Reklāmas tirgū konkurence ar katru dienu arvien vairāk pastiprinās. Pēdējais jaunums ir tas, ka Yahoo ir nākuši klajā ar piedāvājumu no kura Adobe nespēja atteikties. Iespējams, ka ir bijusi tirgošanās arī ar Google un varbūt pat Microsoft. Redzēs, ko tauta rakstīs.
Lai arī kā tur būtu, šobrīd Yahoo kopā ar Adobe piedāvā risinājumu, ko varētu izmantot PDF failu publicētāji, lai gūtu iespēju papildus nopelnīt.
The service will allow publishers to make money by including adverts linked to the content of a PDF document in a panel at the side of the page.
It is Yahoo’s latest way of expanding the places it can advertise online following deals with the auction site Ebay and the cable TV group Comcast.
The advertisements will not appear if the PDF document is printed.
Šāds PDF dokuments izskatās aptuveni šādi.
cerams, tas krustiņš strādās
Tas jau tik nozīmē, ka Foxit Reader lietotājiem nav ko uztraukties 🙂 Readers man ar kaut kāds 5.x stāv.
m
aha, ieliks pārs bitus, ka tavs vecais readers neko nelasīs 🙂
bugaga
Nākošais būs popup-logs elektroniskajā grāmatā.
es saprotu, ka CLX strādā iekš DB un tā, bet nu nafig postot vienu un to pašu kas iekš db? varētu vismaz kaut kādu analītiku savu pielikt, vai vēl nez ko. bet nu tik sausi
aizstars, man ir patiess prieks, ka esi viens no db.lv lasītājiem. 😉
Analītikai šobrīd nav laika. Būtiskāk ir piefiksēt faktus. Gan jau kādreiz uznāks luste arī kaut ko garāku uzskricelēt.
Labs iemesls, kāpēc nepāriet uz jaunākam Adobe Reader versijām. Foxit Reader ir labs (pats lietoju). Tiesa, ja reklāmas sāks likt tieši PDF-os, tas var arī nelīdzēt. Secinajums – saglabājiet esošās PDF taisāmo un lasītāju versijas – tās var noderēt 😉
Starp citu, Foxit Reader arī labāk dažus fontus attēlo, t.i. lasāmāk.
to aizstars: pofig, ka tas pats posts.. vismaz spama nav visapkaart 😀
to aizstars: …un ne visi lasa db.lv un vispar es parasti te sasmeljos butiskāko. Par sausumu? Tāpēc ir komenti un cilvēki papildina 🙂 peace
Tagad viss no izstrādātājiem atkarīgs. Kopējā bilde ir skaidra. Ja vairums PDF-us taisīs ne caur Adobe rīkiem vai ar vecākām Acrobat versijām līdz 8-ajai ieskaitot, par reklāmām PDF nav jāuztraucas. Ziepes sāksies, kad Adobe sāks iesmērēt labojumus ar reklāmām zem security updates maskas. Arī tas ietekmē tikai Acrobat lietotājus. Taču patiešām slikti būs tad, ja Adobe uztaisīs jaunu PDF standartu, kas nebūs savietojams ar iepriekšējām PDF versijām un kurā varētu būt kaut kādas jaunas fīčas, kas patīk masām un pokemoniem. Pie nosacījuma, ka šī dokumentu standarta izstrādes rīki ir tikai licenzējami par palielām naudām. Un protams, marketologu buzz, no sērijas – reklāmas PDF ir kruta 🙂
Ideāli – cilvēki maksās naudu, lai viņus pēctam lamātu un ienīstu. Es par Adobe rīku pircējiem 😀
jāprasa bezmas kompensācija, ne !?
Moš tur kaut kas i sanāks… Nu piemēram nafig manā oficiālajā uzņēmuma dokumentā tiks rādītas kaut kādas reklāmas!? wtf !?
“Darba līgums”… sponsored by sex.com
reklamas web-lapas, reklamas mekletaja rezultatos, reklamas failos, … , reklamas Ms Windows 🙂
OO šķiet arvien simpātiskāks…
sviestains viss shis pasaakums, bet jaasaka, ka kaut ko liidziigu jau gaidiiju :)…gan jau naakamais solis buus no Microsoft puses..
Gan jau būs kaut kāds softs, kas šo atslēdz.
Bet es nesaprotu, kas par paniku komentāros. Tās reklāmas jau nebūs visos PDF failos, tikai tajos, kuros tā sagatavotājs ievietos reklāmas.
Tas ir līdzīgi kā ar blogiem, citiem ir adsense citiem nav — autoru brīva izvēle. (šeit galvenokārt ir domāta bezmaksas iformācija).
Jo maksas PDF (grāmatas, kaut kāds mācību content) noteikti būs bez reklāmām.
Kopumā laba lieta manuprāt, ja tu veido vērtīgu saturu PDF, tad pastāv arī iespēja ar to nopelnīt.
2 daskila: Nav runa par to, ka reklāma ir slikta. Sponsorētajiem projektiem, tai skaitā publiskajai digitālajai literatūrai, reklāmas esamība ir pieņemama, pie nosacījuma, ka lietotājs saņem saturu ar neuzbāzīgu reklāmas pielikumu. Nevis reklāmu ar satura pielikumu. Paskaties, kas notiek, atverot Delfi un Apollo. Un vēl kas. Diemžēl pieredze rāda, ka reklāma ir tikai sākums lietotāja tiesību ierobežošanai. Parasti kontekstā ar “jaunumu” masveida bīdīšanu masās un visparēju makaronu karināšanu.
Atbalss: Jaunumi no Yahoo un Adobe - Mr SergE .lv