Tagad arī tevi saskaitīs, ja tu brauksi pa Dienvidu tiltu.
Interesanti dati par to cik noslogoti ir Rīgas tilti. Izrādās Dienvidu tilta noslodze ir tikai 12% no kopējās Rīgas tiltu slodzes.
Uz Dienvidu tilta jūlijā beidzot uzstādīta transporta līdzekļu skaitīšanas sistēma. Pirmie dati liecina, ka vidēji dienā to šķērso 12% no Rīgas tiltus šķērsojošajiem transportlīdzekļu vadītājiem. Tas nozīmē, ka dārgākais Rīgas tilts būtiski satiksmi tā arī nav atvieglojis.
Visvairāk noslogotie ir Salu un Vanšu tilti.
«Neatkarīgā» ziņo, ka augusta pirmajās divās nedēļās vidējā satiksmes intensitāte diennaktī abos virzienos uz Dienvidu tilta ir bijusi 23 315 (brīvdienās vidēji – 16 337, darbdienās – 26 107). Savukārt ik dienu Salu tiltu šķērso 65 630 transportlīdzekļu, Akmens tiltu – 51 160, bet Vanšu – 57 534 transportlīdzekļi.
Es ikdienā noslogoju Akmens un Salu tiltus – no rīta uz darbu aizbraukt man šķiet ātrāk pa Akmens tiltu, bet vakarā no darba pa Salu tiltu.
Pabeigs ‘Slāvu apli’, būs citi rezultāti. Nemaz nerunājot par pagarinājumu kreisajā krastā.
Pašreiz arī es ne vienmēr tur braucu tikai dēļ sastrēgumiem – remontiem pie Slāvu apļa
Piekrītu. Tieši tāpēc arī ieliku šo rakstu, lai vēlāk salīdzinātu izmaiņas.
Un VEF tilts? 😀
Jā, domāju, ka Slāvu apļa pabeigšana dos būtisku noslodzes pieaugumu, ir vērts reizi pa reizie nobraukt garām paskatīties izmaiņas.
kamēr nebūs pabeigti visi pievadceļi tikām tas D-tilts arī normāli nefunkcionēs…
es tāpat ikdienā izmantu D-tiltu mājas-darbs-mājas 2x dienā 🙂 Skolas laikā pat 4x (mājas-darbs-mājas-skola-mājas).
Vienīgi sastrēgumi pie izgriešanās uz Bauskas šoseju 🙁
Bet vienalga man sanāk visātrāk 🙂
Bet ja šos 26k vadītājus sadalam uz galviņām pa esošajiem tiltiem, tad korķis uz tiem būtu tomēr lielāks. Pabeigs būvēt visus līkumus tam tiltam, tad būs cita runa.
galvenais lai jau savieno to tiltu otrā galā ar Jelgavas šoseju (tā laikam ir paredzēts)
Jā, arī tas jānņem vērā. Un, nevis sadalīšana uz galviņām, bet ar kādiem pat 90% no tiem 26k būtu jārēķinās Salu tiltam.
CooLynx, konkrētus komentārus komentēt nebūs kādreiz iespēja?
zips, man nepatīk sazarotie komentāri. Teorētiski to ir iespējams izdarīt, bet tas rada nevajadzīgas komplikācijas ar šo atzaru attēlošanu. Tā kā mans hobijs nav katru reizi, kad kāds aizraujās ar savu mākslu vai arī pārtaisa WordPress kodolu, vāķēt HTML & CSS & PHP, tad pieturos pie standarta lietām.
Savulaik, kašķa par tiltu izmaksām ietvaros arī rakstīja, ka jaunceļamais tilts atslogošot tikai [man šķiet, ka tieši arī tika rakstīts ka] 12%.
Tākā prognōzes pat precīzas bijušas ;o)
Jau tika minēts, kamēr nepabeigs visus pievadceļus, tikmēr ar šādiem apgalvojumiem mētāties ir maigi izsakoties stulbi.
salīdzinoši mazais noslogojums ir dēļ tā, ka turpinās remonti abās tilta pusēs. Kad vienā galā slāvu aplis būs gatavs un otrā galā kad normāli savienos ar Bauskas un Jelgavas šosejām, tad būs lielāks noslogojums. pagaidām ir tā, ka es piemēram braucu no rīta uz Juglu pāri dienvidu tiltam, bet mājās biežāk caur centru, jo tur tomēr nav remonta radītu rindu.
Ja atmiņa neviļ, pagarinājums līdz Jelgavas šosejai ir atlikts uz nenoteiktu laiku. T.i. – pievadceļi būs līdz Bauskas šosejai (Ziepniekkalna iela, ja?), bet tālāk lika pagaidīt. Nevaru apstiprināt ar linku.
Lūk, nekas nav minēts par Zemgales mezgla pagarināšanu līdz Vienības gatvei: http://www.dienvidutilts.lv/index.php?lang_id=1&menu_id=93
Kad vel beigs abus galus….
Bet aritad tas nekls par to biezak izmantojamo tiltu – tur pamata braks tikai no Z-kalna+Kekavas uz Plavniekiem+Kengaragu+Purvciemu+Teiku
Personīgi es ikdienā noslogojot tikai Dzelzceļa tiltu un ja pārvietojos uz Austrumlatviju ar personīgo auto, tad izvēlos vienu no 3 maršrutiem – Vanšu tilts (virzienā uz Vidzemi pa Brīvības ielu), Salu tilts (kaut kur Rīgā) vai Rīgas HES (Vidzemes Dienvidu gals un Latgale). Pašlaik kaut kā neizdevīgi braukt apkārt Rīgai, ja vajag uz Cēsu, Valmieras vai citur uz to pusi, jo tik un tā ātrāk sanāk izstāvēt Brīvības ielas korķus.
Tā arī līdz šim vēl neesmu pārbraucis pār Dienvidu tiltu. Pirms dažām nedēļām ievērtēju jaunās Slāvu apļa estakādes un šķērsoju Daugavu pa ierasto maršrutu – Salu tiltu. Vienkārši biju iekārtojos ne tajā joslā un blakus braucošais neļāva uzlīst uz paša tilta, tādēļ nācās braukt vien lejā uz Krasta ielu. Prasās pēc ceļa krāsojumiem un nedaudz vairāk info zīmēm, jo tik sarežģītas estakāžu sistēmas citur Latvijā nav, vai arī tajās ir teicami izvietotas ceļa zīmes. Varbūt nākošreiz braucot iemanīšos iekļūt pareizajā joslā un beidzot varēšu pārbraukt pār lielo miljonu tiltu.
#15 Kaspars Foigts
Jāņa Čakstes gatve sākot no Dienvidu tilta līdz Ziepniekkalna ielai.
nu tas ir tas pats, kas Vienības gatve.. nedaudz pabrauc uz priekšu un esi tur jau, nevis kā tagad jātaisa vesels pus-aplis lai nokļūtu līdz Čakstes/Ozolciema ielai
Delfins, no Ziepniekkalna ielas, AFAIK, nav normāla veida, kā nokļūt uz Vienības gatvi.
Pateicoties šim tiltam es gan ceļā uz darbu gan mājās ietaupu apmēram stundu. Pat atcerēties negribas kā bija jāmīcās pa akmeņnieku vai salinieku. Tāpēc esmu ļoti apmierināts, ka to uzcēla (protams, varēja būt lētāk un ja kāds ir uz tilta rēķina uzvārījies, lai to justīcija ķer rokā un soda) un gribas ieklapēt tos, kas saka, ka tilts ir nevajadzīgs un pa to pārbrauc 3 auto dienā (tā muldēja viens gudrītis radio). Dies do, lai nevienam mudakam neienāk prātā apturēt pievadceļu un slāvu apļa būvi. Tad gan šie balsti būtu varen dārgs bezjēdzīgs piemineklis.
Delfins:
Jauc kaut ko – pašlaik taisīs tikai pievienojumu Ziepniekkalna iela.
Lai tiktu līdz Vienības gatvei, tik un tā jābrauc pa Bauskas un Graudu ielām, jo posms Ziepniekkalna iela – Vienības gatve visticamāk tuvākajā nākotnē nespīd.
Un tā J. Čakstes gatve, kura ir pie Bauskas ielas arī pēc plānotās n-tās kārtas netiks savienota ar to J. Čakstes gatves daļu, kura atrodas Ziepniekkalnā.
Uzmet aci zl.lv kartei – tur ir ieskicēta plānotā trase.
Gan jau būs līdz V-gatvei 😉
atņems naudu no slimnīcām un skolām un būs. Vnk tiltam nav jēgas, ka tas ir pabeigts, bet ceļi – nē. Turklāt tur jau darbi ies raitāk. Ja firma attieksies no būvniecības – nāks cita ar lētāku piedāvājumu.
Tomēr nevar neatzīt, ka tie nieka 12% agrāk bija uz Salu tilta pleciem, un ka Salu tilts tagad ir atslogots.
Aber tikai ībļi spēj uzlikt šādu te ziņas nosaukumu: Dienvidu tilts pagaidām šoferiem nav vajadzīgs
5dienu pēcpusdienās un 7dienu vakaros un ik pa laikam nedēļas vidū no jelgavas šosejas, lai tiktu uz purčiku izmantojam dienvidu tiltu, jo pa to pusi kaut kā ātrāk vienmēr sanāk.
Pieņemot, ka pilnīgi visi Dienvidu tilta šķērsotāji būtu izmantojuši Salu tiltu, ja Dienvidu tilta nebūtu, var aprēķināt, ka Salu tilta noslodze samazinājusies aptuveni par 26%.