AirBaltic pakāries?

Šodien kolēģis DiGi iebļāvās: “AirBaltic pakāries!”. Es domāju, kas par lietu. Skatos, viņa monitorā gorās Delfi reklāmas baneris ar lidojošu vafeceni un veci. Bildi no tā brīnuma var aplūkot te. Diezgan pretiiga reklāma.

Nu un es negribēju palikt parādā un izteicu kaut ko līdzīgu: “…No tādas mājas lapas ne tikai pakārsies…”. Domāta bija viņu mājas lapas AirBaltic jaunais dizains, kas pāris dienas atpakaļ tika palaists.

43 komentāri par “AirBaltic pakāries?

  1. neque

    hehe… nu marketings centaas kaadus meeneshus triis. tas kas ir sanaacis ir sanaacis. Lapaa bija paredzeets daudz kas vairaak, diemzheel ADM straadaa ljoti gausi un es shaubos vai tur kaut kas tiks uztaisiits(tuvaakajaa laikaa). Bet lai kas, shii lapa ir labaaka par ieprieksheejo.

    Atbildēt
  2. kika

    Nu bet ljoti feins banneris! Vispar shii banneru kampanja AIRBALTIC ir izdevusies – ari tas hamburgers un pica ir super! Prieks skatities, ka musu garlaicigajas lapas paradas kads interesants banneris. Un ari lapa AIRBALTIC ir gaisha un dzivesprieciga.

    Atbildēt
  3. Budzis

    Njaaa… AirBaltic lapas dizains ir visai … neizdevies. Un Delfi peedeejaa laika shitie “lidojoshie”/”sliidoshie” keemi vienkaarshi besii aaraa!!!

    Atbildēt
  4. Pete

    Kādu laiku atpkaļ biju iebolījis, ka British Airways saņema kaut kādu balvu par mega dizainu. Tad nu šodienas AirBaltic dizains ir kā viens pret viens ar BA veco saitu, savukārt BA jau ir atjaunojies.

    Atbildēt
  5. _blank

    AirBaltic lapa ir laba. Ja njem veeraa auditoriju, kas sho lapu apmeklee, tad droshi var teikt, ka tas ir tas ko vajag. ir protams shaadi taadi nevajadziigi siikumi, bet cilveekam, kas tieshaam meklee informaaciju kas vinjam vajadziigs, nevis bagus, to arii izdosies atrast. un tikai nemeegjiniet staastiit ka taa nava.

    Atbildēt
  6. JK

    _blank, nav tragjiska, bet ne tuvu nav laba, taas _pussuds_ vien sanaacis.
    “Ja njem veeraa auditoriju, kas sho lapu apmeklee, tad droshi var teikt, ka tas ir tas ko vajag”
    jaa , tieshaam – defli apmekleetaaji kuri ir sashutumaa par gjeerbonja izskatu un ar seksu nenodarbojaas 51% no vinjiem (baudiet_aptaujas_) , kaa arii web lapu izstraadaajosho firmu darbinieki.
    “tieshaam meklee informaaciju kas vinjam vajadziigs, nevis bagus, to arii izdosies atrast”
    – Ja traapiis uz linka un ieraudziis vinju. ja vajag atradiis, bet lapu netaisa tikai taapeec. Ja vajadzees atrastu arii zhirafi, un kautvai leduskapii.

    runa iet par to ka taa lapa ir _suudiiga_ nevis _laba_

    JK

    Atbildēt
  7. _blank

    JK: es domaaju nevis auditoriju kas to apmeklee, bet auditoriju, kura reaali izmanto airbaltic pakalpojumus un meklee papildus informaaciju. neiet runa par baneri kas atrodas delfos, kur tieshaam siinji klikshkjina uz lidojoshas tantinjas. interesenti tajaa lapaa nokljuust arii no citaam vietaam.

    un vispaar JK, pasaki kas tajaa lapaa ir tik _suudiigs_? atljauju tev nemineet tizlos baltos gifus uz kraasainajiem bekgroundiem (pasham tie besii), kaa arii fuuteri. Un veerteejot kaa _suudiigu_, un veerteejot kaa suudiigu, skaties luudzu no to cilveeku redzespunkta, kuri REAALI tur meklee informaaciju.

    Atbildēt
  8. JK

    dizains vai nu ir vai nu nav (izdevies vai neizdevies). ja grib atrast infu tad to var izdariit ievietojot pirmajaa lapaa eertu kautvai texta failu ar cenaam.

    Jautaajums: kura kompaanija taisa sev maajas lapu tikai lai sniegtu informaaciju??
    Atbilde: kompaanija kaura ar informaacijas snigshanu pelana.

    domaaju shinii gadiijumaa primaari ir svariigs imidzhs, un vajadziigaas informaacijas EERTA atrashana.

