Mājas DSL lietotāji zina, kas ir Turbo DSL pakalpojums, cik tas ir ātrs un cik tas maksā. To lietot gribētu visi Mājas DSL lietotāji, bet diemžēl maksāt par to gan ne. Tad nu lūk ir uzradušies “gudrinieki”, kas viltīgā veidā ir izkrāpuši lietotāju vārdus un paroles no lētticīgiem lietotājiem un bez pēdējo ziņas nedaudz paspēlējušies ar Turbo DSL. Janka iemeta šo te adresīti uz LETA ziņu, kur tas ir rakstīts.
“Lattelekom” interneta pakalpojumu sniedzējs “Apollo” ir konstatējis, ka novembra un decembra mēnesī vairāki interneta pieslēguma “Mājas DSL” lietotāji ir veikuši nesankcionētus šā interneta pieslēguma papildpakalpojuma Turbo pirkumus. Šis papildpakalpojums ļauj pieslēguma lejupielādes ātrumu palielināt līdz pat astoņām reizēm. Nesankcionētie pirkumi veikti, izmantojot sveša lietotāja vārdu un paroli, nesaņemot konkrētā lietotāja piekrišanu. Rezultātā daļai “Apollo” klientu ir radīts morāls kaitējums, savukārt uzņēmumam – finansiāli zaudējumi.
Mājas DSL lietotāji jau pārsvarā ir iesācēji un tāpēc arī tik lētticīgi…
“Lattelekom” speciālisti ir noskaidrojuši, ka lietotāju datus krāpnieki ir ieguvuši, pa e-pastu sazinoties ar “Mājas DSL” lietotājiem, uzdodoties par šā pakalpojuma uzturētājiem. “Apollo” aicina savus klientus būt uzmanīgiem un neatklāt lietotāja datus (paroli) svešām personām.
Tagad tie “hakeri” ne tikai paliks bez interneta, bet arī visticamāk, ka stāsies tiesas priekšā un segs visus zaudējumus, kas radušies gan lētticīgiem lietotājiem, gan arī Lattelekom plus vēl kāds pants par hakošanu.
“Apollo” ir nolēmis šīm personām turpmāk atteikt izmantot interneta pieslēgumu “Mājas DSL”, kā arī apsver iespēju tiesas ceļā piedzīt uzņēmumam radušos zaudējumus.
Nu, kur cilvēkiem bija prāts, kad viņi izrkāpa tās paroles? Anonīmi šo pakalpojumu taču nav reāli izmantot un saņemot rēķinu neviens taču neklusēs par negaidīto pārsteigumu lielās summas izskatā. Tas man kaut kā nepielec…
Gan jau mazi dunduki, kas steigā nepadomāja, ka viņus atrast nav nekādu probzu. Tīri vai jūtu līdz džekiem, gribēja tak tikai pamuļķoties. ;))) Bet nu rēcīgi bez gala. 😉 Es saprotu, ka lētticīgi cilvēciņi var sava maila paroli aizsūtīt uz it kā admina pieprasījumu. Bet ne jau ko vairāk. Maybe jāmēģina izsūtīt smamu ar lūgumu atsūtīt savus internetbankas datus? 🙂
Latvijaa ir tik gudri lietotaaji kas savus personas datus un arii visu draugu datus, adreses nosuutiis un veel pateiks paldies tik uz riktiigo kadru jaatraapa ar riktiigo pasacinu. 😀
njaa, gaaaz arii taa… Tad jau es zvanu uz apllo un saku – nee es neesmu lietojis turbo. xex :)) Sanaaks leetaak :))
zeeni taadi nereaalie hakeri ;]]]]
jaabuut tak dundukam lai kautko taadu izdariito ;]
“Mājas DSL lietotāji jau pārsvarā ir iesācēji un tāpēc arī tik lētticīgi…”
– arī tie krāpnieki tādi paši, domādami, ka viņus nepieķers.. 🙂
Mājas DSL lietotāji jau pārsvarā ir iesācēji un tāpēc arī tik lētticīgi…
Nu, nu nevajag jau tā braukt, mdsl lietoju tikai tāpec ka manā pilsētā nav citas alternatīvas. Vienīgi kabeļa pieslēgums 64Kb/s 🙂
Nu tas ir pilnīgs sviests. No ekonomikas viedokļa skatoties lielai firmai ir vairāk klientu. viņiem ir zemākas patstāvīgās izmaksas uz vienu lietotāju. Tad jautājums – kā sīkie kabeļoperatori var nodrošināt n reizes labāku kvalitāti par n reizes mazāku cenu? Rodas kaut kāds matemātisks absurds!!!! Reāli no tā var secināt vienu – LTK sūda cena ir par augstu. Un ja zināms ka tirgus ir pašregulējoša sistēma, tad LTK varētu cenas noteikt skatoties uz konkurentiem. Jo kā zināms nekas nav mūžīgs – pat LTK monopols 🙂
aabele: nelaime ir tā, ka daudzās vietās nav alternatīvas mDSL, cilvēki šo pakalpojumu lieto tik daudz, ka LTK ir apmierināts, .. tad kāda mārutka pēc vajadzētu vēl samazināt cenas?
