Tele2 meteorīta jaunie tarifu plāni

Jaunie Tele2 meteorīta tarifu plāni.

Tā ir mana atbilde uz zemāk redzamo fotožabu. 🙂

Ideja nāk no Ievas tvitera ieraksta.

http://twitpic.com/n5nkk – zzzzz Breaking News – kāds šo rīta pusē tvnet.lv pamanīja?

Nu un loģiski, ka nespēju atturēties un neturpināt šo tēmu. 😀

http://twitpic.com/qjk5h – Jaunie tarifu plāni

Sākuma bilde, kas pamudināja uz šo varoņdarbu.

Tvnet raksta nosaukums jau ir izmainīts, bet komentāros palicis vecais.

Kaut kā tā. 🙂

14 komentāri par “Tele2 meteorīta jaunie tarifu plāni

  1. Andron Mc

    Man šķiet ka šī “reklāma” strādā tikai uz dauneļiem un nedapisteņiem.
    Vispār tāds dauņu pasākums – daži neiznēsātie kuņasbērni uztaisa kautkādu falšu meteorītu, vel daži dauneļi dēļ tā pāriet uz tele2 un vislielākais dauņu bars tagad spriedelē vai tas nav bijis nelikumīgi.
    Moš man uztaisīt kautkādu Jurassic Park cienīgu kurmi kurš lien pa dārzu un rauj zobus? Tā būs pieņemsim Kuce solutions reklāma.
    Coolynx, nahuj tu vispār raksti par tiem sūdiem? Mazāk sūdu kustini – mazāk smird!

    Atbildēt
  2. Anonīms

    Saistībā ar iespējamo krimināllietas rosināšanu no Tele2 puses par autortiesību pārkāpumiem, (kopš kura laika parodija ir autortiesību pārkāpums?) mums nākas izņemt pirmās lapas attēlu. Bet…, nāciet tuvākajās dienās – būs kas vēl labāks.
    Lol, parodija ir atrunāta likumā, un nav nekāds autortiesību pārkāpums!

    Atbildēt
  3. shimano

    tas mele2.lv gan ir kaut kas unikāls. Var jau taisīt melno PR, bet nu šis jau ir par traku…
    Nu neticu es pasakām, ka privātpersona nesavtīgos taisnības meklējumos radīs professionālu web lapu vērstu pret kādu konkrētu uzņēmumu. Kāds par to maksā, vai tas tur reklamščiks šoreiz taisa savu “meteorīta” variantu ar mērķi reklamēt sevi kā mārketinga ūberprofessionāli.
    Lai gan no otras puses ideja nav slikta – man varbūt arī gribētos nolikt kādu no konkurentiem as šādu melnā PR metodi. Pie kura griezties? 🙂

    Atbildēt
  4. Anonīms

    Jā, tur vajaga diezgan piepūlēties pieregot domēnu, sazīmēt grafiku, izveidot lapu un saturu. Pārāk neitrāli tas neizskatās…

    Kustības organizators ir režisors un reklāmas eksperts Uldis Cipsts, kurš apgalvo, ka ar šo iniciatīvu nācis klajā privātā kārtā un vēlas panākt, lai sabiedrība beidzot apliecina savu nepatiku pret meļiem un ētikas normu pārkāpējiem.

    Atbildēt
  5. hren

    Tas Cipsts tak atklātā tekstā saka , ka neieredz Stendzenieku un viņa metodes.
    Nu nez kapēc neticu es āžiem, kas veic neatkarīgas akcijas dārzniecības jautājumos.

    Atbildēt
  6. argo

    “Kustības organizators ir režisors un reklāmas eksperts Uldis Cipsts” – nu skaidrs, puiku dušī žaba, ka kāds atļāvies iztērēt 10-štukas un iegūt atdevi par visām 100. Viņš tur savā lapā raksta “Mums ir JĀLIEK SAPRAST negodīgām korporācijām, ka maksimāla peļņa par jebkuru cenu nav un nevar būt neviena uzņēmuma darbības pamatā”. Tas tāds mājiens, ka jādalās un nedrīkst jaukt esošo sistēmu un ar nestandarta akcijām ņemt nost maizīti mārketinga nozarei.

    Atbildēt
  7. O_o

    U. Cipsts uzsver, ka aicinājums boikotēt Tele2 ir viņa privātā inicaitīva un šim apgalvojumam pagaidām nav pamata neticēt. Taču taisnības labad ir jāatgādina, ka U. Cipsts ir reklāmas aģentūras “Avani” direktors, bet šī aģentūra vairākkārt ir sadarbojusies ar Sabiedrisko attiecību aģentūru “Baltijas Komunikāciju centrs”, kas, savukārt, savulaik ir strādājusi ar telekomunikāciju kompāniju LMT.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.