    Stulbi atkaartoties bet ja vajag taarpus var atrast arii zilonja snukjii.

    jk

    Atbildēt
  9. MZM

    Vispar peedeejaa laikaa nevienu web lapu nevar uztaisiit – vienmeer kaadam nepatiks un noliks pie vietas un vispaar dizains arii jau redzeets… A ko var gribeet baigi atshkjiriigo dizainu, ja www vairs nav taads, kaads bija pirms 1995. g., kad vareeji manuaali visas lapas paarstaigaat 😉

    Atbildēt
  10. ailess

    un kaa ta buus ar lidojosho burgeru ieksh apollo.lv? :)) tas bija diezgan pievilciigs :))
    CLX atkal banosi? :)))
    me tjip panjirgaajas..hehe

    Atbildēt
  11. ailess

    CLX calm down 🙂 saprotu ka es tevi esmu novedis liidz shizofreenijai ar savu paarlieku lielo miilestiibu pret ltk, bet taapeec nevajg taa nervozeet un likt neskaitaamus banu … tam vienkarshi nau jeegas :))
    ceriibaa uz sapratni, muuzhiigi tavs ailess 🙂

    Atbildēt
  12. ailess

    CLX es tieshaam biju par tevi labaakaas domaas… tomeer tu esi savaa domaashanaa apstaajies kautkur tiinju gados… cik zheel

    Atbildēt
  13. ailess

    un tieshaam neapniik? CLX ko sleepies? atbildi tachu kaadreiz kaapeec tu neatziisti cilveeku viedokljus kuri atshkiraas no taveejiem? taa ir beerniibas trauma vai kaa?

    Atbildēt
  14. ailess

    kaada frustraacija.. uznjemam laiku kursh aatraak ieraxtiis jaunu komentu un kursh izdeesiis to + uzlix banu? :)))) neenu tik tieshaam es tevi nesaprotu… btw naktiis cilveeki gulj

    Atbildēt
  15. ailess

    mjaa… neko teikt.. btw banus tu liec leenam.. un tagad dzeesiisi visus manus komentaarus ko es kadreiz esmu posteejis/posteeshu ?

    Atbildēt
  16. _blank

    ha. manaas aciis imidzs nav sabojaats, jo lapa ir ietureeta normaalaa korporatiivaa stilaa (kas latvijai jau ir labi). a ja tev gribaas redzeet kautko special, tad ej skaties to sheit.

    Atbildēt
  17. coolynx

    _blank: hehe, nu tu gan saliidzinaaji. ja tu maz zinaatu kaadi ir standarti parexam un tieshi uz sho lapu kautvai, tad elpotu kabatas lakatinjaa un seedeetu kaktinjaa klusi klusi.

    …bet nu labi, raz poshla takaja pjanka:
    pirmkaartu tu saliidzinaaji ziloni ar balodi un otrkaart zilonis ir dziivnieks, bet balodis ir putns, un treshkaart jeedziens “daudz labaaka” ir ljoti stiepts un neizsaka pilniigi neko. it iipashi shajaa gadiijumaa, kad meegjini saliidzinaat ziloni ar balodi.
    vai arii varbuut izputeejushais ADM straadaa *principaa* labaak tikai taapeec, ka tagad ir pabaazts zem jauna sponsora RixTech, kas ir bagaataaks nekaa bija ieprieksheejais, nevis kaa citi uznjeemumi, kaa piemeram C4, ko tu piemineeji, kas savu maizi nopelna pashi bez mammiites paliidziibas? Esi reaals, tak RixTech nav ieintereseets veikt taadu reklaamas kampanju ka to dariija Bates tikai taapeec, lai uztureetu neizdevushos kantori un puudereetu saviem klientiem smadzenes staastot, ka tas ir labi un taa jaabuut. te ir webs un iegriezhas cilveeki, kas kaut ko ceert un taapat vienkaarshi sabaazt batonus ausiis neizdosies. Airbaltic ir ljoti neizdevies pasaakums un es savus iebildumus jau izteicu ADM projvadam par ko arii sanjeemu raajienu no vadiibas – par bezmaksas konsultaaciju sniegshanu, attieciigi taa vairaak nedariishu 🙂
    ja tu gribi turpinaat *rieties*, tad pamato savus apgalvojumus.

    Atbildēt
  18. _blank

    pirmkaart pasuutiitaajs pats izveelaas kantori, kursh shos darbus veiks – ja vinju apmierina kantora darbu kvalitaates un izmaksu liikne oookei, aiziet! vinji pashi arii paraksta darba nodoshanas aktu. tu tak pats labi zini kaa notiek shaadu darbu izpildiishana. bez pasuutiitaja apstiprinaashanas nekas uz priekshu nekust. ja lapa ir webaa, taatad arii airbaltic ir apmierinaats, jo sasniegts ir tas, kas vinjiem vajadziigs – lapa ir webaa, korporatiivs stils, galvenie brouseri paziist kodu. Viss! ko veel vinjiem vajag? adms laimiigs airbaltic laimiigs.

    a vot par kvalitaati, jau adms zaudee savu reitingu citu aciis kuri ceert kautko no shiim lietaam.

    Atbildēt
  19. skol

    coolynx – atļaušos aizstāvēties. 1. Tava atruna par parexu, piedod, bet ir nevietā un muļķīga. Ja reiz skarbi kritizējam, tad arī tā daram. Nevis atrunājamies, ka mēs ko nevarējām, klients slikts, mēs labie utt. 2. No Tevis biju gaidījis ko vairāk – profesionālu vērtējumu, bet diemžēl saņēmu tikai tādu vieglprātīgu subjektīvi vērtējumu, kura vienīgā doma bija, ka bildes izksatās pēc paintā zīmētām, tas ir neprofesionālām. Bet kur tieši tas neprofēsionālisms slēpjas tā arī pamatojuma nebija, tik vien – man nepatīk, tātad tas ir sūds. 3. Gaumes ir dažādas 4. Varu pateikt, ka viecot cilvēku aptauju (reprezentatīvu), pirms lapa tika reāli izstrādāta, lielākā daļa (80%) cilvēku dizainu novērtēja kā labu esam. Tikai 10% sacījās, ka viņiem tas īsti nepatīk. 5. Cilvēki ir dažādi

    Atbildēt
  20. skol

    coolynx – Un vēl. Par ADM kā izputējošo kantori runājot. Pīļu mēsli! Birks var muldēt un sapņot cik grib, bet ADMam viss ir ok.
    Par kvalitāti runājot. Parādi man kaut vienu C4 lapu, kura ir visiem patikusi un bijusi perfekta. Kļūdas ir vienmēr. Un es pat varu droši apgalvot, ka mēs, ADMs, pēdējā laikā klientus nodrošinam ar daudz kvalitatīvāku servisu nekā kaut vai jūs. Pilnīgi mierīgi var to apgalvot. Runa ir par vienmērīgu kvalitāti. Jo var jau vienu projektu baigi kruto sataisīt, visu izdomāt, katru sīkumu, tajā pašā laikā visi pārējie ir vienkārši ļoti zemā līmenī. ADMā tiek iedibināti ļoti spēcīgi un pārdomāti procesi, kuru mērķis ir nodrošināt vienmērīgu kvalitāti, gan tehnisko, gan konceptuālo, gan grafisko, gan klientu servisa. Strādājot ar klientiem, kuri ir šadu vai tādu iemeslu deļ nomainījuši veb aģentūru nereti nākas dzirdēt uzslavu par to, ka tie otri par tādām lietām vispār nedomāja. Parasti par auditorijas informācijas vajadzībām un lapas arhitekrūras un navigācijas atkarību no tām. Vispār nedomāja un nerunāja.
    P.S. Airbaltic konkursa komisija esot pat nirgaajusies par C$ piedāvājuma kvalitāti. Tādi lūk joki.
    P.S.2. Davai labāk sarunājam – neapriesim viens otru un dzīvosim mierīgi un draudzīgi. Daudz vērtīgāk būtu, ja mēs kā Ineta speciālisti diskutētu par profesionālām lietām, par lietojamību, ārhitektūru, veiktspēju, pozicionējumu utt, nevis vienkārši rupji [email protected]#[email protected] viens otru.

    Atbildēt
  21. Birks

    1. Birks neko nemuld. Nekad neesmu uzskatījis, ka ADMs ir izputējis, kā arī to kādam teicis. Par patreizējo situāciju arī daudz neņemos spriest. Līdz ar to lūdzu, bez uzbraucieniem, puika. 2. Par sniegto servisu kvalitāti es labprātāk to dzirdu no konkrētās kompānijas klientiem. Kad dzirdēšu labas atsauksmes par vienu vai otru firmu, būs prieks. PašSLAVIŅāšanās tāds ziepju brubulis vien ir. 3. Piekrītu, ka vajadzētu beigt liet mēslus, bet pāriet uz konstruktīvākām sarunām.

    Atbildēt
  22. coolynx

    skol: tas ir labi, ka klienti abpuseeji ir apmierinaati, kas patiesiibaa arii ir galvenais. centiisimies arii turpmaak nodroshinaat vinjiem kvalitatiivus pakalpojumus un uzlabosim savu profesionalitaati un ar labiem projektiem pieraadiisim, ka esam labaaki. atgrieziisimies pie shiis teemas peec kaada laicinja ar jaunu projektu palaishanu un saliidzinaasim rezultaatus.

    Atbildēt
  23. coolynx

    skol: atvaino, ja es tevi aizskaaru, tas nebija domaats tik personiigi, bet nu tieshaam man airbaltic lapa ljoti nepatiik un izsauc riebumu, tiesa tikai vizuaali. ideja nav slikta un par tehnisko pusi es kluseeju, jo tur nav ne vainas, bet vizuaali pilniigi garaam. es netaisos analizeet sho lapu un sniegt detalizeetu atskaiti par taam nepilniibaam, kas man ieduuraas aciis, bet kaa jau teicu – taisam projektus un skatamies rezultaatus peec kaada pusgada. tad arii saliidzinaasim, kas kuram ir izdevies labaak, jo buus ar ko *meeriities* un nevajadzees saliidzinaat rupjmaizi ar saldeejumu, kas shobriid arii tiek aktiivi dariits.

    Atbildēt
  24. roat

    To skol, Birks, coolynx: A man toties garaaks!!!
    Smiekliigi skatiities no malas. Beernishkjiigi. AirBaltic no developeru puses bija perfekti izstraadaats, no doubt. Apspriest dizainu – katram sava gaume. Dazhas lietas dizainaa arii man nepatiik… Ja klientam patiik un klients par to maksaa, why the fuck kaut kas veel tur jaamaina?

    Atbildēt
  25. coolynx

    roat: tieshi taa. es jau izteicu tikai savu personiigo viedokli par to, ka man shii lapa nepatiik vizuaali – dizains nevis pati lapa. vienkaarshi kaa parasts lietotaajs skatijos uz konfektes papiiriiti nevis pashu konfekti. nu negribu pirkt garshiigas konfektes nesmukaa papiiriitii …

    Atbildēt
  26. freek

    to skol: muahahahhaha “ADMā tiek iedibināti ļoti spēcīgi un pārdomāti procesi, kuru mērķis ir nodrošināt vienmērīgu kvalitāti, gan tehnisko, gan konceptuālo, gan grafisko, gan klientu servisa.”

    skol: pastaasti par konceptuaalo un grafisko kvalitaati ieks http://www.bowlero.lv

    Atbildēt
  27. BlackSand

    http://www.parex.net ir XXL Digital garadarbs, C4 ar to nav nekāda sakara, kā arī ar Parex paņemšanu. XXL savulaik ielika kloķi gan ADM gan VideiInfrai. RIX tagad ir XXL un ADM mix. (Arī Osītis ieguva un kaut kāda reklāmas aģentūra tiešām labu mākslinieku) C4 ir XXL paliekas. Patiesībā graužas viens liels puiku bars savā starpā. Fakti iz vēstures 🙂

    Atbildēt
  28. skol

    Konceptuaalaa tur tiešām pieklibo. Manuprāt pat ļoti stipri un tur es varu piekrist. Ņe smeje bez uroda. Par grafisko nezinu, neesmu vizuālās komunikācijas analīzes speciālists, daudziem patīk, daudziem nē (man arī nepatīk). Ja pūtīs labi ceļavēji, tad pēc pāris mēnešiem Bowlero laidīs gaisā jaunu lapu, tas, kas tur tagad ir, ir tikai pagaidu risinājums. Tad varēs spriest.

    Atbildēt
  29. AnnA[FN]

    Kaut kaa nav redzeeta weblapa, kas visiem patiktu… Tad laikam webs buutu sasodiiti vienveidiigs, ideaals, bet mees visi butuu peleeki, 4etrkantiigi un kastiitees salikti.
    Zi fors vill bii viz as

    Atbildēt
  30. U

    mnja… nu kruti developeri – nau ko teikt :DDD kaa dizains vinjiem nepatiikot – taa opapushenki – lapa suxx, viss suxx, es rulezzzzzzzzzzzzz 😀 lapas baudiishanaa protams ir divi momenti – dizains+tehniskaa kvalitaate. bet dizaina “aplikshana” ar tekstu “man nepatiik” saucaas nekonstruktiiva kritika, imo.
    labaak izstaastat man shaadu paradoksu – ir lapas, kas ir uztaisiitas kaa kubiks, piem, 800*600 pikselju, noalignota kreisaa augsheejaa stuurii? kapeec to pashu kubiku nevar kautvai iecentreet?

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.