IZZI hohma ar twitteri

Es vairs neizturēju un mēģināšu salikt savas domas uz papīra. Ieraudzīju šo sludinājumu un sasmējos (uzzināju no twittera). Vienīgi aprāvos uz to, ka patiesībā tas ir skarbi un ļoti bēdīgi. Pēc visa spriežot, cilvēki  ir iedzīti stūrī un nesaprot, ko darīt, lai atrisinātu problēmu.

Mēģināšu par visu pēc kārtas. Sākās viss ar to, ka kolēģe bija tikusies ar viņiem par kaut kādām darīšanām un sarunā viņi pārmeta, ka es esot uzsācis neslavas celšanu pret IZZI.

Neslava ir parādījusies šajā mana vārda un uzvārda brāļa Arta Āres ierakstā par IZZI pakalpojumiem un to atspoguļojumu Twitterī.

Viss sākās ar to, ka jūnija sākumā vairāki cilvēki twitterī sāka dalīties pieredzē un diskutēt par to, ka IZZI internets ļoti bieži nestrādā, ir slikts serviss. Cilvēi savu pierdzi un sašutumu izpauda cits citam. Lūk daži no twītiem:

Pēc tam sekoja ņemšanās ar Twitter kontiem un tekstiem, kā arī Panorāmas sižets.

Es tā sapratu, ka vakar tika uzrīkota tikšanās ar Twitter lietotājiem un IZZI pārstāvjiem, lai vienotos par to, ko tālāk darīt, bet izskatās, ka neko prātīgu nav izrunājuši.

Māris jau ir uzskaitījis, ko vajadzētu darīt IZZI, lai monitorētu medijus un saprastu, kas tiek par viņiem rakstīts.

1. Izveidotu Google Alerts uz IZZI nosaukumu

2. Izmantotu vienu no labākajiem servisiem, kas ir pa brīvu, lai monitorētu komentārus blogos

3. Paņemtu IZZI atslēgvārda RSS barotni no Technorati

4. Izmantotu kādu no Twitter monitoringa bezmaksas rīkiem, lai monitorētu savu brendu. Piemēram, Twilert, Twitter Search (un paņemtu RSS barotni).

5. Ar Yahoo Pipes vai kādu citu RSS izveidošanas rīku, izveidotu nekur.lv meklēšanas barotni uz IZZI

6. Iegādātos Leta monitoringa pakalpojumus (pilno paketi, ieskaitot interneta monitoringu).

7. Pa vakariem palasīt kādu interneta mārketinga grāmatu, var sākt ar Groundswell (varu pat aizdot, ja vien apsoliet izlasīt), bet ja negribas lasīt grāmatas, tad varbūt laiks mainīt nodarbošanos…

8. Apmeklēt jebkuru interneta mārketinga konferenci, kas tuvākā laikā notiks Latvijā, piedalīties tajos un esiet droši, tas atmaksāsies

9. Pamacīties no saviem tiešajiem konkurentiem Lattelecom, kas ir pamatīgu soli priekšā šajā vidē

Ja atskaita 6. un 7. punktu, kurš man šķiet, ka nevajadzīgs solis izdevumu ziņā. Problēma nav tik liela ar medijiem kā to šobrīd mēģina uzpūst.

Tas, ko es vēl no savas puses gribētu ieteikt.

Problēma jau nav Twitter lietotājos vai blogeros, kas raksta par IZZI kaut ko sliktu, bet gan tajā, ka IZZI kā pakalpojumu sniedzējs nav spējis kvalitatīvi apkalpot savus klientus un klienti ir pietiekami progresīvi, ka dalās iespaidos ar citiem lietotājiem. Attiecīgi arī risinājumam ir jābūt primāri tieši kā pakalpojuma kvalitātes uzlabošanai un tikai pēc tam jau monitorēt dažādos kanālus, lai atrisinātu atsevišķos izņēmuma gadījumus.

Pieņemot darbā Twitter lietotāju, IZZI neatrisinās pamata problēmu – komunikācijas problēmas ar klientiem un pakalpojumu slikto kvalitāti, ja tāda ir. Es neesmu IZZI lietotājs un nezinu kā tur patiesībā ir.

Nav jēgas nosegt tikai Twitter kā komunikāciju kanālu. Vai tiešām IZZI pēc tam pieņems arī IZZI blogotāju, IZZI foruma lietotāju utt.? Loģiski, ka nē. Tie ir tikai dažādi kanāli caur kuriem cilvēki izsaka savu neapmierinātību sabiedrībai. Kāpēc? Jo primārais komunikators, kas šajā gadījumā IZZI visticamāk ir atbalsta dienests, nav gribējis vai varējis ar klientiem izrunāties un vienoties par kaut ko, kas apmierinātu abas puses. Cilvēki tika noraidīti vai netika sniegta pietiekami ticama informācija un viņi gāja palīdzību meklēt internetā, kur uzradās atsaucīgas ausis.

Mans papildinājums Māra ieteikumiem.

  1. Pieaicināt speciālistus, kas kaut ko saprot no internetā notiekošiem procesiem un var izskaidrot notiekošo (precizējiet, ko šie speciālisti ir paveikuši un kādi ir bijuši rezultāti, jo šobrīd nozarē ir ļoti daudz tā saucamo ekspertu, kurus vajadzētu ar sūdainu mietu izdzenāt, lai nejauc gaisu)
  2. Neņemt darbā Twitter lietotāju, bet gan savā komunikāciju daļā atrast atbildīgo, kas monitorētu internetu (tas, ko Māris bija uzskaitījis) un ziņotu par problēmām, kā arī piedalītos diskusijās
  3. Uzlabot savu produktu kvalitāti (ja ir objektīvi iemesli uzskatīt, ka ir problēmas)
  4. Klientu atbalsta serviss – tā ir komunikācija ar klientiem, kas parasti visiem klibo
  5. Nestāstīt pasakas klientiem – ja ir ziepes, tad sniegt OBJEKTĪVU informāciju, jo visi ir cilvēki un, ja ir kaut kas nogājis greizi, tad arī pastāstīt, kas ir par vainu un kad tā tiks atrisināta, kā arī kā tiks kompensēts šis zaudējums.

Pēdējie trīs punkti ir paši būtiskākie jautājumi, kas ir jāatrisina. Viss pārējais ir sekundārs un nebūs būtisks, ja šie jautājumi tiks atrisināti.

Šis sludinājums CV.lv diemžēl būs labs precedents Twitteristiem un blogeriem, lai izmantotu kā piemēru kādā no blogeru saietiem. Stulbi, bet, ko padarīsi.

48 komentāri par “IZZI hohma ar twitteri

  1. ROLANDS

    MANUPR’AT IZZI GALVENAA PROBLEEMA IR KOMPAANIJAS VADIIBA, IIPASHI INVESTORU VAACU UUBERBARONU NESPEEJA KRITISKI IZVEERTEET PASHIEM SAVU KOMPETENCI UN UZTICEETIES VIETEEJIEM CILVEEKIEM. TAAPEEC JAU TAADI BRIINUMI NOTIEK.

    Atbildēt
  2. normunds

    Roland, tu laid šķērsām. neviens vācu investors nesēž klientu apkalpošanas centrā, vadībā [vadība un investors nav viens un tas pats] joprojām ir vietējie cilvēki, lielākā daļa izzi strādā vismaz 5 ja ne 10 gadus.

    Atbildēt
  3. sapieris

    Es arī esmu viens no nelaimīgajiem izzi klientiem. Garantēti trīs piektdienās no četrām, internets vakaros pazūd, kļūst ļoti lēns, pakešu zudums 50-70%. Jau vairākus mēnešus cenšos sazvanīt kādu, kas atbild par klientu apkalpošanu. TĀDU NAV!!! Tad ko gan var gribēt no kantora, kurā nav atbildīgo pat to, lai internets strādātu. Katru reizi zvanot uz IZZI, man piedāvā tikai un vienīgi zvanu centra operatorus, kuru zināšanas sniedzas tikai līdz spējai nolasīt dažas standartfrāzes. Varētu stundām stāstīt anekdotes, par šiem operatoriem, ja tikai tas nebūtu saistīts ar mani, kas vairs nemaz nav smieklīgi. Stulbākas ir tas, ka IZZI pārpērk (vismaz Purvciemā) visus mazos provaiderus, ar kuriem vismaz varēja runāt normālā valodā. Pats tādā veidā pilnīgi negribot kļuvu par izzi klientu.

    Atbildēt
  4. Reinis

    Tā kā labu laiku izmantoju IZZI kā kabeļtelevīzijas operatoru (manā izpratnē šobrīd labākais kabeļu TV operators) papildināju savu pakalpojumu klāstu ar 100Mbit internetu (abonēšanas cenas starpība pāris lati). Pirmās dienas tik tiešām negāja, bet šobrīd LV ir tuvu solītajiem 100Mbit, ārzemes 2-5 kā nu kurā vietā; pakalpojums stabils (lietoju CISCO kabeļu modemu), nekādas sūdzības nav. Mazliet brīnos par visu šo buzz, vai tik tiešām man vienīgajam viss ir OK un pārējiem nežēlīgi neiet? Beidzot esmu izvilcis laimīgo loterijas biļeti?

    Atbildēt
  5. Reinis

    Nu man atkal IZZI pieredze shaada:
    Sestdien no riita pazuud internets (TV ir bet interneta nav, taatad kautkaada IZZI tehnikas probleema), zvanu uz atbalsta dienestu un aprakstu probleemu. Shie saka, ka zinaama probleema un tiek risinaata. Nu briivdienaas nav ko maajaas seedeedt un neiespringstu.
    Tomeer kad pirmdien veel ar vien nav, zvanu un jautaaju kas par lietu (un vispaar pieteicu jau pirms divaam dienaam). Shie atkal to pashu – zinaama probleema un tiekot risinaata. Jautaaju kad buus – nevarot pateikt. Prasu lai savieno ar kaadu, kas var kautko vairaak pateikt. Nee taa arii nevarot. Nu labi kaa nekaa pirmaa darba diena – gan jau salabos.
    Otrdienas riits – interneta kaa nav taa nav. Atkal zvanu, stātsts tas pats, kas pirmdienaa.
    Treshdienas riits – viss tas pats. Nestraadaa un neviens nemaak pateikt kad/vai buus.
    Ceturtdiena – saaku jau domaat, kur mekleet citu provaideri, jo maajaas shaadaam taadaam pat darba vajadziibaam tiiklu tomeer vajag.
    Piektdiena – veelreiz tomeer izlemju pameegjinaat laimi ar IZZI zvanu centru (kautgan jau kautkaa moraali apniik zvaniit un luugties, lai kautko paskaidro). Seko labaakais jautaajums – Jums tieshaam nav interneta? Shiem redz probleema esot jau regjistreeta kaa noveersta (nesazinoties ar mani?). Seko jautaajumu sesija par kabeļiem uz gaisminjaam uz modema, liidz, piedraudot ar 10 LVL izsaukuma maksu (ja gadiijumaa probleema buus pie manis), shie tomeer pieregistree meistara viziiti.
    Naakamaa pirmdiena – beidzot ierodas meistars un noveersh probleemu. Kautkaads pastiprinaataajs pa celjam esot nospraadzis.

    Rezultaataa, reakcijas laiks uz pieteiktu probleemu akuraat 10 dienas.

    Atbildēt
  6. Karīna

    Mana pieredze ar IZZI – internets strādā tikai epizodiski (īpaši vakaros) un bieži neatbilstoši solītajam ātrumam. Par līguma pārtraikšanu sods Ls 60. Klientu apkalpošanas tik zemā līmenī, ka beigās vairs negribas neko, tikai tikt prom no ši pakalpojuma sniedzēja. Diemžēl ļoti slikta pieredze.

    Atbildēt
  7. rr

    Atslēdzos no Izzi ap februāri, jo pēdējā gada laikā nets gāja ~ 80% laika. Regulāri vakaros no 18-23 nets vispār nebija vai arī parādijās ļoti epizodiski. Zvaniju regulāri. Teica, ka pa 15 Ls atsūtīšot meistaru, kas visu nočekošot. Protams, ka atteicos. Aģitēju kaimiņus, ka lai zvana arī tie, jo šamiem problēmas bija tieši tādas pašas. Pēc kāda laika Izzi atzina, ka ir problēmas un tās risināšot. Pagāja 3 mēneši un nekas nemainijās. Atslēdzos. Kaimiņi/paziņas un draugi arī.

    Atbildēt
  8. Dveesele

    Nejau izzi ir vieniigais greekotaajs kas ar saviem “kaadas lampinas jums deg” un “vai restarteejaat datoru” tekstiem visus atshuj un pasaka ka vairaak neko nespeej dariit.

    pirms 2 nedeelaam bija tieshi taada pati pieredze ar lattelecom, man pat pateica ka abi mani datori ir sabojaajushies (pc un laptops) jo probleema neesot vinjiem.

    beigaas izraadiijaas ka piesleedzot interneta tv pashi kautko nomudiijushi 🙂 tas gan laikam ir rets gadiijums, bet tie teksti vienmeer ir vieni un tie pashi 🙂

    Atbildēt
  9. Mārcis

    omg, omg, lasu šos stāstus un atceros, ka man bija tāpat. dzīvoju Rīgas centrā, katru vakaru kā pulkstenis ap 8iem vakarā internets sāk čakarēties. tik ļoti, ka neko browsēt normāli nevar. ap 10iem atkal labi. reizi mēnesī uz dienu vai divām sakari pazūd. servisa telefona numuru no galvas zinu 🙂
    neizturēju un decembrī pārslēdzos uz Lattelecom. tad tikai pa īstam sapratu ko nozīmē labs internets 24/7. kvalitāte stabila, pārtraukumu vēl nav bijis.

    pašam izzi var ieteikt, ka problēma nav twitterī, problēma ir pakalpojumu kvalitātē. kamēr tas netiks novērsts, pr kļūs tikai sliktāks.

    Atbildēt
  10. Zivtiņš

    par IZZI – ir pieredze – mēsls, kas mēsls, periodiski bruka REGULĀRI nost, uz dienu, divām, trijām un vairāk… (Āgenskalns, gadu[?] atpakaļ)

    pašlaik lietoju Baltinet (Baltkom apakškompānija) – viss kedā, bija viens downs pusgada laikā – uzzvanīju – atbrauca meistari, sačinīja k-ko bēniņos un viss griežas tālāk!

    respect arī lattelehlam pēdējā laikā – pakalpojuma kvalitāte uzlabojusies ievērojami, tik jauno “gribētāju” supports vēl joprojām sūkā, bet ja viss strādā – tad sūdzībām vietu nav 🙂

    Atbildēt
  11. Salvis

    Esmu lietojis dažādus internetus. Stabilākais un drošākais ir Apollo DSL. Pašlaik īres līguma dēļ lietoju citu (nesaukšu firmu), pieslēgums ir ātrāks, bet ir augstāks packetloss, kvalitāte “peld”, tāpēc reizēm nepatīk – esmu pieradis pie pieslēguma, kas strādā vienmēr un neraustās. Ceru tikt atpakaļ pie Apollo pieslēguma.

    Atbildēt
  12. Intars

    Atceros, kā pirms kādiem gadiem pieciem sešiem internetā gānījās par apollo dsl un apollo e-pastu, kas vairāk negāja kā gāja, bet neko, atceros toreiz nomainīja vadību un džeki visu sakārtoja pusgada laikā, tā kā ļoti svarīgi ir – kas krīzes situācijās ķeras pie lietas un kāda ir motivācija to darīt. Ja IZZI nokoncentēsies, sāks atbildēt uz telefona zvaniem un par savu rīcību, tad viņiem ir visas iespējas ne tikai noturēties šajā tirgū, bet arī izplesties. Šie gājieni ar twitteri man liekas tāda bērnišķīga koķetēšana ar vienu nišas auditoriju. Panorāmas sižets jau arī parādīja, ka viņi vairāk stāstīja, kādi paši ir kruti, kā seko tipa sociālajiem mēdijiem un jaunumiem pasaulē, bet pēc būtības par IZZI neko nestāstīja. 😉

    Atbildēt
  13. juris

    arii es lietoju IZZI internetu un vienu reizi bija probleema, kuru sazvanoties vareeja atrisinaat. iespeejams man paveicaas vai daziem neveices – to gruuti pateikt. Nesaku ka IZZI ir perfekts tachu mana liizshineejaa pieredze raada, ka IZZI un telekoma interneti ir labaakie ko LV esmu lietojis – visi mazie kantoriishi iipashi treknajos laikos, sola meistaru 14 dienaa – dzeks neierodas un taa 3-4 reizes peec kaartas, tad ierodas kaut ko pachubina, neko nesataisa un pazuud un nem un mini ko dariit taalaak….

    Lai vai kaa parasti lieliem kantoriem klientu atbalsts tomeer ir labaaks par mazajiem kaktu kantoriem, probleemas arii gadaas tachu peec manas pieredzes tas tomeer tiek daudz maz cieshami labotas.

    Atbildēt
  14. TV

    Vai tautai ir kādas sūdzības arī par IZZI digitālo TV jeb tikai par internetu ?
    Pašreiz ir labs piedāvājums IZZI digitālajai TV, ir doma paņemt, bet negribas iegrābties.

    Atbildēt
  15. nolemtais

    2 gadu laikā sākot no pieslēgšanas jau vienīga muļa ar IZZI-urba caurumu kabelim, ieurba elektrībā, pēc izlamāšanās ar menedžeri un ”maigas” vēstules vadītājai iedeva 3 mēnešus par brīvu, kādu laiku bija miers, ik pa laikam pazūd nets, bet nu var pieciest, pēdējā pusgada laikā vienk. gribas mest ar ķieģeli visam, uz kā rakstīts IZZI, inets pazūd vismaz reizi dienā, a to i uz visu dienu. Secinājumi: zvanīt nav jēgas, gaidīšana kā minimums 5 min, līdz kāds paceļ, uz meiliem atbild labi ja ”sūdzības pieņemtas, risināsim”, pēc ilgākas lamāšanās un krišanas viņiem uz nerviem var dabūt kādus %% atlaidi abonēšanai (man 10% pēdējoreiz iedeva), manuprāt, ja ir iespēja, internetam ņemt citu kompāniju, jo patērētie nervi nav to vērti, vismaz kamēr tas bardaks nav sakārtots, vismaz pagaidām uzlabojumus nekādus nemana

    Atbildēt
  16. rr

    Ar izzi digitālo tv itkā mazāk problēmas. Daudz maz ok, bet pilnīgi bez problēmām arī tur viss nav. Pirmkārt LV televīzijas raustās ik pēc pāris min. Kas gan nav LTV problēma signāla padošanā, bet pašu izzi čakars. Mēdz uzkārties kanāli (pazūd signāls), bet ļoti reti. Esmu izzi tv klients jau kopš Telia bija. Kopš digitālās tv (pieslēdzu uzreiz kā parādijās) kādas 8 reizes ir bijušas problēmas ar kartes vai dekodera uzkāršanos. Tipa jāatjauno rūpnīcas settingi. Vienreiz pat tas nelīdzēja un bija jāsauc meistars, kurš nomainija karti. Protams, vēl mūžīgā signāla pazušana brīdī, kad mobilais zvana 2m rādiusā ap tv. Kopumā piedāvātais kanālu skaits ir apmierinošs tomēr cipars ir liels, bet tā kā drīz pārvācos, tad nav mana problēma. Manā jaunajā rajonā Livas ir labs piedāvājums, to visticamāk tad arī ņemšu.

    Atbildēt
  17. ragnarok

    Dziivoju Purchikaa netaalu no Ierikju ielas. Laikam taapeec paveicies ar infrastruktuuru. Izzi ir jau 5 gadus, un sho 5 gadu laikaa 2reiz nets pazuda uz 1 dienu. Tagad uzmochiiju 100Mb aatrumu => ir ok. Jaa tikai tas liigumsods par lauzhsanu kaut kaads nenormaali liels.

    Atbildēt
  18. Tulpe

    „Izzi” prasījumu daļai
    Fax: 67031002 
    prasījuma pieteikums.

    2008. gada 17. novembrī mana dzīvesbiedre sazinājās ar „Izzi” diennakts zvanu centru, informējot, ka interneta un kabeļtelevīzijas pieslēgums [adresē] veikts nekorekti – kabeļtelevīziju skatīties un internetu lietot nav iespējams vienlaikus, bet atsevišķi, attiecīgi katru reizi pārspraužot televīzijas antenas kabeli. Respektīvi, „Izzi” nav veicis savu līgumā atrunāto pienākumu veikt televīzijas un interneta pieslēgumu. „Izzi” diennakts zvanu centra pārstāvis informēja, ka meistars ieradīsies pareizi saslēgt vadus, kā vizītes laiku nozīmējot 19. novembri plkst. 11:00.

    No 19. novembra plkst 11:00 līdz 12:00 mājās gaidīju „Izzi” meistaru, kurš tā arī neieradās, tāpēc devos atpakaļ uz darbu, savukārt dzīvesbiedre sazinājās ar „Izzi” diennakts zvanu centru, kur pārstāve informēja: „Kā, bet Jūsu vizīte taču pārcelta uz laika posmu no plkst. 14:00 līdz 16:00”. Kāpēc vizīte pārcelta uz citu laiku un kāpēc par to mēs netikām informēti, viņa nespēja izskaidrot. Sekojoši dzīvesbiedrei nācās atteikt tieši šajā laikā ieplānoto iepriekšpieteikto bērna vizīti peldbaseinā, lai turpinātu gaidīt meistaru. Neilgi pēc 16:00 viņš tomēr ieradās.

