Ziņa čivinātājiem un visiem pārējiem, kam patīk kaut ko pirkt un pārdot no virtuālām lietām.
TechCrunch raksta, ka Twitter ir izteicis piedāvājumu TweetDeck no kura nevar atteikties. Piedāvājums ir vienkāršāks par vienkāršu – pārdoties par nieka $40 miljoniem zaļo un ne tik zaļo amerikāņu naudiņām.
Today, CNN and CNET broke the news that TweetDeck has been acquired by Twitter for $40 million. Twitter has yet to officially confirm, but judging by what we’re hearing from sources close to the deal, it’s done and done.
Oficiālas informācijas no Twitter vēl nav, bet visticamāk, ka no šī piedāvājuma neatteiksies, jo šis jau ir otrais gribētājs un piedāvājums ir nopietnāks.
As you may remember, the story of TweetDeck’s acquisition has changed a bit since February, as reports indicated at that point that TweetDeck was on the verge of being acquired by Bill Gross’ UberMedia — the price speculated at between $25 and $30 million. And, as it seems, Twitter was having none of that. They apparently rushed in with a counteroffer — an offer now proved to be on that TweetDeck couldn’t refuse. You can check out TechCrunch EU for the full story on how it all went down.
Esmu dzirdējis, ka TweetDeck esot labs rīks, lai tiktu galā ar to kņadu, kas darās tviterī.
Tweetdeck ir gana laba aplikācija, redzēsim, kas notiks ar to pēc pārdošanas – ciešāka draudzība ar twitter varētu vēl vairāk uzlabot viņu. Mans pēdējo dienu atklājums ir Twitter kontu menedžments webā http://lv.splitweet.com/ Neesmu pārāk aktīvi izmantojis, iemēģinājis, bet kā alternatīva.
p.s. labi, ka es sēdēju – ieraugot RSS rīderī, ka no pods.lv ir 5 jauni raksti, biju dikti pārsteigts, pēdējā laikā retu reizi pa kādam vienam rakstam, bet te piepeši tik daudz. Atvaļinājums sācies, vai? 🙂
Par 40 milj varēja paši uzkodēt ne to vien…
Ir tā vērts ? Twiteristi paši tādu pribambasu par 10x mazāku naudiņu nevarēja uztaisīt un decku vienkārši izkonkurēt ?
Aksel! “Twiteristi paši tādu pribambasu par 10x mazāku naudiņu nevarēja uztaisīt un decku vienkārši izkonkurēt ?” šitā ir klasiskā kļūda, ko daudzi domā. Lielākā daļa naudas tiek maksāta par darbu-pieredzi tirgū, kas ir rezultējusies ar konkrētu lietotāju skaitu. Tu vari uztaisīt daudz labāku rīku, bet, ja cilvēki to nelietos, Tu šo rīku nevarēsi pārdot kaut vai lai segtu tikai programmēšanas izmaksas.