Vecais Hanzanet joprojām ir pieejams

Jūlija sākumā es mēģināju vienkāršā valodā uzrakstīt par to kāpēc man šķiet, ka jaunā Hanzanet internetbanka ir nelietojama. Pēc tam uzzināju, ka patiesībā to veidoja 50 profesionāļu kolektīvs, kas bija domājis par lietotāju ērtībām. Šodien ieraudzīju pie Maksima bēdu stāstu par šo pašu tēmu, jo šobrīd kā noklusētā ir jaunā bankas versija. Pirms tam jaunā bija tikai kā piedāvājums izmēģināt. Tagad seko labā ziņa.

No Maksima raksta komentāriem uzzināju, ka ir pieejama arī vecā Hanzanet versija, lai gan es biju dzirdējis, ka veco nogriezīs līdz ar jaunās palaišanu. Paldies Hansabankas darbiniekiem, kas, tomēr draudzējās ar veselo saprātu un atstāja arī normālu pieeju! Liekam grāmatzīmēs. 🙂

Papildināts

No komentāriem sapratu, ka prieki būs īsi – tikai līdz septembra beigām.

Man radās spārnotā ideja, kas vēl nav līdz galam izkristalizējusies, bet doma ir sekojoša. Varbūt vajadzētu savākties visiem vecā Hanzanet lietotājiem un ziedot 2 santīmus, lai šo summu ziedotu Hansabankai, kas kalpotu kā motivācija atstāt veco versiju?

Vienkārši parakstu vākšana nebūtu tik spēcīgs stimuls kā tieši 2 santīmu ziedošana no sava vecā Hanzanet internet versijas. Tagad tikai jānoskaidro konts uz kuru šo naudu pārskaitīt.

Mērķis: Vecās Hanzanet versijas atbalstam!

68 komentāri par “Vecais Hanzanet joprojām ir pieejams

  1. bobiks

    Telehansai (hansabanka jurid.pers.) pirms pāris dienām arī tika pārslēgta uz jauno versiu. Tur gan nav vecā versija vairs pieejama.

    Atbildēt
  2. M

    Protams, 50 profesionāļu kolektīvam ir pa spēkam sarežģīt vairāk vienkāršu lietu, nekā pāris lāmēm.

    Bet gan jau ar laiku visi pieradīs 🙂

    Atbildēt
  3. ss

    Cik reizes dienā lietojat to HB, ja tāda rosīšanās? Vai nav vienalga, cik skaists ir maciņš, galvenais, lai tas nav caurs un tajā ir pietiekoši naudas. 🙂

    Atbildēt
  4. Eddy

    Da neviens jums nekādu veco hanzanetu neatdos – tur tak banka ir nolikusi kārtīgu kāpostu par jauno versiju, un neparko negribēs atzīt, ka iežāvusies ar ģīmi mēslos. Bet jaunā versija kaitina nenormāli – kad pirmoreiz iegāju, vispār nevarēju saprast, kas notiek – izskatījās pēc kaut kāda iepazīšanās portāla! Pusstundu noņēmos, kamēr atslēdzu visas tās nolāpītās bildītes un reklāmas, bet tāpat izskatās bēdīgi. Man nekādi nav saprotams, kapēc kādam ienāca prātā, ka bankas darījumu lapai ir jāizskatās pēc komiksa. Tagad turpinājumā uz maksājuma uzdevumiem un kvītīm arī varētu sadrukāt visādas jautras asociatīvas bildītes, раз пошла такая пянка, реж последний огурец.

    Atbildēt
  5. peech

    Man kaut kā nebija problēmas pie tā pierast, atri vien sapratu kas un kā. Cita problēma ir ja nav vēlēšanās pierasts. Bet tā visumā ātri var aprast ar jauno interfeisu. Protams, ka cilvēkiem nepatīk izmaiņas, viņi labāk lieto veco un pārbaudīto nevis mācās no jauna.

    P.S. Analfabēti 21. gadsimtā ir nevis tie, kas nemāk rakstīt, bet tie, kas nemāk mācīties – aizmirst to ko iemācījušies un atkal mācīties no jauna.

    Atbildēt
  6. Ezga Jups

    Man tīri labi sāk patikt jaunā versija. Ir pat tādas fīčas, kas nebija vecajā.
    Sākumā bija grūti ko atrast, bet ja pacentās – varēja. Tā kā nav ko nīdēt. Kautkā raksturīgi latviešiem, kā kas jauns – tā slikts ( kautvai nekur.lv dizaina maiņa).

    Atbildēt
  7. CooLynX Raksta autors

    Otra tipiska latvieša reakcija – kad kaut kas tiek mainīts, neatkarīgi no tā vai paliek labāk, vai kā šajā gadījumā sliktāks, mēģina sevi attaisnot, ka patiesībā tas nekas un nav tik slikti.

    Bet tas ir bēdīgi, ka cilvēki samierinās ar preču un pakalpojumu kvalitātes pasliktināšanos. Nevēlēšanās mācīties un nevēlēšanās samierināties ar slikto pakalpojumu kvalitāti ir divas ļoti atšķirīgas lietas.

    Atbildēt
  8. ithink.lv

    Šodien iegāju uzņēmumu internetbankā – Telehansanet. Pirmās, ārējās lapas dizains ir pamainīts. Vai drīzāk varētu teikt, ka kāds ir izvēmis jaunu izskatu.

    Atbildēt
  9. Shadowbird

    Nu jau gan par traku. Reāli vienīgās jūtamās izmaiņas ir fontu un krāsu maiņa. Manuprāt ne pārāk veiksmīga, bet par nelietojamu to saukt ir daudz par pārspīlēti. Lietojamības ziņā nav nekādu izmaiņu — visas ikdienas darbības veicu, kā līdz šim, viss atrodas praktiski turpat, kur agrāk, arī darbības ātrumā jūtamu izmaiņu nav. Ja gribi kaut kam piekasīties, piekasies tam, ka 50 profesionāļi tērēja milzu laiku un naudu uz vienkāršu pārkrāsošanu, nevis saceri problēmas (kas tieši ir tik “nelietojams”?).

    Atbildēt
  10. mrlobber

    Nez, sākumā it kā arī likās kaut kā greizi, bet nu pēc 3-4 reizēm jaunajā hanzanetā jau pilnībā esmu pieradis un, kā jau minēts, šis tas pat patīk labāk, piemēram, kontu izrakstu izskats.

    Atbildēt
  11. pyro

    beh, lietoju jauno un esmu apmeirināts, darbā sadalījums par jauno un pret ir apmēram 3/4 un 1/4 (100+ darbinieki, ar it saistīts uzņēmums), tā kā nez, manuprāt, jābeidz brēkt un jāsāk lietot. tas pats kas ar office 2007, visi brēca un galā tāpat lieto. tas pats kas ar vistu – breč bet lieto, jo microsoft spiež. nu tad labrīt – šeit ir tas pats. noliks offline veco versiju un visi laimīgi lietos. protams būs neliels (tiešām neliels) % kas sadumposies un dosies uz parex/unibanka, bet šķiet ar visu “pretīgo jauno hansabankas internetbanku” viņa tik un tā ir ērtākā.

    Atbildēt
  12. Smilgs

    Nezinu man nav nekādu problēmu ar lietojamību. Izklausās pēc dažu indivīdu kliegšanas par to, ka lapu vairs nevar apskatīt ar lynx.

    Atbildēt
  13. dadzis

    nav ko cepties un kur nu vēl parakstus vākt! ne jau 20x dienā tā ir jāizmanto un nejau tā ka nekas nestrādā, viss ir savās vietās tikai ir nākušas klāt fīčas un proetams – debilās reklāmas. būtu ļoti jauki ja bankas webā varētu pārslēgt, teiksim, no tizlajām flash reklām\am uz teksta reklāmu. tad netraucētu tik ļoti. pavisma rubīut nost nevajag, jo mazums, tomēr sagribas iegādāties auto līzingā redzot ka piedāvājums ir 🙂
    to varētu pamatot, ka izmantojam bankas webu no mobilās iekārtās kur lapas samgums ir ļoti svarīgs – pareizāk, jo mazāka (kb) lapa, jo labāk. tas būtu labs argumsnts hanzenei manuprāt.

    Atbildēt
  14. kintu

    Latvieši tiešām ir kā auni, kas blenž uz jauniem vārtiem un negrib iet iekšā. Ja neskaita nelielas dizaina un strukturālas izmaiņas, jaunajā HB internetbankā nav nekā tāda, ko nevarētu 5 minūšu laikā apgūt. Visas operācijas ir tās pašas, plus vēl iespēja atvērt vērtspapīru kontu.

