Cnet raksta, ka Google investē $5.75 miljonus jaunā startapā Pixazza. Šis projekts nodarbojas ar to, ka identificē produktus grafiskajos attēlos jeb vienkāršā valodā – fotogrāfijās un klāt pie šiem identificētajiem produktiem pieliek reklāmu, kurā ir apraksts un iespēja tos iegādāties.
Izskatās tas aptuveni šādi. Blondīne ar birkām un blakus preces ar cenām.
Vēl viena bilde ir atrodama pašā Pixazza lapā ar dzīvokli.
Atradu iekš moskalyuk.name bloga.
Un blondinei ari pieliek birku – sarkano ielu rajons 😛
Reāli labā štelle 🙂
Šāds risinājums varētu izvikt nevienu vien internetveiklu mūsdienās.
Iedvesmai var vēl noskatīties piemēram: http://www.ted.com/index.php/talks/david_pogue_on_cool_phone_tricks.html
ko tik neizdomā lai iebāztu reklāmas…
Tur apakšā var būt arī diezgan prasta krāpšana.
Palūram ka kazai mugurā melna maicīte un piekarinam birku uz melnu maiku no sponsora linka.
Melnas tupeles.. pohui kas tur pa ražotāju.. atpazīstam kā sponsora melnās tupeles.
forsi, paldies par ziņu
Hehe, domāju, ka Kuuminsh visticamāk nav tālu no patiesības 😉 Bet vispār jau viņi nepiedāvā tieši tādas pašas maicītes, bet gan similar items itogo tā pat nav krāpšana, bet diezgan oficiāli piedāvātas sponsoru fintikļuškas