Kaklz ir pilnīga taisnība, jo manā rajonā ir TIKAI mDSL, esmu spiests maksāt to summu, jo savādāk sēdēšu bez neta. Cenas krīt, ja ir vairāki piedāvātāji, ja tāds ir viens, tad maksā tik cik prasa ;(
MDSL sux tāda ir tā sūrā patiesība 🙁
visi uz www.puls.lv. Lootī lābā vēb lāpā jeb cienījamie apmeklētāji. Dotajā brīdī saitam tiek veikti profilaktiskie darbi. Lūdzu ienāciet vēlāk. Atvainojamies par sagādātajām neārtībām.
mDSL nesux, neredzu nekādu iemeslu tā apgalvot. Bet ja jūs te būtu klausījušies ziņas, tad piemēram būtu dzirdējuši par tādu gadījumu, ka lattelekomam lika noņemt atlaides uz Turbo DSL pakalpojumu, jo tādā veidā lūk viņi neļaujot ienākt tirgū citiem operatoriem. Ļoti iespējams, ka kaut kas līdzīgs ir arī ar mDSL. Un kurā vietā, pie velna, jums mDSL sux? man kaut kā jau kopš pēdējās PIL maiņas nekas nav gļukojis. Gribētos redzēt kurš vēl no šitiem vienkāršam lietotājam pieejamajiem pieslēgumiem ir tikpat stabils.
Zaraza, ej mājās izguli dzērumu un iemācies runāt latviskāk 🙂
Ja godiigi, mDSL nesax nemaz tik traki, piemeeram man ar to nav bijushas probleemas jau labu laiku.
mDSL iesuukaa vieniigi upload aatrums. par to cenu vareeja buut vismaz 512/256 imho.
Nu jau vairāk kā pus gadu lietoju MDSL, un nav bijušas gandrīz nekādas problēmas – nestrādājas tikai vienu vakaru, kad viņi PIL softu mainīja.
PS. Jā, es esmu LTK darbinieks, bet tas lietu nemaina.
A vo, buutu man kaada cita alternatiiva – atteiktos es no taa mdsl. Jamie dod tikai 256, a mazaas firmeles par 2x zemaaku cenu – VISMAZ 2x lielaaku aatrumu… psc
Asinsuuceeji.
Es nnemu citas firmas (Cabelu TV) inetu – varu teikt tikai vienu, jautājums nav cik tev parāda papiiros (1 M vai 256 K) galvenai cik stabili tas tiek nodrossinaats, taapeec nav ko d… uz LTK – visi operaatori greeko , jautaajums vienmeer ir Cena/Kvalitaate nevis aatrums vai nepatika pret kaadu operaatoru. LTK ssajaa zinnaa laikam ir viens no labaakajiem, jo vinnam kaa lielajam operaatoram resursu ir vairaak.
Ja pieskaramies cenaam – tad latviessi nav pieradussi maksaat par kvalitaati (es arii, kaut arii daargo starptautisko inetu lietoju Dailup liimenii), un ssiis siikaas firmeles lai paceltu atrumu, ko tev ierakstiit liigumaa ar pielbildi “liidz”, tikai ccakaree tirgu un nellauj Latvijaa attiistiit sakariigu (lasiit – kvalitatiivu) Inet platformu. (Uzdodiet jautaajumu ja jums piedaavaatu optisko vadi liidz dziivoklim – Juus maksaat 30 Ls par Inet meenesii ?)
Ja runaat par pakalpojumie tur gan vareetu teikt kad lielie operaatori (LTK) nevienmeer ieklausaas savu lietotaaju velmees un taisa pakapojumus kur dalla no pakalpojumam userim ir vajadziiga lloti reti.
