Baneru reklāma palīdz kontekstuālai reklāmai meklētājos

eMarketer lapā ir aprakstīts interesants Eyeblaster pētījums par to kā baneru reklāma palīdz kontekstuālai reklāmai meklētājos.

The research, which covers over 1,300 integrated search and display campaigns, shows that 72% of the conversions result from the display channel while 28% are derived from search. This suggests that when marketers execute search and display campaigns, the display advertising increases audience reach, driving more consumers to search and move throughout the purchasing funnel.

Šis pētījums varētu izskaidrot un kliedēt mītu par Googles veiksmes stāstu ar sava meklētāja kontekstuālo reklāmu, jo tas kā izrādās ir loģisks turpinājums baneru reklāmām, kas visiem tik ļoti nepatīk.

Izrādās, ka visefektīvākais veids kā reklamēt savus produktus ir, izmantojot baneru reklāmu kopā ar kontekstuālo reklāmu meklētājos.

Starp citu, šo teoriju es pirms kāda laika pārbaudīju savā nelielā eksperimentā. Bet tā kā neticēju, ka tas var būt tik vienkārši, tad veicu pētījumu vairāku mēnešu garumā, kas arī apstiprināja manu teoriju.

Ideja ir identiska ar Eyeblaster pētījumā publicēto.

The difference between search and display is that in search, only prospects who have shown an active interest in the product by typing a keyword are shown the ad, while in display, the ad is pushed to all of the target demographic.

This data proves that cross channel synergy expands reach and brings greater scalability to digital campaigns,” said Ariel Geifman, Research Analyst at Eyeblaster. “The consumer funnel takes users along a journey – awareness, favorability, consideration, intent to purchase and purchase. Display works at all stages of the funnel, bringing new prospective customers in, while search works on the lower funnel targeting those that already show interest.”

Protams, ka nav universālas receptes visiem gadījumiem, bet šis var būt labs špikeris, lai saprastu, kā strādāt ar dažādiem produktiem internetā.

Vēl viens neliels izrāvums no pētījuma.

Conversions that resulted from display advertising followed by search are evidence of the effectiveness of display advertising. Display increases awareness and retention of the brand such that users remember the name of the brand or the company in order to search for it and get to its website. Thus, display advertising creates a far deeper retention that lasts beyond the moments that the ad is viewed, as compared to search impressions.

Ar šo es gribēju teikt, ka nevajag jaukt šos abus kanālus, sakot, ka viens ir labāks par otru – vajag izmantot tos abus sinerģijā. Pretējā gadījumā var sanākt tā, ka nauda, kas ieguldīta baneru reklāmā, var beigās nest rezultātus tavam konkurentam, kurš izmanto netīros trikus un kontekstuālo reklāmu meklētājos. Citiem vārdiem sakot – tu sagatavo klientu, bet šo klientu pēc tam savāc tavs konkurents.

5 komentāri par “Baneru reklāma palīdz kontekstuālai reklāmai meklētājos

  1. MartinK

    Jāsaka, ka tas arī ir tieši visgrūtāk izmērāmais atdeves rādītājs. Piemēram, es reizēm redzu baneri, bet par to atceros pēc kāda laika, un rīkojos kā rakstā aprakstīts – meklēju firmas nosaukumu utt., vai ievadu web adresi pa taisno.

    Interesants pētījums.

    Atbildēt
  2. karuuzo

    Pati labākā reklāma – pa visu ekrānu un apakšējā kreisajā stūrīti ielikt aplīti, ar ko aizvērt. 90% hit 😀
    Bet ja godīgi, tiklīdz kaut kas ir par daudz, tā tas sāk strādāt negatīvi. Es nerunāju tikai par baneriem mūsu “labākajās” ziņu lapās, par laimi tas ir dažu min jautājums, bet tieši par meklēšanu. Ja uzraujies uz kāda vārda, kas ir saistīts ar pirkšanu/pārdošanu, nezini kā atšaut visas “meklēšanas reklāmas”, bet dažreiz, kad kaut ko gribi nopirkt, atkal nezini ko pielikt klāt meklēšanas nosacījumos, lai izmestu kādu veikalu. Un runa iet ne tikai par sinhotrono pozitronu, bet par ļoti ikdienišķām lietām.

    m

    Atbildēt
  3. PM

    AKKA/LAA prasa licenci par tautasdziesmu dziedāšanu
    http://www.apollo.lv/portal/news/articles/196761

    Autortiesību un komunicēšanās konsultāciju aģentūra/Latvijas Autoru apvienība (AKKA/LAA) prasot licenci par tautasdziesmu dziedāšanu, vēstī «Dienas Bizness».

    To, norādot uz kotrolējošo iestāžu neadekvāto rīcību, laikrakstam «Zemgales Ziņas» sacījusi asociācijas «Lauku ceļotājs» vadītāja Asnāte Ziemele.

    Ziemele norādījusi uz interesantu faktu, proti, kādiem Latgales amatniekiem, kuri savas asociācijas sapulcē dziedāja Latgales tautasdziesmas, AKKA/LAA teikusi, ka jāpērk licence, jo tas ir publisks pasākums.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.