pārdevējiem atrādīties – tā un šitā, kas tā par zapti, ka neiet, ko pārdevāt? Šie uzreiz nu baigi dikti pētīt, ko mēs tur atnesām 🙂 Un arī viņiem abloms – displejs nestrādā! Es prasu – kā tad tā, kā jūs tādu brāķi varat pārdot – vai tad nepārbaudījāt? Nē, tas esot bijis pēdējais no vitrīnas. Sviests! 😀 Mainiet, saku. Nevaram, vajag izziņu no servisa.
    Labi, nākamajā dienā agri no rīta aizvedām turpat blakus uz servisu, lai pārbauda. Šie saka, atstājiet uz sutku, mēs tur salabosim. Saku – ņifiga jūs man te nelabosiet! Mainiet pret jaunu! Tipa, nav pret ko, neesot uz vietas, vajag labot. Nepiekritu – svaigi pirkts un jau nestrādā – kāda te vēl labošana, pie velna! Lai maina pret jaunu ar visu iepakojumu – lai būtu svežoks. Nē, tomēr labošot. Apskaitos, izlamājos, piedraudēju raxtīt kļauzu servisa direktoram un to atspoguļot presē. Teicu, lai pārinieks (čoms :)) zvana reportieriem – sižets ir rokā! Uhh, kā sarosījās! Pusstundas laikā atrada citu datoru, vēl pēc pusstundas atveda, stundu pārbaudīja – viss strādā!
    Tā, nu, lūk, sanāca – veiksmīgi tikām caur ar nelielu izbīli un strādājošu portatīvo :). Suņi tie ELKOR servisa darbinieki – ka tik nošmaukt! Un ne pirmo reizi, starp ciru …

    Atbildēt
  28. meat_beat

    mani visvairaak tracina tas, ka aizejot un aiznesot kaadu hlomu remontaa, cilveeku uzskata par lameri un apietas kaa ar beernu.

    Atbildēt
  29. Spameris

    meat_beat, lai apbraukātu tos tavus lētos veikalus es benzīnā samaksāšu vairāk nekā ieejot elkorā, kas te pat blakus, un nopērkot drusku dārgāk 🙂
    Bet tas tā – ne pa tematu. Man bija reiz noplīsis mobīlais. Tā kā tas bija nākošajā dienā pēc Jāņiem, tad remonta vecis manā klātbūtnē demonstratīvi skrūvēja vaļā un gribēja parādīt, ka es esmu ūdenī turējis. Šoreiz gan izgāzās viņš, jo telefons bija ideāli tīrs (kā nekā nekādos ūdeņos jau nebija bijis).

    Atbildēt
  30. RPMfan

    Nezinu gan man kaut kā negribas raudāt jums līdz. Raksta autors ir visīstākais lohs. Viņs tehniski paraunājie ar meistaru un apjēdzis, kurš ir barošanas bloks, bet tai pat laikā ar testeri brauks testēt ventilatoru. Kā tad. Tādus pārgudros kā tevi vajag čakrēt kārtīgi. Pārgudrais mēdiju pārstāvis. Varbūt meistari kļūdījās ātrumā diagnosticējot? Varbūt tiešām tiem modeļiem ir defektīvi ventilatori? Un portatīvo izjaukt un salikt arī prasa laiku. Jamaksā ir arī par to, ka tavs lūznis vispār tiek pieņemts. Bez tam vienmēr paliek iespēja pašam sākt skrūvēt un sabeigt savu aparātu. Neesmu nekāds minētās firmas fans (bet tomēr esmu apmierināts ar viņu darbu), bet tikai nevajag iedomāties, ka visās pārējās firmās strādā kristīgi, godīgi cilvēki, kas nemaz tev nepierēķinās kaut ko pa virsu. Meistariem ir kaut kādā mērā tomēr jāuzticas tu nevari visu pārbaudīt, jo tad tu pats būtu meistars. Bet izlasot rakstu, tici man, tas tu būt nevari nekādā veidā. *uck off.

