Ceļu policijas fotoradaru karte

Man patīk internets, jo šajā vidē viss notiek zibenīgi. Vakar uz ceļiem parādījās pirmie pārvietojamie fotoradari. Ceļu policija nav parūpējusies par to, lai pabrīdinātu autobraucējus par fotoradaru klātbūtni. Loģiski, jo, tad tie neatmaksāsies tik ātri. Sākumā jānoslauc nauda.

Tāpēc talkā nāk paši autobraucēji un jau šodien internetā parādījās fotoradaru karte. Paldies noisex par informāciju.

Starp citu, šodien tika piereģistrēts arī domēns radari.lv.

domain:       radari.lv
admin-c:      66364-LUMII
tech-c:       66364-LUMII
changed:      dns-reg (at) nic punkts lv 20080710
source:       LUMII

Nav gan vēl zināms, kas zem šīs adreses atradīsies. Spriežot pēc tā, ka šo adresi ir piereģistrējis tas pats cilvēks, kas maijā noreģistrēja fotoradari.lv, tad visticamāk, ka tas būs kaut kas par šo tēmu.

domain:       fotoradari.lv
admin-c:      66364-LUMII
tech-c:       66364-LUMII
changed:      dns-reg (at) nic punkts lv 20080520
source:       LUMII

Abos gadījumos ir viena un tā pati persona.

phone:        +37126183094
e-mail:       ingmarsgross (at) inbox punkts lv

44 komentāri par “Ceļu policijas fotoradaru karte

  1. peech

    #1. Cik atceros no lasītā, tad fotoradari ir pārvietojami.

    #2. Fotoradaru izmaksas:
    140 000Ls 4 Radari = 140 000 / 4 = 35 000Ls – viens radars

    Ja radars dienā sastāda protokolus 100Ls vērtībā, tad tas atmaksājas gada laikā:
    100Ls x 365 (dienas) = 36 500 Ls (Par 1500Ls vairāk nekā vajadzīgs, lai atmaksātos)

    Protams, tas ir vairāk kā skaidrs, ka radars netiek pirkts tikai, lai tiktu lietots gadu. Bet vismaz gadiem 3-5.

    #3. Vai Stalker, Cobra un visi pārējie anti radari tos uztver?

    Atbildēt
  2. hack11

    muļķības. un ko iesākt, ja šo nākamreiz novietos 2 km pirms vai pēc šī posma?
    ja tie būtu stacionāri, tad tiešām šis būtu noderīgs rīks – iemet koordinātes savā GPS un viemēr esi lietas kursā, ka jāsabremzējas. bet pret pārvietojamiem šitā kārte ir bēzspēcīga. vēl jo vairāk ar laiku tā kļūs par drazu.

    Atbildēt
  3. Kaspars Foigts

    Hmm. A es tā domāju, domāju, un nevaru tikt skaidrībā. Tie 140K ir par tiem 4 radariem vai par 4 radariem UN attiecīgo infrastruktūru (datu apkopošanai, analīzei un eksportam uz automatizētu/manualizētu sodu izdrukas, reģistrācijas un piegādes sistēmu)?

    Atbildēt
  4. baltais runcis

    Nez vai tajos 140k ir arī administratīvie izdevumi. Cik var saprast, tad šajā summā ietilpst tikai 4 komplekti ar radariem.
    Un rēķināt atmaksas laiku ar tik sausiem cipariem nevar- ir taču vēl papīrs, aploksnes, pasts, cilvēks kas sargā radarus, tehn. apkope utt.

    Atbildēt
  5. jurciks

    nesaprotu kaaapeec par fotoradariem buutu jaabriidina – vinji jau neskries celja viduu un netraucees braukt.

    ir jaabrauc ieveerojot noteikumus, neieveero tad pats vien esi vainiigs ka dabuu sodu peec daziem 5-20 Ls reekiniem cilveeki saaks domaat vai veerts braukt aatraak par atljauto.

    saprotu ka daudziem patiik braukt aatraak kaa vajadzeetu, kas naakamais – sarkano luksaforu ieveeros ariii tikai nuugi, un vispaar noteikumi ir tikai lohiem vai?

    Atbildēt
  6. hack11

    NEVIENĀ ES dalībvalstī pirms PĀRVIETOJAMA fotoradara NAV brīdinošanas zīmes.
    Esmu pats redzējis vairākkārtīgi, ka gan Vācijā, gan Polijā ceļa malā (arī uz bāņiem) stāv vnk busiņš ar oranžajām bākugunīm un blakus novietots foto.

    Atbildēt
  7. relikts

    to hack11:
    Mūsējiem bāliņiem vajag. Tikai tad viņi sāks domāt un iebremzēt. Zīmes vajag daudz – praktiski uz visiem ceļiem. Tad būs efekts!

    Atbildēt
  8. friend

    Es atkal nevaru saprast, kapēc daudzi te cepas par radaru atmaksāšanos kaut kādā laika posmā, nejau lai pelnītu jamie tiek likti.

    Atbildēt
  9. hack11

    šorīt bija patīkami rāma satiksmē Saldu-Rīga. visi mierīgi un bez lieka stresa čunčināja savo 100-105km/h. tiešām patīkami braukt un rezultātā tās NEietaupītās 3-4 minūtes ievērojami atsver to ņemšanos nemitīgi apdzenot un kruīzējot 110-120km/h
    džigitu uz ceļiem paliek mazāk, jo tomēr pat piecīšā dēļ tie ir ar mieru mainīt savu braukšanas paradumus

    Atbildēt
  10. ithink.lv

    Ar vienu ierakstu esi pret agresīvu braukšanu un skandē prātīgu braukšanu, ar otru publicē šādu karti, kas ļauj izvairīties no sodiem.
    Nu tad izdomā kurā pusē tad īsti stāvi.

    Atbildēt
  11. jk

    Nu tas Ingmārs Ross, kas iepircis tos domēnus, izrādas ir reklāmists 🙂

    Ieraksts viņa dienasgrāmatā:
    Passlaik darbojos reklaamas laucinjaa…. Maacos kaa jums paardot to ko jums nemaz nevajag…..=D

    Gan jau ka antiradarus tirgos zem domēna 😀

    Atbildēt
  12. reiters

    peech => ziņās tika teikts, ka divi radari 4h laikā ir fiksēja 100 pārkāpējus.

    * Par cik ir 4 radari = tad 4h laikā ir iespējams fiksēt 200 pārkāpējus.
    * Ja pieņem, ka viņi strādās 12h dienā, tad 200 * 3 = 600 pārkāpumi dienā;
    * Ja soda ar 10Ls (laikam pats minimums), tad dienas income 600 * 10Ls = 6000Ls
    * Visi radari atmaksāsies 140000 / 6000 = ~23 dienās 🙂 naaais

    + Pie visa, ja pieņem, ka štrāfēs ar lielāku summu par tiem 10Ls, tad i to atmaksāšanās laiks būs krietni vien ātrāks.

    Atbildēt
  13. esuntu

    Nevis nav jābrīdina, lai bļ* varētu piķi noslaukt ātrāk, bet gan tāpēc ka tādi zustu šādu fotoradaru jēga. Zīme “Uzmanies, nepārkāp likumu tuvākajos 100 metros, jo Tevi par to var sodīt. Pēc fotoradara brauc atkal kā gribi” ir absurda savā būtībā. Ne tā?

    Atbildēt
  14. Arturs

    Es ieereecu par Zivtinja teiko, ka ja 4 h fotoradars soda 100 paarkaapeejus, kas esot viena policista meenesha darbs… Kas sanaak ka dienaa vinji katrs soda tikai 5 paarkaapeejus… :))

    Atbildēt
  15. Indzha

    Jautājums ir viens – no cikiem liidz cikiem tie radar staav:
    Vakar braucu Riiga – Talsi – neredzeej nevien radar – kaut peec Datiem tur ar vienu visu laiko biida
    Bet ja bija tad – sorry jaagaid kviits 😀
    Jo 110km/h gaaju 100% x2 – prom atpakalj
    Bet drusku jau nu man nepatiik tie radar – jo nu +10 jau vareej nenjemt +20 buutu saakush
    Jo ja njem veeraa ka tas kas raada GPS tas kas raada spidometraa (kruiizenee) un tas kas raadas uz radar ir 3 atshkjiriig skaitlj un ej nu traap pareizaa

    Atbildēt
  16. Didulis

    –>> ithink.lv: CooLynX pamatā informē tautu par aktualitātēm internetā un sevi saistošām tēmām. Ar šo ierakstu par kartes parādīšanos, viņš noteikti vēlējās parādīt cik operatīvi darbojas “likumpārkāpēji” savu paziņu piesekšanai.

    –>> Artūrs: Ceļu policistiem pamatuzdevums ir uzraudzīt satiksmes drošību un organizāciju. Lielu dienas daļu ceļu polisti pavada izsaukumos, pierakstot liecības no iebuktētu un izārdītu autiņu vadītājiem un aculieciniekiem. Liecību pierakstīšana, kā esmu izjutis ir aptuveni stundas līdz pusotras stundas pasākums. Un stāvot ekipāžai vienmēr nostrādā uguņu pamirkšķināšana pretībraucošajiem un satiksmes plūsma iebremzējas. Iespējams ar laiku uz fotoradariem darbosies tāds pats “draudzīgais žests”, taču kastīti ir vieglāk nepamanīt, atšķirībā no marķēta policijas auto.

    Atbildēt
  17. ZBH

    Didulis : tikai mirkskinaasan ar uguniem kaukaa paniikus peedeejos 5+ gads. ja kaadreiz tas, kurs nepamirskinaaj, biij igauns, ta taga otraad, tiesh igaun mirkskin 🙂

    Atbildēt
  18. pilots

    Rada ra detektori uzver fotoradarus, tas protams atkarigs kads modelis ir. frekvenca K ir taa kas uztver fotoradarus. Tikai jaliek aiz auss ka K frkevence tiek izmantota ari piemeram automoatiskajam durvim – Pie katra statoila radas iepikstesies. Ja radaram ir indikatros, cik tiesh trapijums ir uz tavu masinu, tad vispar var braukt bez uztraukuma 🙂

    Atbildēt
  19. Aivars

    Nu malači, kungi!
    Ko varu par šo teikt? – lai nobrauktie cilvēciņi vainīgajām personām (gan pārgalvīgajiem braucējiem, gan šādu lapu autoriem, gan informācijas piegādātājiem) ik pa brīdim sapņos parādītos….

    Visu cieņu, CooLynX, Tava lapa man vienmēr ir bijusi interesanta, bet kāpēc būtu jāreklamē šādas lietas?

    Varbūt potenciālie slepkavas varētu nedaudz padomāt… a kas būtu, ja jums tuvu cilvēku notriektu kāds pārgalvīgs auto/moto, bmw vai kādas citas markas auto vadītājs, dzērumā vai skaidrā , aizbraucot vai paliekot notikuma vietā, bet pilnīgi noteikti pirms tam pārkāpjot noteikumus…

    Ja tuvs cilvēks pēc avārijas tuvs nomirst… nu pēc laika sēras paliktu atmiņā, bet dzīve turpinātos. Bet iedomajieties, ja, nedod Dievs (vai arī kādas citas formas augstāka būtne, vai vienkārši sagadīsanās), piemēram, bērns paliek par invalīdu – bez rokām, bez kājām, vai ar garīgiem traucējumiem, varbūt – visu turpmāko dzīvi ar speciālām putriņām barojams, un apmazgājams. Es īsti nezinu, kā ir Latvijā, varbūt arī pie mums dakters piedāvā radiniekiem izraut no kontakta dzīvības nodrošošināšanas ierīces elektrības vadu?

    Nu kā patika komentārs? Kāds varbūt nevis vienkārši uzdrošināsies stulbā formā iebilst, bet tomēr arī izteikt man kādu pamatotu kritiku?

    Atbildēt
  20. Kakucis

    Tā Lapa ar tiem brīdinājumiem apr fotoradariem ir bezjēdzīga, jo lielāka dalja serijveida atrumu un noteikumu parkapeju brauka ar radaru detektoriem. un fotoradas vispar nesagāda škersļus tik vien ka 100m pabraukt pēc mācību grāmatas.

    Es esmu viens no ātruma pārkāpējiem, bet daru to tikai tāpēc ka ļoti liela daļa autovadītāju it īpaši vecāka gadagājuma un sievietes nekad nedod celju. brauc pa 2 joslu ar 30-40km/h un nedomā nevienu laist. Tāpēc pie pirmās izdevības nākas pārkāpt noteikumus, ja tiktu palaists aizbrauktu garām ar atļauto atrumu plus 10, nevis nestos kā negudrs, jo ilgi gaidita apdzishanas iespēja nu parādījusies.

    Nesen dzirdēju ka sāks skolot braucēju kultūru, tas ir tikai apsveicami. Ta rkelama kas skaneja radio kura minēja ka “Respektē citus auto vaditājus un brauc tuvāk brauktuves labajai malai” biaj pagaidām ģeneālakais izgudrojums.
    Nevajag ierobežot/samazināt braukšanas ātrumu, bet nedalīt tiesības katram lunohodam un audzināt braucējos kultūras līmeni kas krietni vien mazāk izaicinātu cilvēkus pārkāpt noteikumus.

    Atbildēt
  21. Vaards

    > Nu kā patika komentārs? Kāds varbūt nevis vienkārši uzdrošināsies stulbā formā iebilst, bet tomēr arī izteikt man kādu pamatotu kritiku?

    Stulba un tukša teksta autors vēlas pamatotu kritiku? OK, tad….
    PAVĀCIES NOST NO KREISĀS JOSLAS!

    Atbildēt
  22. ...

    Jā, Aivars tiešām dīvains cilvēks, vai arī garīgi slims, ja tā, tad piedodiet… Kādreiz, kad apdzīvotās vietās bija atļauts uz 60 braukt, laikam visi bijām potenciālie slepkavas! 🙂

    Atbildēt
  23. Ciskadrilla

    Ar ceļiem ideālā stāvokli un attiecīgi izskolotiem braucējiem un automašīnām ne vecākām par 5iem gadiem pilsētā atļautais ātrums varētu būt arī 90 😀 Bet tā kā Latvijā nav neviens no šiem komponentiem, tad nākas lauzt automašīnu cenšoties apbraukt neskaitāmās bedres un taurējot un mirkšķinot katram otrajam vadītājam. 😀

    Atbildēt
  24. Vaards

    > Ciskadrilla: palūgšu noprecizēt – kurā pasaules valstī atļautais ātrums PILSĒTĀ ir 90km/st?

    Atbildu ciskadrillas vietā – Latvijā. Vēl vakar braucu pa Jūrmalas šoseju un nejūtos nemaz vainīgs, ka tā atrodas Rīgas pilsētā.

    Atbildēt
  25. Taka

    Jā, nu mazais Jūrmalas šosejas gabaliņš no Sky līdz Rīgas robežai protams ir kritērijs 🙂
    Semantika ir laba lieta 🙂

    Atbildēt
  26. Ciskadrilla

    Es teicu pie ideāliem apstākļiem pilsētā atļauto āTRUMU MIERĪGI VARĒTU OPACELT AUGSTĀKU, BET TĀ KA MUSM NAV NEAKS NO VISA NEPIECIEŠAMĀ. tAD MUSM VAJADZĒTU BRAUTK AR 30 KM/H

    Un Jā Citroen berlingo uztaisa par Audi 80 😀 Un vel tas ka 101-3=98 km/h bet Latvijas likumdošana soda ja ir 11km/h parsniegit, tad ja fotoradariem ir kldua tad to ir jairekina pirms tam un jasak sodit no 104, lai sanāktu parkapums. Baigi negodīgi.

    Šodien spuņciema gar fotoradaru uz 50 pabraucu garam, jo antiradars baigi piksteja un parejo posmu pa apdzivoto vietu uz 80 😀 kur loģika radaram? Es labāk par policistiem! ar tiem var mēģinā t sarunat k-ko 😀

    Atbildēt
  27. Taka

    “Ideāli apstākļi pilsētā” ir ielas bez trotuāriem un gājējiem. Tāpēc nevienā pasaules valstī pa pilsētu nav atļauts braukt ar 90. Ja nu tikai uz ielām, kuras paceltas uz estakādēm virs zemes līmeņa. Vai pazemes tuneļos, kur nav gājēju.
    Latvijā nav normālu 2-3 joslu autostrāžu ar atdalītām pretējās kustības joslām un ar žogu norobežotu braucamo daļu.
    Tie, kuriem ir iznācis necerēts “randiņš” ar uz ceļa izskrējušu stirnu, mežacūku, vai pasarg ‘Dies, alni, zina par ko es runāju.
    Un ceļu kvalitāte arī ir zem katras kritikas. Tāpēc arī atļautais pie mums ir 90. Un nav autostrāžu.
    Kaut kur Rietumeiropā var mierīgi noīrēt Getzu un vilkt ar viņu 150 pa bāni. Pie mums bieži vien ir neomulīgi braukt ar daudz komfortablāku autiņu jau ar 120, slikto ceļu dēļ.
    Tad kad pie mums būs tādi autobāņi kā Vācijā, tad arī būs tādi atļautie ātrumi, un nav ko te kvankšķēt par savu ūbero brauktprasmi, alnim uz to ir uzspļaut 🙂

    Atbildēt
  28. murlis

    gudrie skrējēji lai paskatās šo video http://www.youtube.com/watch?v=BpZRxo3EWAc un tad parunā. Nevar visu mūžu dzīvot pēc principa – ar mani jau tas nenotiks. Uz ceļa nekad nevar paredzēt kas notiks – var plīst riepa, izskriet zvērs, pretimbraucošais iebraukt tavā joslā, tāpēc ir jāievēro maksimāla drošība, lai radiniekiem un draugiem vēlāk nebūtu jāraud…

    Padomājiet.

    Atbildēt
  29. ainis

    Speciāli Aivaram.
    Ikdienā redzu tādus cilvēkus, kuri paši lien zem auto riteņiem un kas pats trakākais savus mazos bērnus velk, tā kā nevajag muldēt ne pa tēmu. Cilvēkam neviens speciāli virsū nebrauc, tikai reizēm liekas ka kājāmgājējs ir iedomājies ka viņa rumpis ir stiprāks par dzelzsgabalu. Gan jau pats arī esi no tās pašas sugas.
    Par fotoradriem runājot, ka tagad nu tik būs kārtība uz ceļiem, muļķības. Bez cilvēkiem kuri tiešām gribēs to kār’tibu, nebūs nekas. Šobrid kad CP redzami tikai pie apdzīvotām vietām un tajās, kā arī Rīgas apkārtnē pa šosejām var gāzt uz vella paraušanu, cik nu kuram prāta pietiek.

    Atbildēt
  30. Bubulis

    Cik zinu policija pati nav ieintereseeta fotoradaru uzstaadiishanai, no soda naudaam policijai neiekriit ne santiima, tikai zaudeejumi!!! Par katru protokolu -2 ls.

    Atbildēt
  31. Dainis

    Mums daļa īpaši “gudro” nomenklatūras darbinieku par mūsu – nodokļu maksātāju naudiņu uzspieda frizieri, kas nemitīgi mūs uzmanīs, protams pie pirmās iespējas – sodīs, esmu par efffektīvu radaru izvešsanu no ierindas – domāju tā domā daudzi!

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.