Twitter reklamē savu reklāmas platformu ar analītiķi

Pirms 6 gadiem veiktajā pētījumā tika apgalvots, ka 40% no visiem ierakstiem Twitterī ir tukša muldēšana. Nezinu gan kāda attiecība ir šodien. Tas gan netraucēja šo tukšo muldēšanu automātiski atrādīt Googles rezultātos.

Lai gan, kuru gan tas uztrauc, ja reiz ar šo tukšo muldēšanu var uzturēt auditoriju un pelnīt naudu. Pirms pieciem gadiem Twitter ieviesa “bīdītos” tvītus. Un tagad Twitter ir spēruši gājienu ar zirdziņu, lai bīdītu savu pašapkalpošanās reklāmas platformu. Viņi ir palaiduši Twitter analītiķi.

Twitter AnalītikaJebkurš aktīvais Twitter lietotājs pilnīgi noteikti pamēģinās šo lielisko rīku.

Ja tu esi aktīvs Twitter lietotājs, tad tu automātiski redzēsi detalizētu statistiku par savu kontu. Apmēram šādi.

Twitter detalizēts analītiķisJa nē, tad to iepriekšējo ekrānu.

Uzmanību ir jāpievērš papildus podziņai labajā augšējā stūrī un blokam labajā malā.

Twitter ads

Cepuri nost – perfekts veids kā ar lietotājiem noderīgu rīku var izreklamēt naudu nesošu rīku. Analītiķis ir diezgan primitīvs un visticamāk, ka tas ir arī bijis mērķis.

Nepilnīga informācija rada lietotājā interesi pameklēt, kur tad ir viss pārējais un sākt skatīties apkārt. Un apkārt ir saliktas podziņas, kas ved uz reklāmu. Lielu daļu tas, protams, ka neinteresē, bet rezultāts ir panākts – jebkurš, kas šo lapu būs redzējis, būs informēts, ka arī Twitterī var ļoti vienkārši iegādāties reklāmu.

Twitter reklāmas valstis

Tiesa gan šobrīd tur valstu sarakstā nav tādas lielvalsts kā Latvija.

Our self-service advertising tools are currently available in select countries. Sign up below and we’ll let you know when we’ll be expanding access of these tools in your country.

Domāju, ka Twitter vīri izlasīs manu bloga ierakstu un izlabos šo nepilnību. Veiksmi!

Viens komentārs par “Twitter reklamē savu reklāmas platformu ar analītiķi

  1. Mr. Serge

    Lietoju Twitter Analytics jau vairākus mēnešus. Vakar pamanīju, ka parādījies Home izklājums, kur viss vienkopus samests. Liels solis pretim un jauns veids, kā tikt vaļā no “you got 250 faves” veida spameriem. Analītiķa funkcijas ir pat ļoti pietiekamas, vien šķiet, ka tev grūti to saprast, ja skaties ar kontu, kam pat neviena tvīta ar bildi nav publicēts. Ja tviterkonts ir aktīvi lietots, šis analītiķis ir pat ļoti labs. Prasās gan paplašināt sekotāju analīzi, bet, kas lēni nāk, tas labi nāk.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.