WebMediaBrands nopērk RotorBlog.com no Māra Daģa

Iekš Apollo izlasīju, ka interneta mediju magnāts «WebMediaBrands», kas kotējas ASV fondu biržā, šā gada sākumā iegādājies latvieša Māra Daģa veidoto blogu – RotorBlog.com. Maksims savulaik viņa blogu bija salīdzinājis ar ābolu. Izskatās, ka ābols ir nogatavojies.

Apsveicu, Māri! Kādus interesantus notikumus var palaist garām, ja ikdienā neseko līdzi tviterim. 🙂

Māris pats Tviterī ir ielicis bildi no Dienas vāka, kur ir redzama viņa bilde un raksta pieteikums.

Protams, ka visus interesē tas par cik, tad viņš pārdeva savu blogu.

Mani arī tas interesē, bet es diemžēl to nezinu. 🙂

Neviena no darījumā iesaistītām pusēm jau nav ieinteresēta izpaust darījuma summu. Mums atliek tikai minēt kāda varētu būt cena. Pat zinot, par cik ir pārdoti dažādi pašmāju projekti, kā arī dažādos rakstos publicētā informācija par to cik vidēji industrijā maksā “uzkruķīts” un salīdzinoši labi apmeklēts tematiskais blogs angļu valodā, ļaus tikai aptuveni nojaust darījuma summu.

Ir jāatceras tāda lieta, ka cena ir relatīvs lielums, kas ir atkarīgs no daudziem un dažādiem blakus apstākļiem.

Patiesībā es pat pirmo reizi dzirdēju par tādu monstru WebMediaBrands. Viņi ir ievērības cienīgi, jo kotējās biržā un pagājušā gada beigās nopārdeva Internet.com pa $18 mio. dolāriem.

NORWALK, CT (November 30, 2009) – WebMediaBrands Inc. (“WebMediaBrands”) (NASDAQ: WEBM) announced today that it has completed the previously announced sale of the assets of the Internet.com business  to QuinStreet, Inc. (“QuinStreet”) for $18 million, subject to certain post-closing adjustments.

Tā kā viņu akcijas kotējās biržā, tad visām aktivitātēm var sekot līdzi internetā. Piemēram, Google Finance, Yahoo Finance vai Businessweek investing.

Man bija interesanti, ka viņu akcijas uzleca kosmosā, kad viņi nopirka divus sociālo mediju blogus.

WebMediaBrands Inc announced that acquired all of the shares of Social Times Incorporated (Social Times). The acquisition includes two social media blogs, AllFacebook.com and SocialTimes.com, a tradeshow (Social Ad Summit), and an online learning school (New Media School). Terms of the acquisition were not disclosed.

Googles Finance rāda sekojošu bildi. Nav gluži kosmoss, bet izskatās diezgan labi.

Turpretī, kad 22.martā nopirka RotorBlog.com, akcijas nokrita zemē. Atradu arī vienu rakstu, kurā ir aprakstīts akciju kritums.

The Webmediabrands Inc price stood at $0.90 at the end of the latest day of trading – representing a -0.08 decreasing over the previous day’s trading. The Webmediabrands Inc (WEBM) stock price dropped by -8.2% which gave it the unfortunate title of being one of the days’ top 50 worst performing stocks in the NASDAQ in terms of drop of percentage in value. The Webmediabrands Inc shares traded at a somewhat higher volume than yearly averages, with a total volume of 57736 throughout the previous day of trading.

If you were unfortunate enough to be holding onto some shares of WEBM over the last 24 hours, then it might be time to re-evaluate some of your trading strategies. While not everyone saw the large drop of Webmediabrands Inc stock price coming, those with a good broker or a close ear to the market could have limited the damages.

Diemžēl tur nav neviena komentāra vai skaidrojuma šim notikumam.

Ar burtu J ir atzīmēts pirkums 2009.gada decembrī, bet ar C martā nopirktais RotorBlog.com. Bet rociņa ir virsotnē, kas ir 17.marts. Nezinu gan, kas šajā datumā notika.

Iespējams, ka kāds palaida baumas par jauna bloga iegādi un visi cerēja uz iepriekšējā gada akciju cenu kāpumu, bet kad uzzināja, ko nopirka, tad akcijas nokrita vēl par tik pat uz leju.

