Lost seriāla reklāmlaiks maksā $900 000

Vakar piesaistīja raksts par to, ka populārā seriāla Lost reklāmlaika 30 sekundes pēdējā sērijā maksāšot $900 000 dolārus.

NEW YORK (AdAge.com) — So much for “Keep it simple, stupid.” ABC’s “Lost” may have shed millions of viewers as the show grew increasingly complex, but the remaining fans are so intense that marketers are spending big to appear in the program’s on-air farewell. The cost of a 30-second ad in the final episode of the series is coming in around a whopping $900,000, according to media buyers.

Advertising Age ir apkopojuši arī citu seriālu nobeiguma sēriju reklāmlaiku izmaksas.

Diezgan iespaidīgas summas.

Finale finances
‘MASH’ (1983)
A 30-second spot in the finale of the CBS show goes for about $450,000.

‘SEINFELD’ (1998)
Thirty-second spots go for between $1.4 MILLION and $1.8 MILLION.

‘FRIENDS’ (2004)
A 30-second spot costs between $1.5 MILLION and $2.3 MILLION.

‘EVERYBODY LOVES RAYMOND’ (2005)
A 30-second ad goes for about $1.3 MILLION.

‘TODAY’ (2006)
The cost of a 30-second ad in Katie Couric’s last “Today” goes for around $110,000, more than double the normal rate.

Source: Advertising Age

Nobeiguma sērijas reklāmlaika izmaksas ir 4x lielākas nekā parasti.

During last year’s upfront, a 30-second spot for “Lost” was selling for an average of $213,563, according to Advertising Age’s annual survey of ad costs in prime-time broadcast shows. At $900,000 a spot, ABC is clearing a markup north of 400% from advertisers who didn’t reserve their time in the show last year.

Protams, šeit runa ir par milzīgām auditorijām. Latvijā iedzīvotāju ir mazāk nekā Lost skatītāju auditorija.

Yet those viewers who hang on for the ride these programs offer are particularly devoted, and advertisers often hope to win over crowds with an unusual amount of interest in a particular show. Last week, “Lost” snared nearly 8.8 million viewers, according to Nielsen, second only to Fox’s airing of “American Idol” on Tuesday evening.

Cik liela auditorija būtu, ja vēl izdomātu veidu kā iedabūt reklāmu relīzēs, kas ir pieejamas torrentos, lai rādītu tiem skatītājiem, kurus šobrīd neuzskaita Nielsen statistika.

Šie dati vienkārši dod priekšstatu par to kādas naudas apgrozās TV medijos. Tiesa gan tas neattiecās uz Latviju, lai arī Latvijas torrentu lietotāji skatās šos seriālus no torrentiem. 🙂

Tweet about this on TwitterShare on FacebookShare on VKShare on RedditShare on Google+Share on LinkedInEmail this to someone

13 komentāri par “Lost seriāla reklāmlaiks maksā $900 000

  1. karuuzo

    Nu tās reklāmas cenas ir vienkārši neaptveramas. Ja runā par Latviju, braukāju garām Preses namam, tur viņiem pa visu māju “meteorīta” reklāma, un domāju, cik diez izmaksā 20-stāvīgu māju apvilkt ar čeholu un vēl tādu ķēpājumu uztaisīt (ka tas ir meteorīts, sapratu tikai pēc mēneša 🙂 Gan jau ka čehola izmaksas nav vienīgās. Kā vispār kaut kas tāds var atmaksāties? Tur pat īsti nav skaidrs, ko reklamē. Varbūt vairāk jāskatās TV, a to es tāds atpalicis, tikai Discovery un iNetu ar reklāmu bloķētājiem lietoju 😀

    m

    Atbildēt
  2. BOD

    Veids varētu būt tāds, ka televīzijas varētu piedraudrēt ar baigo vajāšanu, ja viņi griezīs ārā reklāmas. Bet ņemot vērā, ka relīzgrupām patīk plēsties savā starpā, kurš ir krutāks, būtu pietiekami daudz tādu, kuri laistu ”true” relīzes (advertfree).

    Atbildēt
  3. CooLynX Raksta autors

    karuuzo, attiecībā uz nesaprotamām reklāmām ir viena sistēma.

    Gudrākās aģentūras izveido kampaņu, kuru neviens nesaprot, tad rīko semināru vai konferenci, kurā viņi pastāsta par kampaņas jēgu, cik forši viņiem tas sanāca un kā to vajadzēja uztvert. Tā kā pieaicināti ir visi amata brāļi, tad arī viņi pēc tam saprot, kas ar konkrēto izdarību bija domāts un kā to vajadzēja uztvert, bet pārējiem nav lemts, jo ierindas reklāmas upurim tas nav nemaz jāsaprot. 🙂

    Atbildēt
  4. c

    man nav izprotama naudas izniekošana reklāmai, bet kad paskatos naivos nedomājošos vēlētājus kas palēkdamies aizskrien vēlēt, tad esmu spiests noticēt neticamajam, ka ir pietiekami daudz kam reklāma ir ļoti svarīga, noteicoša, absolūta un vienīgā patiesība

    Atbildēt
  5. es

    Te jau tā kā tvnetā tie virsraksti…. ķipa liels bļāviens a tekstā mazs pīkstiens… collFIX laikam pārēdies savus fix-burgers…

    Atbildēt
  6. dundurs

    Interesanti cik izmaksā tā stulbā reklāma kas iet pa radio ”cik gan neērti jūtos…kkādi izdalījumi” ? etc. 😀 es nezinu NEVIENU cilveku, ne viriskjajaa dzimtee ne sieviskjajaa kurs var so reklamu noklausities vairak par 3 pirmajiem vardiem….nu super antireklaama. un par sadu antireklamu vel tika samaksats. 😀 nu kur var but tik debili cilveki, ka nesaprot, ka tomer ne visus sudus var bazt kastee un reklameet.

    Atbildēt
  7. frukc

    neesmu eksperts, bet, šķiet, vidējs reklāmas klipiņa laiks ir kādas 6-10 sekundes, ne? tekstā jau protams pierakstīts, ka 30 sekundes, bet virsraksts ir “žurnālistisks” 😉

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.