Fotoradaru kartes Latvijā un Lietuvā

Kolēģe pārsūtīja saiti uz fotoradaru karti, kur redzama Latvija un Lietuva. Acīs iekrita fotoradaru pārklājums.

Redzot šo karti, rodas pilnīga pārliecība, ka mums visi trakie brauc uz Rīgu veikt pārkāpumus. Vai arī citi secinājumi. 🙂

Latvija principā sastāv tikai no pilsētas Rīga.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on VKShare on RedditShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

39 komentāri par “Fotoradaru kartes Latvijā un Lietuvā

  1. bush

    Te atkal notiek informācijas filtrēšana – vietas, kur atradīsies pārējais milzīgais daudzums radaru vienkārši vēl nav zināmas.

    Atbildēt
  2. edza

    bush taisnība. Iepriekš minētie saraksti liecina par to, ka vēl visi nav izvietoti. Ņem vērā to, ka izvietoti ir tikai pārvietojamie fotoradari. 🙂

    Atbildēt
  3. black

    Ir arī pilnīgi svaiga Android applikācija ar iespēju redzēt Latvijas fotoradaru atrašanās vietas (kā arī savu atrašanās vietu). Android Market: Speedtraps in Latvia. Izmantojiet, kamēr Waze vēl visi radari nav.

    Atbildēt
  4. karuuzo

    Bet tik un tā, ja salīdzina Lietuvu ar Latviju, tik un tā radaru koncentrācija pilsētās un ārpus tām ir “nedaudz” atšķirīga. Precīzāk – Lietuvā ir tikai daži radari pilsētās, bet mums 90%.

    m

    Atbildēt
  5. Artis

    Ja paskatās ceļu no Saulkalnes līdz Rīgai, kas pēc būtības ir ļoti drošs ceļs jo katrā virzienā ir divas joslas un pa vidu ir sadalošā barjera, tad pēc radaru kartes sanāk ka tas ceļš ir nosēts ar melnajiem punktiem un ir ārkārtīgi bīstams, jo radarus taču liek melnajos punktos. Nu un tādā lielākā mērogā skatoties Rīga ir vienkārši viens liels melns punkts.
    Bet nu Lietuvā jau arī tādi paši malači, uz šosejas, kā zīme 70, tā fotoradars.

    Atbildēt
  6. Daudz ...

    labāk lai nav vispār to radaru un policijas, skatoties no vidusmēra autobraucēja viedokļa, bet izvēloties mazāko ļaunumu no lielākajiem – lai iet tikai pilsētās un pie tām pie skolām un bērnu dārziem [vajag gan manuprāt papildus plāksnīti vai brīdinājuma zīmi “Skola” “Bērnu dārzs” “Neapdomīgi gājēji” “Autobraucēji-cietpauri” ]. Brauksim absolūti godīgi kā lēnie igauņi. 🙂
    Jau esmu sācis pārbīdīt bērnu budžeta naudu uz sodu apmaksu. Demogrāfiskā situācija pasliktināsies, manuprāt pat vidējā līmeņa policistu vidū, jo joks par bonusu (= izsniedz radaru uz kādu laiku) kādu piešķir policijā, kad piedzimst bērns, vairs nav aktuāls. Uzlabosies toties radaru uzturētāju vidū. Pay as you drive. 🙂 Pa brīvu ir tikai tuksnesī pie naftas atradnes un pat tad tev ir jāizdomā veids kā to pārstrādāt …

    Atbildēt
  7. Sapnix

    Vispār šis salīdzinājums nav korekts. Latvijas FR kartē ir tikai pirmajā kārtā plānotie FR, kurus izvieto tikai Rīgas reģionā. Pārējās kārtās pārklāsies arī citi Latvijas reģioni.

    Atbildēt
  8. Andron Mc

    Atkal lietuvieši var paņirgt par mūsu tupo valdību un valsts iestāžu parazītiem.
    Tas tikai pie mums tā var būt ka izķērnā miljonus saliekot nevajadzīgas zīmes, speedbumps un zaļās zonas, tā vietā lai uzlabotu pašu ceļu. Jo pajols pajolam draugs, un kāda ir valdība, tādas ir valsts institūcijas, un tādi ir ierēdņi, a gudru cilvēkus vairs valsts iestādēs neņem, jo nu jau ir iestājies apburtais loks. Un ja paši mietpilsonīši neatjēgsies ka ir jātaisa revolūcija, tad nekas nemainīsies.

