Maxima arī par Whatcar ir padomājusi

McB iesūtīja saiti uz vēl vienu mākslas darbu – Whatcar.lv, kas izskatās nedaudz citādāk nekā parasti.

Spied uz bildes, lai redzētu ekrānuzņēmumu.

Ja neskaita, iespēju novērtēt savu importa kucīti, tad es teiktu, ka tā sanāk mērķtiecīga Maximas reklāmas kampaņa, ja ņem vērā, ka RIMI lapā bija līdzīga bilde.

52 komentāri par “Maxima arī par Whatcar ir padomājusi

  1. hmm

    Auto pirkšana – Piekakātu vai piečurātu?

    Nav svarīgi galvenais ka ādas salons. Tad var jebkurā brīdī ar mitru lupatu visu likvidēt. Protams priekšroka ir baltai ādai, tā lai sēkla nekrīt acīs…

    Auto lietošana – Nepirdiet salonā!

    Šķiet nekas tāds bīstams, paraut mazu purkšķīti. Taču vajag padomāt par sekām… Jūsu sfinktera izšautās gāzes var eksplodēt nonākot saskarē ar kādu dzirksteli no piepīpētāja vai drošinātāju bloka vai blakussēdētāja pīpmaņa sķiltavu. Un tad ir PIZĢEC! Jūs esat slēgtā telpā. Pirms jūsu pirdiens izbliezīs logus, vispirms tiks izbirdināti jūsu briļļu stikli, pēc tam bungādiņas. Un jūs vairs NEKAD nebūsiet spējīgi sajust svešu pirdienu pirms cigaretes aizdedzināšanas.
    Tapēc whatcar iesaka apstāties, kārtīgi nopirsties un tad braukt tālāk.

    Auto pārdošana – Galvenais ir tīrība

    Izvāciet no salona visu drazu, ieskaitot vecomāti. Rūpīgi pārbaudiet zem sēdekļiem vai nav iekaltuši prezervatīvi. Jūs taču negribat lai potenciālais pircējs meklējos bugatieri ieķertos jūsu pērnajā sēklā! Izvāciet arī 14reižu izkusušo un sakaltušo šokolādi no “bardačoka”. Nedomāju ka tā pacels auto cenu.
    Ja jums ir slaviku karodziņi – izvāciet tos arī. Pircējs var nesaprast. Arī visādi dievticīgo dauneļu krāmi ir jāizmet.
    Pīpētājiem iesaku izmēzt pelnutrauku un notīrīt pelnus no durvjju gumijām, gadijumam ja pircējs būs kaukāda frigida vai nepīpējošs grieķis.

    hehe, McB jokdaris 😀

    Atbildēt
  2. anonīms

    Interesanti, ka pēdējā laikā šī nav pirmā lapa kas uzlauzta un izskatās, ka katra lapa tomēr ir savādāka. Varbūt kāds no kādas hostinga vai citas kompānijas, kam pieejamas paroles, atlaists un trako?

    Atbildēt
  3. Oik

    Tas viss jau sāk izskatīties pēc totāla kretīnisma un debīlisma. Laikam tiešām jāpiekeīt Sarky -Betonam nav darba un viņš tagad čakarē visus. Atradis vienu caurumu un domā, ka ir baigais ŪberHakeris. Bērnudārzs. Padomā par tiem uzņēmējiem, kuriem tu jāj reputāciju un nervus. Viņiem ar to hostētāju, CMSu un tevi nav nekāda sakara. Kodā pamainīt pāris tekstus un uzkopēt citu bildi jebkurš bērns var.

    Atbildēt
  4. Andron Mc

    Un ko tad Oik var/prot? Pamanot kādu nopietnu problēmu pareizāk ir par to klusēt? Vai tāds princips netiek pielietots arī mūsu valdībā? Ak tapēc mums tik labi iet valstī, ne?! skaidrs…

    Atbildēt
  5. Oik

    Nejau klusēt, ja pamanīta, bet pateikt, lai izlabo. Un lapas īpašniekam, lai viņš par to zina. Šajā gadījumā cieš tikai un vienīgi īpašnieks, kurš ir samaksājis par izstrādi un nemaz nenojauš, kas var notikt. A tam, kura CMSā ir bugs, ne silts, ne auksts. Plus vēl tas izstrādātājs klientam var saspraust visādus batonus. Pareizāk būtu palīdzēt šim apčakarētajam klientam, nevis vēl vairāk viņu iegāzt.

    Atbildēt
  6. CooLynX Raksta autors

    Oik, noiets etaps – tas nestrādā 99% gadījumu. Gadiem nevienam nekas neuztrauc, kamēr ar degunu neiebāž sūdos.

    Skaties kaut vai iepriekšējo ierakstu.
    http://pods.lv/2009/08/18/rimi_lapa_maxima_par_visu_padomajusi/#comment-19799

    Apzinos, ka ar šiem rakstiem nekas būtiski nemainīsies un neko nevarēs mainīt – vienkārši konstatēju faktu, ka pēdējo 10 gadu laikā nekas būtiski nav mainījies. Joprojām taisa sūdīgas lapas un par to prasa bargu naudu.

    Man patika šī daļa:

    Toreiz gan izstrādātāji palūdza, lai vārdus neminu 🙂

    Dzīve ir godīga.

    Atbildēt
  7. Andron Mc

    Tieši tā. Nav nekādas jēgas kauko brīdināt. Ir darīts. lielākā daļa ignorē, pārējie i paldies nepasaka. Un es nerunāju tikai par mājaslapām. Ir dahujā “koorporatīvajos” tīklos pabūts. Access cik ienāk prātā. Un viss parasti ir elementāras drošības trūkuma dēļ.
    Tad jautājums kādus tad lohus viņi algo kamēr es sēdu bez darba? 🙂

    Atbildēt
  8. enkrs

    Kwaka, es domāju par tādām cenām, kādas prasa ūberkrutie kantori par web istrādāšanu, security auditam jau būtu jābūt iekļautam cenām. Nu diez vai whatcar maksāja 1000Ls. Gan jau ka vairāk. Daudz vairāk.. Un ja tiešām ir tā, ka visur ir vienāds caurumains CMS, tad nu tā cena ir pilnīgi neadekvāta.

    Atbildēt
  9. CooLynX Raksta autors

    Oik, ko var ņemties. Zina vai nezina – kāda tam starpība?

    Cik reizes Tu esi piezvanījis uz policiju, kad ieraudzīji uz sētas vai mājas sienu uzzīmētu “mākslu”? Kāpēc gan tagad kādam būtu par to jāuztraucās. Nobildēji, ieliki internetā, papriecājies un aizmirsi par to.

    Atbildēt
  10. Oik

    Andron. Ja tu man zināmā projektā kaut ko atrastu, tad es tev gan paldies pateiktu, gan iegruzītu izstrādātāju, lai izlabo. Viss protams ir atkarīgs no tā cilvēka, kam tiek pateikts. Diemžēl es arī esmu novērojis sēdētājus, kuriem maksā īsti nesaprotot par ko maksā.

    Atbildēt
  11. Andron Mc

    Kādi pretendenti, kādi vadoņi? Tu esi debīls vai izliecies? Ja tava lapa anyway ir publiskai apskatei tad kapēc tu nevari pateikt adresi?

    Atbildēt
  12. Oik

    Tie, kurus tu izčakarēji, arī ir publiski. Papradi viņiem, cik labi viņi jūtas. Un tu gribi, lai es tev iedodu vēl kādu. Tad kurš ir debils?

    Atbildēt
  13. Andron Mc

    Visi jau piedēvējuši man hakera statusu 😀 Nekur neesmu parakstijies ka es tas biju 😛
    Ir kādas idejas kur vajag datorspecu?

    Atbildēt
  14. Kašķis

    Ko lai saka.. Pods ir un paliek pods, tikai pašlaik izskatās pēc WC poda.
    Izskatās, ka ir divi gadījumi – vai nu es esmu atpalicis, vai blogeris ir degradējies… Kas to lai zina. Žēl, ka labas idejas noiet greizi.. specuki, pļin.. Būtu CooLynx šādā stilā nolicis http://www.db.lv.. es to saprastu, jo pēc dizaina tiešām tas ir pagājušā gadsimta atrauga :D. Bet to jau nesagaidīsi, jo īsts vecis par savu darba vietu klusē.. 😀

    Atbildēt
  15. CooLynX Raksta autors

    Kašķis, par db.lv varu pateikt tikai to labāko, jo tā bija laba skola, kur man arī atvēra acis un tagad uz daudzām lietām skatos citādāk. Ir būtiski saprast, kāds ir dotās lapas mērķis, tad nekādi lieki jautājumi neradīsies.

    Priekā. 🙂

    Atbildēt
  16. Kašķis

    Skatīšanās ir viens, bet ņirgāsanas ir divi. db.lv mērķis ir skaidrs, un arī whatcar mērķis ir skaidrs. Jautājumi nav radušies, tikai viedoklis noformējies gan.

    Atbildēt
  17. Andron Mc

    Bibo, tu tak zini ka es no SUN (AIX drošivien) neko nejēdzu. Tik cik Lanetā bij accounts, un serveri uz kā teu pašam accounts un pats lieto – lauž tikai pamuļķi. Un tā otra vakance ir Viļņā. tad jau var arī uz to Čehiju braukāt, tikai maksā tur salīdzinoši pamaz lai būtu izdevīgi braukāt kaut reizi mēnesī.
    Platais, kas atkal ar reputāciju? Klausi tik visiem ko teu stāsta! Tik pat labi par LDC ir dzirdētas blēņas, aizeju uz LDC, prasu kā īsti bija – izrādās pilnīgs BS. Neklausi jūzeriem, neklausi lameriem. P.S. Ko pats vispār daries? Ilgi neesi manīts. Laskanā? Pie Dāņiem? Ārzemēs?

    Atbildēt
  18. Didulis

    –>> Blackhalt: Problēma ir vairāk tajā, ka ar šo ir jācīnās cilvēkiem, kas tam kodam pieķeras pirmo reizi, jo koderis, kurš to ir taisījis, jau sen kā nestrādā uzņēmumā. Pat ja uzņēmums ir 5 gadus vecs, tam var būt kaudze mājas lapu, ko uzturēt. Un tagad pārskatīt visām lapām kodu, jo vienam puišelim ir sākuši hormoni trakot, ir milzu darbs, par kuru bonusā neviens nemaksā.

    Atbildēt
  19. osc

    Didulis:
    Šis ir vai nu garantijas vai uzturēšanas gadījums, par kuru līgumā ar izstrādātāju viss ir atrunāts.
    Ja tā, tad nav ko gauzties, ka koderim bez maksas jālien svešā kodā – klients pieteica kļūdu, labo.
    Domā vienīgais uzņēmums, kur jaunam darbiniekam iedod vecu sistēmu un liek uzturēt?

    Ja nav ne garantijas, ne uzturēšanas līguma – lai klients dzīvo ar cauru lapu vai arī noslēdz uzturēšanas līgumu.
    Neviens neliek labot visus projektus. Cik zinu, arī lielās kompānijas labo kļūdu tikai tam klientam, kurš to pieteicis, nevis pašas uzbāžas ar savu labojumu citiem klientiem, kuri par kļūdām neziņo.

    Atbildēt
  20. x

    Es tā ceru ka Mc kā jau vadošajam datorspecam dzīvoklis arī ir pilnīgā drošībā ?
    Var būt Mc var iedot savu adresi?
    Būtu varen smieklīgi ja izrādītos ka lielajam drošības speciālistam ir kaut kāda sūda slēdzene kuru dažu sec laikā var atslēgt ar to pašu bumpingu, vai ka nav signalizācijas…
    Pieejama pastkaste arī ļauj iegūt šādu tādu informāciju, kas ir nepieļaujams caurums mājokļa aizsardzības sistēmā.
    Tur ir daudz noianses…
    Mc.. dod adresi… tu tak nemīz, koa ?

    Atbildēt
  21. komoro

    Mc logi gan jau ka ir bez resteem, attieciigi, tur arii viegli ielauzties un vareetu izkaart plakaatu, ka Maxima par visu padomaajusi. Gan jau ka tas nokaraatos pat ilgaak, nekaa whatcar.lv – kameer MC izgulees dzeerumu, un vispaar veel pamaniis..

    Atbildēt
  22. Andron Mc

    Nesaprotu cik debīlam jābūt lai kautko tādu samurgot. Laikam jau mūsdienu latvietim.
    Vispār jau ir normālas dzelzs durvis un pastkastē nekā izņemot reklāmas nav.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.