    Atbildēt
  31. emils

    Well, es savukārt strādāju firmā, kas kvalificējas arī kā seviss – reāli par diagnostiku var paprasīt naudu, ja tev nav konkrēta nojēga par to kas ir beigts!
    Bet kruta izklausās arī no otras puses. Atved datoru, prasi – kas par vainu? – Nezinu, neiet.
    Nu tipa kas noticis, kas neiet – figviņuzina!
    Nu ej un drāzies kamēr atrod.
    Esmu arī portablos jaucis – pēc tam normāli saliekās atpakaļ, bezkrenķī! Nesaprotu kas par sū…
    Lai gan meistari ir visādi. Man dažreiz nav fiziski laika visu izdarīt, bet tā lai speciāli pistu klientiem kompjus – nu tas jau ir megatizli!

    Atbildēt
  32. PATS PATS

    Buus jau laikam reklaama, bet tomeer… Pa manam jauks veikals M79.. es tur pats esmu iegaadajies jau 2 datorus un kaadi 7 pazinjas pa datoram… nu nav probleemu ar siem bijis… varbuut citiem ir kaada savaadaaka pieredze..

    Atbildēt
  33. MZM

    PATS :: man gan pagājušomēnes 2 datori no M79 negāja svaigi nopirkti. Tiesa gan servisa večiem pasakot kur ir problēma, sataisīja 5 min. laikā un tagad works. Brāķētas detaļas gadās visiem, visu izšķir attieksme pret darbu/klientu.

    Atbildēt
  34. *********

    Man arii bija intresants gadijums firmaa ***** prakses laikaa. Uz servisu tika atnests dators kas nestraadaaja. Kaa parasti tika paarbaudiits procesors uz cita datora(OK), visas kartes(OK). Sanaak ka vainiiga maatesplate. Davaj liekam citu. Ielikam nesasprauzhot vissus vadus no lampinjam un pogaam, viss OK straadaa. Beigaas sasprauzham visus vadus no pogaam un lampinjas nestraadaa :/ Kas par joku ????? …. Izraadaas ka datoram bija iespruudusi taada mazinja (vajag spiest ar kautko asu) RESET poga :)))) Protams atpakalj vecoo maateni neviens nelika….Un kas par too maksaaja …. :)))) (tas stiprais spraudejs, kas iesprauda to RESET pogu)

    Atbildēt
  35. Dreef

    2 RPMfan
    He he. Vienīgais no visa bara, kas aizstāvi šo firmu. Dikti dīvaini, bet es vēl pret šo firmu izturējos godīgi. Galējā variantā tomēr arī viņi izrādījās cilvēki un neko vairāk tajā datorā nesabojāja. Tādēļ, tā kā strādāju pazīstamā mēdijā, tad neizmantoju šo rakstu vai neuzrakstīju vēl detalizētāk visos sīkumos par šo atgadījumu vēl plašākai auditorijai, jo tad tai kompānijai tiešām būtu sāpīgi. Es priecājos, ka Latvijā spēj strādāt labas latviešu kompānijas un nenāk iekšā ārzemnieki krējumu noslaukt. Man prieks, ka firmas dod darbu cilvēkiem, bet ja tevi atšifrē un tu tik un tā turpini melot, tad vai tad tā nav cūcība augstākā mērā? Un ja tu RPMfan uzskati, ka šādā veidā ir jāstrādā meistariem, tad es negribētu būt tavs darba devējs. Tam meistaram jau sāku uzdot tiešākus jautājumus par bojāto datoru problēmām un to, ka viņš kā "meistars" kļūdās savā diagnostikā, jo neesmu tā audzināts, lai tieši ģīmī pateiktu, ka tu vecīt melo un vispār es tevi sūdzēšu tiesā par šo gadījumu. Un par to barošanas bloku sanāca tā, ka ar visu sākumā gribēja tikt galā mana sieva un es tur iekšā negribēju jaukties, bet pēc tā ko man viņa pastāstīja, sapratu, ka meistars domā apcelt manu sievuku, jo tā ir sieviete un no datoriem neko nesaprot. Mani neiteresēja tas, kas bija jānomaina (šajā gadījumā barošanas bloks), bet tas, ka jāmaina arī strādājoš ventilators, jo meistars redz domā, ka šiem modeļiem tas bieži plīst un profilaksei tas arī jānomaina par reālu piķi (vismaz 2x lielāku nekā parasti). Arī par darbu biju ar mieru piemaksāt, bet vai tad tas bija "darbs". Vai kāds parēķināja cik es iztērēju tām stulbajām telefona sarunām, cik es iztērēju sava brīvā laika un cik man tagad nervu šūnas ir nograuztas, nemaz nerunājot par pašapziņas (pašnovērtējuma) krišanos un citām figņām. Tam meistaram vēl bija jāpiemaksā, lai veiksmīgi izkļūtu neveiklās situācijas (ķezas) un jāatvainojas, bet viņš pat pie datora nodošanas neatnāca un neizskaidroja situāciju. Es saprotu, ka meistara darbs nav viegls un ar visādiem lohiem jācīnās, bet nododot klēpjdatoru es manuprāt tādas pazīmes neizrādīju un pat viņu nesatiku/nezvanīju un vispār atļāvu brīvu vaļu rīkoties manai sievai. Bet ja manu sievu uzskata par "lohu", tad man nācās iejaukties. Es domāju, ka tas meistars nākošreiz stāstīs saviem klientiem, ka kaut kāda mikroshēma nosvilusi, jo otreiz uz tā paša grābekļa viņš noteikti nekāps. Un arī man vairs roka neceļās otreiz tur kaut ko nest labot vai iepirkt kādu mantu. Ja kāds grib riskēt, tad es viņu neturu ;-). Droši vari nest RPMfan savus datorus un remontēt. Iespējams, ka tev tur ir kāds paziņa vai esi no kādas firmas un tik vardarbīgi ar tevi tur neapiesies.

