Motociklist, lasi noteikumus divreiz! DIVREIZ!

Atoms IRCā iemeta saiti – Motociklist, lasi noteikumus divreiz! D I V R E I Z!

Motociklist, lasi noteikumus divreiz! DIVREIZ!

Pievienojos.

Ja motocikla vadītājs pārvietojas neatbilstoši satiksmes noteikumiem, pārkāpj atļauto ātrumu, brauc agresīvi, neievēro autovadītāju parādītos signālus, būtiski palielinās risks iekļūt ceļu satiksmes negadījumā.

47 komentāri par “Motociklist, lasi noteikumus divreiz! DIVREIZ!

  1. Beaviz

    Es kaa auto- un motobraucejs (moto tiesibas ilgak ka auto) varu pateikt tikai vienu- akcija IR vajadziga, bet visi ‘medaljas otras puses’ redzetaji lai iet deet. Jau viena (kaut teoretiski) glabta cilveka dziviba bus atmaksajusi visu! P.S. Ja kadam gribas ‘protestet’ nepatik ‘skatities 2x uz tiem agresivajiem’ ir visas iespejas likt mashinu malaa un pasham izmegjinat braukshanu ar 2-ritenju transportu. Pec tadas parseshanas uzreiz gribesies, lai policija atshauj tos kas neskatas 4x….

    Atbildēt
  2. Jok`R

    Var jau protams visu ko rakstīt, bet pēc savas pieredzes zinu:
    1. Ja brauc ar moci un neapdzen sastrēgumā citus bet sēdi tā pat kā visas mašīnas, mašīnu vadītāji nebūt nav apmierināti – jo tu reāli varēdams izbraukt caur sastrēgumu to palielini, vienkārši aizņemot vietu.
    2. Braucot ar motociklu arī pēc noteikumiem ļoti bieži tevi nepamana autovadītāji. Un tur nav sakara ar ātruma pārkāpšanu
    3. Par to braukšanu uz diviem ritieņiem ir liels sviests, man liekas, ka nekur CSDD nav pieminēts ka jābrauc obligāti ar tik riteņiem cik ir braucamrīkam. (par to gan neesmu pārliecināts uz visiem 100:))
    3.a Bet visādā ziņā, ja ar moci grib uzsākt ātrāk braukt, tad ir jārauj augšā, kapēc pie tā bija jāpiesienas?
    3.b Riteņbraucēji arī dažreiz brauc uz viena riteņa, tāpēc salīdzinājums ar riteņbraucējiem ir nevietā
    4. Kā arī lai brauktu ar zem 125cc3 moci nav jāiegūst speciālas tiesības.

    Tādas nu ir manas pārdomas, palasoties http://lasi2x.lv/

    Atbildēt
  3. mxz

    Vienīgais, kas mani mierina šajā sakarā ir fakts, ka agresīvam (lasi: stulbam) motociklistam ir mazākas iespējas savainot citus, viņš riskē vairāk pats ar sevi. Kā saka, nav svarīgi vai glāze trāpīs akmenim vai akmenis glāzei – akmenim tas neskādēs.

    Atbildēt
  4. elfz

    No lasi2x.lv, “Motocikls ir divriteņu transporta līdzeklis un kā tādu arī to ir jāizmanto. Ko teiktu motociklisti, ja pēkšņi Rīgā pa 13. janvāra ielu pretī brauktu pajauns BMW uz diviem riteņiem?”

    Neesmu motociklists, bet es būtu neaprakstāmā sajūsmā.

    Atbildēt
  5. jurciks

    es kaa autobrauceejs, tomeer domaaju ka jaalasa noteikumus un jaadomaa ir visiem kas piedalaas celu satiksmee – saakot ar gaaleejiem un beidzot ar autovadiitaajiem

    iisti nesaprotu kaapeec tiek iipashi izcelti motobrauceeji? autobrauceeji taisni ir tie kas var radiit biistamu situaaciju un pashi ciest maz vai nemaz un savainot kaajaamgaajeejus, volo un motobrauceejus.

    parasti ir taa ka tie kas vaargaaki tomeer censhas buut uzmaniigaaji, pie motobrauceejiem buutu jaapieskaita arii omes kas brauc ar skuuteriem ne tikai tie spicie dzeki ar 1200cc uz zileteem.

