Šodien tika publicēti Gemius Audience auditorijas dati par martu.
Nozīmīga šī diena ir ar to, ka beidzot savus datus publiskoja arī Delfi. Visu laiku viņi bija izmantojuši Gemius Audience sistēmu, bet datus nedeva publiskai apskatei. Nejautājiet man, kāpēc – es nezinu.
Šobrīd var teikt, ka Gemius Audience apkopo datus par auditoriju no visiem lielākajiem Latvijas projektiem. Atgādināšu, ka šis tops no visiem citiem topiem atšķiras ar to, ka tas parāda tieši Latvijas auditorijas datus nevis apmeklējuma datus (plikas IP adreses).
Kas tas par videogaga.lv un boomtime.lv, kas ir topā? Vai tad nav vairāk citu lielo resursu un vispār dīvaini, ka tur tik liels apmeklējums.
Šeit arī interesanta tabuliņa:
http://www.audience.gemius.lv/pages/pageviews
videogaga bija one.lv bīdīts projekts, kas pagājušajā gadā ļoti strauji kāpa augšā, bet tad aplauzās un šķiet, ka šobrīd neatlaidīgi krīt. Principā uzpūsts burbulis.
http://tnsmetrix.tns.lv/details.aspx?nid=162&week=15&year=2008&type=u
Boomtime varētu būt šī gada augošākais projekts, bet šķiet, ka pulveris (lasi nauda) jau beidzies un izaugsme apstājās.
Skujiņš, jā, tur var ļoti labi redzēt projektus kuros apgrozās visvairāk slaistu, kam nav cita nekā ko darīt kā tikai dirnēt šajās lapās. 🙂
Tā sasodītā Gemius jūtami iebremzē lapu ielādi.
ZB sūdc. Nobanoju jamo lai netraucē.
Es apbrīnoju calis.lv, jo džekiem vairāku gadu laikā praktiski nav nekādu konkurentu izveidojušies, bet draugiem.lv to ir simtiem. Bet jaunās māmiņas ir pilns internets un viņām nav ko darīt, tādēļ nav skaidrs, kādēļ tiek palaistas garām tādas iespējas ;-). Nu labi, kaut kāds mansmazais vai māmiņu klubs parādījies, bet tur šie savas lietas bīda.
cik tad ir Latvijā tās māmiņas? Gribi tās vēl sadalīt pa 10 portāliem? 🙂
Starpcitu cik liels resurss no apmeklējuma viedokļa ir calis.lv?