Jau trešo gadu sekoju līdzi mīlētāko portālu zīmolu topam – mīlētāko portālu zīmolu tops 2008.gadā un 2009.gadā. Cik nu sekoju, bet vismaz publicēju, ja pamanu, kas ir kas jauns.
Šogad šiem mērķiem ir izveidota speciāla lapa – zimolutops.lv. Šajā lapā ir nācis klāt Twitter Tops.
Ja pareizi sapratu, tad Twitter topu veido televizors.soon.lv. Tas ir tas projekts ar kuru Britu padomes konkursā uzvarēja Ernests.
Visietekmīgākais ir Radio 101 twittera konts.
Pagājušajā gadā bija parādījusies interaktīvā karte, kurā varēja dinamiski izvēlēties nozares un zīmolus, kurus salikt uz ekrāna. Šogad tā ir atrodama jaunajā mītnē – zimolutops.lv lapā.
No ziņu portāliem Apollo un Delfi ir pakāpušies, Tvnet ir iestrēdzis zīmols. No lielajiem portāliem Google un Inbox ir uzkāpuši vēl augstāk, bet Youtube nogāzies virzienā uz stagnējošo zīmolu.
Nesaprotu, kā var mīlēt inbox.lv ar visām politiskajām reklāmām.
–>> Andrejs: ja prot izmantot e-pastu filtrus, tad politiskās reklāmas tāpat kā pārējās reklāmas nonāk tur, kur tām pienākas būt – miskastē, tā ka tu tās pat nepamani. Un bez e-pasta inbox.lv ir arī citi pakalpojumi, piemēram, files.inbox.lv un foto.inbox.lv.
No zimolutops.lv metodoloģijas lapas:
“Lai noteiktu, kuri zīmoli ir mīlētākie, 2010. gada jūlijā un augustā savu viedokli interneta aptaujā pauda vairāk nekā 1000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Iegūtie rezultāti tāpat kā iepriekš pēc speciālas formulas tika vispārināti uz visiem Latvijas iedzīvotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem, tādējādi tie ir attiecināmi uz visu ģenerālo kopumu konkrētajā mērķa grupā, t. i., aptuveni 1,8 miljoniem iedzīvotāju. ”
Hei, “pētnieki”, Jūsu izlases metode neparedz “visus Latvijas iedzīvotājus” kā ģenerālo kopumu, bet tikai tos Latvijas iedzīvotājus, kuriem ir pieeja un kuri lieto internetu. Pirmkursnieka cienīga kļūda.
Diemžēl pētījuma autori īpaši nav iespringuši ar metodoloģijas aprakstu, tādēļ izlases metode nav diezko skaidra, stipri šaubos, ka visiem interneta lietotājiem bija vienādas izredzes iekļūt aptaujāto sarakstā.
Šķiet, kārtējais lētais pseidopētījums.
Mīlētāko portālu zīmolu tops 2010
Bet twitterī pirmo vietu iegūst lielākais spameris/flooderis. Mīlētākais arī var būt konts, kas netik daudz raksta, bet raksta kaut ko sakarīgu. Visai neadekvāts vērtējums.
nedaudz neiebraucu, kāds sakars še vārdam “portālu”?..
Rimi, Maxima, Depo – tie ir portāli? Un pie tam iekš mīlētākajiem top10? 🙂
nē, nopietni, es neesmu kārtīgi izgulējies, un WTF te dara “portāli”??
Cerams ka neesmu vainīgs pie Maximas pārakuma pār RIMI 🙂
Vismaz Maximas datorspeci nav debīli luņi.
neesmu gan pats veicis aptaujas, bet šādu topu veidot no 1000 viedokļiem… kaut kā nenopietni šķiet.
un vispār 99% statistikas datu ir izdomāti, ieskaitot šo te.
frukc, dati jau nav izdomāti, bet tie savilktie rezultāti no datiem gan ir tādi kā ir..
Lai nu kā, kādi viedokļi ir par inbox un vēl vairāk VISA joku? Neredzu nekādu jēdzīgu iemeslu kāpēc tieši tagad tie abai tā palēkušies.
Nu agrāk Inbox spamu varēja nofiltrēt ieliekot “promotions@inbox.lv” blacklistē. Tad viņi sāka mainīt adreses… ar saviem betway spamiem utt.
Manuprāt A.god. Coolynx vienkārši ir vienu lieku vārdu tekstā pielicis klāt, kas arī rada diskusijas un pretrunas. Vai arī otra versija ir tāda, ka šis ir kāpostu pižiku tops. Vienam liekas, ka jābalso ir par labākajiem pižikiem, otram – par labākajiem kāpostiem. Katrā ziņā ļoti neizdevies pētījums.
Nē, lieks te nav nekas. Vienkārši šoreiz portāli palikuši fonā – trešais grafiks ir nosaukuma tēma. Neredz jau to, kas neinteresē. 🙂 Šoreiz man nebija laika un motivācijas pārzīmēt visu grafiku kā es to darīju pirms gada. Tēma ir tā pati, bet grafiks bez aprakstiem.