Draugiem.lv 9 mēnešu apgrozījums audzis par 12%

Iekš 7guru.lv pamanīju, ka Draugiem.lv, kas šogad nosvinēja savu 5 gadu jubileju, ir nopublicējuši šī gada 9 mēnešu rezultātus.

Šā gada deviņos mēnešos populārā interneta portāla “draugiem.lv” īpašnieces SIA “Draugiem” apgrozījums sasniedzis 2,29 miljonus latu, kas ir par 12% vairāk nekā pērn analogā laika posmā, pastāstīja draugiem.lv direktore Agnese Zērne.

Tas ir nedaudz vairāk par Delfu pagājušā gada apgrozījumu.

Draugiem.lv ir malači, jo reklāmas ieņēmumu kritumu (internetā kopumā bija 24% kritums pirmajā pusgadā) ir kompensējuši ar citiem ieņēmumiem. Visticamāk, ka tie ir mikromaksājumi no lietotājiem. Tas ir tas, ko sauc par maksas satura ieviešanu dzīvē.

Neliels kritums 19% robežās ir vērojams reklāmas ieņēmumos, turpretī ievērojami – par 37% – auguši ieņēmumi no pakalpojumiem u.c., ļaujot saglabāt pozitīvu pieauguma tempu kopumā.

Vēl nedaudz par iepriekšējo gadu rezultātiem.

Uzņēmuma peļņa ir samazinājusies par 4%, salīdzinot ar 2007.gadu, kad uzņēmuma peļņa bija 27 943 lati.

Pagājušajā gadā kompānijas apgrozījums sasniedzis 3 460 358 latus, kas ir par 48,4% lielāks nekā 2007.gadā, kad tas bija 2 332 124 lati.

2006.gadā “Draugiem” peļņa bija 525 375 lati, bet apgrozījums – 1 525 097 lati, savukārt 2005.gadā uzņēmuma peļņa bija 202 496 lati, bet apgrozījums – 320 851 lats.

Šogad vairāk neinvestēs naudu šaubīgos projektos. 😉

10 komentāri par “Draugiem.lv 9 mēnešu apgrozījums audzis par 12%

  1. normunds

    Neslikta peļņa pirmajos 2 gados (05, 06), bet 2007 vairs tikai ~1% no apgrozījuma!

    tu tiešām domā, ka puišiem patīk maksāt peļņas nodokli? es domāju, ka pēc no 2007. gada peļņa tiek nopludināta caur ofšoriem.

    Atbildēt
  2. nuucha

    es tieši to pašu gribēju teikt ko iepriekšējie komentāri!

    2007.gadā laikam saprata, ka vajag visu notērēt uzņēmuma iekšienē pirms tiek sadalīta peļņa!
    otrkārt! no 2005.-2007.gadam nekādas mega dižās investīcijas kā arī portāla pārbūves netika veiktas! visas būtiskās un izmaksu radošās pārmaiņas notika pēc tam. šobrīd draugi investē visādos citos projektos!

    Atbildēt
  3. snurkee

    diez vai tas saucams par maksas satura ieviešanu dzīvē, jo saturs jau ir lietotāju radīts, nevis kā Mērdokam, žurnālistika u.c.

    Atbildēt
  4. CooLynX Raksta autors

    snurkee, šajā gadījumā “saturs” nav jāuztver burtiski. Cilvēki nav gatavi maksāt par pašu saturu, bet gan ir gatavi maksāt par to, kas ir ap to. Draugiem gadījumā tas ir lietotāju ģenerēts saturs, kas tiek ģenerēts konkrētajos produktos un tu maksā par atsevišķu pakalpojumu lietošanu, kas piedāvā piekļūt pie lietotāju ģenerētā satura.

    Draugiem nav to lielo izmaksu, kas ir Mērdokam jeb žurnālistikas satura ģenerēšanai, bet ideja no tā nemainās.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.