Beidzot ir pieejami apkopotie dati par 2007.gada mediju reklāmas tirgu.
Latvijas reklāmas asociācijas (LRA) un TNS Latvija apkopotie dati par 2007. gada mediju reklāmas tirgu liecina, ka kopējais reklāmas tirgus ir pieaudzis par 24% līdz 93,94 miljoniem latu. 2006. gadā Latvijas reklāmas tirgus pieauga līdz 76 miljoniem latu.
Kā jau tika prognozēts, tad interneta reklāmas tirgus sasniedza gandrīz 5.9 citronus.
Straujāko izaugsmi uzrādījis interneta reklāmas tirgus, kas pieaudzis par 81%, sasniedzot 5,89 miljonus latu.
Ja viss notiks tā kā plānots un ekspertu prognozes piepildīsies, tad internetā būs vēl progresīvāk strādāt.
Iesaku uzlasiit pirmspeedeejajaa Lietiskjajaa Dienaa interviju ar Edelman Digital viceprezidentu.
Un ko viņš tādu pateica?
90% raksta ir par to, kaada internetam ir naakotne un ietekme, un 60% par to, cik liela noziime ir tieshi blogiem, utt. Nu, labaak izlasiit, atstaastiit ir gruuti 🙂
tomēr es domāju, ka TV internets vēl ilgi nepārsitīs.
“90% raksta ir par to, kaada internetam ir naakotne un ietekme, un 60% par to, cik liela noziime ir tieshi blogiem, utt. ”
nekas jauns 🙂
Līdz TV tiešām vēl ir ilgs laiks 🙂
Toties nākošgad internets Latvijā var apsteigt vides reklāmu. Igaunijā jau 2007.g. pusgadā interneta reklāmas izdevumi ir apsteiguši vides un radio reklāmu.
Nu, Latvijā vēl pagaidām izskatās, ka internets paliks kā pēdējais, vismaz šogad vēl 🙂
TV izdevumi un reklāmas apjomi tikai pieaug, tuvākajos gados internets ne tuvu netiks. Bet ir vērojama tendence, ka savu interneta klātbūtni aktīvāk reklamē citos medijos. t.i daudz tv,preses,radio,vides reklāmu ar norādi uz www.
Internets rullē, prese sucks. Easy
Nevajadzētu tik optimistiski šos datus uztvert. Aptuveni 15% ir inflācija, tātad pāri paliek tikai aptuveni 10% pieaugums. Es vispār nesaprotu šitos statistiķus, kas rēķina to visu naudas izteiksmē (latos). Tā jebkurus statistikas datus viņi pasniedz, neņemot vērā citus faktorus. Pareizākais variants būtu šos datus pielīdzināt pret kaut kādu preču grozu, kur iekļauj pienu, maizi, zeltu un vēl visādas vajadzīgas lietiņas. Un tad būtu redzams reālais tirgus pieaugums. Es nezinu kā dara citi tirgus (mārketinga) pētnieki, bet man pašam viss pēc tam vēl jāpārrēķina, lai saprastu kas ir kas.
Ā, zelta cena nevis Latvijas lombardos, bet Anglijas biržā (tas tā lai mani nepārprastu ;-)).
Lūk arī raksts par zelta cenu pasaulē parādījies ;-):
http://www.db.lv/Default2.aspx?ArticleID=e78c5d8e-5441-435d-b483-a4ed9de6cf25
Atbalss: Lattelecom pērk blogs.lv un blogi.lv » Pods.lv - Latvijas interneta pods