Interneta reklāmas tirgus par 2008.gada pirmo pusgadu

Ir parādījušies dati no TNS par 2008.gada pirmā pusgada reklāmas rezultātiem. Visi bļauj, ka krīze, krīze, bet tajā pašā laikā reklāmas apjomi, tomēr ir pieauguši, piemēram, interneta reklāmas apjomi jau ir pieauguši par 56% pirmajā pusgadā attiecībā pret 2007.gada pirmo pusgadu. Uz pusi mazāks pieaugums ir vērojams arī citos medijos, diemžēl avīzēm iet vissliktāk, te ir vērojams kritums -9%.

Bet tā kā mani personīgi vairāk uztrauc interneta reklāmas tirgus, tad šeit joprojām viss notiek.

Pirms gada interneta reklāmas pieaugums 2007. pirmajā pusgadā attiecībā pret 2006.pirmo pusgadu bija 60%. Cipari jau smuki. Ja pirms gada bija 2.15mlj. Ls, tad šogad jau 3.85mlj. Ls.

Ja ņem vērā, ka Latvijā tikai nedaudz vairāk kā puse no iedzīvotājiem ir interneta lietotāji.

Man visvairāk patīk tas, ka interneta tirgus daļa turpina augt attiecībā pret citiem medijiem.

Internets ir viens no tiem tumšajiem zirdziņiem, ko varētu salīdzināt ar radio un vides reklāmu, jo šajos medijos arī sākotnēji bija grūti kaut ko izmērīt un nofiksēt.

Ar internetu arī ir līdzīga problēma, jo nav tik vienkārši izmērīt reklāmas apjomus internetā. Reklāmas veidi ir tik dažādi un nav vienotu standartu, kas ļautu salikt visu rāmīšos.

2 komentāri par “Interneta reklāmas tirgus par 2008.gada pirmo pusgadu

  1. Atbalss: Kakao.lv jauns dizains | Pods.lv

  2. Seksam

    TV jau varēja to reklāmu samazināt….parasti tā parādās visnepiemērotākajos brīžos. Un dažkārt reklāma kopumā ņemot ir garāka nekā pats raidījums.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.