Firefox reklāma New York Times pirmajā lapā

Pirms nepilnām divām nedēļām tika uzsākta kampaņa – Firefox reklāma New York Times pirmajā lapā. Kampaņas galvenais uzdevums bija savākt cilvēku naudiņu par ko pēc tam nopirktu avīzes New York Times pirmās lapas reklāmas lauku un izvietotu tajā Firefox reklāmu kā arī visu ziedotāju vārdus.

Firefox in NYT

Principā šāda veida kampaņa ir diezgan unikāls gadījums, jo parasti jau reklāmas izvieto kompānijas ar mērķi no tā gūt pēc tam peļņu, pārdodot savas preces vai pakalpojumus. Šajā gadījumā reklāmdevējs ir Mozilla kopiena, kur lietotāji ziedo savu naudu, lai popularizētu atvērtā koda produktu. To varētu pielīdzināt reklāmām par veselīgu dzīves veidu, vai arī kādu citu līdzīga tipa reklāmu.

Akcija jau ir beigusies un desmit dienu laikā tā ir savākusi vairāk kā 10 000 ziedojumu par kopējo summu ap $250 000 amerikāņu naudiņu. Detalizētāku aprakstu par ziedojumiem var palasīt šajā ierakstā.

Te ir statistika par ziedojumu sadalījumu.

Here are some campaign stats:
81 countries – 39%
Top countries: DE, GB, CA, FR, NL, CH, IT, JP, AU

All 50 US States (PR & DC) – 61%
Top states: CA, NY, MA, IL, VA, FL, NJ, WA, WI, MN

2% family donations @ $45
46% individual donations @ $30
48%: student donations @ $10

Paša reklāmraksta izmaksas būs ap $50 000 dolāru, jo nav noteikta konkrēta reklāmas publicēšanas diena, bet gan rezervēts “logs” noteiktā laika posmā. Rezultātā NYT avīze ir iedevusi atlaidi un reklāmas laukums ir lētāks. Atlikusī summa paliks Mozilla organizācijai. Reklāma NYT avīzē tiks publicēta pēc Firefox 1.0 fināla versijas iznākšanas, kas orientējoši tiek plānota uz 9.novembri.

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on VKShare on RedditShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

25 komentāri par “Firefox reklāma New York Times pirmajā lapā

  1. Papuass

    Bija stāsts par to, ka Firefox izlaišanu pārcēla no 2. novembra uz 9., lai nesakristu ar prezidenta vēlēšanu ažiotāžu un nelaupītu publicitāti.
    Visi uz MozParty2 😉

    Atbildēt
  2. joriks

    uz FF paargāju, jo Gmail`s neņēma operu pa pilnu, bet nu tas MozParty2 gan man liekas uzspēlēts pasākums. vienkārši tipa "sakarīgs" iemesls, lai tauta atkal piedzertos! =)
    alu tak tāpat vien var dzert! sanāk veči kopā un tik dzer!

    Atbildēt
  3. Black Napalm

    mic: nu ir jau arī. Neviens jau tev FF neņems nost par to, ka neziedoji neko.
    Īsti gan nepiekriītu par to salīdzinājumu.. Jo veselīga uztura reklāmas parasti ‘tīri nejauši’ sponsorē veselīgās pārtikas ražotāji/izplatītāji.

    Atbildēt
  4. VSD

    Vai citējot rakstu nav ieviesusies kļūdiņa? Cik esmu redzējis citur, doma bija par "pilnas lappuses", t.i. reklāma pa visu lapu ievietošanu, bet ne par reklāmu pirmajā lapā. Sorry, ja kļūdos.

    Atbildēt
  5. Flexo

    nau ko teikt -pa cik esmu dzirdeejie, tad schaada ”naudas vaakschana” ir domaataa mullkkiem un parasti arii dazzi stuulbenni uz to uzkkeras, bet schitaads pasaakums ir unikaals -paarsteidz tas, ka tik daudz cilveeku dod savu naudu, neko taa arii atpakall nesannemot – IDIŅI
    kaads laikam vinniem aizmirsa pateikt, ka dziivee ir svariigaakas lietatas par kautkaddau stuulbu browsera popularizeeschanu, piemeeram sex, alkohols, cilveeki (nevis virtuaalaas ciinnas, kursch krutaaks….)

    Atbildēt
  6. menca

    flexkshmo, nespried tikai pēc sevis 😉
    btw, arī pūdelišiem dahzos dzīves jaukākajos brīžos ir svarīgakais sex, arī kaķīšiem šad tad par visu svarīgak ir tikt klāt saviem baldrjaņiem etc. to sauc par instinktiem. homo sapiens no dzīvniekiem atšķiras ar to ka viņim piemīt spēja domāt un ir sava intelektuālā/emocionalā pasaule.
    tnu nevienam personīgi. bet pieņemu ka pēdejā laikā skolās/ģimenēs tiek pasniegts tikai ātrais visparējas pokemonizācijas kurss, nevis notiek bērnu audzinašana. sekas jau ir pamanāmas.
    pīs
    p.s. a par ātrdarbību runājot. nu ok, palaižas varbut bik lēnak. me lieto mozillu, un man nezkāpec tā liekā sekunde-divas neizraisa akūtas dusmu lēkmes. a sķirstot lapas es šaubos vai kāds sēž un skaita performance hit milisekudēs uz katru darbību, kaut salīdzinot ar to pašu ie. priekš visparīgas neta browseshanas ļoti ok. ēzelis paliek tikai dažām korporatīvajām ie only lapām.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.