Latvijas uzņēmumi un internets

Šodien pabradāju pa portāliem un vienā no tiem izlasīju komentāru par interneta attīstību, perspektīvām un bla bla bla…. Nekomentēšu šo rakstu, bet tikai pateikšu, ka tajā pietrūka informācija par situāciju Latvijā ar konkrētiem skaitļiem. Es šobrīd esmu pārāk slinks, lai raktu augšā statistiku, bet tā kā mani kolēģi ir nopublicējuši rakstu par Eurostat interneta pētījumu, tad nekas cits neatlika kā atsaukties uz to un rezultātā tapa jauns ieraksts manā emuārā.

Varu teikt tikai to, ka mēs ar raksta autoru esam vienā laivā un mūs skar līdzīgas problēmas. Vienīgi es atļaušos izteikties bez ziediņu palīdzības. Es arī uzskatu, ka tiešām Latvijā, salīdzinot kaut vai ar tiem pašiem karstajiem ikauņiem, situācija ir dramatiska. Ir daudz tādu uzņēmumu, kuriem ir nauda, ko varētu ieguldīt sava tēla spodrināšanai virtuālajā pasaulē, bet nav sajēgas un vajadzības to darīt, jo nav informācijas par to, ka tā vajag darīt un tas ir nepieciešams pašam uzņēmumam. Rezultātā ir slikti gan portāliem, gan arī lasītājiem, jo vieniem nav, ko reklamēt, bet otriem nav, ko lasīt. Attiecīgi ar šādu rakstu palīdzību tiek stimulēta un informēta sabiedrība par nepieciešamību parādīties internetā.

Ja tā padomā – cik daudz ir tādas uzņēmumu mājas lapas, kas aktīvi tiek atjaunotas, kurās ir normāla atgriezeniskā saite ar lasītāju – tiek piedāvāta iespēja izteikties pie rakstiem, “dzīvs” forums, utt. Pat, ja tiek publicēta aktuālākā informācija, tad pārsvarā tā ir tikai, lai atrakstītos un atskaitītos priekšniecībai, bet patiesībā tas, kas tur tiek publicēts, nevienu neinteresē. Vienkārši cilvēki līdz galam nesaprot, ka liela daļa izglītoto cilvēku, kas parasti ir arī vislabāk atalgotie, ir arī aktīvi interneta lietotāji un bieži vien mainās uzskats par uzņēmumu kā tādu, ja tā mājas lapa ir nožēlojama. Nu, kaut kā tā.

Ieraksti komentāru

Tava e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *