Lai arī fotoradari jau kādu laiku ir salikti uz mūsu ielām, tomēr es kaut kā laimīgā kārtā esmu veiksmīgi palicis nepamanīts un nenobildēts. Knaģis savā blogā ir nopublicējis pirmo apsveikumu no fotoradara. Viņam ir vairāk paveicies, ja to var nosaukt par veiksmi. 😉
Fotoradari tiešām strādā – šodien saņēmu e-pastu par savu pirmo grūtā darbā nopelnīto sodu 10 latu vērtībā. Pārkāpuma datums 20. decembris, protokols sastādīts 4. janvārī, e-pasts nosūtīts 6. janvārī.
Ja es pareizi esmu sapratis, tad sejas tiek speciāli aizmālētas, lai pārkāpēji neskrietu uz tiesu un nestāstītu, ka tas nav viņš, kas pie stūres, pareizi?
Cepuri nost – CSDD kā vienmēr līmenī. PDF versija ir pieejama viņu portāla e-pakalpojumu sadaļā.
Pārsteidzoši ātra reakcija… Izskatās, ka esmu atradis otro sava bloga lasītāju 🙂
klau paskat kā izsmērējusies bilde no lampā, a ja man vēl tālie būtu ieslēgti, un es kaut kur lasīju ka ja saliek infrared apgaismojuma lampas no drošības kamerām tad vispār nefiga nevarētu saskatīt.
1, uzmet acis šim video sižetam, tur Krievijā bija 3 mēģinājumi apčakarēt fotoradarus.
http://pods.lv/2011/12/29/tehnologiju_jaunumi_2012gada/
Jāuztaisa eksperiments – pirmo reizi nobrauc gar radaru, pārsniedzot ātrumu, bez kaut kādiem apčakarēšanas līdzekļiem, un nākamās – ar. Tad pēc 2 nedēļām jāatskaitās par rezultātiem.
Seju varbūt aiztaisa izsūtot tipa publiski uz e-pastu. Ja iesi kaut kur strīdēties, tad gan jau seju arī izvilks.
Mulsina virsrakstā minētais Lane 2, bet bildē izskatās pēc trešās joslas. Nevajag pārsūdzēt 🙂 ?
Sejas aizkrāso, lai nesāktos ģimenes strīdi, ka sieva nejauši ierauga džeku, kas kaut kur laiž ar blondīni. Tā vēl var izkruķīties, ka darba vajadzībās vai kolēģim iedevis 🙂
Atbildība par pārkāpumu tiek uzlikta īpašniekam, neatkarīgi no tā, kurš sēž pie stūres. Un, ja tu gribi razobratsa, kurš tad ar tavu auto tur vilcis, tad var aiziet uz CSDD un apskatīt neaizkrāsotu bildi.
m
Normāls instagrams 🙂
Jurka – katram kartigam programmetajam skaidrs, ka skaitishana sakas ar 0@
Jurka, piu – tak redzams, ka ir 2 joslas.
Priekšā – tā ir kaut kāda kabata, papildjosla, kur nolikt kabluku un radaru.
Mani satrauc datuma formāts un pulksteņa laika pieraksts. Var jau teikt, kas gribēs, tas sapratīs, kad pārkāpums izdarīts. No otras puses, neatbilstoši valstī pastāvošajām normām noformēts pārkāpuma laiks.
miers, tas ir tikai bildē, PDFā viss ir smuki latviski uzrakstīts, kad, kur un cik.
A kāpēc nav latviski uz bildes rakstīts?
Anyway, redz kur čomam agrākas bildes: http://blumentals.wordpress.com/2011/12/22/par-fotoradariem/
Es esmu redzējusi savu auto šādā bildē, kad to uz mājām atsūtīja kādu laiku atpakaļ. 🙂
Tikai tuvplānā.
kurā vietā ecsdd ir tas pdf? man rāda, ka ir sods, bet vairāk kā vien teikumu, pie soda punktiem neatrodu.
kur tad PDF, knaģi? padalies, kā tas viss kopā izskatās! kurā vietā uzfočēts?
Šorīt Juglā tā klaberkaste man uzmācās uz ātrumu kurš agrāk neizsauca nekādu interesi. 60km/h uz ciparnīcas kas ir ~55km/h pēc GPS. Protams nav zvanīts vai arī piesūtīs foto ar rekvizītiem – uz to vēl jāgaida laiciņš.
Starpcitu mēs vēl varam priecāties. Itālijā ir kašmars. 100km/h atļauto 90 vietā avtomatom tiek štrāfēts, bet ar makten treknāku ciparu. Pie kam tiek izsūtīti štrāfi par pārkāpumiem kas fiksēti novērošanas kamerās – piemēram ja iebrauc zem zīmes kas atļauj iebraukšanu tikai vietējiem (tas proms rakstīts tikai itāliski ko standarta tūrists nomas autiņā toč nesaprot). Un atšķirībā no mūsējiem, viņi ar fotorgrāfiju izsūtīšanu sevi neapgrūtina – še tev protokols un sēdi rāmi.
nja, šitais radaru vilnis ir slima padarīšana.
šodien pat viens bija uzlikts Mangaļos, īsi pēc tam kad beidzās tie 70 kas pa mežu bija. var padomāt mums trūkst melno punktu kur radaru tiešām vajadzētu.
atpakaļceļā Sarkandaugavā pieci džeki ar divām mašīnām studēja vai vāca nost radaru. man liekas citās valstīs cilvēki ieplestām acīm jautātu “a kapēc jūsu fotoradariem vajadzīgs vēl personāls”.
Kirils, kopējo bildi vari redzēt 14. komentāra linkā. Uzrāvos 19. komentāra minētajā vietā…
Šos naudas iekasēšanas automātus praktiski varētu pārmācīt, gabalu iepriekš ‘izvietojot’ stāvošu/ejošu cilvēku ar plakātu ar uzrakstu – UZMANĪBU, ceļa malā paslēpts radars! Vai mašīnu ar aizmugures logā ieliktu skrejošo LED teksta rindu. Vai netālu kablukam nolikt savu mašīnu, kurai uz jumta mirgo liels uzraksts – RADARS! Varbūt par šādām ‘akcijām’ var piešūt administratīvā pārkāpuma lietu. Nezinu, neesmu jurists. 🙂
hQuse, vienīgais veids, kā šos izmācīt, būtu visiem apņemties braukt, ievērojot ātruma ierobežojumus. Tas privātais kantoris īsi un aši bankrotētu un radari tiktu iztirgoti.
Tik nez kāpēc akcija “ievērosim likumu” nevienam nav tik interesanta kā “čakarēsim radarus”.
Es arī esmu par noteikumu ievērošanu. IMHO satiksmes noteikumus ievērotu daudz vairāk, ja pirms radariem izliktu (kaut vai pagaidu) brīdinājuma zīmes, ka priekšā ir radars. Nav smuki skaļi teikt, ka radari ir, lai uzlabotu satiksmi, bet patiesībā tiek likti vietās, kur ir taisns ceļš vairākās joslās, kur nekad nav notikuši satiksmes negadījumi, kur nav melnie punkti un uzreiz aiz ātruma ierobežojošām zīmēm, pie tam paslēpjot aiz šķēršļiem, tilta margām, latvenergo kastēm u.t.t.
hQuse, vai tad radari ir paslēpti?
Un piekrītu Knaģim, brauc pēc likuma un nebūs problēmu (zinu, ka grūti, arī pašam).
Radari nav slēpti un karte ar to atrašanās vietām visiem pieejama. Kas grib, var izdrukāt un pielīmēt sev pie vējstikla.
hvz laikam diez ko daudz nemēdz braukt ar auto, vai ne?
Var un vajag ielādēt datubāzi GPS aparātā. Kopš ieladēju atkal atsāku braukt 60-65. Visiem labāk un ērtāk!
(Iepriekš braucu ar 47-50 un tas rada daudz problēmatiskas situācijas. Īpaši, braucot uz 90.0 pa šoseju.)
****
Pēc būtības:
Mani sajūsmina / satrauc leņķis, kādā uzņemtas bildes. Kosinusa kļūdas dēļ mērījumam būtu jābūt stipri zemākam par faktisko ātrumu. Ja tas ir koriģēts, tad radara kļūda nekādā veidā vairs nevar būt tikai 3% pie tāda leņķa.
Esmu redzējis vairāk kā 10 protokolus un viņi visi ir par ātrumu +20 no atļautā. Manuprāt tas ir ļoti Ok un šeit būt lieki par kaut ko apvainoties un kasīties. Ja sāks drāzt par + 5, tad gan būs ziepes, bet ievērot <+20 jau nu vajadzētu spēt katram garīgi veselam šoferim.
Kiril:Kosinusa klūdas tur nav. Radars nomēra laiku, kad priekša šķērso staru, un laiku kad pakaļa, tas arī viss. Tātad braucot cita auto ēnā, soda nav.
Oto tu esi ģēnijs 😀 jo garāks autiņš jo lēnak brauc 😀 😀
Par tēmu “radrus neviens neslēpj”: http://www.apollo.lv/portal/news/articles/261401/
hvz
Radaru karte, tā kas VP lapā melo. Vakardien radars stāvēja Duntes ielā. Kartē šī punkta nav.
Nu, protams, radaru kartē ir uzrādīti stacionārie radari, kas patiesībā ir tikai plānoti un reāli dzīvē nav ieviesti. Tie, kas tagad tiek likti, ir pārvietojamie un nekādās kartēs tādi nav redzami, ja neskaita visas wazes un tamlīdzīgi.
Mēs (divi gabali) vakar tādam aizbraucām garām, pārkāpjot ātrumu par 20 kilometriem stundā, taču zibsnis bija tikai viens. Zivtiņš kaut ko tur stāstīja, ka šis atpazīšot visus, taču pēc vakardienas man tam īsti neticās vairs. Jāgaida vēstule!
Jāgaida, kad šitādi podi notiks pie mums ar jaunajiem radariem:
http://bit.ly/wOwPz6
Vai arī pirmo drosminieku, kurš mēģinās ko šādu (video). :
http://bit.ly/ynuRnu
Sava laikā, viesojoties Norvēģijā, vietējie stāstīja, ka mīlot izspēlēt šādu triku: Kad tuvojas fotoradaram, tad palielina ātrumu, lai nobildē, un pasažieris rāda pliku dibenu. ..