    Piedodiet par smagajiem vārdiem, bet pēc tam, kad esmu redzējis kā cilvēki aktīvi tiecas izmantot jauno tehnoloģiju iespējas gan bagātās zemēs (kā ASV), gan ļoti nabadzīgās (kā Indija), tad vienkārši ir skumju apzināties, ka latvieši ir totāli atpalicēji jauno tehnoloģiju apgūšanā. Es piemēram, nesaprotu, kāpēc es nevaru nopirkt vilcienu biļetes internetā, vai saņemt mobilā telefona rēķinu (Bite) pa e-pastu. Tas būtu ne tikai daudz ērtāk, bet uzņēmumi varētu arī ietaupīt naudu. Tā vietā visiem interesē tikai ārišķības, piemēram, bankas kartes ar sava suņa foto, kam tāpat nav nekādas jēgas, jo minimālās algas pārdevējai tas tāpat neinteresē, un pērkot internetā neviens tavi pat neredzēs.

    Atbildēt
  15. KakTussss

    Nesaprotu kāpēc man būtu nepieciešams “mācīties” jaunās softa versijas, ja esmu pilnībā apmierināts ar jaunajām???
    Man programma ir instruments ar ko darboties, nevis pašmērķis. Vai tad visi veco, ērto lāpstu met ārā tiklīdz nopērkama kāda, kas smukāk izskatās??? ES uzskatu, ka tā ir STULBA patērētāju sabiedrības filozofija. Tās rezultāts ir inflācija, dabas resursu izsīkums, un citas nelaimes. BTW, nekas kruts nebija arī tajā laikā, kad mēs no stikla pudelēm (padomju laikos) pārgājām uz PETiem un no labojamām elektroniskām ierīcēm uz tādām, kuras lētāk ir izmest un nopirkt jaunas. Gala beigās var rādīties tā, ka Ņujorkas lielā izgāztuve aizņem 1/2 planētas.

    Atbildēt
  16. KakTussss

    Kļūdas labojums: pirmā komentāra pirmo teikumu lasīt šādi:

    Nesaprotu kāpēc man būtu nepieciešams “mācīties” jaunās softa versijas, ja esmu pilnībā apmierināts ar vecajām???????????

    Atbildēt
  17. Jānis

    to: KakTussss
    Vispirms par banku – droši vien pierašanas jautājums. Pagaidām nepatīkams.
    Par Office 2007. Darbojos Excel. Dažas fīčas kopš excel 5 nav attīstītas. Gan 7 gan 2007 supportē, bet izmaiņas varu veikt tikai excel 5 – palaižu 5. ekseli, izdaru izmaiņas, pēc tam atveru ar 7. Saprot

    Atbildēt
  18. ithink.lv

    Office 2007 ir ļoti veiksmīgs produkts no lietojamības viedokļa. Baigi smagi bija pāriet uz veco versiju līdz ar darba maiņu.
    Bet hanzene jau neko būtisku nemainīja, tikai krāsas. Un tajās jau ir lielākā problēma. Viss raibs un grūtāk uztvert informāciju. Linki jau nav mainīti un tos kaut ar aizvērtām acīm varētu atrast, jo sen zināmas lietas. Bet funkcionalitātē ir problēma.
    Neesmu lietojis Nordea internetbanku, bet tagad vismaz līdz jaunajai SEB bankas versijai mans favorīts ir Parex banka. Pofigs ka mazāk fīču, vismaz patīkami skatīties.

    Atbildēt
  19. petjka

    man arī jaunais hanzanet šķiet gan ērtāks gan pievilcīgāks! Nerunājot, ka pareizi sareģistrēti visi drošības sertifikāti! Tas pats kas ar jauno office, kad pastrādā, tad saproti, ka jaunais ir ērtāks.

    Atbildēt
  20. kintu

    Salīdzinājums ar Office 2007 ir nevietā, jo tas ir maksas produkts, atšķirībā HB internetbankas, kas privātiem lietotājiem ir bez maksas. Es joprojām strādāju ar Office 2000, jo šīs funkcijas man pilnībā pietiek un neredzu vajadzību pirkt jaunu produktu. Taču ja man būtu jāstrādā ar darba devēja apmaksātu Office 2007, tad nežēlotos, bet patērētu nedaudz laika tā apgūšanai un bez iebildumiem strādātu ar to.

    Atbildēt
  21. CAP

    ithink.lv — piekrītu par Parex Digi.. vislabākā ibanka.. tad Hanzene.. un tā kā lietoju arī Nordea, tad varu teikt, ka jaunā Nordea ibanka ir ļoti laba un ērti lietojama. Pašreizējā SEB bankas ibanka man galīgi nepatīk.. bet par to vēl sliktāka ir LKB Onlinebanka.. 🙂

    Atbildēt
  22. Edgars

    Savāksies “vecie buki” un piespiedīs HB darboties ar veco versiju! :))))))))))))))

    Dažreiz vienkārši ņirga nāk, lasot šādus dilentantiskos secinājumus. Itkā CoolLynX ir gudrs cilvēks, tak vajadzētu arī saprast, ka 2 dažādu ibanku uzturēšana ir neefektīva un ļoti dārga. Uz jaunās hanzenes platformas ir iespējas pielikt klāt jaunus projektus, kas vecā versijā nebija iespējams.

    Btw – http://www.db.lv/Default2.aspx?ArticleID=a0456c01-2e50-4f13-b7cb-29c123c843a5

    CooLynx ta-kā varētu arī pie kolēģiem paskatīties, ko šie raksta? :))))

    Atbildēt
  23. ulzha

    Masu psihoze? 🙂 Neatradu jauno nelietojamu, un lietojamības vienaspekta skatījumiem (krāsas, burti, nav tādi kaut kādi, bet ir šitādi kaut kādi, ārprāts, saks) nepiebalsoju.

    Atbildēt
  24. nemo

    Laikam neviens, izņemot mani, nav mēģinājis veikt pārskaitījumu ar to jauno brīnumu, izmantojot GPRS. Pamēģiniet, varbūt domas par “lietojamību” tomēr mainīsies. Un tas vēl pēc lieko grabuļu apgiešanas ar Adblock Plus. Ar veco versiju vēl ir +/- ok.

    Atbildēt
  25. kgb

    Par parakstu vākšanu un santīmskaitīšanu šaubos, bet noteikti ir vērts aizsūtīt epastu savam klientu menedžerim ar pamatotiem un lietotājam saprotamiem argumentiem.
    Teorētiski (varbūt kāds var pastāstīt praktisko pusi?) viņiem ir jāatbild uz klienta epastu un, iespējams, klientu vēlmes jāapkopo un jānodod tālākai apspriešanai.

    @Edgars: Lietotājam ir dziļi pajāt, kādus projektus banka var vai nevar “pielikt” uz kaut kādas platformas. Lietotājam ir svarīgas lietošanas ērtības.
    @ulzha: Man neliekas normāli, ja ~85% no mana ekrāna aizņem reklāma un saites uz dažādiem bankas produktiem, un ~15% kaut kur visam mudžeklim pa vidu ir informācija par mana konta stāvokli. Vecajā produktā tā nebija.

    Atbildēt
  26. e-remit

    Man jautrāk – jaunajai versijai vispār nevaru pieslēgties. Kad jaunais hanzanet bija testa režīmā, jau tad uzrakstīju šamiem savu sāpi, diemžēl toreiz bija atmazkas, ka “varbūt esmu nepareizu autorizācijas veidu izvēlējies”. Tagad pārbaudu atkal un nekā, kaut gan parole iekopēta no paroļu turētāja (pats nemaz to nezinu), paroles kļūda ir izslēgta.
    …labi, ka vēl ir vecais hanzanet, bet nu vispār būs jāsāk šamos tramdīt – vienā jaukā dienā būs vakars…

    Atbildēt
  27. Pēcis

    Kritika ir pamatota, bet brēcieni – dodiet veco versiju atpakaļ – ir drusku dīvaini. Nekas jau milzīgi traģisks jaunajā sistēmā nav, tikai kompaktais skats kaut kur izpalicis. Uz to arī jāspiež, lai jaunās sistēmas ietvaros no bulcinieciskuma atbrīvojas.

    Atbildēt
  28. KakTussss

    “Salīdzinājums ar Office 2007 ir nevietā, jo tas ir maksas produkts…”

    Padomā mazliet. Tavuprāt reklāma arī ir bezmaksas produkts???? Tiesības izvēlēties, vai??? Tu ar savu naudu, pērkot pakalpojumu to produktu esi nopircis 3X. BTW, ES lietoju darba devēja apmaksātu Office 2007 UN ŽĒLOJOS!!! Jo Aksesā nevaru WEB lapu ar datubāzi sajūgt. Un visādas citas lietas rada problēmas, kuras uzskaitīt nav noskaņojuma. Un glābj bieži vien mani OO. Un no F—ing maikrosofta man piemērotāko O2003 nopirkt vairs nevar.
    Labi, gaidīšu vēl 5 gadus un lietošu tāpat uz visiem datoriem no tā brīža!!! Evil!!!

    Atbildēt
  29. KakTussss

    Par hanzeni runājot – nav ko ieviest produktu, nenoskaidrojot lietotāju vēlmes. Sevišķi, ja viņi grib sevi par reprezentablu iestādi uzskatīt. Var gadīties, ka klienti sāk aizmigrēt…

    Atbildēt
  30. uika

    Kāpēc Jūs visi sacepušies uz to hanseni? Kam Jums viņa vajadzīga? Lai skandināvu pensionāri varētu labi dzīvot? Nafig.

    Var izvēlēties daudz maz vietēja kapitāla bankas un tur atstāt naudu. Vismaz tā tiks notriekta šeit un kādreiz pie Tevis atgiezīsies. Savādāk sponsorējam visādus skandināvu pansionātus…

    Atbildēt
  31. kintu

    KakTussss: Par kāda pakalpojuma pirkšanu tu runā? Tu domā reklāmas HB internetbankā? Tur redzēju tikai pašas HB produktus, tātad tā nav pārdota reklāmas vieta. Tas ir tāpat, ja tu ieietu HB filiālē un redzētu tur izvietotos plakātus par izdevīgiem kredītiem vai citiem produktiem. Šādā izpratnē veikala izkārtne arī ir reklāma.

    Atbildēt
  32. K

    CooLynX atgādini mani, kad ļoti nevēlējos no 2000pro pāriet uz winxp ;). Neņem ļaunā.

    P.S.
    Pašam habas jaunā lapa neliekas ērta.

    Atbildēt
  33. KakTussss

    To: kintu

    Ei tak, puis pamācies uzņēmuma menedžmentu. Vai naudas lauciņā kaut ko. Jebkura banka pelna naudu ar to naudu, kas Tev uz konta stāv. Kā Tu domā, kāpēc tad viņi tās norēķinu kartes popularizē?? Ja Tev nauda stāv mājā vecā, labi salāpītā zeķē, banka ar to nopelnīt nevar. Bet ja kontā, viņa var 3X to apgrozīt un taisīt varku. Kādreiz par to, ka debetkartēs naudu turēja pat pašam procenti ienācās (kā tagad – nezinu). Un tas ir tas, ko gribēju teikt sacīdams, ka ir samaksāts par visām lietām, kas tur grozās. BTW, ES esmu klients, un ES izvēlos pakalpojumu, nevis pārdevējs. Un koļ pakalpojums piešķiebsies, tīšu makšķeres. Man jau sen zobs uz HB kredītu sakarā, tā ka vajag tikai dažas piles indes piepilināt.

    Atbildēt
  34. krāce

    Mjā. Piekrītu te vienam teiktajam, ka internetbanka ir instruments. Ar veco versiju varēju izdarīt visu to pašu ko ar jauno. Tik vien kā jaunajā ir sabīdīta savādāka navigācija un man paiet ilgāks laiks, lai atkal “iejustos”. Reklāmas kretinē, tās gan vajadzētu izvākt. Tad kamdēļ kaut ko mainīt?

    Atbildēt
  35. japets

    Tomēr kļūdījos, nebiju lietojis jauno versiju.
    Un tomēr. Linku uz maksājuma veikšanu atradu uzreiz. Konta izrakstus arī.
    Pārējā navigācija, kaut arī man nav nepieciešama, cik klikšķināju, šķita loģiska un viegli uztverama.
    Krāsas acis negrauž.
    Reklāma mazliet acīs spiežas, bet tā jau tikai atsevīšķās lapās un ZEM pārējā satura, līdz ar to neko nenospiež uz leju, tā ka būtu jāscrollē, lai tiktu klāt informācijai.
    Tiešām nesaprotu, par ko troksnis…

    Atbildēt
  36. kintu

    KakTussss: Kāds sakars tavam teiktajam (par menedžmentu u.c.) ar HB jauno versiju? Man arī ir pretenzijas pret dažiem HB sniegtajiem pakalpojumiem, kuras viņi jau vairāk nekā divus mēnešus nespēj atrisināt, bet tas nav iemesls kļūt neobjektīvam, vērtējot internetbankas izmaiņas. Bankas peļņa arī nav mana darīšana tiktāl, ciktāl tas neietekmē maksu par pakalpojumiem. Šajā ziņā ir pat labāk, ja banka nopelna vairāk, lai tā necenstos atgūt zaudējumus caur lielākām komisijas maksām.

    Atbildēt
  37. otto

    Visa šī diskusija ir kā ar to mazo balto sunīti, kurš aiz savas privātmājas žoga žvankst uz garāmbraucošu autobusu.
    Ja kādu neapmierina serviss, tad ņem savu spainīti un ej uz citu smilšukasti. Nepatīk Rimi, ej uz Maximu. Nepatīk viena banka, ej uz citu. Tādai bankai ir dziļi nospļauties uz kaut kādiem santīmiem un protestējošiem “speciālistiem”, kuriem neļāva piedalīties izstrādē. Kaut kas mainīsies tikai tad, kad pati banka sajutīs klientu pāriešanu pie konkurentiem.
    Vai kāds te ir gatavs mainīt banku tādēļ, ka “pārāk raibs dizains nogurdina acis un oranžā krāsa it īpaši rada trauksmes sajūtu”?

    Atbildēt
  38. Ģirts

    Mani personīgi jaunā versija pilnībā apmierina un tā kā es tur ieeju tikai pāris reizes mēnesī, tad neuzskatu ka tas ir kaut kas par ko vajag cepties (pat ja tur dzīvotos visu dienu). A vispār vajag uzrīkot aptauju un tajā noskaidrot, kura versija cilvēkiem tomēr patīk vairāk.

    Atbildēt
  39. Agris

    nūūū , iesāku lietot jauno versiju jau no pirmajām tās parādīšanās dienām… labi – ir tā reklāma pirmajā lapā pie paroles ievades. nu un,galu galā tā ir bankas produkta reklāma, ne jau tamponi ar spārniņiemjāšanai peldēšanai un kalnos kāpšanai. tālāk ielienot un “operējot ” ar naudu neredzu nekādu reklāmu -ir tikai mani maksājumi un bankas darbību izvēlnes. kur problēma? vai vienkāršs pubertātes kašķīgums?

    Atbildēt
  40. Laura

    Pasr funcionalitāti – tiem, kas bļauj, ka nekas nav mainījies – vairs nevar “ieiet” maksājuma rekvizītos no perioda pārskata!!! Pie tam to vairs nevar izdarīt arī vecajā versijā, bet kādreiz varēja.
    Piedodiet, bet es esmu aizmāšīga, neuzmanīga utt. un man nav pierakstīti visi iespējamie dati visiem maksājumiem. Ja man gada laikā atkārtoti savajagās maksāt kādam vai izdrukāt jau veiktu maksājumu – figu 🙁 Tas pieejams tikai pēdējiem maksājumiem, kas glabājas arhīvā, bet man tur labi, ja pēdējais pusotrs mēnesis vēl redzams.

    Atbildēt
  41. e-remit

    Beidzot atrisinājās problēma, kāpēc netiku jaunajā hanzanetā. Izrādījās, jaunais hanzanet nesaprot paroles, kas garākas par 16 simboliem, bet man paroļu turētājs ģenerēja ar garumu 20, kuras vecais hanzanet mierīgi apstrādāja 🙂

    Atbildēt
  42. Taka

    Viens no iemesliem inetbankas bremzei – daļa serveru esot Zviedrijā. Lietotājiem ārzemju trafiks nav, bet “pa iekšu” tiek apprasīts kāds serveris skandināvos. Tas arī pamatīgi sabremzē pasākumu. Vecajam Hanzanet serveri bija LV vai EE.

    Atbildēt
  43. Smilgs

    Nav nekāda sakara ar Zviedrijas serveriem, jo tas pasākums mežonīgi velkas, piemēram, no Nīderlandes un Beļģijas. Par lietojamību neko sliktu nevaru teikt, bet pārsūtāmais apjoms izskatās par lielu, un traucē.

    Atbildēt
  44. Atbalss: Latvijas internetbanku vērtējums 2008 | Pods.lv

  45. Atbalss: cyxoba žurnals » onlinebanka jaunā versija

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.