AdSense ierobežo klikojamo laukumu reklāmās

Kāds lasītājs norādīja uz interesantu ierakstu Google Blogoscoped blogā, kurā ir rakstīts, ka Google AdSense reklāmas laukumiem tiek samazināts klikšķināmais laukums reklāmas blokos.

With this change, Google wants to decrease accidental clicks. This has the short-term potential of lowering your AdSense revenues, but I think it’s a good move. Not only because it’s more ethical, but also because in the long run advertisers will be more likely to pay for services that work, and accidental clicks are a kind of system bug. I’m curious how much my AdSense income will drop, I guess all those of us using AdSense will see in a day or two.

Ja iepriekš reklāmas laukumā varēja klikšķināt jebkurā vietā, tad tagad to varēs darīt tikai uz virsrakstiem vai teksta. Tādā veidā var samazināt nejaušos klikšķus. Aizņēmos bildīti, lai labāk varētu saprast par ko es te rakstu.

Te var ļoti labi redzēt, ka tas baltais laukums ir gana liels. Ja dizainiski to nenorobežo ar rāmjiem, tad kļūdīties un nejauši uzklikšķināt var gana vienkārši.

AdSense click area

Neesmu vēl pētījis, ko par to saka ārzemju blogeri, bet paredzu, ka hajs būs gana liels, jo šāds solis noteikti samazinās kliku skaitu un attiecīgi arī viņu ienākumu līmeni.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on VKShare on RedditShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

7 komentāri par “AdSense ierobežo klikojamo laukumu reklāmās

  1. A

    Mazāk nejaušo klikšķu uz AdSense => lielāks ROI reklāmdevējiem => reklāmdevēji palielina CPC => lielāka saņemtā maksa par klikšķi AdSense

    Atbildēt
  2. gerard

    Jā, kā lasītājam tas tiešām priecē 😛
    Gana bieži sanāk nospiest nejauši uz baltā fona un atveras kārtējais reklāmas craps. Protams, ka tiem, kuri pelna ar šo padarīšanu naudu tas viss nepatiks 🙂
    Reklāmām uzmanību pievērst cenšos maksimāli reti – prakse liecina, ka smukiem un sulīgiem banneriem ir vienkārši dievīgi miskastains saits kā klikšķa rezultāts. Gadās jau reizēm (aiz nejaušības) patīkami pārsteigumi, bet nu nez. Īpaši izceļas RU domēns – tur vispār ir jēga maksimāli atslēgt reklāmas, jo ļoti bieži reklāmas saturam saits nemaz neatbilst vai konkrētā tēma ir jāmeklē kā ar uguni vai aiziet webring rotācija ar neiztrūkstošiem reklāmas banneriem.
    Varbūt ir vispār pacelt diskusiju par tēmu: cik daudz laba tieši Tev ir devusi reklāma web saitos? Es varētu visai zibenīgi noskaitīt cik daudz esmu sev noderīgas lietas dabūjis caur banneriem – ar vienas rokas pirkstiem saskaitīt pilnīgi pietiks…

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.