Šodien biju aizgājis uz Swedbank rīkotu pasākumu, kurā tika prezentēts viņu jaunais produkts – uzņēmumu tīkls Business Network.
Rupji sakot, tas ir uzņēmumu sociālais tīkls, kas ir domāts uzņēmējiem. Autorizēties tur var tikai Swedbank uzņēmumu internetbankas lietotāji. Privātpersonas nevar un visticamāk, ka nekad arī nevarēs. Šobrīd tīkls ir palaists beta testā un tur tiek tikai izredzētie. Oficiāli tas tiks palaists 12.novembrī. Es tā sapratu, ka piereģistrēties šajā tīklā varēs arī ārējie klienti. Ko un kā, nezinu.
Paši viņi to definē šādi:
Uzņēmumu tīkls Business Network ir domāts kā maziem, tā lieliem uzņēmumiem – tas dod iespēju paplašināt savu biznesa kontaktu loku, uzzināt aktuālāko informāciju par biznesa vidi un vienam par otru, iegūt izdevīgus piedāvājumus, veicināt pārdošanu un izmantot lieliskus ikdienas biznesa pārvaldības rīkus, kā arī kontrolēt darījumus un rēķinus.
Pirmais iespaids bija patīkams.
Tā kā vēl neesmu lietojis, tad nevaru neko vairāk nokomentēt. Protams, ka nostrādāja profesionālais kretīnisms un radās daži jautājumi. Skaidras atbildes vēl nesaņēmu, jo pie kaut kā viņi strādā un citas lietas vēl nedrīkst atklāt.
Pozitīvais ir tas, ka šis tīkls nāk no Latvijas un ir izstrādāts šeit. Ja produkts aizrullēs, tad beidzot arī letiņi varēs noslaucīt igauņiem un zviedriem degunus, parādot, ka nav veltīgi sauļojušies un deldējuši krēslus. Attiecīgi šo risinājumu tālāk varēs palaist arī citās valstīs.
Principā bija divas pamata lietas, kas izskanēja un būs šī projekta atslēgas vārdi ap kuriem notiks lēkāšana un turpmāka slīpēšana – biznesa kontakti un Swedbank klientu datubāze.
Uzņēmumi, kas piereģistrēsies šajā tīklā, saņems interesantus piedāvājumus no citiem šī tīkla lietotājiem. Mārketinga cilvēki to sauc par īpašajiem piedāvājumiem, bet vienkāršā tauta to uztver kā atlaides. Jo aktīvāk uzņēmums darbosies šajā tīklā, jo lielāku punktu skaitu par savām aktivitātēm saņems. Lielāko punktu īpašniekiem tiks piedāvāta iespēja uzrunāt Swedbank klientus.
Platforma, kas šobrīd ir paredzēta klientu uzrunāšanai – privātais segments – ir nesen palaistā lapa www.gudriepunkti.lv. Tā ir it kā tā platforma, kas domāta privātā segmenta uzrunāšanai. Šajā vidē tiks publicēti Business Network tīkla aktīvāko uzņēmumu piedāvājumi.
Arī man šajā momentā parādījās daudzi jautājumi, bet šie bija tie jautājumi, kurus vai nu nevar vēl atklāt, vai arī pie tiem vēl aktīvi strādā.
Katrā gadījumā, pozitīvais ir tas, ka ideja ir laba, niša vēl brīva un pieprasīta, iespējas izvērsties, kā arī eksperimentēt, ko arī visticamāk, ka viņi darīs visu nākamo gadu.
Te arī video rullītis ar šī tīkla prezentāciju.
Atbalss: Swedbank atklāj digitālu platformu – uzņēmumu tīklu Business Network — Kristaps Skutelis (krizdabz.lv)
jocīgi piesaistīt cilvēkus uz mājas lapu un nedot iespēju atstāt e-pastu ,kur paziņos, bet laikam tad uzņēmumiem spamos uz internetbanku šajā 12.datumā,ka nu tikai piesakieties.
kas ir izstrādātājs? kodā vēl nelīdu neskatījos.
Kāpēc izvēlēti tieši šādi labumi? Kāpēc gandrīz viss ir digitāls?
Visi izvēlētie labumi palīdz pilnveidoties, attīstīt sevi, pārbaudīt savas zināšanas, uzzināt ko jaunu un noderīgu. Tās ir lietas, kas ilgtermiņā ļauj kļūt veiksmīgākam par citiem un sasniegt dzīvē vairāk. Digitālie risinājumi izmantoti, sekojot mūsdienu tendencēm, turklāt šādā formātā tie jums ir vieglāk pieejami un ērti lietojami.
Vienvārsakot, nevis punkti, bet kaut kāds fufelis…
Stilīgs spellčekeris 😀
Nekad neesmu izmantojis (un citiem neiesaku) sistēmu, kurā, pat lai tikai apskatītos informāciju, ir jāreģistrējas. Vēl viens “nožogotais dārziņš”.
Vēl viens Linkedin.com
Atbalss: Pazudis internetā 20.11.2012. | Artis Āre
towza izņēma vārdus no mutes.
paredzu, ka (aiz)nākamā gada budžetu šim projektam Swedbanka krietni apgraizīs 😉
Izskatās pēc draugiem.lv – tie trīs dzeltenie cilvēciņi gandrīz identiski, video manāmai lapas bildei ar kreisā mala un dzeltenums atgādina oranžo lapu.
Labāk uzcep rakstu par desktime.com, tā ir manta, kas varētu aiziet. 😉
Esmu konservatīvs nūģīs un manuprāt, bankai jānodarbojas ar banku biznesu – konti, noguldījumi, kredīti – nevis jābūvē sociālais tīkls, gudrie punkti un tamlīdzīga figņa. Swedbank manās acīs tikai zaudē ar šo visu.
Swedbank vajag vairāk strādāt pie attieksmes pret klientiem, kad Blūma un Zemturis bija, tad arī bija super attieksme, tagad visi bēg uz citām bankām.
Drusku neiebraucu priekš kam tas SB… Un ar tādiem ierobežojumiem sasniegt kritisko masu, lai projektu varētu uzskatīt par veiksmīgu, diez vai izdosies.
Tas tak vienkarši ka pasaule. Ir tads ABSI kur kompanijas kuras piedalas pulcinja viena otrai pardod servisus un preces, daljeji nomaksajot ar lokalajiem punktiem. un nav savstarpeji japerk/jamainas precem/pakalpojumiem, bet visa kopeja pulcinja ietvaros. ABSI sanjem procentus no katra darijuma un ta sistema strada ljoti jauki.
un swedbanka to censhas pagrabt, ieslogot cilvekus un piesaistot jaunus klientus ari bankai.
dabiski ka no sakuma tas bus bez maksas un velak panjemsim procentus, bet tad jau jus busit ieslodziti.
a ko citu darit ja klienti muk prom no vinjiem, serviss un attieksme irzudushi, zud ari klienti.
Ja man būtu savs uzņēmums,nedomāju ka gribētu sadaboties ar swedbank…. 🙁
Drīzāk Swedbankai vajadzētu sponsorēt atsevišķu no bankas biznesa kontaktēšanāš tīklu.