NIC.lv palaidis jauno pašapkalpošanās sistēmu (papildināts)

Atoms piezvanīja un pateica, ka NIC.lv ir palaidis savu jauno pašapkalpošanās sistēmu. Ņemiet vērā, ka uz šī ieraksta tapšanas brīdi strādāja tikai www.nic.lv adrese, jo nic.lv rādīja tekstu – It works! 😉

2009. gada 12. janvārī publiskojam jauno Latvijas domēnu vārdu reģistra turētāja (NIC) mājas lapu un klientu apkalpošanas tiešsaistes sistēmu NIC24. Pateicamies par Jūsu pacietību, gaidot šo sistēmu, un aicinām izmantot tās iespējas! Ceram, ka tā palīdzēs Jums ātrāk un ērtāk administrēt savus domēna vārdus.

Atgādināšu, ka pēdējo reizi tika runāts par to, ka šī sistēma parādīsies, pagājušā gada jūlijā. Laacz tusiņā kā reizi vēl runājām par to, ka šī sistēma tika solīta gadiem ilgi.


Pagaidām gan tur nekā vēl nav. Šādu logu redzam, kad piereģistrējoties sistēmā, pirmo reizi tajā ieejam.

Tālāk ir joks tāds, ka pie reģistrācijas netika prasīts personas kods un adrese, bet vēlāk jau labojot kontaktinformāciju, šie dati ir obligāti. Tur ir rakstīts arī lauciņš ar personas kodu, kas it kā ir iezīmēts kā neobligātais lauks, bet tajā pašā laikā, ja to neaizpilda, tad tiek izmests kļūdas paziņojums.

Kā tiks piesaistīti domēna vārdi pie lietotājiem, man pagaidām nav skaidrs.

Es teiksim šādā sistēmā būtu veicis pārbaudi uz vārdu un uzvārdu, kam kabinātu klāt personas kodu. Tālāk sistēma jau pati atlasa man reģistrētos domēna vārdus. Pieļauju domu, ka šajā sistēmā tik tālu nebūs tikuši.

Katrā gadījumā uzskatu, ka arī šāda sistēma ir ļoti apsveicama, jo tas ir pirmais solis, lai pēc tam spertu nākamo un pilnveidotu to. Apsveicu visus ar to!

Papildinājums #1

Uzmanību! Pieļauju domu, ka loģika līdz galam šai sistēmai nav izdomāta un ir viens nosacījums, kas liks jau esošajiem lietotājiem sarosīties. Izrādās, tur kaut kur zem palīdzības lapas ir neliela atruna esošajiem klientiem. Protams, ka šai atrunai bija jābūt jau pie reģistrēšanās kaut kur parādītai, lai tie visi tūkstoši, kas ir esošie klienti, tai nepaietu garām.

Kā rīkoties, ja jau esmu kontaktpersona domēna vārdiem, kas reģistrēti pirms Klientu tiešsaistes sistēmas izveides (05.01.2009.)?
Ja Jūs esat kontaktpersona jau iepriekš reģistrētiem domēna vārdiem, tad rakstiet uz [email protected] no e-pasta adreses, kura jau iepriekš bija norādīta pie personas datiem par Jums. Jums tiks izveidots lietotāja vārds un parole, kas tiks nosūtīti Jums uz e-pastu. Izmantojot saņemto lietotāja vārdu uz paroli, Jums būs pieeja domēna vārdu tiešsaistes sistēmai, kurā būs pievienota informācija arī par jau reģistrētiem domēna vārdiem, kuriem Jūs jau esat kāda no kontaktpersonām.

Paskatīsimies, kas notiks, ja es tagad nosūtīšu epastu. Varbūt paveiksies.

Papildinājums #2

Man arī visi domēni tika veiksmīgi piesaistīti jaunajam lietotājam. Tā kā viss strādā!

Pirmajā lapā ir parādījies arī paziņojums.

Ja Jums ir iepriekš reģistrēti domēna vārdi, tad pēc datu salīdzināšanas tie tiks piesaistīti Jūsu jaunajam lietotāja vārdam. Paldies par pacietību!

28 komentāri par “NIC.lv palaidis jauno pašapkalpošanās sistēmu (papildināts)

  1. raitis

    Šamiem aizmetu mailu, gaidu ko šamie teiks par ekošo domainu piesaisti kontam…

    Bet nu, pirmā doma bija, ka aizpildot visus laukus domeini paradīsies… bet nu jā… ja jau notiek joki ar Artiem Ārēm.. tad i nemaz nebrīnos..

    Atbildēt
  2. kintu

    Bet ko tad ja cilvēkam nav personas koda? Man šķiet, ka tur sistēma ir sekojoša – ja tu par pastāvīgo adresi norādi Latviju, tad prasa personas kodu, bet to nevar prasīt no ārzemniekiem. Līdz šim autorizācija bija tikai pēc e-pasta, tad attiecīgi pēc tā arī varētu kabināt klāt jau esošos domēnus, varbūt vēl veicot kontroli, piemēram, pēdējā rēķina numura utml.