Lai arī kā tur būtu, man ir prieks, ka vismaz Mārim izdevās kaut ko nopelnīt par 4 gadu darbu.

Kā laikrakstam pastāstījis Daģis, viņam «Rotorblog» pirms četriem gadiem bijis «projektiņš, lai būtu, ar ko brīvajā laikā paspēlēties». Iesākumā rakstījis par tehnoloģijām, pēdējos gados nofokusējis savu tēmu – sociālie mediji. Tur ir «Facebook», «LinkedIn», arī «YouTube», «Apple» un pārējie vārdi, ap ko griežas sociālie mediji.

«Tas ir blogs, kas iespaido cilvēku pārdomas un priekšstatus par tehnoloģijām, par to, kā tās efektīvāk izmantojamas, lai optimizētu savu darbu. Lietotāji nav gīki, drīzāk tie, kuri iet uz to,» viņš nosmejas. Līdz šim visu veidojusi triju cilvēku komanda – Māris un divi ārvalstu autori. Šogad noslēgtais līgums ar «WebMediaBrands» paredz, ka Māris turpinās darbu «vēl kādu noteiktu laiku» – rakstīs un konsultēs jauno vadību, vēsta avīze.

Techcrunch komentāros kāds darbonis izteica savu minējumu.

look, I handle various websites, including one of over 600.000 uv’s per month (still peanuts yes), and the money I got offered for this constantly updated content rich website (text content, no games etc) was peanuts: 14.000 euro at max (20.000 something US$) . So… I just mean, ‘purchase’ a website this small? Too big a word… For the rest, all the best to the editor(s) of that blog. Hope it gets him a bigger audience.

Kāds ir tavs minējums par darījuma summu?

11 komentāri par “WebMediaBrands nopērk RotorBlog.com no Māra Daģa

  1. kas

    Varēji jau izkašāt webu, meklējot info par citiem līdzīgiem seiliem. ;))

    Ja džekam, kas iepostējis to komentāru ir taisnība, tad domājams max cena bija 10k Ls, iespējams pat 5K Ls. galu galā neviens par tādu nekad nav dzirdējis, es arī dzirdēju pirmo reizi, ok, neinteresē man ipad vai iphone.

    Atbildēt
  2. kas

    Un man atsaucoties pašam uz savu spekulāciju – diez vai Tu būtu gatavs pārdot savu blogu par 5K Ls, ja vien nauda nespiestu. Un kā ar 10K, pārdotu savu “mūža darbu”? 🙂

    Tur jau tā lieta, ka ja blogs ir hobijs un tur tiek ieguldīts darbs no sirds un domāts par kvalitāti, tad mani nepārliecinātu nekas zem saviem 20-50K Ls, atkarībā no tā, cik tad laika un sevis tur ir ieguldīts…. Bet tas, protams, kas katram ir “liela nauda”…

    Atbildēt
  3. xx

    lol
    20k nepārliecinātu 🙂
    Dažiem vajadzētu kritiskāk paskatīties uz sevi no malas :>
    Man tāda klusa aizdoma ka tu savu sūdu ar lielāko prieku atdotu par dažiem k ls nemaz neaizdomājoties.
    Nez no kurienes visiem tā plātīšanās ar savām nenovērtējamām spējām ?
    ES SAVU ZEM 20k? NEKAD!
    LOL!!

    Atbildēt
  4. Krist2ps

    Lai nu kā – skaudība paliek tikai skaudība, tādēļ mani summa pilnīgi neinteresē 😉 Vai nav vienalga, cik cilvēks nopelnījis? Viens gan tikai skaidrs – maz tas nav.

    Atbildēt
  5. kas

    # xx: Tas par mani? LOL.
    Mans blogs ir vērts 5Ls pašlaik. Bet tici man, ja man būtu tur ~2246 rakstu, kā šeit podā un tas būtu darīts un būvēts n-tos gadus, tad tici man, ka par santīmiem to nepārotu! :))

    Atbildēt
  6. Ruksis

    Pedeja laika ir vairaki lidzigi blogi pardoti zem $50k, pat ar labakiem raditajiem. Nedomaju, ka tika pardots par vairak neka $30k

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.