Daudzsološs virsraksts. Uzmini nu, kas tas ir.
Atbilde ir vienkārša. Uzņēmumi arī svilina. Uzņēmumu reģistrs atteicās piereģistrēt šādu nosaukumu.
Viss mainījies skaļi klusēja migla virs pļavām aiz upes un jenotiņš to sajuta tik skaidri ka aizrāvās elpa un nosvīda uz ceļgaliem rātni uzliktās ķepiņas (jeb saīsinot – VMSKMVPAUUJTSTSKAEUNUCRUĶ) – šādu nosaukumu Uzņēmumu reģistrs (UR) atteicās piereģistrēt, informē laikraksts.
Šaubu nav, ka tas ir sava veida PR, bet toties smalki.
Papildināts
Kolēģe atnesa arī ekskluzīvu materiālu – eseju no kuras iedvesmojās un izdomāja šo nosaukumu. Interesanti, ko viņi pīpē? 😉
Literārā darba autors ir Edgars Krasts, esejas nosaukums – Rudens.
“Jenotiņš vairs nebija agrākais dauzoņa, viņa vasaras nekrietnībiņas bija kļuvušas nemanāmākas un rafinētākas. Pietika viņam vienreiz palīdzēt vecajam seskam šķērsot upi un neiesaistīties pāris kautiņos, kad mežs jau bija sajūsmā par viņa manierēm, nudien smieklīgi, ja ņem vērā, ka viņa pieliekamais joprojām ir pilns ar zagtiem riekstiem un viņš pats – visiedarbīgākais drauds nepaklausīgiem vāverēniem, kas negrib iet gulēt.
Jenotiņš vairs nesapņoja arī par dalību kinoindustrijā, līdz šim vēl nebija lasījis nevienu savam talantam atbilstošu scenāriju. Āpšu uzaicinājumu sēdēt pie stūres auto, kuru viņi grūdīšot no kraujas, Jenotiņš ar cieņu bija noraidījis, tāpat kā sist bungas sermuliņu raidījuma “Ēdis, neēdis” muzikālajam noformējumam. Nē, stop, ar sermuliņiem negāja tik gludi, viņš saniknojās un teica, ka sitīs bungas no visu meža sermuliņu bungādiņām. Sitīs, kā nekad.
Jenotiņš vairs nesapņoja par olimpiādi, neuzkrītoši viņš aizvāca kraujas smiltīs kādreiz tur lepni iespiestās piecas stīpas, un par apļiem domāja tikai lietus laikā skatoties uz upi. Arvien biežāk meža iemītnieki redzēja viņu apcerīgu sēžam uz kraujas – mēness apspīdēta mierīga muguriņa bija viss, kas atlicis no bijušā bišu stropu un dzērvju ligzdu postītāja. Vāveres un sermuliņi gan vienā balsī sauca, “mēs neticam, mēs neticam, viņš tikai izrādās un gatavo jaunu nekrietnību”, taču vecie iemītnieki domīgi klusēja. Arī ūdrs tikai noteica “tā nu tas ir”, tūlīt gan viens vāverēns pārjautāja” kas ir?”, ūdrs jau atvēra muti, tad atmeta ar roku un nedaudz truli un nevietā paklusējis, aizgāja pa purvu, sirms, salīcis un viens.
Viss ir mainījies, bija rakstīts upes straumē un krītošajās apšu lapās. Viss ir mainījies, skaļi klusēja migla virs pļavām aiz upes un jenotiņš to sajuta tik skaidri, ka aizrāvās elpa un nosvīda uz ceļgaliem rātni uzliktās ķepiņas. Rudens.”
Domēnu gan atļautu reģistrēt 😉
bet žēl ka nevarēja piereģistrēt
Tiešām “smalki”?
MU-ha-ha 😀
Uzņēmumu reģistra sauklis – KMKVP [Kas mums ko var padarīt?]
atkal db.lv … pašam neapnīk?
Incanti, ko shamais buut dariijis (SIA ipashnieks), ja kantorim nosuakums tiktu nomainiits… ggggg
Jāizlasa pilns raksts, tad var mēģināt uzķert kādu slēptāku tekstu. Taču visumā gaumīgi.
–>>haa: viņam ir ciešas attiecības ar DB un tādēļ viņš reklamē aktuālāko no tā. Un kā tautā iegājies – “nepatīk, nelasi”. 😛
Patiesība ir vēl skarbāka. Papildus tam, ka es tur strādāju, Db.lv ir vienīgais portāls latviešu valodā, kam man atliek laiks. Citus vienkārši nelasu. 😉
CooLynX, tev pašam netraucē tā lielā reklāma db.lv augšā? vai varbūt ir kāds veids, kā no tās izvairīties?
Es esmu pieradis. 😉
Bet ir veids kā var uztaisīt scrollojamu ar stylish.
@namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
@-moz-document domain(“ap3.ee”), domain(“vz.lt”), domain(“db.lv”), domain(“biznews.lv”), domain(“dv.ee”) {
#siteHeader {position:static !important;}
.siteContentPad {height:0 !important;}
}
A kas pie joda ir PR? Apskaidrojiet kāds mani!
tas ir tas jaunais smalkais vārds ar kura palīdzību cilvēks no bedres var kļūt par sabiedrisko attiecību ekspertu. galvenais ir piemest nelatvisko vārdu savienojumu jebkāda veida publicitātei. un nevienam nesaki ka to nezini. taisi smalku purnu un dudini līdz – public relations .. public relations..
man piemēram tā reklāma augšā tieši patīk – tā kur var pirkstus bāzt rozetē =DD
Izklausās, ka tas jenotiņš ir totāls fagots