endrju iesūtīja saiti uz ziņu, kurā minēts, ka Amerikā ķersies klāt pie blogeriem, kuri raksta dažādu produktu apskatus un visādi citādi reklamē tos, saņemot par to samaksu vai citus labumus. Mērķis ir pataisīt dažādus produktu apskatus caurspīdīgākus, lai lasītāji redzētu, ka tā ir kāda produkta apmaksāta reklāma.
In a statement the FTC said “the revised guides specify that while decisions will be reached on a case-by-case basis, the post of a blogger who receives cash or in-kind payment to review a product is considered an endorsement.
“Thus, bloggers who make an endorsement must disclose the material connections they share with the seller of the product or service.”
Laikam jau tā ir problēma, ja reiz ķerās pie šādiem mēriem.
We’re in a time when companies will try (to) leverage individuals who are community leaders or have a large audience for brand awareness…but if you want to keep them (readers/followers), being honest or “transparent” is the best way to do so.
Šie jaunie noteikumi attieksies arī uz sociālajiem tīkliem.
The new policy will also apply to Twitter, Facebook, Yelp and other forms of new media advertising.
Es esmu tikai par šādiem noteikumiem, jo visu savu apzinīgo mūžu esmu pieturējies pie šī paša principa – caurspīdīgs un lietotājam saprotams informācijas pasniegšanas veids. Tāpēc arī vienmēr esmu kategoriski atteicies publicēt reklāmrakstus, bet tā vietā piedāvāju reklāmas laukumu, kas arī ir skaidri un nepārprotami apzīmēts kā tāds.
esi elastīgāks!
Mja. Nekad neesmu domājis taisīt blogu kā peļņas avotu. Patiesību sakot, ja atceries toreiz no Barcamp09 Viganta prezentācijas – patiesība vien ir – dabūt sponsorus ir viens, bet… cik tu atpakaļ vari no visiem saviem projektiem atpelnīt? Labi – vienam no simta varbūt izdosies kaut ko sapelnīt, bet nu ne jau visiem. Par reklāmām – maziņas reklāmas sānu malā jau tak ir atļautas? 😉
Interesanti, tad jau laikam Latvijas blogeriem, kuri hostējas WordPress un Blogger un citos ASV servisos tas arī būs jāievēro…
Ar reklāmas laukumu tu domāju E-tamponu 😉
m
Nu bet es jau norādīju uz vārdu Bļaģeri, un pods.lv arī. 🙂
Bet izklausās pēc cenzūras. Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple Apple
pataisa par Apple .
un savu sms pakalpojumu reklāmraksts iekš db.lv (te varbūt kaut ko sajaucu) aizmirsām?
karuuzo, jep. To arī piedāvāju reklamēties gribētājiem.
a, man nav nekad bijuši sms pakalpojumi.
Ati, bet protams. Savādāki “fine 11 000 USD”. Man domāt, ka nav nemaz tik daudz kārtīgai antireklāmai vai citam veiksmīgam pasākumam.
Es drīzāk domāju ka vajag mācīt cilvēkiem domāt nevis ticēt visiem kas rakstīts
a, tās ir otra Arta Āres aktivitātes.
visiem jādomā to ko liek, visiem jādara to ko liek. visiem ir jābut vienādiem un paklausīgiem. perfekta pasaule.