P.S. Ir jaasaprot kad viss maksaa naudu ! Un starpcitu tie dzzeki bija galiigie lames, jaa daudz mums veel jaamaacaas – es ceru kad .vismaz , savas tiikla kartes vinni izmeta ārā.
>(Uzdodiet jautaajumu ja jums piedaavaatu optisko vadi liidz dziivoklim – Juus >maksaat 30 Ls par Inet meenesii ?)
mDSL sanaak ~27Ls meenesii! protams, ka maxaatu 30Ls par optiku.
Vispār jau te beztēma sākās. MDSL nav sux, bet cena varēja būt demokrātiskāka, vai vismaz Latvijas robežās pavērt trubu. 🙂
Cita operator Users: pie mums optika 100Mbit/s arī maksā 30ls/mēnesī. Oficiāli ar visiem papīriem utt. Var sarunāt lētāk, bet ne visur to var ievilkt. Negribu reklamēt operatoru, jo ir viens BET. Ir tāda lieta kā trafiks. Tātad par šiem 30ls tu vari dabūt sotaku pa Latviju, tiklīdz tu sāc ložņāt pa ārzemēm tā iestājas trafika uzskaitījums un krīt santīmi operatora kabatā. Maksājot fiksētu samaksu par it kā neierobežotu trafiku sanāk neliels aplauziens, jo pēc operatora domām neierobežots trafiks aprobežojas kārtīga kačātāja pāris stundu normā – pāris filmas divx vai viena filma DVD formātā. Ar to arī pasaciņa beidzās.
Taisos atteikties no mdsl, un taapee jautaajums, varbuut kaads lieto Mits.lv, kaadas atsauksmes par shiem?
Ja kas ADSL tehnoloģija nemaz citādāku upload ātrumu nepieļauj kā tikai 1/4
ja gribi 2mbs+2mbs, tad vajag SDSL….
mDSL tomeer biki SUX…. divas diena gljukoja (regulaari pazaudeeja GATEWAY adresi), peec zvana uz 8008114 gan probleemas pazuda…..
Bet priecee fakts ka strap daziem IP apgabaliem ir labs aatrums…..
Mikrolink pa 40 Ls piedaavaa optiku vilkt(pakalpojums METRO), bet tie vairs nav 30 Ls……
Cita operator Users: vinji jau savas tiklenes vareja ara nemest, vai arii ielikt citas, lietas butibu tas nemainiitu.
Eta kak eta? Vai tad tās paroles darbojas arī no cita datora kam ir MDSL pieslēgums? Vai tad tur nekas netiek piesaistīts pie konkrēta datora MAC (Each card’s MAC-adress is registered (a MAC-adress is a unique identifying “code” that each network card has))? nu zinies. Über Über …
BlackHalt : a kaa tad Tu domaa, tie hakeri gaaja pie taa cilveka uz majaam lietot Turbo ???
mdsl cenas visur vienaadas apmeeram.
mazie kabeljoperatori – nu neteiksim ka vinji te ir baigi labie. podaa tak bija arii raxsc par to kreiso operu. + ir dzirdeeti daudz nostaasti par suudigajiem pakalpojuma sniedzeejiem.
pietam 2/3 visu provaideru taapat optiku iiree no lattelekoma, 1/3 no telias. izmaksas (iire) par joslas platumu uz 1mbit ir 2000ls menesii. attieciigi ja grib tureet 100mbit reekjinam cik tas meenesii iznaak (protams pieaugot mbitiem, cena samazinaas, bet vienalga baigie cipari meenesii sanaak). tapeec ja grib normaalu aatrumu tad baigo pikji iegulda, bet tur visu uz suudiigas aparatuuras..
Mani MDSL pilniibaa apmierina, varbuut reizeem gadaas kaadas iislaiciigas kkibeliites, bet tas ir tik nieciigas, ka par taam var drossi aizmirst! Man lloti patiik MDSL stabilitaate un aatrums starp MDSL lietotaajiem! Man kaadreiz bija maajaa gan kabelltv internets, gan vads no mikrolinka!
Kabellinternets biezzaak gglukoja, aatrums bija ierobezzots, kabelis arii biezzi gllukoja, kaut aatrums bija normaals!:)
Varētu būt, ka no neta atslēgto skaits būs diezgan liels.
apgalvot ka mājas dsl lietotāji paarsvarā ir iesācēji ir tikpat gudri kā, piemēram, ka kabeļneta lietotāji ir hardcore hakeri.