    Dzīvesbiedre meistaram deva sekojošus uzdevumus:
    1. pieslēgt „Izzi” kabeļinternetu un televīziju tādā veidā, lai vienlaikus būtu iespējams lietot šos abus pakalpojumus;
    2. izveidot 1 (vienu) metru garu savienojumu no „Izzi” modēma kastītes līdz televizoram un 4 (četrus) metrus garu savienojumu no „Izzi” modēma kastītes līdz datoram.
    Pabeidzis darbu, meistars informēja, ka apmaksa par paveikto būs 5 (pieci) lati, kas pievienoti ikmēneša rēķinam.

    Pārnakot mājās, konstatēju:
    1. meistars izveidojis 4 (četrus) metrus garu savienojumu no televizora līdz „Izzi” modēma kastītei un 1 (vienu) metru garu savienojumu no „Izzi” modēma kastītes līdz datoram
    2. datorā izdzēsts „Local Area Connection 3” ar visiem uzstādījumiem un no jauna izveidots „Local Area Connection 4”
    3. ar „Izzi” pieslēgumu internetā nav iespējams ieiet (nenotiek savienojums starp datoru un serveri, netiek pārsūtītas informācijas paketes)
    4. internetā iespējams ieiet ar bezvadu interneta savienojumu „Linksys”, kurš nav nodrošināts ar paroli un visdrīzāk atrodas kādā no apkārtnes dzīvokļiem.
    Respektīvi, meistars ne tikai nav izpildījis nevienu no viņam uzstādītajiem uzdevumiem, bet turklāt arī veicis papildus dabības situācijas pasliktināšanai.

    Plkst. 17:37 sazinājos ar „Izzi” diennakts zvanu centra pārstāvi Rolandu, kurš uzklausīja augšminēto situācijas izklāstu un apsolīja atzvanīt ar risinājumu 20. novembrī „pēc 9:00”.

    20. novembrī plkst. 10:15 zvanīju uz „Izzi” diennakts zvanu centru, interesējoties, kāpēc Rolands vēl nav atzvanījis. Centra pārstāve solījās noskaidrot šo jautājumu. Plkst 10:38 Rolands piezvanīja, lai informētu, ka atzvanīs „pēc 13:00”. Jau atkārtoti pārkāpjot paša nosprausto termiņu, plkst. 14:03 Rolands zvanīja, lai informētu, ka:
    1. Rolands ir sazinājies ar meistaru, un meistars apgalvo, ka saslēdzis vadus atbilstoši pieprasījumam – 1 (vienu) metru garš kabelis līdz televizoram un 4 (četrus) metrus garš kabelis līdz datoram;
    2. Rolands ir panācis, lai pie rēķina netiktu pieskaitīta summa Ls 5 apmērā par meistara vizīti, kurā viņš neizpildīja nevienu no pasūtītajām darbībām, bet veica vairākas nepasūtītas;
    3. par atkārtotu meistara vizīti, kurā viņš, iespējams, izpildītu viņam pasūtītās darbības, gan būs jāmaksā Ls 5.

    Informēju Rolandu, ka:
    1. pieslēgums ir izveidots aplami, pilnīgi pretēji pasūtītajam, kas kopā ar meistara pārliecību, ka darbs veikts korekti, stiprina šaubas, vai meistars spēj atšķirt televizoru no datora;
    2. pateicos par vienas prasības izpildi;
    3. ja nespējam vienoties par to, lai „Izzi” pārstāvis veiktu viņam pasūtītās darbības un novērstu viņam nepasūtīto darbību sekas bez maksas, tad stundai, kuru meistaru gaidīju es, un 5 stundām, kuras meistaru gaidīja dzīvesbiedre, piemērojam tādu pašu likmi kā meistara vizītei – Ls 5, līdz ar to „Izzi” ir jāmaksā Ls 30 par nelietderīgu darba laika kavējumu jeb dīkstāvi, kas radusies, „Izzi” meistaram neierodoties objektā norunātajā laikā.

    Rolands risinājumam par dīkstāves kompensāciju nepiekrita: „Mēs tā nedarām”. Savukārt cēloņus, kāpēc mums būtu jāapmaksā atkārtota meistara vizīte, kurā viņš, iespējams, veiktu viņam pasūtītās darbības un novērstu savas iepriekšējās kaitnieciskās darbības sekas, Rolands argumentēja šādi: „Jo tā tas vienkārši ir”. Sazinoties ar „Izzi” biroju, pārstāve ieteica „Izzi” prasījumu daļai pa faksu adresēt pretenziju, tad nu šeit, lūk, tā arī ir tapusi.

    Kopsavelkot: esam lūguši „Izzi” veikt savus līgumā atrunātos pienākumus (pieslēgt kabeļinternetu un televīziju vienlaicīgai lietošanai), kas nav izdarīts. Tā vietā ir veiktas kaitnieciskas darbības, kuru sekas „Izzi” piedāvā novērst par papildus samaksu. Uzskatu, ka šajā situācijā „Izzi” darbinieki rīkojušies neprofesionāli un neatbilstoši noslēgtajam līgumam, izšķērdējot mūsu laiku, veicot kaitnieciskas darbības un atsakoties novērst to sekas.

    Sakarā ar to atkārtotai meistara vizītei varu piekrist tikai gadījumā, ja ir rakstiska un apdrošināta „Izzi” garantija, ka meistars ieradīsies laikā un veiks tikai viņam prasītās darbības.
    Kompensācijas nolūkos pieprasu „Izzi” sniegt interneta un kabeļtelevīzijas pakalpojumus bez maksas visa 2009. gada garumā.

    Pateicos jau iepriekš un vēlu veiksmi darbos,

    [Vārds, Uzvārds]
    2008. gada 20. novembrī

    Atbildēt
  19. --

    Izmantojot izdevību, vēlētos palūgt citu IZZI upuru pieredzi ar iesniegumiem. Varbūt kādam ir paraugam korekti noformēts iesniegums ar PTAL pantiem, lai nevajadzētu maksāt līgumsodu līguma laušanas gadījumā.

    Mans stāsts īss – dzīvoju centrā, izsaucu izzi, šie ievilka internetu (25mbit/s). Pēc pāris dienām sāku ar bažām konstatēt, ka packet loss ir tuvu 80% un tas notiek aizvien biežāk. Ping-pongs ar zvanu centru, līdz dabūju meistaru. Šis meistars ieradās un konstatēja, ka šai mājai vispār nevar nodrošināt jaunos ātrumus, jo tur kaut kādi pastiprinātāji vai kas cits nav salikti līdz mājai, un darbs esot tiem, kas “pa jumtiem staigā”. Sarakstīja lapu un aizlaidās. Pēc kāda laika uz modema vismaz sāka visas lampiņas degt tā, kā meistars pastāstīja, kā vajadzētu būt. Bet tik un tā vēl joprojām internets ir ļoti nestabils, faktiski nekas nav uz labo pusi mainījies.

    Gribu slēgties nost, bet negribu līgumsodu maksāt – nav mana vaina, ka viņi pieslēguši internetu tur, kur paši nevar to nodrošināt.

    Saukšu Lattelecom – lai jau urbj sienā lielo caurumu.

    Atbildēt
  20. Lauma

    IZZI internets man iet tiiri cieshami, citi dziivoklja biedri gan suudzaas, ka nevar interneta radio klausiities – ik pa briitinjam noraustaas. Bet reklaampolitika gan IZZI mani nesen sakaitinaaja – nekaadiigi nevareeju tikt valjaa no IZZI reklaamagjenta, kas man pie durviim gribeeja izstaastiit, cik lieliski buus, ja es saakshu maksaat veel kaadus 10-20 latus meenesii :/ (Lai gan, manupraat, ieteikumi pilniigi neatbilsda suudziibaam – taa ka jaunu infrastruktuuru vinji te nepaarvilks, taapeec vieniigo man suudziibu (raustiishanos) piedaavaataa atruma pacelshana nelabos.) Ja IZZI pret saviem klientiem izraadiitu kaut nedaudz cienjas, tad peec 10 minuushu muldeeshanas caur aizsleegtaam durviim un peec vaardiem: “es shobriid tieshaam ljoti steidzos” vinju reklaamagjenti aizvaaktos.

    Atbildēt
  21. hmnz

    Ja godīgi, nesaprotu tos dīvaiņus, kas pilsētā (Rīgā) dzīvodami, slēdzas klāt pie IZZI. Nu labi, visur nav n-tie ISP pieejami, bet nu IZZI…spriežot pēc atsauksmēm konkrēts jeblis ar viņiem. Pats tādu ņemtu tikai dziļos laukos, kur pilnīgi nekā cita nav.

    Atbildēt
  22. ZBH

    IZZI un centrs – jep, suunas ar link stabilitaat. incant, cik liel viniem iraid koaksiaalie plekj, ja jau shie uz optik magistraalee sakaas paargaajus?

    Atbildēt
  23. kmm

    Man man ir IZZI, jo Fastnetu pārpirka maitas. Un es to pamaniju, jo sāka zust nets, un bija jāzvana, pirmoreiz gada laikā; tad arī noskaidroju ka tagad man ir IZZI 🙂 Pie tiešām nestabilas darbības man ir arī Downl. nogriezts uz~1500kB/s un Upl. uz 50-250kB/s. Un pie visa bonusā torrentus mēģina apgriezt. Takā tā ir cūcība cūcības galā, jo Fastnet tiešām piedāvāja 10000kB/s / 5000kB/s – pilnīgi raudāt gribas 🙁

    Atbildēt
  24. jareks

    man ar purčikā izzi iegādājies manējo provaideru, atceros kādreiz varēju sarunāt visu, kā nākas cilvēcīgā valodā, gan par atslēgšanos uz laiku, kad vajadzēja, gan par atmaksu.
    Tagad debilisma kalngals, pat nezinu cik man tagad ir jāmaksā par internetu, pārskaitu pašizdomātas summas tad, kad izzi atsūta īsziņu par nemaksāšanu, jo 5x esmu mēģinājis viņus sazvanīt un ne reizi tas nav izdevies. nu i nafig, vairs nemēģināšu. Par interneta ātrumu gan nesūdzos, manām vajadzībām pilnīgi pietiek.

    Par raksta pamattēmu gan varu teikt, ka Māra ieteikumi ir tikpat debili kā izzi mēģinājums atrast twiterotāju. Latvijā ir neskaitāmas PR aģentūras, kuras nodarbojās ar sūdu sastrēbšanu, viedokļa monitoringu un citām nepieciešamām lietām. Uzņēmumam kurš nodarbojas ar sakaru pakalpojumu sniegšanu pašam nav nekas tāds jādara.

    Atbildēt
  25. Atbalss: 21.gs.sviests: Motivācijas vēstule 140 simbolu garumā | Nuucha Blogs

  26. igors

    Sveicināti!

    Latvijas telekomunikāciju operatora IZZI komandas vārdā pateicos par izrādīto interesi pievienoties mūsu kolektīvam Twitter konta operatora statusā.

    Uz vakanci nepilnas diennakts laikā saņēmām 44 pieteikumus. Augstu novērtējam Jūsu drosmi stāties pretī izaicinājumiem sociālo mediju vidē, tomēr, ņemot vērā nopietno konkurenci, šoreiz Jūsu kandidatūru nevirzīsim dalībai konkursa otrajā kārtā.

    Būsim priecīgi ar Jums turpināt komunikāciju Twitterī!

    Ar cieņu,

    IZZI SIA

    Personāla daļas vadītāja

    Inguna Rozīte

    aj nesanāca 🙁 😀 tā interesēja šī vakance, diez pēc kā viņi atlasīja kandidātus, jo CV labs un ari sanaca laba motivacjias vestule 🙂

    Atbildēt
  27. lol

    Jātaisa ping pārtij gandrīz katru vakaru, neizturami. Un vēl viena lieta, IP pingojās ļoti labi, bet hostname karās, un drausmīgi. Ta vien liekās ka tie rūteri(?) stāv uz PI 350Mhz 32mb ram kastēm, ja nespēj resolvēt. Ja arī uz to taupa naudu, tad neko viņi nemēģina risināt, vienkārši muld!

    Atbildēt
  28. Atbalss: IZZI pieņēma darbā twitter konta operatoru | Pods.lv

  29. Atbalss: Latvijas bļaģeri | Pods.lv

  30. Atbalss: Media Cloud aicina darbā radošu PR speciālistu twitter stilā | Pods.lv

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.