Nu, ko – esam sagaidījuši to dienu, kad jau sāk parādīties atsevišķas statistikas, kas parāda, ka globālajā līmenī mobilo ierīču lietotāju skaits ir pārsniedzis datoru lietotāju skaitu.
Latvijā, protams, vēl kāds laiciņš ejams, bet arī neesam tālu no šī līmeņa. Patīkami arī reklāmdevējiem, jo tauta klikšķina uz mobilajām reklāmām. Reklāma, tomēr daudzām nozarēm ir būtiska.
Tiesa gan ir gaidāms izaugsmes samazinājums, jo cik daudz reklāmas var sabāzt vienam nabaga mobilā telefona lietotājam tajā mazajā ekrāniņā. 😉
Increasing ad load — the number of ads on the website — has been one of three main factors of Facebook’s growth, along with user growth and increasing time spent on the platform, Facebook’s chief financial officer David Wehner said on Wednesday. But ad load could “come down meaningfully” after mid-2017, Wehner said, reiterating last quarter’s comments, and revenue growth could decline in the fourth quarter.
Ne pārāk korekta statistika pēc datiem no devaisa, jo pārsvarā viss kas ir uz Android jau ieklasificējas mobīlo pusē. Domāju, ka ļoti daudziem arī un pašam ir divi devaisi ar android, kuri tīkla lapas ver kā mobīlais un atpazīst viņus kā mobīlos, bet reāli tiek lietoti kā datori – tv box un planšete.
Jā jā, līknes ir viena otrai perfekts spoguļattēls, ka tik ne arī.
Es lietoju gan kompi, gan mob. kurā pusē esmu pieskaitīts?
Nu kopā jebkurā gadījumā ir 100%, kā viņas varētu nebūt spoguļattēls?
Tā, ka liela daļa lieto gan mobilās ierīces, gan arī datorus
protams ka spoguļattēls, ja 100% jāsadala starp 2 variantiem. neveiksmīgi piemeklēts grafika veids konkrētiem datiem, nekas vairāk.