Pakalpojums Statuss Pakalpojuma lietošanas laiks (hh:mm:ss)
Internets Savienots 813:00:21
Tas par kaut ko arī liecina. Un vispār, kādu mēnesi problēmas nav bijušas, tikai vakar naktī mazliet izskatās, ka viss Apollo atliecās uz brīdi, bet tas man sarežģījumus nerada.
Protams, galvenais, par ko var diskutēt, ir MDSL cena. Gribētos tomēr pāris Ls zemāk.. Bet tās runas – izvēlies kabeļu operatoru.. nu ziniet.. Ar stabilitāti viņiem ir biežāk problēmas, un lielā daļā gadījumu arī nespēja garantēt konkrētu ātrumu. Un arī tas, kādā veidā ir izveidoti viņu tīkli.. Izeju uz ielas, paskatos uz augšu – vadi čum un mudž. Tas nav normāli, un par cik zinu, ka manā mājā un arī šahtās savilka jaunākos vadus, tad emsu pārliecināts, ka pakalpojumua kvalitāte ir krietni vien labāka. Protams, tehniskas ķibeles gadās vienmēr, bet uzskatu, ka tās atrisināt lielai firmai ir vieglāk nekā mazai, kurai ir pāris tehniķu un simts mazie klienti..
Just my 2 cents..
mhmm man gan pashlai pamats mazliet domaat, ka mDSL mazliet sux, jo 2 nedeljas apakalj ievilku mDSL, aarzemes arii shancee, bet downloads no dc++ nekad nau augstaak par 25 kbit/sec tureejies stabili, upload uz max 9 kbit/sec uzkaapj, nu taa te paintereseejoas, esot gadiijumi bijushi, ka it kaa “kljuudas” peec iedala nepareizo piesleegumu, aarzemes iet, bet downloads sux! tip kad piezvana izlamaajas un adminam izskaidrojas tad jau it kaa iedalot iisto, tagad jaadomaa, vai man zvaniit vai nea!
JurKa: uzzvani 🙂
mDSL rullee! un caur dc++ arii viss ir ok. vai tik tu veciit nejauc kilobaitus ar kilobitiem. ja kas 256kbit=32KB.
protams cenas vareetu but zemaakas. nu vismaz vareetu mDSL njemt nemaksaajot telefona linijas aboneshanu. buutu kruta.
kaapeec citiem ir leetaaks internets nekaa Lattelekom? nu taapeec miiliishi, ka mDSL’am cenas visur ir vienaadas. tas noziimee, ka lielo pilseetu mDSL lietotaaji maksaa par Lattelekom investiicijaam, kuras izdariitas, lai lauciniekiem buutu pieejams internets. un lai te lietotaajs aabele nespreegaa ar savaam ekonomikas zinaashanaam. ja vinsh kaut ko sajeegtu, tad labi zinaatu, ka zoljikaa inetu padot ir daudz leetaak nekaa varakljaanos.
bet jauno apollo.lv gan es nevienam neprasiiju. un taapeec sist vinjus vajag. taisa mezhoniigu reklaamas kampanju u.c. lietas kuras MAN (klientam) nevajag.
Nē nu man jau liekas, ka mdsl tomēr bikinj iesūka , ja tu dzīvo normāla vietā/rajonā, kā piemēram, purvciems pļavnieki, mežciems, tad pa 15ls tu varēsi ievilkt linku līdz 10mbit/s pa latviju, ārzemes būs stipri lēnākas, bet vienalga labāk nekā mdsl….Jāpiemin, ka reāli nebūs 10mbit/s, to tikai līgumā ieraksta, bet 3-4 būs 100%, kaut gan tas atkarīgs no konkrētā provaidera, manā mājā pieejami kādi 4….
Te nu var pajautāt, kurš vainīgs pie tā, ka tur kur tu dzīvo nav pieejams normāls un daudzmaz lēts inets ?
Palasiet ADSL muusdienaas nav vairaak tikai asymetriskais dsls ir ADSL arii simetriski un labiem atrumiem
Autors: Cita operator Users :: 20.01.2004 / 15:16
Jā, ir ir un uz marsa arī ir inets 🙂
Ir lēticīgi bet ir arī aizmaršīgi piem es iekš dc šāres es atstāju login skriptu… Un kāds, kas paliks bez interneta lietoja turbiku uz mana rēķina…
akal fleims. runa bija par mdsl trafika zagshanu, a juus te – sux da sux.
MDSL nav sux? Ja es tā varētu pateikt.Piemēram man pēdējā laikā ārzemju trafiks palika lēns 1-10Kb/s, piezvanu uz Lattelekom, tie saka nodos Apollo tehniskajai daļai, lai risina problēmu. Pēc tam zvana no tehniskās nodaļas saka ar mani sakari ir labi utt. Beigās man prasa, lai sāku ko lejupielādēt no i-neta tad pieslēgšoties manai līnijai un redzēs ātrumu. Tad redzēdami manu lēno ātrumu, man paziņo ka informācija par to ka Apollo dienā nodrošina mdsl patstāvīgu ārzemju internetu nav taisnība un starptautiskai internets ir tikai pēc 18:00, ja kas nepatīk, lai zvanu un apkalpošanas dienestu.
Tad kā izrādās tehniskā daļa ir izolēta no pasaules, apollo reklāmas neredz un sēž priecīgi.
Dzīvotu Rīgā sen mdsl pasūtītu tālāk, bet tā ko nu darīt, pagaidām jāpacieš šī ņirgāšanās.
Autors: Janis :: 20.01.2004 / 16:19
Kā tu zini, ka tehniskā daļa ir izolēta no paarējās pasaules ?
Varbūt mārketinga daļa ir izolēta no paarējiem, jo laiž nepareizas reklāmas.
Tu pasēdi un padomā par to….
To es zinu tāpēc ka teh. nodaļas darbiniekam tā arī paprasīju – kāpēc pa TV reklāmā apgalvo ka dienā jābūt starpautiskajam i-netam? Bet apjukušais sievišķis man paskaidroja, ka redz nav pamanījusi tādu reklāmu 🙂
Vēl man bija atgadījums- atkal iesniedzu sūdzību par starptaustisko internetu, vakarā zvana tehniskā nodaļa un solīja līdz rītdienai šo problēmu atrisinās. Nākamajā dienā piezvana sieviete laipni paskaidro – “Starptautisko Internetu dienas laikā negarantējam”. Tātad nākas secināt ka paši darbinieki ir viens no otra izolēti, sabāzti kabinetos un tik to vien dara kā spēlē spēlītes 🙂
nu par to ka ārzemes neies pa dienu un ātrums tikai sava subneta aprinķos būs 60 – to visu zināju. bet nezināju, ka LTK grasās piedāvāt tādu “bezmaksas” ekstru kā apollo.lv, būtu labāk naudiņu kaut kādā derīgā pasākumā ielikuši.
Un vēl pie tam apollo.lv mums multfilmas tik un tā par maksu 🙂
Hehe varētu visi tā draudzīgi mdsl adminiem aizsūtīt vēstulīti : Vai jūs nevārētu samazināt maksu par pakalpojumu, savādāk par mani lieli kabeļ un optisko tīklu lietotāji ņirgājas un neliek mierā.
Man mājās ir 3Mbps (!!! agraak bija 6Mbps…) pa 14Ls/mēn. Samazināja uz 3 Mbps tapēc, ka visu laiku sēžu netā un noslogoju viņiem to tīklu, bet no LatNet 100Mbps pa LV un 4Mbps pa pasauli maksaa 1200 Ls :)) Smuka summinja? 🙂
Vispārībā SIA Versija piedāvā 100Mbps pa 30Ls/mēn.
Bet ja negribi lai notiktu ārzemju trafika uzskaite tad varētu lietot LV proxy serverus, kas nodrošina labas ārzemes 😉
Knagis: nu parāadīšu, nu un? atnāc un pasties :))
Dr.Evil: nē zini, uz marsa nav ineta? protams, ka ir. tur tač kaut kāc probe tagad ira. tikai uz šamo pings ira >40`000ms
Niaj: nu vo. tas ir normāli. a man praktiski visur, kur es admins. līgumi ir kaut kādi nožēlojamie, bet zato apmaiņā pret manu solijumu, uzturēt nedēļā kaut kādu trafika apjomu un ne vairāk, šie palaiž bez limita. un tad varu disbalansēt – pa dienu cik gribu, naktī sēž gandrīz ofā..
Vispār šķiet, ka LTK ir sapratis vienu lietu, ka svarīga ir ineta stabilitāte, ne tik daudz ātrums (kas arī nav mazsvarīgi). Pats izmantoju LTK 3 mēnešus un tikai vienu vakaru nets nešancēja, bet pēc zvana jau pēc pusstundas bija OK.
Piesakot problēmu man gan radās iespaids, ka HelpDesk līnija ar klientiem strādā tā it kā es būtu galīgi mazs bērns vai pensionārs. Nezinu varbūt arī lielākā daļa publikas, kas viņiem zvana ir tāda.
Puishi vai tik jus neslimojat ar logiskas domasanas traucejumiem?
– Vai jus zinat kas ir admins un kadus jautajumus vinjsh izlemj?
– Vai adminam var piezvanit? (stipri saubos)
– internet ligumos norada atrumu lidz kautkam (cenas ir priecejosas) VAI garanteto (kas daudziem loti nepatik del cenas)
– paradiet kaut vienu bezmaksas vai maksas proxy latvija kas spetu nodrosinat tos paris simtus KBps un uzreiz pielidziniet ari cik tas maksaa..
Milie cilveki paskatieties uz realo situaciju tirgu.
Jus izvelaties internetu ar garantetu atrumu kas jums ir nepieciesams darbam / biznesam etc VAI DC kacasanai (pameginiet leto pieslegumu slavinataji caur savu leto pieslegumu papumpet kadu filmu no arzemem)
Letas firminas piepilda masu velmes un uz to kash naudu!!! Vini tirgo latvijas trafiku kas vinjiem ir praktiski bezmaksas, bet arzemes par ko ir jamaksa normalas naudinjas stipri vien paliek otraja plana! Mazi berni jau to nesaprot, vinjiem jau vajag tikai kadu filmu nopumpet! 🙂
CDC :: 20.01.2004 / 18:58 Par pingu uz probes tev būs taisnība 🙂
tīģerēns :: 20.01.2004 / 19:05 Viss jau būtu labi, bet tomēr arī mazās sia maksā par ātrumu un lv trafiku, kā tu domā, no kurienes viņi ņem tos T1 un T3 linkus ? Varu pateikt priekšā – lielāko ties no Latneta, kuram ir šāda tada infrastruktura…
Šitas pasākums tiešām ir labs. Dr.Devil: piekrītu tavis teiktajam
Nē nu labais. Jauns vārds “tavis” :))
Firmām LV trafiks par velti 🙂 Tad jau sanāk tās firmas nelegāli pieslēdzas pie citu provaideru interneta kabeļiem 🙂 kuram te bērna prātiņš.
Grūti spriest par mDSL pieslēgumu, jo pats nelietoju, bet varu salīdzināt ar Igauniju – šodien viens paziņa pateica, ka viņu vietējais telekomunikāciju operators palielina download ātrumu DSL klientiem 2x, tagad viņi par 500 kronām (21 Ls ar santīmiem) sēdēs uz 1 Mbit/s drāts. Nu tad rēķiniet – ir LTK piedāvātais internets “sux” vai nē. Taisnības labad gan jāsaka, ka Igaunijā monopols fiksēto telekomunikāciju jomā nepastāv jau 3 gadus – varbūt tas ir iemesls. Dzīvosim, redzēsim.
Mans atrodas patreiz Igaunijaa un seezhu uz 786/Kbit/s par nieka 10Ls meenesii. Nedaudz piesako supports (ja naktii nopliist, aatraak par riitu nebuus gatavs), bet taa viss stabili. Tajaa naudaa vel ietilpst 40MB Web shaare uz vinju servera, ieksheejais FTP prieksh klientiem (1000 cilvinju)…
Gribeeju vecaakus Latvijaa piesleegt pie neta, lai mailus raksta arii no maajaam, bet peec mDSL reklaamas iz(2x paar)lasiishanas noleemu, ka leetaak buus SMS suutiit…
vakar tb nu jau aizvakar me veixmigi piesledzaa ari savu majas pc pie neta (bija sen atpakal pie telias pierubiits, bet nu tas spiids galigi nerulleja i es atsledzu). Firmai “baltinet” piekonektejos. I ziniet, var daudz pirst par mazajaam firminaam, cik vinas sudigas, bet es nesudzos, jo centraa tik vien kaa kabeltelevizijas netu un mdsl/pdsl vari dabut. Tomer man noveicaas un manaa majaa uzradaas shis baltnets. Par 12ls menesii man pumpejas divixinji ar 400-500kb/sek. Upload ari normals – choms tikko ar 300kb/sek pumpeeja no manis. Runajot par arzemem – divainaa kartaa ir ok – megabaiti ripo manaa virzienaa videji ar 100kb/sek.
Mazo firmu izaugsme mikrorajonos ir pilnigi saprotama, tak vieglak/izdevigak ievilk netu vairakaas blakusesosaas daudzstavu majaas, nekaa loznaat pa vecu maju beniniem bez garantijas, ka kadam to tavu netu vispar vajadzes shiten. Jo nu es piem. zinu savaa majaa vel max divus kaiminjus, kas iespeejams varetu pieslegties. Vai tad provaiderim ir jega lidinat shadu maju virzienaa tikla vadu? Nea. Man haljava gadijaas, jo pirmajaa setas majaa ir i-cafe.
Bet istenibaa varetu LTK uzlikt dazadus maksu vienkarsi pilsetas lietotajiem un lauciniekiem.. un galu galaa, es ticu, ka, ja menesa maksa butu 10ls, abonentu pulkam naktu klat papraavs pulcins jauno lietotaju. Ja es zinatu, ka mdsl toch toch nekad nekarsies, es mosh ari pa 10ls panjemtu. Tiri meilam/zinjaam/kadam mp3 kadreiz. Jo nu pienemu, ka sitas pats baltnets nestradas pilnigi ideali.. un nedo dies nokarsies bridii, kad vajadzes pasniedzejam referatu sutit.
2 kex
Lietotaaj Kex, pats nesprēgā ar savām LTK atmaskām. Par to pelņu ko LTK ir izsūcis no Latvijas un uz savu faking Finlandi aizpūtis varēja katrā latgales saadžā LIX’u ievilkt! Tā ka daudz nedirs ar savu nezināšanu. Jā es piekrītu, ka varakļāni nav tas pats, kas zolitūde, bet LTK izmaksas ir lielas, taču arī pelņa viņiem ir pilnīgi citā dimensijā salīdzinot ar mazajiem operatoriem!
vienmer teksti saakas un beidzas pie taa cik slikts ir LTK 🙂
traki
2 aabele
un kursh tad pieljaavu iespeeju somiem vaariities? kursh nosledza ligumu ar Tilts Com? muusu pashu ieveeleetie deputaati. tas ko LTK dara ir normaals bizness, izdeviibas izmantoshana, kuru neizmantot butu stulbi. Un somi nav jau vainiigi, ka Latvijas valdiiba toreiz nosleedza tik forshu liiguminju. Bez tam, LTK iipashnkieki ir arii Latvijas valsts, taa kaa pirms dirst uz somiem padomaa vai labaak nebuutu dirst uz valdiibu un ja ejam taalaak, tad pasham uz sevi, kursh taadu valdiibu ieveeleeja. skumji, bet fakts
ManInBlack par to kvalitāti tu reāli varēsi spriest pēc pirmajiem 2 mēnešiem!
Offtopic
Mazliet dīvains ir pogu izvietojums zem komentāru loga. Ir pierasts ka OK (pievienot komentāru šajā gadījumā) poga vienmēr ir kreisā malējā. Šeit tas nez kāpēc ir otrādi.
2 kexes
Vispaar šeit runa tā kā gāja par interneta pieslēgumu
Un es nekad neesmu balsojis par Latvijas Ceļu, tā kā sevi vainot netaisos…
Ja jau seit ta aizgajusi runa par ineta pieslegumiem, mos kads var pastastit kas ir labakais/letakais ko pieslegt centra apmeram pie barona centra??? It ka grasos apollo pilsetas internetu (par cik lasu tikai visadas zinas un sanemu emailus – nu labi, masina vel cata ielien), bet pec mdsl piedzivojiem mana birza ltk akcijas ir paslidejusas uz leju 🙁 So….kas butu labakais variants??
centrā tev ir jābūt n-tajām iespējām
Pats nelietoju MDSL. Maajaas ir piesleegums, kas ir aatraaks un leetaaks kaa MDSL, bet ir 2 lieli miinusi – arzemju trafiks par papildus maxu (proxis ir tikai daljeejs risinaajums) un biezhi trafiks raustaas – nav trafika uz 1/2-1 stundu. Inetu maajaas lietoju maz, pamataa pa briivdienam un vakariem, bet tad kad vajag, tad vajag uzreiz, taapeec paraleeli esmu saglabaajis dial-upu. Peedeejaa laikaa tomeer esmu saacis aizdomaaties vai tas chakaris atmaksaajas, jo peec cenas/kvalitaates man labaak dereetu apollo pilseetas internets. Vieniigais kas pagaidaam piebremzee ir aatrums. Ja piesleegtu arii apollo pilseetas internetam Turbo, tad laikam beidzot tas buutu prieksh manis…
ņu bet lielajai masai takšu vajag tik internetu (eksploreri) un imailu (inbox vai kas līdzīgs) un viniem takšu arī parasti ar mazo firmeļu 10-15 latu netu pilnībā pietiek. Labāk maksāju 10 latus un iztieku ar savu īmailu un webu nevis 30 un uz augšu lai būtu mājās super kruts internets.
A kāpēc tādos rajonos, kur ir tikai mDSL neatrodās pāris gudru cilvēku, kas ievelk savu rlinku? Pāris gadus atpkaļ (kad es to dariju) ievilkšana izmaksāja ~300ls, un mēnēsī 3x 30ls – Ja uz netu piesakās vismaz 5i cilvēki, tad kāpēc to neizdarīt?
Njaa buutu jau labi, ja viss buutu tik vienkaarshi a ko dariit ja naf to 5cu purnu :))
kursh tad provaiders piedaavaa rlink pa ~300
savaakt 1 maajaa 5 purnus nemaz nav tik vienkaarshi.
NO TAS KA APOLLO GĻUKO TAS IR ARĪ MAN SKAIDRS,KĀ IESĀCEJAM.MANS LIETO IGAUŅU DSL.NU PAGAIDĀM VAR IZTIKT.LATVIEŠI VISPĀR IR KRĀPNIEKI ŠĀJĀ LOMĀ
MANS MAKSĀ 13LS,BET AR VISĀM ‘
ARZEMĒM,BET APOLLO 21 IR JAU STARPĪBA
MAN RIEBJAS APOLLO.BET JA SALĪDZINA MOB SAKARUS
TAD VISPĀR ABĀS VALSTĪS TIE IR DĀRGI,TĀPĒC MAN NAFIG
VAJAG TO MOBĪLO,LABĀK DSL.MAN PIETIEK PROVINCĒ
ES JAU 4 GADUS TE MAISOS ,MANPATĪK LABAAK NEKAA LATVIJAA.
Why have a Caps Lock key if you’re not suppose to use it? Its probably an extra feature that costs more money.
Autors: VAMPIRS :: 21.01.2004 / 21:03
Spēcīgi! 🙂
Nu tie apollo ir auni, nafig nevareja uzlikt lai netiek vienkarshi klaat sveshiem useru acountiem. Pashi jau baiga staraa par savu pakalpojumu, es to esmu izmeginajis gandriz gadu un sapratis ka taa ir huinja, ja vien ir pieejams citu ISP pakalpojumi.
Jaa interesanti palasiities mdsl sux…. tad mdsl nesux … numurgs. Pakalpojums ir neatbistosh cenai un iespeejaam – ar esoshajiem ltk resursiem miriigi vareetu piedaavaat vismaz 2x lielaaku aatrumu par 1/3 zemaaku cenu un tad vini pelniitu veel vairaak un buutu mazaak gudriniki kas saka MDSL sux… Runaat/Rakstit jau var, bet no taa tik un taa nav nekaada jeega.
Andri, nu kaa tu nesaproti, mDSL apdirst tachu ir stiliigi, citi uzreiz domaa ka es esmu ljoti gudrs, ja apdirshu mDSL.
bet par cenaam taisniiba, ja samazinaatu, tad sho bljaaveeju paliktu krietni mazaak. un es arii saaktu lietot mdsl, jo man shitais gljukodroms, kas pashlaik ir, saak jau piegriezties. lietot iespeejams tikai pa naktiim, kad arii daru visus aatrumvitaalos darbus
Zb tas suuda mdsl totalli sukaa
bljded nahuj es ar tegad paliku bez Neta! 🙁 Nu phj ne. Kautkaadas mammiites kauttko saak dirst un DSL attieciigi riikojas! Piekaash tos !! Zinu ka DSL suukaa bet tomeer tad phj vareeja katr dabuut IP bet tagda sux