37 komentāri par “Reklāmas portāls

  1. e-remit

    Coolynx, nav jau patīkama šī reklāma, bet to vismaz var aizvērt. Es neteiktu, ka DB lapas veidotājiem ir mēra sajūta – reklāmas ir tās, kuru dēļ šo lapu neapmeklēju. Augšējās reklāmas rindas dēļ ir sajūta, ka kaut kas spiežas virsū, kas arī traucē lasīt rakstu.

    Atbildēt
  2. gerard

    Šitais ir tas, kas mani papildus stimulē izmantot RSS – izpaliek kārtējais lidojošais flash ārprāts un var vismaz virsrakstus jēdzīgi izlasīt. Ja arī RSS sabāzīs reklāmas – būšu spiests lasīt ziņas pa maksu, toties ne jau šo nožēlojamo portāliņu izpildījumā… Līdzīgi ir ar apollo, bet nu vismaz viņi vēl nav šādu marasma līmeni sasnieguši un ir nedaudz, taču vizuāli patīkamāk lasīt ziņas. Delfi vairs nevar nosaukt par ziņu portālu, tas jau ir reklāmas drazas portāls ar aurojošu tīņu baru komentāros…

    Atbildēt
  3. Jānis Ziediņš

    Ai, Coolynx, nenocietos. Protams piekrītu, ka Delfi jau sāk pārkāpt visas robežas, un informācija tiek padota vairs tikai pastarpināti.

    Bet intereses pēc atvēru tikko db.lv, un ko mēs ieraugām –

    http://img165.imageshack.us/my.php?image=dblv20071115qz1.jpg

    Uzskatāmībai atzīmēju zonas ar zaļo un sarkano krāsu, un pie tam tas pie izšķirtspējas 1280×1024.

    Manuprāt, ar reklāmas publicēšanas pārspīlēšanu Latvijā “slimo” lielākā daļa portālu.

    Atbildēt
  4. Jānis Ziediņš

    🙂 Atvainojos, ka vienu zonu mazliet par daudz iezīmēju. Bet tas attēls ar kapsulām nebija labi atdalīts no reklāmas, līdz ar to neiedziļinoties tajā, uztvēru automātiski kā reklāmu.

    Atbildēt
  5. Edge

    Portāli jau neuzskatīs sevi par ” slimiem” ar reklāmas pārpilnību, ja lietotāji nesāks protest – tas ir, ignorēt šos portālus ???

    Atbildēt
  6. Pēteris Krišjānis

    Pilnībā pievienojos. Un piekrītu arī Edge, kas saka, ka lietotāji to visu piecieš, nevis atklāti boikotē portālus. Kur tad tie “laika nositēji” ies komentēt? Uz politika.lv? 🙂 Tur raksti drusku par inteliģentiem un komentārus “pats esi muļķis” neviens neņem vērā vai pasarg dievs pat dzēš ārā.

    Vienkārši iesaku visiem sevi cienošiem interneta lasītājiem informāciju smelties citur. Ir Vdienas ziņu strīms (ja esi apolitisks, vari ignorēt opinion pieces), ir LETA ziņu lente (abonents nemaz nemaksā tik dārgi), ir BBC News priekš pasaules ziņām. Un ko vēl vajag?

    Man kā Linux/Mac lietotājam vissāpīgāk ir atvērt Apollo lapu, kuru praktiski vairs nemaz nelietoju – visu reklāmu dēļ. Nebūtu jau liela sāpe, bet viņi tik labi nobremzē jebkuru pārlūku zem šīm operētājvidēm, ka pilnīgi pretīgi paliek. DELFI reklāmas vēl tā…var pieciest.

    Protams, var likt FlashBlock utt. bet nu cik tad ilgi. Turklāt nu sen mūsu portāli nespēj normālu savu kontentu saražot, tik pārpublicē ziņas.

    Atbildēt
  7. KakTusssss

    Abet vai mūsu portāli vēl nav umudriļis aizliegt lapas ielādi ja reklāmas nobloķē??? Sen neesmu testējis labus adblokus, bet nupat laikam ir īstais laiks.
    Starp citu, kādi Firefox paplašinājumi labi bloķē mūsmāju (Latvijas) drazu?? esmu mazliet izkritis no aprites šajā jautājumā.

    Atbildēt
  8. Pow

    Runājot par DB lapu. Kāds vispār viņu ir mēģinājis atvērt uz Windows Mobile? Vienalga vai ar Opera Mini vai Exploreri? Pilnīgi nebaudāmi.

    Atbildēt
  9. Oskars

    eh, man kā reklāmas industrijas pārstāvim, patīk reklāma 🙂
    varbūt nu jau sķa palikt drusku par daudz, bet delfos jebkurā gadījumā neesmu regulārs apmeklētājs, lapas lietojamības dēļ, kas ir tik nenormļai draņķīga, ka vārdu trūkst…

    Atbildēt
  10. AMB

    rindiņa manā etc/hosts failā:

    127.0.0.1 localhost advertise.apollo.lv ap.delfi.lv adv.tvnet.lv ads.inbox.lv

    un dzīve paliek ātrāka un patīkamāka 🙂 PIe tam strādā uzreiz uz visiem browseriem

    Atbildēt
  11. rein0

    Adblock ir labs, bet tas atsaaj baltus plankumus.
    Bet ir veel taads labs firefox addons RIP, kas vienkaarshi izgriezh jebkurus lapas elementus peec kaadas noteiktas paziimes (id = ‘zzz’, class=’zzz’, utt.). Rezultaataa var novaakt jebko, pat DB.LV slaveno augsheejo banneri 😉

    Atbildēt
  12. eermaniitis

    mja atljaushu izteikt izbriinu par CoLynx

    1. rovna kaadus gadus etak 5 atpakalj tieshi deelj shiem delfi briinumiem un poda rakstiem migreeju uz FF

    2. deelj FF papildinaajumiem mani reklaamas delfos nemoca nekaada variantaa – redzu tikai tekstu un paaris fonus

    secinaajums – autors vainu nonesis FF un ar pliku gaajis delfos jeb eezeliiti palaidis (smagu pagjiru un depresijas vadiits)

    taapat atljaushos pabriiniities par apmekleetaajiem
    aiz ko taada azhiotaazha? … shii tendence par reklaamaam saakaas jau gadus 5-6 atpakalj
    lielaakie leecieni bija gadus 3-4 atpakalj kad lapas caur eezeliiti kljuva vienkaarshi nebaudaamas

    shobriid vienk visi paarnjem liidziigus standartus

    Atbildēt
  13. LL

    Liekas, ka inboxam jau kādu labu laiku normāls piegājiens ir reklāmas baneris fullscreen(un ja vēl bez krustiņa kreisā augšējā stūrī, tad jau vispār cukurā) Te vaidzētu veikt reitingu – lietotājam kaitīgākās un uzbāzīgākās mājaslapas ar saviem baneriem.

    Atbildēt
  14. TheRex

    Nu gan jūs ļautiņi varat cepties … Portāls tāds un Portāls šitāds – pamēģiniet paši nopelnīt ar reklāmu internetā nelietojot satura radīšanas mašīnas kāda ir draugiem.lv .

    Nezinu cik nopietns ir tvnet, bet apollo un delfi redakcijās strādā ~ 20 cilvēki katrā, kuriem ir algas jāmaksā – nejau tikai par Letas ziņu pārpublicēšanu. Pirms bļaut, ka redakcijā stulbeņi sēž paskatieties, kas ir ziņas autors – galīgās lažas parasti taisa leta.

    Nezinu kā ir ar apollo banneriem, bet ja ir atļauts uzstādīt cookies, tad lielās reklāmas delfos parādās max 2 reizes sesijā/dienā. Līdzīgi kā tv dzīvo no reklāmām tāpat arī portāli pārtiek no ieņēmumiem no reklāmām.

    Atbildēt
  15. e-remit

    TheRex, TV reklāmas ir reglamentētas, stundā ne biežāk, kā…; vienā reizē ne ilgāk kā… Jāatzīst, derētu vēl speciālu reglamentējumu sporta tiešraidēm.

    Savukārt, portālos tik ļoti mēdz aizrauties ar reklāmām, ka dažkārt aizmirst pašu galveno – kāpēc cilvēki vispār apmeklē šo portālu. Nav normāli, ja reklāma apgrūtina informācijas lasāmību. Tāpēc man nekas īpaši nav pret apollo sākuma starplapu, jo to ar vienu klikšķi var izlaist un sesijas laikā tā vairs neparādās. Uz JS bāzētas reklāmas kaitina, ja tās ir gļukaini sataisītas, ka nemaz nevar aizvērt, tās ir grūti aizvērt (arī, ja aizvēršanas links grūti pamanāms), vai arī aizvērtas vēl joprojām traucē lasīt.

    Savā ziņā mani izbrīna CooLynXa cepšanās par reklāmām, zinot viņa saistību ar DB. Man nekas nav pret tik lielām reklāmām lapas augšā, bet db.lv reklāma nepazūd, lapu paskrollējot uz leju. Tāpēc informācijas lasīšanai palicis vien mazs lodziņš, un labāk izvēlos db.lv vispār nelasīt.

    Faktiski arguments “pamēģiniet paši nopelnīt ar reklāmu” neiztur kritiku. Šādam mērķim parasti tiek algoti profesionāļi, bet pārmērīga reklāma protālā drīzāk liecina par naudas trūkumu vai arī vēlmi sasniegt lielāku peļņu īstermiņā, kas diez vai palīdzēs ilgtermiņā.

    Atbildēt
  16. Atbalss: DELFI maina seju » Pods.lv - Latvijas interneta pods

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.