Pirmo sociālo mediju aģentūru Latvijā veidos turki

Pavisam nejauši iekš to sejugrāmat’ pamanīju sociālo mediju aģentūras reklāmu. Tā kā man šie modernie virzieni izraisa smīnu, tad gribēju uzzināt, kas tas par veidojumu ir.

CCS Latvija esot pirmā sociālo mediju aģentūra Latvijā. Viņi jau kādu mēnesi plosās pa sejugrāmatu.

Tas ir kaut kāds turku veidojums, kas nodarbosies ar sociālo mediju auditorijas monitoringu.

CCS is not an advertising agency or an interactive agency or a PR agency.
In fact, we are dozen of entertainers. Who specialized on social media.
We do surprise. We do spell. But if you really wonder; we do steal. And what we steal is people’s time, which probably, the most expensive thing in 21st century. Yes it is still ‘legal.

Vēl nesapratu, kāpēc bija jānosauc monitoringa kompāniju par sociālo mediju aģentūru.

Atradu arī kaut kādu video.

Papildināts

Video beidzās. 🙁 Laikam veidotājs izvāca. Palika bilde.

Visi tiks uzskaitīti. 🙂

18 thoughts on “Pirmo sociālo mediju aģentūru Latvijā veidos turki

  1. angelz

    Nu tie turki pa manam vienmēr bijuši nedaudz dīvaini…
    Un nu nosaukt to par mediju aģentūru ir foršāk nekā par: Mēs īsti neko nedarām aģentūru…

    Atbildēt
  2. CooLynX Raksta autors

    truenode, latviešu valoda ir dzīva valoda. Ne jau visi vārdi var būt perfekti un visiem patikt. Man, piemēram, reāli besī datnes, bet es kaut kā mēģinu ar to sadzīvot.

    http://www.tezaurs.lv/sv/
    monitorings -a, v.
    1. Novērošanas un analīzes sistēma.
    Ekoloģiskais monitorings — dabas vides stāvokļa novērošanas, kontroles, analīzes un prognozēšanas informatīvā sistēma.
    2. Dabas vides stāvokļa novērošanas, kontroles, analīzes un prognozēšanas informatīvā sistēma.

    Atbildēt
  3. Arturs Mednis

    Redzēs, kā būs… Ja nemaldos, konkrētais viens turks sēž Liepājā (vismaz pirms kāda mēneša viņš man zvanīja no Liepājas, aprunājāmies, tad viņš uztaisīja šo video, pēc kura noskatīšanās centos būt laipns nākošajā sarunā, jo nu, kaut kādu sviestu viņi tur uztaisījuši; gribēja man pārdot savu pakalojumu, teicu, lai dod demo pieeju kaut vai turku versijai… Ai, nav jēgas tālāk runāt).

    Atbildēt
  4. hren

    šodien parādījās otrā aģentūra 🙂 Nupat saņēmu spamu:
    ——
    Labdien!

    Šodien, 29.jūlijā, Latvijā darbu sāk jauna sociālo mediju aģentūra “Whatson Social Media”, kas specializējas interneta projektu vadīšanā, piedāvājot uzņēmumiem apgūt un pasniegt sevi mūsdienās strauji augošajā virtuālajā vidē – sociālajos tīklos, interneta medijos.

    Skatiet vairāk informāciju pielikumā.

    Papildus – katram jaunajam klientam konsultācija par sociālo tīklu izmantošanu uzņēmuma mārketingā un produktu virzīšanā par brīvu, kā arī 50% atlaide pirmajai reklāmas kampaņai.

    Artis Kalniņš
    “Whatson Social Media”, sociālo mediju aģentūra Tālrunis 26456948 info@whatson.lv
    ————————-

    Atbildēt
  5. hren

    derētu to info@whatson.lv ar kādu mailbomberi nospamot – lai jau izjūt tehnoloģiju iespējas, ja jau pat nejēdz kaut “kaunīgi” ielikt atvainošanos par spamu un iespēju atteikties no turpmākiem sūtījumiem…

    Atbildēt
  6. CCS Latvia

    Paldies, ka publicējāt jaunumus par mūsu aģentūru. Paldies arī par to, ka likāt saprast, ka sabiedrībai nepieciešama detalizētāka informācija par mūsu darbību.

    Mediju monitorings ir tikai viens no pakalpojumiem, ko mēs piedāvājam, tomēr pamatā mūsu darbs ir veidot kampaņas sociālajos medijos.
    Vairāk informācijas un jaunumus Jūs atradīsiet mūsu facebook profilā www.facebook.com/ccslatvia kā arī mājaslapā www.ccs.lv. Mūsu promo kampaņa tiks palaista pēc nedēļas.

    Ar cieņu,
    CCS Latvia komanda

    P.S. Apsveicam Whatson!

    Atbildēt
  7. cx

    To CCS Latvia:

    neteiktu vis, ka ccs.lv ir vairāk informācijas. Bet nu teikums priekš standarta atrakstīšanās jau gatavs: “Vairāk info tur un tur”. Varbūt nākamreiz paskatieties vai tiešam tur ir vairāk info nekā pliks jpegs ar buzzwordiem.

    Atbildēt
  8. Edgars Koroņevskis

    LETA izveidoja sociālo mediju monitoringu Webradar, kas ir cieši saistīts ar Latvijas internet vides monitoringu kopumā. Papildus tam ir izveidota arī mājas lapa, kurā uzkrāta informācija par sociālo mediju izmantošanu http://www.webradar.lv Šī gada nogale nudien ir uzskatāma par sociālo mediju un tā monitoringa bumu. Gada beigās būtu interesanti atskatīties, kuri bija galvenie katalizatori sociālo mediju popularitātes sprādzienam.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *