Interesanta diskusija iekš Hacker News izvērsās pēc raksta par to, ka vēl viens Tehniskais blogs GigaOm praktiski aizvēries, jo vairs nespēj segt parādsaistības.
Gigaom recently became unable to pay its creditors in full at this time. As a result, the company is working with its creditors that have rights to all of the company’s assets as their collateral.
Lai arī tendences ir tādas, ka reklāmas naudas aiziet uz daudziem trokšņu ģenerētājiem – sociālajiem tīkliem un vietām, kur šos trokšņus atrast. Lielie reklāmdevēji pērk atpazīstamības reklāmas, lai uzturētu troksni, jo mēs esam imūni pret reklāmām un no tām vairs neko nepērk. Biju iedomājies, ka lieliem blogiem ar reklāmas ieņēmumiem viss ir daudz maz kārtībā. Izskatās, ka nē.
Kvalitatīvā satura uzturēšana kļūst arvien neizdevīgāka, to nomaina satura agregātori un kopētāji vai pārpublicētāji. Pēdējie visticamāk, ka tik ātri nebankrotēs, jo viņiem nav tik lieli izdevumi par satura ģenerēšanu. Varbūt satura ģenerētāji pāries uz sociālajiem tīkliem, kuros ieviesīs mikromaksājumus. Vai arī sociālie tīkli dalīsies ar saviem reklāmas ieņēmumiem, jo maksas saturs laikam pagaidām vēl nestrādā.
Te labs komentārs par šo tēmu no viena bijušā GigaOm redaktora: http://www.cjr.org/q_and_a/mathew_ingram_exit_interview.php
Paldies, laba intervija – vismaz ir skaidrs kāpēc tāds iznākums.