Lielākais profesionālais sociālais tīkls LinkedIn pērk apmācību platformu Lynda.com. Šis nosaukums kaut kad gar manām acīm ir pazibējis, bet tā arī nav palicis atmiņā.
lynda.com has an extensive library of premium video content, spanning hundreds of thousands of videos on a diverse set of professional topics across multiple languages. The service is used every day to help people accelerate their career.
LinkedIn ir tas sociālais tīkls, kuru es vēl kaut cik lietoju. Tiesa gan atjauninājumus savā mobilajā neesmu uzlicis, jo nobiedēja visa tā informācija, ko viņi pieprasa par to, lai varētu lietot šo aplikāciju. Droši vien, ka šīs apmācību platformas iegāde palīdzēs vairāk nopelnīt.
Profesionāļu auditorija ir savākta, informācija par lietotāju prasmēm un zināšanām ir pieejama – tagad atliek izdomāt labāko veidu kā šai auditorijai iepārdot iztrūkstošās zināšanas. Vismaz tā es sapratu no šī pirkuma.
LinkedIn’s fundamental value proposition is connecting people to opportunity. We’ve made significant progress in this area; nearly 350 million members can use LinkedIn to find a job, build a business, and be more successful in their careers. However, matching talent and opportunity is a simplified take on the equation. Without access to education and the ability to acquire skills, many of these opportunities will remain far out of reach for most people.