    Atbildēt
  9. RedStar7

    Zināma fiška tajā ir.

    Iedz sk. Latvijā – 2.2 milj., Lietuvā – 3.2 milj.
    Iedz sk. Rīgā – 0.7 milj, Viļņā – 0.56 milj.

    Attiecība – Rīgā dzīvo 31.5% Latvijas (un cik vēl uz turieni brauc strādāt!), Viļņā – 17.5% Lietuvas.

    Atbildēt
  10. atis

    Interesanti ka mums neviens nav padomājis par ceļu krāsojumiem vietās kur radari. Juridiski viskorektāk būtu bildēt divus foto ar sekundes intervālu – tad starp abbiem attēliem būtu skaidri redzams cik mašīna nobraukusi un kāds ātrums.

    Vēl man šķiet stulbi tā muldēšana par “zīmi pie skolām un nekādu toleranci”. Varēja uzlikt papildzīmi pie 30 km/h – darba dienās no 7-20. Es laikam esmu maniaks ja plkst. 2 naktī pabraucu skolai garām uz 60.

    Atbildēt
  11. Gudri ...

    Jo vairāk sodīs, jo vairāk naudas policijas budžetā … dažs (ne visi) labs noteikti “gribētu” 10 km/h un visur, mēs nemīlam viņus, viņi nemīl mūs … katrs velk deķīti uz savu pusi.

    Atbildēt
  12. Janis

    “Vēl man šķiet stulbi tā muldēšana par “zīmi pie skolām un nekādu toleranci”. Varēja uzlikt papildzīmi pie 30 km/h – darba dienās no 7-20. Es laikam esmu maniaks ja plkst. 2 naktī pabraucu skolai garām uz 60”

    Varbūt naktī ir jāguļ nevis jādriftē gar skolām uz 60 ? :p

    Atbildēt
  13. lietus

    visa šīs te gaušanās par fotoradariem, par mērījumu toleranci ( parasti stipri par labu autovadītājam) ir nožēlojama.
    par ko vispār bazars…par to, ka kāds kontrolēs CSN ievērošanu? noteikumus, ko jāievēro vienmēr un visur???
    es ja sen gaidu tās kameras, un jo vairāk tādu būs ( bilde tikai rīga, bet bija aŗi bilde par visu LV, karte nav pilnīga) jo labāk būs!

    atis,
    par ko tu cepiens. nav vēl neviens fotoradars stacionārais uzstādīts. un neviens nezina, kādas zīmes tur būs (fakts ka būs, bet vai ar laika intervālu..who knows)…a jus jau te gaužaties.
    pirms parv ietojamajiem FR vispar nekādu zīmju nebūs, un nevajag…nav ko parkāpt CSN.

    Atbildēt
  14. Ēriks

    Ja reiz par CSN ierunājās, tad vēlos vērst uzmanību uz divām lietām:
    1. Korekti būtu prasīt ievērot CSN visiem ne tikai autovadītājiem. Skolēniem izmantot atstarotājus, nešķērsot ceļu tam nepiemērotā vietā. Velobraucējiem neizmantot braucamo daļu, ja blakus ir veloceliņš, brīdināt par kustības virziena maiņu, Motocikliem un motorolleriem nelīst starp mašīnām, utt, utt
    2. Ceļa zīmju un ceļa apzīmējumu konsekvence. Piemēram, ātruma ierobežojošā zīme pirms delzceļa, bet nav atceļošās pēc. Apdzīvotās vietas beigu zīmei jābūt kustības virziena pusē, nevis otrajā. Nēeksistējošie remontdarbi ar to pavadošo zīmi 30. utt, utt

    Atbildēt
  15. BigUgga

    Nu pagaidi, kad tos noteikumus sataisīs tādus, ka tev ar kādā brīdī nāksies maksāt. Noteiktumi, redz. Bet likumā tak ir rakstīts. Redziet, ziniet…

    P.S.
    3+ gadi bez neviena paša soda (bez radaru detektora), pat par stāvēšanu ne

    Atbildēt
  16. atis

    @Janis – es vispār nedriftēju, bet naktīs samērā bieži nākas braukāt. Ja uz ceļa nav nevienas mašīnas (pat ielu malās nav novietotas stāvēšanai), tad kāda vella pēc tur būtu jābrauc uz 30.

