Ja es pareizi sapratu visas izmaiņas, tad sanāk, ka no sestdienas 28.novembra braucot no Dienvidu tilta, lai nokļūtu uz Dārzciema ielu, būs jātaisa lielāks līkums.
Uz Piedrujas, Dārzciema un Krustpils ielas transportlīdzekļu vadītāji varēs nokļūt no Lubānas ielas, nogriežoties pa labi uz Katlakalna ielu, tad pa labi uz Krustpils ielu un tālāk braucot līdz Slāvu rotācijas aplim. Katlakalna ielā no Andreja Saharova ielas līdz Krustpils ielai labajā pusē transportlīdzekļiem būs aizliegts apstāties, tādējādi satiksmei būs nodrošinātas divas braukšanas joslas. Tāpat uz Dārzciema un Piedrujas ielu varēs nokļūt, veicot kreiso pagriezienu uz Ilūkstes ielu.
Te ir shēma.
Līdz šim mani ļoti apmierināja Slāvu aplis, jo tur varēja salīdzinoši ātri izbraukt. Ilgākais process bija tikt līdz aplim. Tagad īsti nevar saprast vai šīs izmaiņas sarežģīs, vai atvieglos dzīvi. Ja A.Saharova un Katlakalna, kā arī Katlakalna un Krustpils ielās būs galvenie ceļi, tad viss ir štokos, ja nē, tad ir ziepes.
Papildinājums
Man šī papildus vizināšanās pievienoja papildus +/-20minūtes. Rezultātā, ja iepriekš es varēju atbraukt uz darbu 22-25minūtēs, tad tagad es varu atbraukt 45-50minūtēs. Vēl dažas minūtes un ir jēga sākt domāt par autobusu + trolejbusu, jo ar tiem sanāk kāda stunda.
Vēl jau paliek kreisais uz Ilūkstes, ja vajag tikt uz Dārzciema.
Domāju, ka stūķis būs ļoti liels, kamēr pieskaņos luksaforu signālus reālajai plūsmai.
Domāju ka tavs spriedelējums par izbraukšanu aplī šobrīd neiztur kritiku, jo, ja nepamanīji, tur kaut kas tiek ķibināts. Alternatīva būtu atstāt caurumu margās, lai tie, kam slinkums braukt apkārt, varētu laist “pa taisno” 😉
Nu tādi mēs esam, gribam visu tūlīt, tagad un bez liekiem apgrūtinājumiem 🙂
m
Da kādi tur galvenie ceļi… luksofori visur. Būs ziepes – sastrēgums pie Saharova ielas garantēts.
Aizmirsts viens būtisks vārdiņš – pagaidām.
tas tak temporary imho. ko stresot. a tas vispar nav mans gals, ta ka man vienalga 😀
#karuuzo
Aplis vispār nebūs pieejams no Pārdaugavas, jo veco tiltu nahrenizēs, bet piebraucamais vairs nebūs. kads vel caurums? Gribi lekt no 5m augstuma?
Nu temporary uz Jūrmalas šosejas to tiltu labo kuru gadu pēc kārtas?
Nu temporary uz Jūrmalas šosejas to tiltu labo kuru gadu pēc kārtas?
Gribējās vai ne? Tilts jau labu laiku kā salabots un laboja ilgi lai nebūtu jāslēdz satiksme pa Jūrmalas šoseju. Būtu slēguši satiksmi varbūt ātrāk sataisītu.
zv, to tiltu nevis laboja, bet nojauca un uzbūvēja no jauna ar minimāliem satiksmes ierobežojumiem gan uz Jūrmalas šosejas gan Rīgas apvedceļa. Tāpat arī te labākas nākotnes vārda būs jāpacieš zināmas neērtībās, protams varēja vispār nonahrenizēt visu satiksmi uz pāris gadiem un uzbūvēt visu līdz finālam, bet vai tas būtu labāk?
“Policija: šoferi ‘trako’ uz jaunā Slāvu pārvada”
http://www.delfi.lv/news/national/politics/policija-soferi-trako-uz-jauna-slavu-parvada.d?id=28378533
No pirmdienas gaidiet fotoradaru…
Viena izteikti shauraa vieta – no Krastenes braucot vienu briidi uz Lubaanas ielas pusi ir VIENA josla.( savienojoties no krasta ielas braucoshaniem ar no Maskavas ielas braucoshanjiem) Piikja stundaas labi tur nebuus …
Lubānas iela sestdien ap pusdienlaiku bija “Interesanta” – viena liela probka ar minimālu kustības ātrumu…..
Nu viss labi,bet tik un ta vajag kaut ko domat ar krustpils ielu,jo katru dienu ap vakaru veidojas korkis lidz pat Granita ielai.Tur visu satiksmi boja luksofors,jataisa papildus josla kura aiziet uz katlakalna ielu.