No tīmekļa veidotāju vortāla uzzināju, ka Google ievieš jaunu meta tagu “unavailable_after”, kas informēs meklētājservisu indeksēšanas robotus par to, ka konkrētā lapa būs pieejama tikai līdz noteiktam datumam.
<META NAME="GOOGLEBOT" CONTENT="unavailable_after: 25-Aug-2007 15:00:00 EST">
Šāda iespēja var noderēt, ja tiek izveidota pagaidu lapa (teiksim kāda īslaicīga kampaņa, kas būs spēkā tikai līdz noteiktam datumam) un nav vēlmes, lai to varētu atrast meklētājos arī, kad tā vairs nebūs aktuāla.
Sometimes you know in advance that a page is going to expire in the future. Maybe you have a temporary page that will be removed at the end of the month. Perhaps some pages are available free for a week, but after that you put them into an archive that users pay to access. In these cases, you want the page to show in Google search results until it expires, then have it removed: you don’t want users getting frustrated when they find a page in the results but can’t access it on your site.
Tiem, kas nodarbojas ar SEO lietām varētu interesēt ieraksts iekš Search Engine žurnāla.
If you’re optimizing a web site and have content that never really expires, wouldn’t it be great to compete against less pages and less sites in the Google index? Of course it would! And that is precisely what the unavailable_after tag will allow. As more and more webmasters begin using the unavailable_after tags in their pages, fewer and fewer pages will be out there to compete against. As a result, you’ll be ranking higher and higher and gaining more authority in no time!
Meklētāji arī agrāk ieviesa līdzīgus jaunievedumus, kas nebija definēti standartos. Toreiz gan apvienojās lielākie meklētāji un vienojās par kopīgu standartu, kas palīdzētu cīnīties ar spameriem. Pirms diviem gadiem lielie meklētāji apvienojās cīņai ar spameriem un ieviesa “nofollow” atribūtu.
Man ir pārliecība, ka arī šoreiz vajadzēja vienoties lielajiem meklētājiem un ieviest teiksim šādu meta tagu:
<META NAME="SEARCHBOT" CONTENT="unavailable_after: 25-Aug-2007 15:00:00 EST">
Pretējā gadījumā var rasties situācija, ka katrs meklētājs izdomās savus tagus un tad tas viss pārvērtīsies par kārtējām galvassāpēm. Es saprotu, ka viņi ir inovatori, bet tas ir tas pats, kas Microsoft izdomātais Conditional Comments.
Par to ka paliks mazaak konkurentu, ir maz ticams. Vieniigi vareetu buut ka dahzaas jomaas paraadiisies vairaak UP to Date info. Respektiivi, outdeitotie pazudiis, bet nu otras puses, who cares. Arii pec menesha, citi meklees jaunais vilnis 2007 un gribees apluukot kas tad un kaa ir bijis.
Sandy: Jaunais vilnis 2007 mājaslapa nav ar unavailable_after saturu. Jaunais vilnis 2007 grupu pieteikuma anketa gan.
Nu principā jau nav slikti arī, ja Googlē var dabūt cached copy no lapām, kas jau būtu ekspirējušās.
kaboom, tev taisniiba, bet redzi, 0.001% no tiem miljardiem lapu, ir tiirais siikums ja skataas no SEO perspektiivas.
Atbalss: 3. On-site faktori: (x)HTML lapas elementa <head> saturs | web.hc.lv