    Atbildēt
  6. MM-Y

    Uzskatu, ka no vienas puses būtu labi, ja daudz vairāk cilvēku pārvietotos ar divriteņu transportlīdzekļiem, jo kāpēc pārvietoties ar auto, kas aizņem daudz vietas, ja var pārvietoties ar kādu velo/moto, ja vajag pārvadāt tikai savu dupsi?
    No otras puses, ir daudzi motociklistu vadītāji, kas uzskata ka ielas ir sacīkšu trase, diemžēl viņi neapzinās, ka avārijas gadījumā nezaudēs sacīkstes, bet gan dzīvību… Ir arī daži atsaldēti jaunieši ar mopēdiem, kas tik tikko nolikuši [M] tiesības un dabūjuši pa vasarā nopelnīto naudu mopēdu,bet neatliek nauda pat ķiverei! Un brauc arī kā duraki, starp mašīnām no vienas puses uz otru, sastrēgumos joņo caur mašīnu rindām, brauc ar ļoti mazu distanci (

    Atbildēt
  7. MM-Y

    mazaaku par metru)…
    Nobeigumā gan vēlos atgādināt, ka daudzi autovadītāji nav labāki un nevajadzētu meklēt skabargu cita acī, ja savējā ir baļķis…
    Un vēlos atgādīnāt par CSN 6.to punktu – Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.
    Laimīgu ceļu! 🙂

    Atbildēt
  8. snpz

    Kā moto braucējs (diemžēl dažādu veselības problēmu dēļ vēl šosezonu neesmu atklājis un ar visiem nevarēšu ar to izdarīt) un auto braucējs ar gana lielu stāžu varu teikt tikai vienu – nu ir un būs STULBI moto un auti braucēji un nav ko visus likt vienā maisā. Brīžiem gan liekas, ka ir pietiekoši daudz skauģi, kas kauc, ka mocis slikti, motociklisti psihi, bet kad viņiem pastāsta daudz sīkāk, izvizina, tad paši ir gatavi pirkt moci, likt tiesībās un vasarā nesēdēt propkās, bet baudīt vēju un sauli uz moča. Un vai tad ir TIK grūti paskatīties DIVREIZ? Akcija ir vajadzīga, un kā jau te minēja – kaut viena izglābta dzīvība būs attaisnojusi šo akciju.

    Atbildēt
  9. tellana

    Domāju, ka akcija jau nav, lai kaut kādā veidā attaisnotu stulbos braucējus (vienalga auto vai moto), bet gan lai pateiktu tieši TEV, ka ja arī Tu nebūsi vainīgs pie avārijas, pašpārmetumos, ka varēji taču paskatīties arī otru reizi, dzīvosi visu mūžu, jo cilvēka dzīvība ir un paliek dzīvība…

    Atbildēt
  10. wraith

    Pilnīgi pievienojos – jau pagājušovasar izbaudīju kādi tie motobraucēji ir uz ielām. Es ABSOLŪTI nesaki visi ir tādi – bet pietiekami daudz ir tādu, kas tiesības ir nopirkuši vai noteikumus pēc ekša operatīvi aizmirsuši un brauc kā nenormāli un paši bieži vien uz ceļa neskatās.
    No otras puses, protams, arī autovadītājiem šo-to derētu pamācīties – kaut vai to, ka ieraugot spogulī, ka garām spiežas motociklists, NEVAJAG raut uz sānu prom no viņa. Šitā gana daudzi ir redzēti ieraujam blakus braucošai mašīnai sānos vai pat pretējā joslā. Normāls motociklists pats zin, kur var izbraukt, ir aprēķinājis trajektoriju, virsū tak neskries un tavu “palīdzību” viņam 100 gadus nevajag.
    Secinājums – galvenais, nestresojam 🙂 Un lūram tajos spogulīšos cik nu vien bieži var.

    Atbildēt
  11. Vaards

    Beaviz

    > Jau viena (kaut teoretiski) glabta cilveka dziviba bus atmaksajusi visu!

    Nu redzi, tamdēļ skatīšos vienreiz! Lai arī tas skan ciniski, bet dakteri parasti pavasari gaidot ar cerībām – tad daudziem rindā stāvošiem pacientiem var piemeklēt no donoriem aizgūtās rezerves daļas. Un daudzu pacientus tādejādi izglābt!

    Atbildēt
  12. Vaards

    Akcija, “Vadītāj! Skaties divreiz”, pārsteidz ar savu nekompetenci. Un to ierosina galvenā satiksmes noteikumu kompetences iestāde.

    Satiksmes noteikumos ir skaidri un gaiši uzrakstīts – pirms manevra izdarīšanas ir jāpārliecinās vai apdzīšanas manevru nav uzsācis kāds cits.

    Bet paredzot nepieciešamību skatīties divreiz, CSDD sludina pilnīgu absurdu. Jāskatās vienreiz, pamatīgi un ar pārliecību, nevis kā tādam penzim bailīgi jātricinās uz visām pusēm un jāieliek pakaļā priekšā nobremzējušajai mašīnai.

    Un arī tas, ko ierosinātās tēmas autors savā lapā sarakstījis.

    Protams, pieņemu, ka akcijas mērķis ir pievērst uzmanībusatiksmes drošībai. Bet satiksmes drošība nebūs gluži tā tēma, kurai drīkstētu pievērst uzmanību aizmirstot tiesiskās paļāvības principu, tas ir, braucot pa ceļu man ir tiesības paļauties, ka citi arī ievēros noteikumus. Ja motociklists tos neievēro – okej! Nododam viņu rezerves daļās, gan viņa nieres kādam pensionāram vēl noderēs!

    Atbildēt
  13. wraith

    Vaards, nu beidz, es saprotu, ka kaitina šādi momenti, bet nevajag jau arī tā uzreiz – cilvēki ir cilvēki un gadās arī kļūdīties. Ja tu brauc garām un redzi ka ceļmalā stāv “aizdomīga” mašīna, kas tūlīt var uzsākt kustību – tu tak paraujies bišku malā, piebemzē vai vismaz pievērs viņai uzmanību, ka viņš var izdarīt kaut ko stulbu, ne?
    Man darbabiedrs daudzus desmitus gadu nobraukāja, neizraisīdams NEVIENU (!!!) avāriju. Un tomēr viendien nepamanīja mašīnu, nepadeva ceļu un ielika sānos. Kļūdas gadās. Diemžēl. Un ar to ir jārēķinās. Es saprotu, ka pēc tam varēs dirsties, kurš vainīgs un kurš nē, vienīgi varbūt to varēs darīt jau viņsaulē. (Mocis, kas iet uz 200-300km/h vecu golfiņu pārvērš lūžņu kaudzē)
    Un ņemot vērā, ka mocis tomēr ir transportlīdzeklis, kas prasa lielu koncentrēšanus, daudz lielāku, kā mašīna, tad arī kļūdas varbūtība palielinās. Loģiski, ne?
    Es, protams, nerunāju par tiem ratā rāvējiem, kas tīšām visus noteikumus pārkāpj un domā, ka “ai, es tak tāpat no ceļinikiem aiziešu, ar maniem 300+km/h neviens pakaļ netiks”. Bet kā lai es zinu, kas man tur no pakaļas piebrauc? Varbūt tur cilvēks pēc garas darbadienas vienkārši (pat lēnām un mierīgi) mēģina tikt mājās?

    Atbildēt
  14. Rukicc

    Par donooriem bija stāsts ka no motociklisitme nekas dižs nesanākot, kad lido tādā ātrumā tad visi orgāni esot apdauzīti un neesot derīgi transplanacijai. Tā kā rezerves daļas tur ar nekādas dižās nesanāk.

    Atbildēt
  15. ZBH

    2 mxz : ja idiots ar zhilet kaut uz 80 taisnajaa no saaniem ieliks pa mans puss duriim, man buus vara bljod. kaa izstaas kaars, kuram zhilet ielikus saanaa, var apstiities vienaa Unijs iels stojankaa.

    Atbildēt
  16. ZBH

    2 wraith : mocikletistiem kaukaa vaidzeet iegaumeet, ka nevaig spraukties starp diviem braucosiem kaariem. ja viens no tiem savs josls ietvaros apbrauks kaukaad bedr vai cit asfalt defekt, mocikletist starp viniem iespiediis kaa uti, un vainiigs buus idins, kurs liid peec noteikumiem neirosaa briivaa vietaa.
    shitaa pirms gadiem ~5 pretii Klozitejam viens kruts chopers sabojaaj divs jeedziigs Audi (labajai joslai ietvs pusee 10m no krustojum biij izspaidiit asfalt Himalaj, nu i labais kaars bik tos apbrauc).

    Atbildēt
  17. axx

    Es uzskatu vajag dot zinaamus zhetonus ko stiprinaat pie dzipa par motobrauceeju notriekshanu.
    Ja motociklists nejeedz ka nevar liist garaam un lidot pa vidu 2 joslaam tad vinjam ir jaatbild par sekaam.

    Man neviens neliks izvairiities no mocha ja man buus priekshroka. Nejeedz normaali braukt- nebrauc. Uz mochiem ir jaatiecas tieshi tiem pashiem noteikumiem kas uz mashiinaam, ja ne veel nopietnaakiem. Nemaaki baudiit savu ” briiviibu” – reekjinies ar sekaam.

    Atbildēt
  18. uupizz

    kamēr nebūs savstarpējās cieņas, kamēr katrs būs visgudrākais un ar garāko krānu, tikmēr šīs akcijas var dirsā iebāzt, jēgas no tām ir nulle. rezultāts ir tikai savstarpējā apdiršana un pārgudra dzīvot un braukt mācīšana. divriteņu un četrriteņu jampampiņi iedomājas ka ir ielu karaļi un nevienam ceļš nav jāgriež, aunapieres. lielie runātāji par moču notriekšanu – ja kaut reizi būtu kādu notriekuši un aizsūtījuši uz donornoliktavu, tad šādus infantīlus tekstiņus nemuldētu. un nevajag speciāli līst tam mocim priekšā un pēc tam sūdzēties ka tas divriteņu debīliķis tavam sūdam ar kāju spoguli atšāva. un divriteņu debīliķim lienot un spraucoties vairāk smadzenes jākustina, ja vēl ir ko kustināt, varbūt tā līšana tomēr kādam traucē nevis principa pēc, bet traucē reāli. cienīsiet viens otru – nevajadzēs debīlas bezrezultātu akcijas organizēt, nevajadzēs gaļu no asfalta kasīt un nevajadzēs vienam otru apdirst.

    Atbildēt
  19. vanna

    Akcija gan savā ziņā kultivē to, ka motobraucēji pārkāpj noteikumus (šeit būtu ar problēmas sakni jācīnas, nevis sekām) – nav jau grūti pastīties, bet kā jau šeit minēja, tas ir pretrunā ar noteikumos rakstīto. Ja visi ievērotu pieminēto punktu, par to ka katrs rēķinās arī ar to, ka citi ievēros noteikumus, tad šādas akcijas nebūtu.

    Un piekrītu ka sakarīgu motobraucēju ir pat ļoti daudz, bet acī jau iekrīt tie kretīni, kas visur spraucās un skrāpē sānus – ja ir korkjis – to var saprast, bet ja aktīvā satiksmē mani apdzen vietā kur to nedrīkst darīt, vai man būtu lieku reizi jāskatās spoguļos, vai arī šim motobraucējam jārēķinās ar to ka viņš pārkāpjot noteikumus nopietni apdraud gan sevi, gan apkārt esošos?

    Brauksim mierīgi un cienīsim viens otru (autobraucējus, motobraucējus, velosipēdistus un gājējus).

    Atbildēt
  20. someone

    Lasot visus komentaarus taa vien liekas, ka motobrauceejos redz tikai agresiivos. Un ka CSDD kultivee noteikumu paarkaapumus – kaads vispaar klipus paskatiijas pirms spriedeleet? Tur taksh ir paraadiitas 3 tipiskaas situaacijas: 1. kad mashiina veic kreiso pagriezienu un nepalaizh moci, 2. kad mashiina veic apgrieshanas manevru, 3. kad mashiina izbrauc uz galvenaa celja no otraas noziimes celja. Kur sheit ir noteikumu paarkaapums? Visi aizmirst, ka motocikls ir daudz dinamisks. Anyway, manaa pieredzee tieshii shaadaas situaacijaas ir gaajushi bojaa motobrauceeji, kas nebuut nav paarkaapushi noteikumus. Piemers, uz dagavpils trases uz riigas pusi brauca uz 70km/stundaa apmeeram dzheks pa trasi, onka izliida – veica kreiso pagriezienu no otraas noziimes celja – rezultaats – dzheka vairs nava. Onka nepaskatiijaas un nepiedomaaja.
    Visi tik gudri – it kaa pashi ar motostaazhu lielaaku par 5 gadiem. Riebiigi. Iekams egoisti un agresori buus uz celja no abaam puseem – zaudees dziiviibas forshi un nevainiigi cilveeki.

    P.S. Ja visi bljauj ka CSDD kultivee likumu paarkaapshanu, tad sanaak ka Anglija, kur ar noteikumiem daudz reiz stingraak arii??? Vinjiem ir tieshi taadas pashas akcijas. Paskataties youtube Safety klipus.

    Atbildēt
  21. Argh

    Jo lielāks spēkrats, jo vairāk jāskatās!
    Katrā ziņā mocis ir dinamiskāks un var izvairīties no CSNg, bet ja priekšā ir stulbs autovadītājs – tur nekas nepalīdzēs – ja nu vienīgi katapultēties!

    Ja ceļš ir tukšs, man nekas nav pret 150kmh pāatrinājumu.

    Atbildēt
  22. zzc21

    Vakar kādas 25 minūtes piespiedu kārtā skatījos to moču atklāšanas parādi (bija aiztaisīts ceļš ciet). Savdabīgi bija vērot kā Valsts ceļu policija eskortē cilvēkus, kuri pārkāpj CSN. Jo 2riteņu īpašnieki brauca bez aizsargķiverēm. Viskomiskāk, ka lielākā daļa sēdēja aiz šoferētāja, vējā plandošiem matiem. (o:

    Atbildēt
  23. Mārtiņš

    Kā mani tracina tās visas runas par agresīvajiem motobraucējiem! Pac braucu ar pasmagu čoperi, pie tam ne ātrāk par kopējo transporta plūsmu, bet regulāri atrodas kāds idiņš, kam vajag mani apdzīt un pielekt priekšā. Tā vien uzprasās “ar kāju pa spoguli!”, jo divriteņu transportlīdzekli ar atbilstošu masu ir grūtāk strauji apturēt par četriteņu lūzni!

    Atbildēt
  24. snpz

    ZBH – latviešu valodu pamācies un beidz stilot ar galotņu apraušanu! ZBH, Vārds, axx – tak nu esat jūs aprobežotības kalngals. Labi, ka ir gana daudz normālu šoferu ar kuriem motobraucēji spēj jauki sadzīvot cienot viens otru un noteikumus. (Braucu gan vienā, gan otrā frontē un uzskatu, ka akcija vērtīga un savu ir panākusi – aprobežotajiem ar ir par ko pabļaustīties un savu pareizumu parādīt 😀 )

    Atbildēt
  25. cyxob

    vakar trāpījos uz tilta pār Lielupi uz Ventspils šosejas tieši pirms motocikletistu sezonas atklāšanas. uz tiltu lidoja no visām pusēm. dubultā nepārtrauktā līnija laikam tā pat vien uz ceļa uzzīmēta. vai arī tā lenta starp strīpām ir josla močiem? sastājās tilta galā gar nepārtraukto līniju un radīja sastrēgumu.
    mums atklāšana, a jūs lohi! bļe! ādainie pidari. atvainojos par rupībām tiešajā ēterā…

    Atbildēt
  26. Normunds

    Ja ceļš ir tukšs, man nekas nav pret 150kmh pāatrinājumu.

    Man nebūtu nekas pret, ja cilvēki, kas runā par 150kmh paātrinājumu, pamācītos fiziku.

    Starp citu – tad izpaliktu tukša muldēšana ka moci, kas mēģina braukt 2x ātrāk kā kopējā plūsma, var ievērot un adekvāti uz to reaģēt.

    Atbildēt
  27. palasīju fleimu

    problēmas sakne:

    1) mocis ir dinamiskāks braucamais, līdz ar to vairāk provocē uz fiksu un agresīvu braukšanu

    2) daudzi nespēj turēties pretī kārdinājumam “uzspiest” un pagonkot, apbraukt bremzes, korķus utt

    3) rezultātā uz močiem biežāk pārkāpj noteikumus

    4) tas izraisa citu braucēju neapmierinātību un daudzos gadījumos pretreakciju, kas reizēm izpaužas arī uz normāliem mociklistiem

    5) mocis, kas ievērojami pārkāpj ierasto (atļauto) ātrumu, ievērojami palielina iespēju, ka otrs satiksmes dalībnieks pieņems kļūdainu lēmumu par pieejamo brīvo vietu un laiku uz ceļa manevra izdarīšanai (pietuvojas ātrāk utmldz)

    6) pat normāli braucošs mocis ir grūtāk pamanāms

    Akcija cīnās pret 6. punktu. Pirmie 5 punkti ir un paliks vienmēr.

    Atbildēt
  28. R

    dotaja bridi vel braucu ar riteni. ari uz viena rata ari agresivi un ari izaicinoshi – kapec ? tapec ka savadak uz priekshu netikt – cilveki pa ietvi iet ka dibena butu penetreti nedelju (no vienas puses uz otru, neskatoties ne pa labi ne pa kreisi, vnk ejot un apstajoties), automashinas vaditajiem jasaka lielaks respect – tie vismaz pamana bet ne vienmer adekvati noreagje – izbraukshanu no seetam mashinam ari patik ta smuki veikt – es pienjemu ja es NEMACETU braukt taa kaa to define CSDD – agresivi – es sen jau ar visu riteni butu nahuj pie teeviem aizsuutits un nevis MANAS vainas delj BET gan APKARTEJO. lai visiem mieriga un patika vasara mashinas uz mochiem un richukiem 🙂 turaas

    Atbildēt
  29. ^^

    probleemu ir jaarisina pashaa saknee hehe ticiet vai nee, bet mums ir hroniska braukshanas kultuuras nepietiekamiiba

    esmu bijis daudz lielaakaas pilseetaas par riigu un intensiivaaku satiksmi, bet tur kaut kaa visi sadziivo uz celja

    Atbildēt
  30. $$$

    Tas viss ir izvērties par tādu skaudīgo atriebības kampaņu. Esmu ilgāk autobraucējs un mazāk motobraucējs un uz moto pārkāpu tieši sastrēgumu dēļ, jo nu kāds prieks sēdēt stundām milzīgā kastē saulē un cepties. Bet ne par to ir stāsts.

    Autovadītāji bieži te pēdējā laikā negatīvi izsakās par motociklistu līšanu starp mašīnām. Mīļie autobraucēji? CIK JOSLU IR UZ VANŠU TILTA VIRZIENĀ NO PĀRDAUGAVAS UZ CENTRU? Jebkurš, kam redze +/- pateiks, ka ceļa apzīmējumi tur paredz 2 JOSLAS. TAD KĀDĒĻ AUTO BRAUC 3 JOSLĀS?

    Nosodu motociklistus, ja tie spraucas cauri agresīvi un mētājas pa joslām (tāpat kā ļoti, ļoti liela daļa auto), bet ja to dara mierīgi, tad pēc augstāk aprakstītās situācijas, tam nebūtu jābūt nekam nosodāmam.

    Vecais labais teiciens “Par skabargu un baļķi” te tiešām vietā un ja skauž, pamēģiniet paši – patiks, būs ātrāk un lētāk. Bet ja šlipse vai kādi citi ponti to neļauj darīt, tad cepieties vien tālāk…

    Laimīgu ceļu visiem!

    Atbildēt
  31. xxx

    Visiem jāievēro noteikumi un būs ok, bet nu tie daži klipi gan ir pilnīgi aplami.
    Ja esi moto braucējs, tad apbrauc sastrēgumus, tur nav problēma, bet reizē arī rēķinies, ka kāds var pagriezienu veikt, kur ir plānojis vai kādu citu manevru. Ja katrā krustojumā auto vadītājs skatīsies 2x vai tiešām nespraucas kautkur garām moto braucējs, tad iedomājaties kādi būs sastrēgumi, jo kustība daudz lēnāka būs.

    Atbildēt
  32. VR

    Bija iespēja pavērot kā sezonas atklājēji devas uz Rīgu pa Ventspils šoseju. Apmēram 80% purkšņķināja daudz maz pieklājīgi, taču pietiekoši daudz bija pilnīgi atsaldētu cirvju, kuri vienkārši vilka pa joslu sadalošo līniju, neatkarīgi no tā kā pārvietojās pārējie satiksmes dalībnieki.

    Atbildēt
  33. Atbalss: asdf

  34. Helmuts

    lapai nav ne vainas, vismaz paceļas diskusija starp šoferiem un mociklistiem. nu nevajag liegties, moto puikām patīk pagasēt 😉 tur jau tās šaizes rodas, vai tad onkam, kas taisās izgriezt uz galvenā ceļa, ir jābūt galvā datoram kas rēķinās pēc cik ilga laika viņam priekšā būs objekc kas lido ar 150 km stundā? 🙂 pareizi bija sauklis “the faster you go, the bigger the mess”

    Atbildēt
  35. Aidus

    1. Pievienojos.
    2. Seržants “degpunktā” pateica perfektu frāzi, : es paskatīšos 2x bet TU padomā 3x”. Ar to arī viss ir izteikts.

    3. Nedēļas nogalē viens tāds pajolītis man uz jūrmalas šosejas vilka garām (es braucu ar ātrumu 95 km/ h), piedevām uz viena riteņa. Lieki piebilst ka tas daunis teju nenojaucās uz mutes kad laida priekšējo riepu pie zemes. Man nācās pat izvairīties no tā pamuļķa.

    Atbildēt
  36. AG

    Absurds. Braucam pa jurmaleni piemeram uz 120! Jau parkapjam! paskatamies poguļos, neviena nav. ieslēdzam pavarotņikus, mainam joslu un te uzreiz dzirdam dzinnnnnnnn viens aiziet garam ka stavošam! Man ko jaskātās spogulī? Es vainīgs? Tos plānpratiņus tak nekas neizmācīs…

    Atbildēt
  37. Vaards

    Ag,
    Man pagājšnedēļ no rīta uz Jelgavas šosejas braucot normāli uz darbu (tobiš 150kmh), sanāca tā, ka apbraucot vienu gandrīz stāvošu auto un paskatoties spogulītī vienreiz (ēdu vēl statoilā nopirktu maizīti) viss bija čikiniekā, bet kad izbraucu pretējā braukšanas joslā, tad redzēju, ka man pie pakaļas knapi sabremzējas 760Li. Apdzinu kā plānojis apdzenamo, ielīdu savā joslā un turpināju ceļu ar savu ātrumiņu, skatoties kā Bembis paūd tālēs… Arī bumeristi ir atsaldēti. 😀 Man čoms stāstīja, ka viņam M6 vienreiz pusceļu astē sēdējis – viņš brauca ar 1100cm kāds tur tas pats krutākais Kawasaki mocis bija – vo tāds šamam iri

    Bet jā, es saku ka mocikletisti ir atsaldēti…

    Gadā es nobraucu vairāk km nekā vidusmēra taksists. 50-60tk točna. Braucu ar mašīnu jau padsmit gadus. Padsmit gadus man ir saucāmās profesionālās tiesības. Esmu uz ceļiem redzējis un piedzīvojis tādas lietas… Strādāju ceļu nozarē, interesējos par jautājumiem profesionāli. Esmu pabeidzis mašīnzinību fakultāti, pats tur nedaudz studentus mācu izvēles priekšmetos, esmu tur vedis čomakus pie ekspertiem, lai palīdz avārijas “vainīgo” ar teorijas palīdzību nodefinēt. Āāā… Esmu braucis ar moci pa indonēziju, kur satiksme pa otru pusi un kur vairākjoslu krustojumā visi draudzīgi saplūst vienotā masā un vienā brīdī tu skaties – opā – esi jau izbraucis veiksmīgi cauri tai plūsmai. Kaut kā savstarpēji visi visus paspiež nost un reizē palaiž.

    Par cik mums Indijas, Ēģiptes un Indonēzijas vairants neder, tad neder arī agresīva braukšana. Un mocis ir īpaša riska grupa – viņu uz ceļiem ir salīdzinoši maz, tādejādi autovadītājam ir grūtāk to adekvāti uztvert. Tur tā akcijas sāls! Pieradināt autovādītāju smadzeni pie močiem kā tādiem. TIkai sūdīgi izdomāts pats galvenais akcijas elements. Pretlikumīgs tāds propogandējošs.

    Atbildēt
  38. VR

    Es arī vakar dabūju pārliecināties ka skatīšanās pret atsaldētajiem nelīdz. Veicu apgriešanos uz krastenes pretī molam. Pie pagrieziena uz molu sarkanā gaisma tāpēc brauktuve ir pilnīgi brīva un varu droši veikt savu apgriešanos un pārkārtoties uz nepieciešamo joslu. Tikko biju pārkārtojies tā viens idiņš nodzindzināja garām. Paskatījos spogulī, pie pagrieziena iedegusies zaļā, bet visi autiņi bija vismaz 200 m aiz manis.
    Nav reāli visu laiku skatīties un rēķināties ar to ka jebkurā brīdī var parādīties šādi kamikadzes. Tad jau vienu otru krustojumu vispār nevar pārbraukt – a ja nu kāds daunelis lido???

    Atbildēt
  39. spd

    R:
    …dotaja bridi vel braucu ar riteni. ari uz viena rata ari agresivi un ari izaicinoshi – kapec ? tapec ka savadak uz priekshu netikt – cilveki pa ietvi iet ka dibena butu penetreti nedelju (no vienas puses uz otru, neskatoties ne pa labi ne pa kreisi, vnk ejot un apstajoties)…

    ==========================
    Nu, luk, cienitais R – sada riciba ir absoluti atsaldeta un nosodama. Tiesi tapec gajejiem ir ietve, un vini var planet pa turieni, jo atrums tur ir pavisam cits! Vini var but penetreti, tereti un galva dauziti, bet tev na absoluti nekadu tiesibu bliezt pa ietvi ‘agresivi’ – tu mierigi vari izpausties uz brauktuves! ak tad automasinas ir agresivas pret tevi un tapec tu pa ietvi? hmm, kaut kur jau manita situacija, tev ta neskiet?

    Atbildēt
  40. Sybase

    Motaciklistu akciji nosukumu “Domā divreiz” .

    Reali piredzējis motocikla braucējs, rēķinās ar to ka viņš ir neredzams.

    Atbildēt
  41. spd

    R: Londona velo normali brauc pa celju (ielu). vietam ir atsevisks velo cels, vietam ir ‘iela’…
    es domaju, ka tu loti labi saprati mana teksta domu 😉

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.