Šodien papētīju statistiku un izdomāju apskatīties kā šokējošas ziņas ietekmē meklējumus Google. Esmu agrāk daudz lasījis kā ārzemnieki apraksta kādu notikumu un parāda atbilstošo rezonansi meklēšanas rezultātos.
Es arī paņēmu pagājušās nedēļas šokējošo ziņu un pamēģināju apskatīties, ko par to saka Googles rīki. Runa ir par Honda Motors Europe un tās ex-dīleri Bensons auto līguma laušanu.
Honda Motors Europe, sākot ar šī gada 1. augustu, ir lauzusi sadarbību ar vienu no līdz šim veiksmīgākajiem Latvijas auto dīleriem Bensons auto.
Diemžēl uz Bensons auto bija pārāk maz rezultātu, tāpēc ņēmu tikai Bensons, lai būtu ar ko salīdzināt un kā otru atslēgvārdu izvēlējos Honda jeb pašu vaininieku. Kas man no tā sanāca, var redzēt zemāk.
Paspēlēties ar bensons, honda atslēgvārdiem var iekš Google Trends rīka.
Atceramies, ka pie mums jau ir 30.jūlijs, bet google joprojām dzīvo 29.jūlijā. Tā ir piezīme acīgajiem, kas pamanīs grafikā 29.datumu. 🙂
No šī es secinu, ka mūsu auditorija, kas kaut kur pa ausu galam sadzird jaunumus, izmanto Google, lai noskaidrotu, kas ir noticis. Attiecīgi, ja tu paspēj uzrakstīt par šo notikumu visātrāk un esi draugos ar Google, tad vari noslaukt labu trafiku.
Laikam biju sajutis, ka kaut kāds šāds serviss ir parādījies, bet nebiju palasījis jaunumus. Te būs Googles paziņojums par Google Insights servisu.
iesaku paspēlēties ar jauno google insight http://google.com/insights/search/#cat=&q=honda%2Cbensons&geo=LV&date=today%203-m&clp=&cmpt=q
Paldies, šito nezināju.
Jā, izlasīju un arī gribēju ieteikt Google Insights for Search 🙂
….noslaukt labu trafiku… Vai tad tas laiks nav garām, kad $ ienāca proporcionāli trafikam ???
ss, lai tiktu pie $ ir nepieciešams trafiks.
Var jau piekrist tev. Tā ir mēdiju biznesa īpašība, kuru visi, tai skaitā ātrās naudas tīkotāji, cenšas un cer izmantot. Lai gan niša ir mikroskopiska. Tāpēc arī Latvijā netrūkst stulbu un dzeltenu ziņu. Visi grib $, – jo lielāku sviestu rakstīsi, jo vairāk kļūdas ielaidīsi, jo lielāks būs trafiks…
Nedomāju, ka tas būs ilgi. Nav normāli, ka visi tiek baroti ar sviestu…
Gan jau maksātāji arī pie mums sapratīs, ka mums līdz attīstītām valstīm vēl garš ceļš ejams. Un no tiem, kas taisa trafiku, maz ir maksātspējīgo… Un sāks taupīt. Kā nekā pat bagātā Amerika sāk pāriet uz ekonomiskajiem auto… :-))
ss, par šīm lietām varam kādu dienu pie alus kausa parunāt. 😉
Interesanta štelle tas insight…
Obamam lielāks trafiks, zna4it vairāk $$ 🙂 un viņš vinnēs prezidenta vēlēšanās USA.
http://google.com/insights/search/#cat=&q=obama%2Cmccain%2C&geo=&date=today%203-m&clp=&cmpt=q
Un no pēdējamajiem ministru prezidentiem visvairāk ticis meklēts repše sākot ar 2004 gadu.
http://google.com/insights/search/#cat=&q=Kalv%C4%ABtis%2CGodmanis%2CEmsis%2CRep%C5%A1e&geo=LV&date=&clp=&cmpt=q
Arti, tas nav tik vienkārši – pēdējais keiss ar to, ka makkeins spiež uz to ka Obamam uzvedās kā popzvaigzne, un tam sekojošie notikumi parādīja, ka var būt arī otrādāk. Daudzos nopietnos medijos parādījās viedokļi, ka patiešām Obamas kļūst par daudz un cilvēki sāk nogurt no tā, ka visu laiku redz viņu.