Cik partijām izmaksāja krēsls Saeimā

Interesanta statistika savilkta par partiju izmaksām uz vienu mandātu. Visdārgākie krēsli Saeimā būs PLL.

Laikraksts lēš, ka PLL viens deputāta mandāts izmaksājis 111 976,88 latus, bet VL/TB/LNNK – 15 282,03 latus. Kopumā katra apvienība ieguvusi pa astoņiem deputātu mandātiem.

«Vienotībai» katra no 33 vietām parlamentā izmaksāja 20 321 lats. «Saskaņas centram» katra no 29 vietām – 18 767 latus, bet Zaļo un zemnieku savienībai viens mandāts izmaksājis 20 583 latus.

Man jau šķiet, ka PLL gadījumā tur iztrūkst viena nulle galā, bet to jau mēs nekad neuzzināsim, jo oficiālajos datos nekas vairāk par pieļaujamo neparādīsies.

23 komentāri par “Cik partijām izmaksāja krēsls Saeimā

  1. Khe

    Būtu interesanti arī kopējie tēriņi – PLL laikam topā, Vienotība arī īstenībā normāli tērējusies, mani pat draugos apsveica 😉 … interesanti vai reklāmisti maksāja par “savu” sarakstu = to, kas pasūta mūziku? Vai arī tie tik slikti maksāja, ka tomēr nē?

    Atbildēt
  2. Argh

    tas nozīmē, ka kreisais `otkats` pēc mandātiem ir 100x lielāks (cipars izzīsts no gaisa),.. citādi tur jau neviens nerautos tajos dubļos…

    Atbildēt
  3. Dreef

    Domāju, ka te nav uzskaitīti visi reklāmas izdevumi, tā ka viens krēsls Saeimā noteikti būs izmaksājis vēl vairāk ;-). Kaut vai ja paskatāmies slēptās reklāmas izdevumus, piemēram, neatļautā reklamēšanas dienā Dinamo reklāma. Neviens neatzinās kurš šo “labdarības” akciju veicis, jo tas esot bijis labs piedāvājums bez maksas reklamēties 3 dienas ;-). Attiecīgi tas netiek pieskaitīts pie PLL reklāmas tēriņiem, bet reāli tie ir viņu tēriņi, tikai no melnās kasītes.

    Atbildēt
  4. Sarky

    Jā – piemēram, Ozoliņš ar astotā numura krekliņu (kāda sagadīšanās!) un “Par labu hokeju / Par labu “Dinamo”” taj`s pēpēel skaitļos noteikti nav ierēķināts

    Atbildēt
  5. Vaards

    > Argh: 2010.10.04 @ 13:24:43

    Pērc biļeti un uz Īriju Prom!
    Zemeņu lasīšanas ieguvums ir 100x lielāks par biļetes cenu.

    Atbildēt
  6. budzis

    Zips, bet pec oficialiem datiem par oficialiem teriniem lielakie teretaji bija PLL un SC. Par to visos sturos rakstija. Neoficialas izmaksas netiek aplukotas – PLL un SC figure 90% slepto reklamu gadijumos

    Atbildēt
  7. kintu

    Vismaz beidzot uzskatāms piemērs, ka par spīti izplatītajam mītam nekāda reklāma nevar sūdu pataisīt par zelta gabalu. Reklāma var tikai palīdzēt pozicionēt un dārgāk pārdot labu produktu (Apple utt.). Varbūt arī ļaut viduvējam produktam noturēties tirgū, bet ja produkts smird, tad tur neviens, pat Stendzenieks neko nevar izdarīt.

    Ir daudzi pieprasīti produkti, kuri ļoti labi iztiek praktiski bez reklāmas, piemēram, Ryanair vai Amazon.

    Atbildēt
  8. budzis

    kintu, sudu pataisit par zeltu var ar reklamas palidzibu. Tikai 1x. Nakosaja reize vairs nesanaks (tikai ar galigi garigi slimiem cilvecinjiem). “Pozitivisma kampanja” ieprieksejas velesanas stipri vien atsita cilvekiem ticibu zaglju partijam

    Atbildēt
  9. budzis

    ps. rianairs un amazone reklamejas nejega, tikai tu to neredzi, jo neesi merka auditorija. Kada jega teret naudu reklamai Latvija, ja galvena nauda ir Rietumos. Un tur vini WWW radas itin biezi. Rianairs ari pie mums redzams, tikai celjojumu agenturas, kur apgrozas lidot gribetaji. Tu gribeji, lai vini gozetos centraltirgu, kura apmekletaji savu muzu nelidos?

    Atbildēt
  10. kintu

    Par Amazon tas izklausās tikai pēc tava pieņēmuma, jo esmu nodzīvojis ASV vairāk par 3 gadiem.

    Ryanair politika ir tieši maksimāli ierobežot visādas iegādes caur ceļojumu birojiem utt. Salīdzinot ar citām aviokompānijām (ne obligāti AirBaltic) viņi reklāmās ir praktiski neredzami.

    Reklāmisti vienmēr centīsies pierādīt, cik viņu darbs ir neaizstājams. Problēma ir tikai tajā, ka nav nekādu empīrisku datu, kas to apliecinātu. Iespējams, ka plaša patēriņa precēm ir vajadzīgs reklāmas, lai patērētājs pirktu tieši viņu štruntu, nevis pilnīgi identisku konkurenta preci. Bet ja ir inovatīvs produkts, kuram vēl nav radusies pietiekami liela konkurence, tad gan labāk ietaupīt naudu, jo reklāma tāpat neko nedos.

    Atbildēt
  11. LAL

    kintu: saukt iphone par laba produkta piemēru ir tā apšaubami. Negirbu šo pārvērst par kārtējo apple flametopiku, tomēr uzskatu, ka bez ābola gadiem ilgi koptā MEŽONĪGĀ mārketinga, tas par kulta preci jau nu tiešām nebūtu kļuvis. Ir neskaitami funkcionālāki un lētaki telefoni.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.