Vēl viens pētījums, kas iedzen kārtējo naglu TV reklāmas biznesā. Pie mums šis kanāls vēl nav līdz tādam līmenim attīstīts un tāpēc vietējām televīzijām šogad vēl nav pamata satraukumam, bet ārzemēs online šovos reklāmas strādā labāk nekā televīzijā. Es domāju, ka tur ir sava specifika, jo televīzijas reklāmās cilvēki var pārslēgt kanālu, bet pie datora tu sēdi un gaidi, kad beigsies tā reklāma, lai turpinātu skatīties iesākto.
CONSUMERS ARE 47% MORE ENGAGED in ads that run with television programs that they view online than those watched on a TV set, according to new research findings. A cross-media study by Simmons, a unit of Experian Research Services, also found that viewers are 25% more engaged in the content of TV shows that they watch online than on a TV.
Diemžēl Latvijā vēl nav sakārtots interneta tirgus un attiecīgi arī nav pieejami dati par to kādas naudas tiek ieguldītas interneta reklāmā, lai gan sola jau vismaz pusgadu. Es tā pieļauju, ka nākamgad uz rudeni būs sakārtotas arī šīs lietas. Bet tikmēr varam pasiekaloties par to kā aug interneta reklāmas apjomi ārzemēs.
Pie mums vēl nav arī tādi reklāmas apjomi, bet augšanas tempi ir līdzīgi. Tūlīt arī visi ekonomiski aktīvie cilvēki arī būs pieejami internetā, jo jau 50% no visiem iedzīvotājiem ir interneta lietotāji.
It kā jau viss notiek pēc plāna.
Jaunie jau praktiski sēž internetā, tagad vēl jāpievelk vecie un būs pieejama visa auditorija arī interneta vidē. Varēs viņiem rādīt tās pašas reklāmas, ko šobrīd rāda seriālu starplaikos. 😉
Vēl jāuzdzen mājas interneta pieslēgumu skaits, kas šobrīd izskatās pārāk zems.
Blogi ir neatņemama interneta vides sastāvdaļa. Tas, ka šobrīd blogi vēl neieņem pienācīgu vietu šajā vidē, ir tikai laika jautājums.
Cilveks jau ir pielagojies kā žurka apstakliem un reklamas vairs ne tikai neuztver, bet ari neredz..
Un tam ļoti labi palīdz FF pļugins AdBlock Plus 🙂
čečen, nez kā tavs adbloks bloķēs video reklāmas iestarpinājumu pirms kārotā video?
es taas reklaamas i neieveeroju
ieverot tu, varbut, arī neievēro, bet apmaksā gan. vai nu patērētā laika vai lejupielādēto megabaitu veidā.
dīvaini, kāpēc pasaule tā cīnās spret spamotājiem, lūk kur viņi – vēl trakākā formā. paver Apollo.lv – pa visu ekrānu reklāma (aizvērsies pēc ciktur sekundēm ) , vai tas nav spams.
to oi: Ne nav spams.. neviens Tevi nespiez iet apollo.. a vot tas, kas pastkastite sabirst ir spams!