    Atbildēt
  36. Jeecis

    Iespējams, man totāli noveicās, bet savu veco "potiku" uzreiz aivedu uz Jelgavas ielas ServiceNET. Meistars bija kautkādos kvalifikcijas kursos un krēslā sēdošā dāmīte apvaicājās vai būšu ar mieru gadīt 4 dienas, kamēr meistars būšot darbā, tad arī varēšot uzzināt precīzu diagnozi, kāpēc "portiks" neslēdzas iekšā. Biju ar mieru. Piektajā dienā saņēmu meilu – tā un tā, iespējams vajagot mainīt vienu mikreni, vai esmu ar mieru. Ja esmu ar mieru, tad vajag taisīt pilnu diagnostiku un pasūtīt mikreni. Vēl iedeva pāris citu kantoru telefonus, lai piezvanot un apvaicājoties, cik tāds "prieks" maksājot citur Rīgā. Piezvanīju, un pēc 10 minūtēm jau rakstīju, lai meistars raksta rēķinu, esmu gatvs maksāt – bija jāieskaita nauda ServiceNET kontā.
    Nesen viens kekss turpat pasūtīja jaunu batereju – samaksāja 27 Ls lētāk nekā par to prasīja BISS un 35 Ls nekā ELKOR.

    Atbildēt
  37. modzha

    gandriiz vai offtopic….bet labaak jau piepirkt pie fotoaparaata atminjas karti un saglabaat fochenes tajaa,nevis kaadaa tur kleepjdatoraa…:)

    Atbildēt
  38. xplorer

    Hmmm… Raksts ir interesants, un nedomāju ka autoram kāda vaina, ļoti jauki, ka ir kāds kas apčakarēšanas mēģinājumu nevis noklusē, bet gan padalās savā pieredzītē.
    Citiem varētu ieteikt ar saviem aparātiem meklēt uzreiz Autorizētus serviscentrus, kas neko netirgo, nu tipa nav veikals, jo šamie strādā (manuprāt) ar citu attieksmi: viņi pelna maizi ar remontu, un ja klients paliks apmierināts, tad tas nozīmē ka tā būs bezmaksas reklāma – viņš to pateiks saviem draugiem, paziņām. Tas ir svarīgi, jo prasti studentiņi portabļus nepērk…. Bez tam, detaļas viņi arī domājams iepērk pa citām cenām, pa tiešo no ražotāja, tai pat laika piemēram BISS, ja remontē piem. HP vai IBM portabli uz ko viņam nav ražotāja autorizācija, detaļu pirks no autorizēta serviscentra+plus tā serviscentra varka, un Jums notirgos uzliekot virsū vēl savu varku… Vēl it tāds moments, ka reizēm, ne bieži (man bija ar printeri) ražotājs nokonstatē, ka ir brāķīga detaļa kādā partijā, un to detaļu pat pēcgarantijā nomaina bez maksas. Man tā bija ar ofisa ColorLaserJet 4550, kuram **** serviss piedāvāja pa 150Ls detaļa + 25 darbs + pvn nomainīt, es attiecos, nācās samaksāt diagnostiku 20Ls. Aizvedu pats uz autorizētu serviscentru, un man tur saremontēja detaļa pa nullēm+darbs 25+pvn. Un starp citu viņu sistēmā uzrādījās, ka mans aparāts bija jau šeit pabijis no tā serviscentra kurā es nodevu… Viņi izrādās strādā kā starpnieki liekot virsū savas varkas.
    No tā laika es jebko, kas man nolūzt nesu pats pa tiešo uz autorizētu ražotāja servispartneri, vai arī zvanu lai brauc pakaļ. Ko rekomendēju arī citiem. Elkorserviss… Hmm.. man tur mēnesi remontēja mobiļņiku… Nekādus remonta darbību izrakstus nedeva līdzi, telefons tā arī nestrādā… Pirku telefonu e-veikalā Yes.lv… tagad rakstīšu sūdzību lai atgriež naudu… Ir tač pat aizs lik definētas tiesības….
    Tā ir ar visiem servisiem, kuri primāri ir tirgotāji un tikai "features’līmenī piedāvā servisu. Tas nav nopietni!!!