    @lietus – nebūs mums tādi, neviens nekad nav ieminējies. Es piemēram gaužos nevis par to ka “nav ko pārkāpt”, bet par to ka pierādījums ir visnotaļ apšaubāms. Piemēram migla vai lietus arī var ietekmēt radara precizitāti, savukārt ja uz brauktuves būtu perpendikulāras līnijas (zīmējums, Foto dzīvē), tad tas būtu ļoti precīzs pierādījums – un ja uzķēries tad pats arī uzreiz saproti ka vainīgs.

    Atbildēt
  17. noisex

    lietus ir galvaa pists, vai ir kads hipsters ar velsipedu 🙂 Noperc normalu auto vienreiz 😉 nevienaa valsti cilvki neevero likumus 100%…utopija 😉

    Atbildēt
  18. lietus

    to atis.
    kā var migla ietekmēt radara mērījumu??? beidziet gvelzt mulķības. tie radari visa eiropa šancē…un ne tikai tur. tāpēc jau arī ir tā mērījuma kļūda 3 km.

    to andron mc
    “Andron Mc: 2011.11.24 @ 11:53:12
    Atkal lietuvieši var paņirgt par mūsu tupo valdību un valsts iestāžu parazītiem.
    Tas tikai pie mums tā var būt ka izķērnā miljonus saliekot nevajadzīgas zīmes, speedbumps un zaļās zonas, tā vietā lai uzlabotu pašu ceļu”

    tik pie mums, ar mūsu aprobežotajiem šoferim ir tiešam iespējams kāst piķi…jo idiotu ir tik daudz, un stulbuma pakāpe tik liela…ka pat ieviešot zīmes, sakārtojot ceļus utt būs tādi kas pārkāps un maksās. es braucu kārtīgi, man autiņā sīči brauc līdzi. un es daru visu, kas ir manos spekos, lai viņus pasargātu. bet ir jau tas otrs tur pie ruļļiem, pretējā joslā uz 150 kmh…kurš steidzas…parasti un viņpasauli…un mierīgi varētu paraut mani līdzi.

    revolūcija??? iekārta..mietpilsoņīsī. ko tu tur murgo. es jau kaudu laiciņu lasu tavus ziņojumus. samērā interesants indivīds…atrādies speciālistiem.

    Atbildēt
  19. Vaards

    Lietus,
    Problēma ir nevis tajā indivīdā, kas pretējā joslā lido ar 150kmh un trāpot pa barjeras stabiņu uzlido gaisā un piezemējas tev uz jumta (reāls gadījums ar manu kaimiņu padsmit gadus atpakaļ. Skūtie šādi piezemējās uz kaimiņa jumta), bet… Problēma ir neviendabīgā satiksmes plūsmas uztverē.

    Uz ceļa ir atļauts braukt ar 90kmh.

    Un šeit Latvijas sabiedrība sadalās divās grupās:

    a) Svētdienas braucēji, onkulīši, sievietes u.c. Skatās savā spidometrā un brauc zem tā 90. Kaut kur uz 85 pēc spidometra rādījuma. Faktiski autoražotājs spidometrā ieliek rezervi, lai patērētāju sabiedrībs indivīds viņu neiesūdzētu tiesā, ka dēļ autoražotāja ir nonācis avārijā, maksājis sodu u.t.t. Tā rezerve ir vienkārši grandioza – 5-8kmh pie 90kmh ātruma. Faktiskais ātrums visiem šiem a)grupas indivīdiem ir 80 kmh un mazāks.

    b) Ikdienas rullētāji. Ikdienas rullētāji zin, ka policisti ārpus apdzīvotām vietām neķer uz mazajiem ātrumiem, kas mazāki par 20kmh pārsniegumu + 3 līdz 5kmh radara kļūda. Tātad reālais pieļaujamais braukšanas ātrums ir 90+20+3+8=121km pēc spidometra.

    Un šeit parādās problēma – pieredzējušie braucēji mierīgi ripina uz saviem 121kmh, kas ir ļoti normāls ātrums un visa plūsma braucot 7.20 no rīta uz darbu tā arī brauc (izņemot dažas sievietes un dažus neaptēstos) uyn plūsma ir vienmērīga, ir jūtama korekta attieskme no pārējiem, reti kāds velkas pa malējo kreiso pusi u.t.t. Bet pamēģini ievērtēt satiksmi plkst 11.00 un sestdienās, svētdienās.

    Un vēl, tavi pieņēmimi par doršu braukšanas ātrumi ir ļoti maldīgi, jo piemēram, Siguldas šoseju 60-tos gados būvēja ar atļauto ātrumu 150kmh. Paredzot, ka volgas un moskviči varēs tik ātri pabraukt. Rēkinies, ka tāds žigulītis (kudi labāks parāts par moskviču un volgu) lidojot uz 120kmh ir vienkārši fantastiski nedrošs.

    Problēma ir nevis ātrumā, bet nepareizā sistēmiskajā organizācijā. Ceļu nozare ir visklasiskākais piemērs tam, ka nedrīkst veidot tādu darba organizāciju, kur darbu dara viens (brauc), kontrolē otrs, plāno un atbild trešais. Tad sanāk brāķis (ražošanā), jo kontrolētājs ir ieinteresēts pieķert, normu rakstītājs ir ieinteresēts maksimāli stingras normas uzlikt (lai piesegtu savu pakaļu), bet gala rezultātā problēma saasinās.

    Jo problēma ir tajā, ka automibīļi brauc pārāk lēni. Mūsdienīgs auto mierīgi var vālēt uz 150kmh, ja tam pie stūres brauc adekvāts indivīds – kas ievērtē, ka ir sauss asfalts, ir pārredzama apkārtne u.t.t. Un pat riepas plīsuma u.c. kāzusu gadījumā nelaimes risks ir minimāls.

    Bet vienkāršāk ir nopirkt radarus.

    Atbildēt
  20. *

    Ļoti pareizi esi sapratis ka galvenā problēma ir tajos kas vel uz 120. Bet es teiktu ka pēdējā laikā (iespējams pateicoties radariem) situācija strauji uzlabojas. Pirms pāris dienām aizbraucu no Tukuma līdz Cēsīm un atpakaļ. Braucu ~100 kmh (pēc spidometra ) un mani apdzina ne vairāk kā pieci autiņi. Arī es apdzinu tikai dažus. Un galvenais pilnīgi neko nenokavēju. NEKO!

    Atbildēt
  21. mercedes

    Labdien!
    Gribeetu vismaz Jums pasuudzeeties par fotoradariem Latvijaa. Mani satrauc taada lieta, ka pie mums izliek radarus bez jebkaadas briidinaajuma ziimes ieprieksh. Viss notiek negaidoti un tikai fotograafee paarkaapeejus ar nelila aatruma paarsniegshanu. Biju runaajies ar fotoradara apsargiem, tie tikai apsargaa un nodod nofotografeetos failus Celu policijai, vairaak no viniem nav nekaadas atbildiibas pret celu ziimeem. Uz celiem mazaak palika Celu policijas ekipaazhu, ar to vini censhas ieekonomeet degvielu un savu buzhetu griezhoties pie firmas ar fotoradaru izlikshanu?!
    Varbuut Juus vareetu pacelt jautaajumu parraidee par taadiem negaidiitiem fotoradariem Riigaa?! Es noteikti uzskatu ka jebkursh Latvijas autovadiitaajs buus ar mieru noteikti par shaadu situaaciju uz celiem. Jo jebkur citur valstiis ir pirms 100-150m ziime, ka priekshaa buus fotoradars, vismaz pagaidziime.
    Jo ar ziimi pierobezhaa un uz Jurmalas sosejas, es uzskatu ir par maz, buutu labi bridinaat vaditaajus pirms radaru uzstaadishanas vietaam.

    Atbildēt
  22. Oto

    Tak cik reizes ir šie teikuši, ka zīmes liks TIKAI pirms stacionārajiem radariem. Šie ir mobilie radari un standarts diemžēl arī neparedz obligātu zīmi. Tur ir tāds maģisks vārdiņš “var tikt” nolikta zīme.

    Atbildēt
  23. Atbalss: Kā izskatās fotogrāfija no fotoradara? | Pods.lv

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.