Netrafarēto ceļu policijas auto numuru saraksts

Hyndai GetzPirms pāris nedēļām internetā paklīda informācija par netrafareto ceļu policijas automašīnām (vai Nombre.lv), kas fiksēs ceļu satiksmes noteikumu pārkāpējus. Pēc izskata necils Hyndai Getz, kas sapičkāts ar visādu tehniku.

Uz Jāņiem šis negantnieks neesot spējis safilmēt visus pārkāpējus, kas lidoja uz svinību vietām. Nav jau viegli ar mājsaimnieces sapni safilmēt būmerus un auģikus. Es vēl neesmu dzirdējis, ka kādam būtu atsūtīts ielūgums uz ekskluzīvā video noskatīšanos un rēķins uz apaļu summu, bet pilnīgi noteikti zinu, ka manā pastkastītē to negribētu redzēt.

Tagad ir noklīduši it kā pārējo netrafarēto ceļu policijas auto numuru saraksts.

Gastonz savā blogā ir nopublicējis automašinu sarakstu kuras it kā var veikt līdzīgas funkcijas kā bildē redzamais pelēkais brīnums.

Hyndai Getz

GG4031 GG4051 GG4066
GG4032 GG4052 GG4069
GG4033 GG4053 GG4070
GG4035 GG4054 GG4071
GG4036 GG4056 GG4072
GG4037 GG4056 GG4073
GG4038 GG4057 GG4074
GG4039 GG4058 GG4075
GG4042 GG4060 GG4077
GG4043 GG4061 GG4078
GG4035 GG4062 GG4080
GG4036 GG4063 GG4081
GG4048 GG4064 GG4083
GG4049 GG4065

Volvo
S40 GG4044 GG4084 GG4085 GG4087
V50 GG4076 GG4079
S80 GG4047
XC90 GG4088

Godīgi sakot, kopš tā brīža, kad redzēju šo bildi internetā, esmu sācis aktīvi skanēt divu tipu mašīnas – trafaretās policijas mašīnas un Hyndai Getz. Tā ir kaut kāda mānija. Protams, varētu mēģināt ievērot noteikumus un braukt ar tiem 50 vai 90km/h, bet reāli dzīvē es, tomēr cenšos “vilkt” līdzi plūsmai, kā arī gadījumos, ja nav plūsmas, tad pie atļautā ātruma +10km/h. Policisti it kā par šādu ātrumu neķer. Lai gan esmu vismaz 2 reizes dzīvē sodīts par ātruma pārsniegšanu par 15km/h.

Es pedantiski cenšos ievērot visus pārējos noteikumus, bet ātrums ir tas, ko nekādi nespēju, jo pārāk smaga kāja.

47 komentāri par “Netrafarēto ceļu policijas auto numuru saraksts

  1. ax

    kaa iisti ir, varbuut kaads ir paarbaudijis dziivee vai likumos..

    Ja ments nofilmee kaa es daru k.ko neatljautu, vinjsh tagad vnk var man atsuutiit reekjinu, kaa auto iipashniekam vai tomeer kaadam mani ir jaaptur un jaasastaada protokols? Jo ja auto ir uz firmu kam tad dos punktus? Es nekaadaa gadijumaa neplaanoju izpaust kas vinju vadiija…

    Atbildēt
  2. CooLynX Raksta autors

    No sērijas – grāmatu neesmu lasījis, bet ir viedoklis. 🙂

    Likumu neesmu lasījis, bet nesen veiktās izmaiņas paredz, ka atbildīgs ir tas, kam pieder mašīna (uz kā vārda) un viņš attiecīgi arī informēs par to, kurš tajā dienā bija pie stūres. Attiecīgi šo uzfilmēto materiālu var izmantot, lai piespriestu sodu.

    Tas ir tas, ko es esmu dzirdējis…

    Atbildēt
  3. ax

    Nu bet kaa ar punktiem/pravu nonjemshanu? Nedod? Ja tikai naudassods ta jau pofig.. Man auto uz firmu, firma pieder citai firmai, nu lai jau liek tos sodus 🙂
    Nav jau teikts kursh no valdes locekljiem seedeeja pie stuures..

    Atbildēt
  4. nombre.lv

    shodien dzirdeeju pa ausu galam, ka taas nav ne tuvu visas 🙂 getzi esot konkreeti daudzaak.
    jau sen dzirdeeju, ka visaam mashiinaam buushot GG un/vai GC (kgan shaads nav sarakstaa) numuru ziimes

    Atbildēt
  5. Elvis Kvalbergs

    Man ir tieši tāpat ar to ātruma un noteikumu ievērošanu. Un arī ar Getz skanēšanu. Vienā vakarā liekas mazliet satramdīju kāda pelēka Getz vadošo jaunēkli, jo nu briesmīgi nikni sanāca uz viņu paskatīties. Bet viņam nāksies pierast vai pārdot autiņu 🙂

    Atbildēt
  6. ENIMA

    +20 km/h arī ir ok, jo sodz ir līdz 10LVL un nav sodapunktu, bet ja mēģināsi braukt uz 50 pa pilseetu – dabūsi grudakā no pārējiem par vilkšanos. tā ka filtrējam Getz, a šo saraxtu jau vakar noliku uz paneļa mašīnā 😀

    Nav kāds ērtāks risinājums?

    Atbildēt
  7. N.R.

    muļķīgi ko tādu publicēt. galu galā tie netrafarētie ir mūsu pašu drošibai. visādi agresīvie āksti te brauc bezpriģelā, vajag taču beidzot kautko darīt.

    Atbildēt
  8. JesusOnline

    un kur tad solītie traki jaudīgie Subaru? Tie Gec liek palši pasmaidīt… “mājsaimnieču sapņu auto” 😀 tad vēl nafig VOLVO XC90, tas droši vien kādam priekšnieķelim, lai var izbraukt un pārbaudīt ko ar geciem dara…

    Atbildēt
  9. Muttkoff

    Ja tu redzi Getz, tas nozīmē, ka Getz redz tevi – esi jau nofilmēts. Vairs nav jābaidās – par vēlu. Labāk uz ceļu skatīties, nevis pētīt ar skoču pie priekšējā paneļa pielīmēto numuru listi un iepirst kādam pakaļā.

    Atbildēt
  10. Vaards

    1. Ek, dziive paliek skarba. Padomijas laikos bija taada fishka, ka noteikumus izdomaa desmit cilveeku, bet kaa tos apiet – miljoni.

    2. Atbilde tam brashulim, kas tur par uznjeemuma mashiinaam un nenosakaamajiem ipashniekiem ierunaajaas. Man arii darba autinjsh. Katru dienu norulleeju simtiem kilometru. Esmu viduveeji agresiivs brauceejs. Secinaajums – ejot tehnisko apskati, mehanizaacijas departamenta atbildiigais darbinieks piestaada reekjinu ar sodinjiem kas man jaanomaksaa, lai vareetu iziet apskati. Tad es iespringstu, samaksaaju, apskate tiek izieta – braucam taalaak.

    3. Soda punkti filmeetajos un peecapmaksas variantos nebuus. Taa prese mums staasta.

    4. N.R. Nav tev taisniiba par to pashu droshiibu no hjundai getziem. Pareizaak sakot taisniiba ir, bet taisniibas procents ir neliels – kaada treshdalja. Parasti (ar iznjeemumiem, protams) vidusmeera aatruma paarkaapeeji ir tie, kuri brauc ljoti labi. Bet probleemas rodas deelj tiem, kas brauc peec noteikumiem, kas brauc paarmeeriigi agresiivi, kas brauc nedroshi un visaadi taadi. Protams, standarta variantaa primaatu logjika ir vienkaarsha – maksimaali samazinot braukshanas aatrumu, jebkursh brauceejs brauks tik leeni, ka nopietnas sadursmes nemaz nav iespeejamas. Bet ir arii taada statistika, ka vaacijas autobaanji (pa kuriem var gaazt cik eedis) ir visdroshaakaa satiksmes vieta pasaulee no statistikas viedoklja par avaariju skaitu, bojaagaajushajiem u.c. Taatad probleema ir citur, nevis Getzu skaitaa uz ielaam. Taadejaadi, ja ar padomju grabazhaam mums bija aatruma ierobezhojums 60kmh apdziivotaas vietas (tagad 50kmh), tad kaut kas nav kaartiibaa ar populistiski apseetiem vadiitaajiem, kas ienjem atbildiigos amatus un nerisina jautaajumus peec buutiibas – paarceljot tramvaju pieturas no celja vidus, likvideejot gaajeeeju paarejas uz vairaakjoslu celjiem, saliekot normaalas ziimes (kur patieshaam jaabrauc leenaak), veicot autovadiitaaju izgliitoshanu.

    Atbildēt
  11. flipo

    Tak visiem šitiem hujdajiem uz jumta ir balta rācijas antenīte.. pēc tā arī viņus var atšķirt no pārējiem auto. Protams braucot uz ceļa varētu būt problēmas visiem saskatīt tās antenes un pētīt katru šito sūdvaboli, bet tik pat grūti manuprāt ir iegaumēt numurus.

    Atbildēt
  12. ax

    Par autobaanjjem- uz baanjiem ir daudz avaariju (esmu tur diezgan braukaajis, kaadi 10’000km pa Vaaciju buus), bet vinjaas praktiski nekad nav cietushie/bojaagaajushie.

    Latvijaa galvenokaart visas probleemas rada normaalu celju truukums. Baanis uz 200km/h ir 2x droshaaks par muusu celjiem uz 90, jo:
    1) Baanim ir nodaliita braukshanas josla no pretimbraucoshajiem ar betona blokiem un metaala barjeraam. Fuure uz 100kmph tieshaa triecienaa cauri neiet (redzeeju dziivee)
    2) Baanim labajaa pusee ir metaala barjeras pret noskrieshanu no vinja un draashu zhogs pret bojaagaajaajiem un dziivniekiem.
    3) Baanim nav T vai X veida krustojumu, bet tikai 2 vai 3 liimenju brauktuvju piekljaushanaas vai atzaroshanaas.
    4) Baanim nav bedres vai pumpas vai rises kas neesaatu auto saaniski.

    Kameer Latvijaa celji buus kaut vai kaa Lietuvaa vai Polijaa man nebuus nekaadu sirdsapzinjas paarmetumu par to kaa es braucu. Ja valsts neciena mani un vieniigais ar ko Latvijaa var mieriigi braukt ir kaartiigs apvidnieks, jo vieglajam var visu hadeni 3 meeneshu laikaa nomainiit, tad es neredzu nekaadu jeegu cieniit shiis valsts likumus.

    P.S. Naudas sodus jau samaksaat easy. Galvenais lai nav punktu uz konkreetu vadiitaaju vai lai nenjem pravas nost..

    Atbildēt
  13. Gastonz

    Njā.. Sāk izplatīties tas saraksts, nu jau pat podā ielikts 🙂
    Es personīgi, nevienu no tām nemarķētajām mašīnām uz ielas neesmu redzējis, vai arī vienkārši nesmu ievērojis..

    Atbildēt
  14. lasītājs

    Manuprāt šādi (publicēt sarakstu ar automašīnām, kas ķers bandītus) rīkoties var tikai cilvēks, kas nemīl savu valsti.

    Atbildēt
  15. Vaards

    > 22 lasītājs, 2007.08.01 plkst. 11:11:45 teica

    Kad peedeejo reizi pie autoostas apstaajies un salasiiji izmeeetaatus konfekshu papiiriishus? Esmu redzeejis, ka taa dara vaacu pensionaari. Vinjiem domas Getzu sakaraa vareetu buut liidziigas. Tad kaa ir ar tevi? Shodien iesi stundinju padarboties?

    Atbildēt
  16. purvainais

    ax> […] jo vieglajam var visu hadeni 3 meeneshu laikaa nomainiit […]

    Vieglais auto. Gada laikā nobraukts 30k, pārsvarā Rīga, Rīga-Daugavpils, daži k grants ceļu. Ritošajai daļai nomainīti 2 elementi, kopējās izmaksas Ls 35 un 2h personīgā laika.

    Ko es daru nepareizi?

    P.S. Nosauc lūdzu tā lūžņa marku un modeli, izlaiduma gadu, kuram “hadene” reizi 3 mēnešos jāmaina, lai tautai (man) nesanāk nejauši iegrābties uz tādiem.

    Atbildēt
  17. BooRed

    Njā, derētu piefiksēt laiku cik ātri tās jaunās paļurkas nošķils dzenoties pakaļ ‘agresīviem’ braucējiem 😉

    Atbildēt
  18. erny

    Tāda sajūta kaceļu policija nevarētu dabūt no CSDD noatīto automašīnu nummurus tādējādi nemarķētie auto vairs nebūtu vienas sērijas, bet gan visādi DN, CR, AU utt…

    Un manuprāt nemaz tik daudz to netrafarēto nebija iepirkts – ceļu pocija ielika pati internetā šo te sarakstu lai cilvēki domātu ka ir pilns ar netrafatētiem radarauto no kuriem uzmanīties. tā vai tā visus nummurus neiegaumēsi…

    Atbildēt
  19. ax

    To: 22 lasītājs, 2007.08.01

    Nu es nezinu kaadi BANDIITI ir cilveeki kas paarkaapj aatrumu vai muusu superpraatiigi saliktaas ziimes. laikam kaadi 80% autovadiitaaju sanaak BANDIITI.

    To: 25 purvainais

    Protams es nedaudz paarspiileeju, bet nu braucot pa Krasta ielas 2. joslu es bmw 730i paarsitu vienaa bedree 2 riepas un disku. Un nevar saliidzinaat ritoshaas daljas kalposhanas laikus sheit un Vaacijaa. Vaacijaa var nopirkt ideaalaa staavoklii auto un ~peec 10’000km pa Latviju saakas neizbeegami remonti ritoshaja, jo taadi vietu kaa piem. Kjengaraga pagalmi Vaacijaa nav.

    Auto man ir bijushi kaadi 10 peedeejo 4 gadu laikaa (paarsvaraa dazhaadu modelju 2000+ gadu Audi,BMW&SAAB), bet shobriid censhos 100% paariet uz dzipveidiigajiem.

    Atbildēt
  20. khm

    Video, nevideo … nopirkšanai nauda pietika, bet sertifikācijai ne 😀 tak što pagaidām CPistiem nav nekādu tiesību uzrādīt video kā lietisko pierādījumu 🙂

    Atbildēt
  21. vannabe

    Kāda velna pēc te piemin likumu neievērošanu, jo valsts tevi neciena. Tev dzīvot apnicis, vai arī gribi pārīti nevainīgu cilvēku likvidēt pa ceļam, jo tava valsts tevi neciena, padomā?

    Un galu galā šīs mašīnas domātas lai būtu drošāk pārvietoties pa ceļiem un +20 un uz augšu bāleliņi tomēr padomātu pirms pedāli piespiež, bet tagad pierakstīs un pārkāps tikai ja Hyndai nebūs redzes lokā, nu ģeniāli cik debīla ir mūsu tauta?

    Atbildēt
  22. [cx]

    tapat jau braucot nevienmeer ieraudziisi tos autinhus, lai arii jamiem ir “antenas”

    par celhu kvalitaati nemaz nerunaasim, esmu braucis latvijaa tikai pa paaris kautcik normaliem celhiem

    par Riiga-Daugavpils shosejas noziimi un kvalitaati vispaar labak nerunaasim

    neapgaismotas gaajeeju paarejas un paarejas tieshi aiz liikumiem

    nekad neesmu speejis saprast, kapeec riiga-daugavpils posmaa no salaspils liidz riigai ir ziime 70 …

    Atbildēt
  23. ax

    to: 31 vannabe,

    Nu nezinu kaa piem. braukshana 5 no riita pa Ventspils-Riiga vai Riiga-Tallina tukshu shoseju uz piem. 140 ir apnikums dziivot.

    man ljoti reti kaads ir trauceejis kas brauc ieveerojami aatraak par mani, daudz vairaak tie kas brauc uz 80 man traucee un rada avaarijas situaacijas.

    p.s. visi mani auto ir 4 vai 5 zvaigzhnju NCAP reitingaa.

    p.p.s. iisteniibaa man arii ir dzilji pie kaajas ko par mani domaa tie kurus es apdzenu.. ja likumi ir dumji tad peec defaulta tos paarkaapj..

    Atbildēt
  24. vannabe

    to: 33 ax, domāts bija par tiem, kuriem arī pa pilnām ielām un šosejām patīk lidot un agresīvi apdzīt izraisot ne vienu vien avārijas situāciju. Nav nekas pret tiem, kuri brauc tieši tik cik ir atļautais, ja lēnāk, tad tas nav par iemeslu, lai šo cilvēku vēl kārtīgi sabiedētu viņam pašā purnā nogriežot ceļu, iespējams tāpēc arī velkās uz 80, jo ir sabijies braukt ātrāk. Mūsu pašu bāleliņi un tautu meites jau vien ir pie vainas, ka daudziem bail braukt un tikai nesakiet, ja bail, tad lai nesēžas pie stūres, tas attiecināms drīzāk uz tiem, kuri viņiem šīs bailes izraisa.

    Atbildēt
  25. Vaards

    35 vannabe. Lasot Tavus komentus naak praataa adminju tusa bilde, kas peec triisgadu pauzes atkal apceljoja internetu – ek, sheit nevar pievienot, neiepriecinaashu.

    Protams, ka tos idiotus jaasit!
    Jaasit konkreeti, ja vinji brauc uz 80, kur paareejie velk uz 130.

    Ja sho lasa policisti, esiet tik laipni un veiciet kaadu darbinju arii sabiedriibas labaa – tak paarbaudiet shos leenpraashus uz aptiecinju esamiibu, binshu garumu, shmigu, ugunsdzeeshamaa esamiibu. Jo ilgaak paarbauda, jo ilgaaku laiku satiksme tiek pasargaata no agresiiviem brauceejiem. Lasam definiiciju:

    2) transportlīdzekļa vadīšana tādā veidā, ka tiek izdarīts ceļu satiksmes noteikumu pārkāpums
    un radīti traucējumi vienmērīgai transportlīdzekļu plūsmai vai tiek ignorētas pārējo
    transportlīdzekļu vadītāju intereses

    6.punkti tiek soliiti pensionaaram, blondiinei un vannabe par sho!

    Atbildēt
  26. Shadowbird

    Vaards: Ja noteikumu ievērošana konfliktē ar netraucēšanu transprota plūsmai, tad noteikumu ievērošana ir svarīgāka. Jebkurš ments tev pateiks, ka tas punkts neatļauj ātruma ierobežojuma pārkāpšanu uz citu vadītāju tāda paša pārkāpuma pamata.

    Atbildēt
  27. Vaards

    Jebkurš ments tev pateiks, ka tas punkts neatļauj ātruma ierobežojuma pārkāpšanu uz citu vadītāju tāda paša pārkāpuma pamata.

    Vislabaakais procesu organizeeshanas modelis darbojas tad, kad noteikumus izdomaa pashi pasaakuma daliibnieki, pashi tos kontrolee un pashi peec tiem riikojas.

    Shaads variants parasti darbojas arii dziivee – attieciigo leenbrauceeju avaarijas izraisiishanas gadiijumaa noteikti buus gruuti paareejiem attureeties no fiziskas leenbrauceeja ietekmeeshanas.

    Protams, valstiski itkaa darbojas neefektiivaa sisteema, kas palikusi paari no saakotneejiem konveijertipa razhosanas un ekonomikas veidoshanas laikiem. Jo nav sisteemai kaa taadai konkurences – nevaram mees izveeleeties sisteemas kaadaa padziivot un tad pienjemt par labu esam.

    Atbildēt
  28. Shadowbird

    Vaards: Nu tad ej un pieprasi mainīt sistēmu. Organizē tautu, vāc parakstus – dari kaut ko, no kā būtu kāds reāls labums. Nevis izgāz savu neapmierinātību uz tiem, kas noteikumus ievēro.

    Un avārijas situācijas neizraisa pēc noteikumiem braucošais vadītājs, tās izraisa pārējie, kas noteikumus pārkāpj.

    Atbildēt
  29. Cun

    Avarijas situacijas izraisa visi ne tikai neieverotaji. Brauc lenam trauce satiksmei veic divainus manevrus nereikinas ar satiksmi ta ir lielaka dala kas rada avarijas situacijas un vispar tiesi noteikumu ieverotaji ir tie kas vismazak saprot noteikumus

    Atbildēt
  30. A

    Apturēja vakar 11jūnijā 2016 uz Liepājas šosejas. Netrafarēts balts opelis. Iedeva sodu ar 2 soda punktiem un uzlika 80 eiro sodu. Par ko? Pārkāpu par 30 pie atļautajiem 90. Uzlika sodu 10 gadu laikā pirmo reizi. Situācija bija šāda: vilkos es aiz viņiem minūtes 10, brauca viņi ātrākais 94,, dabiski, ka neviens tā normāls cilvēks uz normālas labas šosejas nebrauc. Atļautā vietā apdzinu, apdzenot konstatēja 120. Nofilmē viņi apdzīšanas ātrumu un uzliek sodu par ātrumu, kas ir apdzenot. Pirms šīs epizodes šajā dienā biju Lietuvā un biju nobraucis vairāk nekā 750 km, braucu ar kruizkontroli ar iestatījumu 103 km h pie atļautajiem 90. Dabiski nekur nekādu problēmu. Dabiski, ja kāds brauc ar 94 vai mazāk pie atļautajiem 90, es to normāli apdzenu, ko es arī izdarīju. Uzskatu, ka tā bija apzināta provokācija no viņu puses, speciāli sagatavota ikvienam, kas brauc pa ceļu. Viņi ir VP GKPP SDP satiksmes uzraudzības un koordinācijas biroja speciālo uzdevumu nodaļa, konkrēti inspektors A. ŅIKOLENKO. Nav runa par naudu vai soda punktiem. Runa ir par apzinātu viņu rīcību, kā rezultātā ir jāveic citiem piespiedu manevrs, par ko dabiski soda. Tā ir un paliek provokācija. Manā gadījumā tā ilga 10 minūtes kamēr es vilkos aiz auto ar ko brauca viņi, dabiski, ka aiz manīm sāka veidoties rinda ar citiem auto. Un ir tikai normāli apdzīt tos,kas brauca neadekvātu ātrumu pienācīgos laikā apstākļos. Šo vērtēju kā apzinātu ceļu policistu rīcību, kas ir vērsta pret ikvienu ceļu satiksmes dalībnieku. Esmu bijis ar auto daudzkur Eiropā un braukājis pa skandināviju. Un NEKUR NEESMU SASTAPIS SITUĀCIJU, KAD CEĻU POLICIJA PROVOCĒ UN TRAUCĒ BRAUKT AUTOBRAUCĒJUS, KURI NEKO ĻAUNU NEDARA UN MIERĪGI RIPINĀS AR KRUIZKONTROLI.

    Atbildēt

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta.