Izskatās, ka ar vienu reizi nepietika, lai cilvēki no kļūdām mācītos. Hokeja čempionāta laikā pacēla viesnīcu cenas astronomiskos augstumos, bāros alkohola cenas kā rezultātā sabiedēja ārzemniekus un daudzi nemaz neatbrauca vai arī izvēlējās lidot vakarā mājās, lai ar rīta reisu atgreiztos, jo tā sanāca lētāk, nekā palikt kādā no viesnīcām. Ekstrēmi? Domāju, ka nē. Tas ir bizness mūsu gaumē.
Šobrīd NATO samita laikā notiek tieši tas pats – žurnālistiem nav iespējams izmantot alternatīvas ēstuves un ir jābauda Preses centra ēdnīcas ekskluzīvās cenas.
Piemēram, par bifšteku tiek prasīti pieci lati, par zivi – četri lati, par cāli zaļumos – četri lati, par piedevām (kartupeļiem, rīsiem) – pusotrs lats, savukārt neliels kurosāns maksā latu, bet kārtainā sviestmaize – divus latus. Arī mazais minerālūdens maksā latu.
Stipri šaubos, ka tā nauda, kas tiks uzvārīta uz žurnālistu rēķina, atspēkos to slikto slavu, kas tiks iegūta ar šādas publicitātes palīdzību.