    Atbildēt
  3. buu

    Kā rīkoties, ja jau esmu kontaktpersona domēna vārdiem, kas reģistrēti pirms Klientu tiešsaistes sistēmas izveides (05.01.2009.)?

    Ja Jūs esat kontaktpersona jau iepriekš reģistrētiem domēna vārdiem, tad rakstiet uz [email protected] no e-pasta adreses, kura jau iepriekš bija norādīta pie personas datiem par Jums. Jums tiks izveidots lietotāja vārds un parole, kas tiks nosūtīti Jums uz e-pastu. Izmantojot saņemto lietotāja vārdu uz paroli, Jums būs pieeja domēna vārdu tiešsaistes sistēmai, kurā būs pievienota informācija arī par jau reģistrētiem domēna vārdiem, kuriem Jūs jau esat kāda no kontaktpersonām.

    Atbildēt
  4. vdl

    nu domeena vaardi droshi vien tiek piesaistiiti izmantojot regjistreeto accountu kad regjistree domeenu. par ieprieksh regjistreetiem domeeniem ir teksts helpaa

    Kā rīkoties, ja jau esmu kontaktpersona domēna vārdiem, kas reģistrēti pirms Klientu tiešsaistes sistēmas izveides (05.01.2009.)?

    Ja Jūs esat kontaktpersona jau iepriekš reģistrētiem domēna vārdiem, tad rakstiet uz [email protected] no e-pasta adreses, kura jau iepriekš bija norādīta pie personas datiem par Jums. Jums tiks izveidots lietotāja vārds un parole, kas tiks nosūtīti Jums uz e-pastu. Izmantojot saņemto lietotāja vārdu uz paroli, Jums būs pieeja domēna vārdu tiešsaistes sistēmai, kurā būs pievienota informācija arī par jau reģistrētiem domēna vārdiem, kuriem Jūs jau esat kāda no kontaktpersonām.

    Atbildēt
  5. Mr. Serge

    Babāh. Es aizpildīju, bet neko uz e–pastu saņēmis neesmu par reģistrācijas apstiprinājumu. Un vispār, es tā īsti nesaprotu, kāpēc tā jaunā sistēma automātiski nevarētu visiem izsūtīt pieslēgšanās datus, kāpēc tie ir kaut kur noteikumos jāatrod un pēc tam jālūdz, lai atsūta?

    Atbildēt
  6. MM-Y

    Viens variants, ka sistēma izsūta visiem meilus uz e-pastiem.
    Otrs variants, ka tiek nočekos reģistrējoties meils. Tālāk uz meilu atnāk apstiprinājuma saite, lai nočekotu to, ka tiešām tas esi tu, kam pieder šis meils. Jo izmaiņas jau tāpat tika sūtītas caur e-pastu.

    Atbildēt
  7. MM-Y

    Un vēl dīvaina lieta, ka reģistrēju divus domēnus – vienu laikam 2. janv (apstiprināts tika 5. janvārī), bet otru 6. janvāri, bet vienalga nekādu lietotājvārdu vai paroli nav man devuši :/ Nez kāpēc tur ir tas datums, ka 5.01, nevis 12.01.
    Varbūt gribēja announcēt sistēmu jau 5. janv?

    Atbildēt
  8. Piu

    Jap, man arī parādījās visi domaini.
    Bet apmaksāt neapmaksātos rēķinus gan nevar :/
    Man kā reize par 3 domēniem pagājušo piektdien atnāca rēķini.

    Atbildēt
  9. Master

    he smuki jau ir. neatradu ka mainit kontakpersonas datus. plus izvelne kur jabut gan fiziskai gan juridiskai personai, ir tikai fiziska un dati ir par firmu ar regj. nr. gljukaini. bet visuma labs solis uz priekshu

    Atbildēt
  10. Persix

    Man parādīja visus manu domainus. Tiesa izmantoju paroli un lietotājvārdu, ko bija iznieguši kādu laiku atpakaļ, lai atvieglotu registrāciju.

    Atbildēt
  11. Persix

    Atvainojos, ka dubulti, bet sanāca gribēšana izdzēst kontu, ko sataisīju, kad nespēju ielogoties ar viņu iepriekš sūtītiem datiem. Un lieta tāda, ka diemžēl neatradu nekur tādu ierakstu kā “Dzēst lietotāja kontu”. Man šis pietrūkst. 🙂 Bet gan jau eksistē kāda sitēma, kas dzēsīs neaktīvos lietotājus.

    Atbildēt
  12. Rukicc

    Jauna domēna pievienošana joprojām notiek rokot ar lāpstu aiz šīs mega sistēmas, Pieteikumus izskatot 3 dienu laikā……

    Atbildēt
  13. Atbalss: NIC.lv mobilā versija | Pods.lv

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.