No Dienvidu tilta pa Slāvu apli uz Dārzciema ielu ar līkumu (papildināts)

Ja es pareizi sapratu visas izmaiņas, tad sanāk, ka no sestdienas 28.novembra braucot no Dienvidu tilta, lai nokļūtu uz Dārzciema ielu, būs jātaisa lielāks līkums.

Uz Piedrujas, Dārzciema un Krustpils ielas transportlīdzekļu vadītāji varēs nokļūt no Lubānas ielas, nogriežoties pa labi uz Katlakalna ielu, tad pa labi uz Krustpils ielu un tālāk braucot līdz Slāvu rotācijas aplim. Katlakalna ielā no Andreja Saharova ielas līdz Krustpils ielai labajā pusē transportlīdzekļiem būs aizliegts apstāties, tādējādi satiksmei būs nodrošinātas divas braukšanas joslas. Tāpat uz Dārzciema un Piedrujas ielu varēs nokļūt, veicot kreiso pagriezienu uz Ilūkstes ielu.

Te ir shēma.

Līdz šim mani ļoti apmierināja Slāvu aplis, jo tur varēja salīdzinoši ātri izbraukt. Ilgākais process bija tikt līdz aplim. Tagad īsti nevar saprast vai šīs izmaiņas sarežģīs, vai atvieglos dzīvi. Ja A.Saharova un Katlakalna, kā arī Katlakalna un Krustpils ielās būs galvenie ceļi, tad viss ir štokos, ja nē, tad ir ziepes.

Papildinājums

Man šī papildus vizināšanās pievienoja papildus +/-20minūtes. Rezultātā, ja iepriekš es varēju atbraukt uz darbu 22-25minūtēs, tad tagad es varu atbraukt 45-50minūtēs. Vēl dažas minūtes un ir jēga sākt domāt par autobusu + trolejbusu, jo ar tiem sanāk kāda stunda.

13 komentāri par “No Dienvidu tilta pa Slāvu apli uz Dārzciema ielu ar līkumu (papildināts)

  1. osc

    Vēl jau paliek kreisais uz Ilūkstes, ja vajag tikt uz Dārzciema.
    Domāju, ka stūķis būs ļoti liels, kamēr pieskaņos luksaforu signālus reālajai plūsmai.

    Atbildēt
  2. karuuzo

    Domāju ka tavs spriedelējums par izbraukšanu aplī šobrīd neiztur kritiku, jo, ja nepamanīji, tur kaut kas tiek ķibināts. Alternatīva būtu atstāt caurumu margās, lai tie, kam slinkums braukt apkārt, varētu laist “pa taisno” 😉

    Nu tādi mēs esam, gribam visu tūlīt, tagad un bez liekiem apgrūtinājumiem 🙂

    m

    Atbildēt
  3. Delfins

    #karuuzo

    Aplis vispār nebūs pieejams no Pārdaugavas, jo veco tiltu nahrenizēs, bet piebraucamais vairs nebūs. kads vel caurums? Gribi lekt no 5m augstuma?

    Atbildēt
  4. normunds

    Nu temporary uz Jūrmalas šosejas to tiltu labo kuru gadu pēc kārtas?

    Gribējās vai ne? Tilts jau labu laiku kā salabots un laboja ilgi lai nebūtu jāslēdz satiksme pa Jūrmalas šoseju. Būtu slēguši satiksmi varbūt ātrāk sataisītu.

    Atbildēt
  5. buu

    zv, to tiltu nevis laboja, bet nojauca un uzbūvēja no jauna ar minimāliem satiksmes ierobežojumiem gan uz Jūrmalas šosejas gan Rīgas apvedceļa. Tāpat arī te labākas nākotnes vārda būs jāpacieš zināmas neērtībās, protams varēja vispār nonahrenizēt visu satiksmi uz pāris gadiem un uzbūvēt visu līdz finālam, bet vai tas būtu labāk?

    Atbildēt
  6. Smic

    Viena izteikti shauraa vieta – no Krastenes braucot vienu briidi uz Lubaanas ielas pusi ir VIENA josla.( savienojoties no krasta ielas braucoshaniem ar no Maskavas ielas braucoshanjiem) Piikja stundaas labi tur nebuus …

    Atbildēt
  7. Bralis

    Nu viss labi,bet tik un ta vajag kaut ko domat ar krustpils ielu,jo katru dienu ap vakaru veidojas korkis lidz pat Granita ielai.Tur visu satiksmi boja luksofors,jataisa papildus josla kura aiziet uz katlakalna ielu.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.