    Atbildēt
  39. KrokoMoko

    Varu pastāstīt, kā man gāja Shafro servisā. Aiznesu es savu PC, kuram ik pēc brīža karās WIN. Šie paskatās un saka, ka ķipa konfigurācija ir salaista ķīselī. Nu labi. Atstāju PC un pēc kāda laika saņemu zvanu, ka esot gatavs. Cik ta jāmaksā? 10. Saku, ka vajag čeku. Ja čeku, tad 15. Ķipa meistars esot nomocījies. Protams, ka win tapatās kārās. Beigās izrādījās, ka video kartei nepatika PC atmiņas daudzums. Pieliku atmiņu un viss aizgāja, bet pēc šī brīža Shafro ignorēju. Lūk tā!

    Atbildēt
  40. Kunz

    A kāds var kaut ko pateikt par Jet Computers servisu? Cik es ar viņiem sadarbojos (no 2002.gada), dzelži, kas ir iepirkti no šamiem, ir kvalitatīvi un viss strādā (protams, rūpīgi izvēloties dzelžus – sargi sevi pac …:)). Bet, ja nu "vdrug" kauč kas dēlī saiet? Ir kādam bijis sakars ar šamo servisu?

    Atbildēt
  41. Knābis

    He, he, Elkor Serviss! Pirms gadiem es Elkor veikalā tirgonim prasīju, kāpēc šie vēl pārdod tādus mēslus, kā EGA monitorus. Tad nu frukts ilgi centās mani pārliecināt, ka tas IR VGA monitors. Un beigās pats stiprākais arguments bija "y nas soļidnaja firma!". Bet apsolīto monitora instrukciju kā pierādījumu zēns man nes vēl šodien. No tiem laikiem es Elkoram eju garām ar līkumu un iesaku to darīt arī citiem, jo tur gan bodēs, gan servisos ir attieksme – y nas… bet visi pārējie ir idioti.

    Atbildēt
  42. Kirils

    Jet Computers ir kretiini.
    ofiss jamiem ir taalu no centra, veel taalaak no manaam maajaam. karstaa dienaa ar kaajaam iet nav jauki, ar riteni arii ne paraak.
    aizbraucu vienu dienu (turpceljaa celjam piezvana mans klients, saka, ka jaabuut pie shamaa peec 30 minuuteem; saku, ka buushu peec 1h), esmu ofisaa, papeetu RAID kartes (bija vajadziiba vienu nopirkt), sekretaare pakluup peec 2raa jautaajuma un nodod mani firmas priekshniekam. jauks puisis, tachu saka, ka karte neieshot uz linux & vinjam nav ne jausmas, kaa win9x scandisk ar vinju uzvediisies. sarunaajam, ka riit (shodien pie klienta jaabrauc) varees _es_ vareeshu patesteet to visu tepat vinju ofisaa, shefa klaatbuutnee. man acis lielas, ka vinjsh uz ko taadu piekritis, ok, viss ruxx.
    naakoshajaa dienaa ierodos, shis taisa akmeinjainu seju, tjip it kaa ne muuzham mani neesot redzeejis. es saku tjip: "nu tad davaj njemam kompi un liksim w98/linuxu", sjamais nee,nee, to nevar pieljaut,visi tehnikji aiznjemti,etc.. dooooh. idioti :/

    Atbildēt
  43. Rukicc

    Tāds kantoris kā Safro vēl eksistē? nav bankrotējis vai savādāk izputējis? Pēc varianta kad pēc viņu sborkas (flopiks bez barosanas un HDD karājas vados nevis ieskrūvēts korpusā) kaut kā nesanāk pie viņiem iepirkties….
    * Ķipa grāmatvede sūdzējās disketes nelasot un grabot kaut kas iekšā.

    Atbildēt
  44. Kunz

    Ehh! Spriežot pēc visa šeit sacītā – nu, naf pie mums ideālu firmu. Kas vienam labs, tas citam slikts. Savulaik salielīja man Dakko3 – nu, baigi labs kantoris! Aizgāju pie viņiem – bet tur attieksme kā pret mēsluvaboli! (laikam uz Dzirnavu ielas veikals) Tātad firma suxx! Taču aizgāju uz Birznieka-Upīša ielas veikalu – cita attieksme par to pašu problēmu! Visu laikam izšķir cilvēki, kas tur strādā …

    Atbildēt
  45. Burkaano

    Jet Computers ir kretiini.
    ofiss jamiem ir taalu no centra, veel taalaak no manaam maajaam. karstaa dienaa ar kaajaam iet nav jauki, ar riteni arii ne paraak.
    aizbraucu vienu dienu (turpceljaa celjam piezvana mans klients, saka, ka jaabuut pie shamaa peec 30 minuuteem; saku, ka buushu peec 1h), esmu ofisaa, papeetu RAID kartes (bija vajadziiba vienu nopirkt), sekretaare pakluup peec 2raa jautaajuma un nodod mani firmas priekshniekam. jauks puisis, tachu saka, ka karte neieshot uz linux & vinjam nav ne jausmas, kaa win9x scandisk ar vinju uzvediisies. sarunaajam, ka riit (shodien pie klienta jaabrauc) varees _es_ vareeshu patesteet to visu tepat vinju ofisaa, shefa klaatbuutnee. man acis lielas, ka vinjsh uz ko taadu piekritis, ok, viss ruxx.
    naakoshajaa dienaa ierodos, shis taisa akmeinjainu seju, tjip it kaa ne muuzham mani neesot redzeejis. es saku tjip: "nu tad davaj njemam kompi un liksim w98/linuxu", sjamais nee,nee, to nevar pieljaut,visi tehnikji aiznjemti,etc.. dooooh. idioti :/
    —Piekriitu 😀

    Atbildēt
  46. aamen

    BISS pie attieksmes pret klientiem tiešām derētu piestrādāt. apmēram pirms mēneša topnote pie viņiem tika nogādāta pēc 4 mēnešu lietošanas. (pirms 4 mēneši pusgadu mb mainīja, no taivānas mb gaidīja). problēma līdzīga, neslēdzas iekšā. a jamie vēl nav piezvanījuši… ņemot vērā faktu ka šobrīd ir atvaļinājums – neiespringstu. nedeg. bet nu attieksme cūcīga. a 4o, ServiceNET tiek slavēts? citiem ir kāda pieredze ar jamiem? BISS servisu izvēlējāmies tikai tāpēc ka topnote no BISS nāca.

    Atbildēt
  47. Spameris

    To Dreef.
    Jā esmu firmas pārstāvis. Attieksme mani apmierināja. Labi, bija jārunā ar viņiem krieviski, samaksājām arī par bojājuma novērtēšanu. Jo galu galā laiks ir jāpatērē skrūvējot ciet un vaļā, un par to arī ir jāmaksā. Kompis bija apliets un remonts sanāca pārāk dārgs. Viņi man iedeva slēdzienu un kompi nopārdevām viņiem detaļās. Bet ko tad es varēju darīt, skrūvēt pats vaļā un pārliecināties vai tā plate ir beigta vai nav? Priekš kam man tas vajdzīgs? Domāju, ka Dreef problēma bija tā, ka viņš deva labot privāto datoru. Tik ļoti jau par augstāk minēto firmu nefanoju, par cik savu kompi taisu pats un personīgi servisus nevajag. Bet firmas aparatūru vedu uz servisiem un uz pirkstiem tik ļoti neskatos, ja vajag maksāju arī par diagnostiku un novērtēšanu.

    Atbildēt

Atbildēt uz komentāru N-tony Atcelt atbildi

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *