Google AdWords palaiž testa servisu ar reklāmu demogrāfisko solīšanu

Google AdWords testa režīmā palaiž reklāmu demogrāfisko solīšanu. Ja reklāmdevēju interesē kāda noteikta vecuma grupa, tad tagad to varēs izdarīt.

There are two ways you can use demographic bidding. First, you can modify your bids for a particular audience segment, such as increasing your bid for 25-34 year-old males by 230%. Second, you can ask that your ads not be shown to certain demographic groups if they aren’t meeting your ROI goals.

Datus viņi iegūst no sociālajiem tīkliem.

Some publishers in our network, such as social networking sites, know the gender and age of their users because their users sign in with that information when they create a profile or fill out registration or subscription forms. Participating publishers anonymize this user reported demographic data and then send it to Google in aggregate form, allowing us to adjust which ads are shown to members of specific demographic groups.

Par lielākajiem sociālajiem tīkliem jau savulaik rakstīju. Visticamāk, ka no turienes arī nāk auditorijas demogrāfiskie dati. Datus par Latvijas lietotājiem varētu dabūt no Gmail kontiem. Nez, ir Latvijā kāds, kas profesionālā līmenī nodarbojas ar AdWords? Bez lieka ļa, ļa.

Vēl par tēmu var palasīt iekš Search Engine Land un Google Blogoscoped.

15 thoughts on “Google AdWords palaiž testa servisu ar reklāmu demogrāfisko solīšanu

  1. Andris

    Ko nozīmē “profesionālā līmenī nodarbojas ar AdWords”? Vai to nosaka reklāmās nomenedžētais naudas daudzums, panāktā atdeve no ieguldītā, izveidoto kampaņu skaits vai klientu skaits?

    Bet atbildot uz jautājumu – daudzas Latvijas kompānijas pašas veic savu produktu vai pakalpojumu reklāmu AdWrods programmā. Un to skaits palielinās ar katru dienu. Nav grūti noreklamēt dažus produktus vai pakalpojumus, to var izdarīt gandrīz katrs.

    Bet, manuprāt, nav daudz tādu, kuriem ir gan liels produktu (vai pakalpojumu) klāsts, gan vēlme to visu kvalitatīvi reklamēt AdWordos (kas neaprobežojas tikai ar reklāmas kampaņu izveidošanu, bet ietver sevī arī, piemēram, kvalitatīvu atslēgas vārdu piemeklēšanu un landing-page izveidi). Tādēļ tādu Latvijas kompāniju, kas piedāvā izveidot un menedžēt AdWords reklāmas citām kompānijām, ir maz.

    Atbildēt
  2. CooLynX Raksta autors

    Manā izpratnē, profesionāli – tas ir nodarbojas, lai ar to pelnītu naudu – un sniedz kvalitatīvus pakalpojumus. Laba cenas/kvalitātes attiecība. 🙂

    Atbildēt
  3. KakTussss

    Mjā, izskatās, ka no tās iespaidīgās smadzeņu skalošanas / prāta kontroles, kas postulētas dažās fantastikas filmās mēs neizbēgsim…. Interesanti, ka mūsdienās “demokrātiskajās” sabiedrībās tiek nodrošināta personas fiziskā drošība, bet aizsardzība pret smadzeņu skalošanu un psiholoģisko vardarbību / teroru ir ziero.
    Ja vajag piemērus, atcerieties reklāmas, kas brēc “Lielākajai daļai vīriešu pēc 40…” Programmēšana, vai kā??? Par tādu lietu ar slapju lupatu vajag nosist (vēlams ilgā laika periodā, t.i. lēnām nosist :))).

    Atbildēt
  4. Martins

    Būtu interesanti vēl uzzināt, cik Latvijā ir tādu cilvēku, kas profesionāli nodarbojas ne tikai ar Adwords, bet arī ar Adsence!?? Ja kādam vajag viedokli/konsultāciju par abām šīm google pakalpojumu grupām, tad varu pakonsultēt 🙂 (Lai nebūtu tukša runāšana, variet paskatīt manu projektu www.propertastic.com no kura arī ir uzkrāta vērtīga pieredze). Šī nav reklāma! 🙂 Veixmi pods.lv redaktoram, malacis, ka ir sakarīgi raksti par tēmu, un esmu pārliecināts, ka pods.lv būs interneta blogs nr.1!

    Atbildēt
  5. Kristofers

    Pirms piedāvājam konsultācijas par kādu konkrētu pakalpojumu, iemācīsimies tā nosaukumu pareizi uzrakstīt.

    Tāpat iemācīsimies neteikt, ka “šī nav reklāma”, kad tie ir acīmredzami klaji meli un sava e-peņa braucīšana.

    Būtu jauki tādus komentētājus kā Martins bananizēt no interneta vai, vēlams, vispār no sabiedrības.

    Atbildēt
  6. Pētnieks

    Profesionāli Latvijā ar to nenodarbojas neviens. Un visticamāk ka arī nekad tās nenotiks. Adwords kapacitāte 1000USD uz individuālu personu lai kļūtu par sertificētu google prefesionālu adwords indivīdu. Vai Latvija kopā mēnesī 1000USD notērē google reklāmās ? Neticu 🙂 Kamēr Latvijas atslēg’vardi maksās pussantīmus 🙂 Nu tie saucamie “profesionāļi” vienkāši melo. Un google datus loba no gmail un search history. Šī tēma Latvijā pedēja laikā visai saspringta jo par daudz jau seo grāmatu lasītāji, google reklāmas un citādi google speciālisti saradušies. man pofig 🙂

    Atbildēt
  7. noisex

    pa pa pa…clx tu nejauc ar Adsense? tipo gut naudu no Adwords nevar – tu vinju tikai tur teree…ja nu vienigi tada izteiksmee, ka noreklameto pakalpojumu/preci kads noperk velak…tipo reklamas kampanja ir devusi rezultaus. Es ar adwords profesinali…tipo sniegt pakalpojumus citiem nenodarbojos, tachu n-tiem uznjmemumiem esmu optimizejis webu (SEO) un taja skaitaa izvietojis reklamas Adwords tiklaa uz attiecigajiem keywordiem, valstim,laikiem utt utjp – par shadu optimizaciju un klientu piesaisti ari prasu pikji. Ok var prasit kaut kadu pikji no uznjemumiem tikai par Adwords, ka tu vinju vietaa to dari, bet manuprat tur nav nekas ubersarezgjits, lai logjiski domajosh uznjemejs nevaretu pats shadu kampanju izverst – ta nav vnekada kjinas abece.

    Atbildēt
  8. CooLynX Raksta autors

    moonlight, labi, es padomāšu.

    Pētnieks, nodarboties nodarbojas, bet neprofesionāli. Par summām tu kļūdies.

    Atbildēt
  9. karuuzo

    Laikam ne pa velti man ir totāla nepatika norādīt savus dzimšanas datus INetā, tāpēc es parasti kaut ko uzģenerēju intervālā 1970. – 1980. 😀

    m

    Atbildēt
  10. Pētnieks

    clx : nu iespējams ka par summām kļūdos bet pie vispārējās Latvijas meklēšanas intensitātes googlē summas ir ļoti nelielas un reklāmas cena arī 🙂 un noisex varu piekrist ka adwords programma nav nekāda ķīnas ābece tik šeit Latvijā tā ir izslavēta reklāmas cīņas māksla par kuru jāprasa tāda nauda no konsultantiem ka izdevīgāk būtu reklamēties US nacionālajā TV superkausa laikā 🙂

    Atbildēt
  11. Martins

    Es vēl svētdien palīdzēju vienam draugam sakārtot Adword lietas, un tur par Latvijas keywordiem google prasa 1 usd! Sākumā par 0,05 USD aktīvi bija 5 keywordi, tad maksa jau tika paaugstināta uz 0,15, tad 0,30, un vēl pēc tam viņš man zvana un saka, ka prasa jau uz 1 USD. Domāju, ka visticamāk tāpēc, ka bija reģistrējies kā uzņēmējs.

    Petniekam: kas Tev ir milzu summa? Vai 400 Ls par seo lietām mēneša griezumā ir milzu summa? Vajag diskutēt, lai citi var konkrēti saprast!

    Atbildēt
  12. sandy

    “Nez, ir Latvijā kāds, kas profesionālā līmenī nodarbojas ar AdWords?” – ir, tikai vinji parsvara uz LV neko netirgo;

    Martins: “Domāju, ka visticamāk tāpēc, ka bija reģistrējies kā uzņēmējs. ” – diezin vai tas ir iemesls;)

    SEO: 400ls, nav traki, ja tas gjeneree extra 200-500 visitorus menesii, tad gada laikaa sanak 2400 – 6000 extra visitori;

    Atbildēt
  13. Mārtiņš

    1 USD par atslēgvārdu paprasīja, jo reklāma bija zemas kvalitātes un google sāka celt ceņņiku. Šo parādību amīši sauc par google slap.
    Ja reģistrējas kā uzņēmējs tieši otrādi sanāk lētāk, jo viņi nenoplēš PVN papildus

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *